موم و شیره عسل با قاشقک چوبی

موم و شیره عسل با قاشقک چوبی

مناطق مختلفی از ایران مهد تولید کنجد به شمار می آیند و برخی از زنبورداران توانسته اند از شهد گل این خوراکی، عسل هایی بسیار پر خاصیت و کمیاب تولید نمایند که به دلیل طعم فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است، مرجع تولید عسل گل کنجد صادراتی، بهترین عسل هایی که با استاندارد صادرات این کالا تطابق دارد را به صورت انبوه تولید می نماید.

معرفی کامل عسل گل کنجد

برداشتن شیره از موم عسل با قاشقک

عسل هایی که از شهد گل های کنجد حاصل می گردد، یکی از عسل های مرغوبی است که هم به صورت شیره ای و هم به شکل موم دار تولید می گردد و معمولا موم این نوع از عسل ها، دارای رنگ قهوه ای و سیاه می باشد، چون از صمغ برخی از درختان طبیعی این موم ها حاصل می گردد و همین باعث می شود که این نوع عسل ها از فروش بیشتری برخوردار هستند، چون عسل های سیاه بسیار محبوب است.

عسل گل کنجد در فصل تابستان که گل ها تازه شروع به باز کردن شکوفه می کنند، تولید می شود و زنبورها برای جمع آوری شهد گل های کنجد کندو را در نزدیکی مناطقی که این گل ها شروع به رویش می کنند، می سازند و تا به این طریق بتوانند در مدت زمان بسیار کوتاه این عسل ها را تولید نمایند و برای ساخت آن ها به زمانی بین سه الی چهار ماه نیاز است.

اگر عسل های گل کنجد را به محض خارج کردن از کندو در دمای فریزر قرار دهیم، مشاهده می شود که شیره عسل به هیچ وجه دچار انجماد نمی شود، چون این عسل ها کاملا اصل و خالص هستند و از همه مهم تر این که در آن ها میزان ساکارز در این عسل  اصل به شدت پایین است که عامل مهمی از جلوگیری از سفت شدت این محصولات در دماهای پایین است.

مهم ترین خواص عسل گل‌ کنجد را بشناسید!

یک قطعه موم عسل در بشقاب

عسل گل کنجد دارای خواص بی شماری برای بدن می باشد که شناخت مهم ترین خواص این نوع عسل طبیعی می تواند کمک زیادی به افزایش مصرف آن در جامعه بکند؛

یکی از مهم ترین خواص عسل گل کنجد این است که می تواند کارایی مغز را افزایش دهد، این باعث می شود که احتمال بروز بسیاری از بیماری های مربوط به مغز و اعصاب به شدت کاهش پیدا کند، در واقع این نوع بیماری ها به دلیل مصرف مواد غذایی ناسالم و کمبود برخی از ویتامین ها و مواد مغذی به شدت شایع شده و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه بیماری مثل آلزایمر، پارکینسون و ام اس می توان مصرف عسل گل کنجد طبیعی را در برنامه غذایی افراد مختلف گنجاند.

از دیگر خواص عسل گل کنجد می توان به تاثیر آن در کاهش بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد، اغلب بیماری هایی که مربوط به این ارگان است، بیشتر به دلیل مشکلات روانی مثل استرس و اضطراب و همچنین مشکلات مربوط به تغذیه ایجاد می شود، به طور مثال اگر میزان کلسترول مصرفی فرد افزایش پیدا کند، به دلیل رسوب کلسترول در عروق، احتمال سکته افزایش پیدا می کند و در عسل های طبیعی ترکیبات وجود دارد که می تواند از رسوب به این ماده در رگ ها جلوگیری کند، به همین دلیل از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

از عسل گل کنجد  را می توان به جای انواعی از قرص های شیمیایی و مینرال استفاده کرد، چونکه در این عسل، مواد معدنی مختلفی وجود دارد که می تواند به شکل روزانه نیاز بدن به این مواد را تامین کند، یکی از مزیت هایی که جایگزین کردن عسل گل کنجد با قرص های مینرال خواهد داشت این است که این قرص ها به دلیل ساختار شیمیایی که دارند می توانند موجب بروز مشکلات و حساسیت در افراد مختلف شود، در حالی که عسل های طبیعی در صورتی که به مقدار متعادل مصرف شوند، هیچ نوع حساسیت و عارضه ای نخواهند داشت.

گفتنی است که مصرف عسل گل کنجد در کودکان، می تواند بسیار تاثیرات مثبتی ایجاد کند، به طور مثال می تواند در رشد متعادل کودکان بسیار کمک کننده باشد، چون در عسل های طبیعی موادی وجود دارد که می توانند در کنترل ترشح برخی از هورمون ها دخالت کنند و یکی از این هورمون ها، هورمون رشد می باشد که بسیار برای رشد طبیعی کودکان مهم و مفید بوده و اگر به اندازه کافی ترشح شود، از بروز اختلالات مربوط به رشد مانند کوتاهی قد و یا کوچک بودن دور سر و غیره جلوگیری خواهد شد.

 

درباره فواید معجون عسل گل کنجد زعفران

برداشتن شیره عسل قهوه ای با قاشق

می توان با استفاده از عسل گل کنجد و همچنین زعفران یک معجون بسیار مغذی تولید کرد که فواید زیادی برای بدن دارد که دانستن آن ها می تواند شما را نیز ترغیب به تهیه این معجون خوش طعم بنماید؛

• انرژی بدن را می توان با مصرف ناشتا این معجون به شدت افزایش داد، چون قند موجود در آن در نوع طبیعی بوده و به سرعت جذب می شود که با جذب سریع قند و مصرف سلول های بدن از این قند، بدن انرژی بیشتری داشته و می توان به هر نوع فعالیتی مشغول شد چون مثل انرژی زا عمل می کند.

• مهم ترین فایده این معجون برای مغز است، چون حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز مغز است و همین باعث می شود که با مصرف آن مغز گنجایش حافظه خود را بسط دهد و به این ترتیب فرد از یادگیری و هوشیاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

• وجود میزان زیادی منیزیم در این معجون باعث شده که با مصرف آن استرس و افسردگی به طور کامل از بین برود، چون منیزیم تاثیر به سزایی در افزایش ترشح سرتونین داشته و همین باعث می شود که با ایجاد تعادل، افسردگی و استرس کاهش یابد.

عسل گل کنجد ارزان

فشار دادن موم عسل در دست

عسل گل کنجد جزو عسل هایی است که به آن عسل پاییز گفته می شود، البته تولید آن از پاییز شروع می شود و معمولاً زنبور ها در اواخر مرداد ماه تولید آن ها شروع می کنند و در صورتی که تمامی شرایط فراهم باشد، می توانند در مدت زمان کوتاه مانند ۲ الی ۳ ماه عسل مورد نظر را در مقدار مورد انتظار تولید کنند، اما از آن جایی که در اغلب اوقات، اواسط پاییز این نوع عسل ها به بازار ها ارائه می گردند، به آن عسل پاییزه می گویند و بسیار هم طرفدار دارد.

یکی از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد انواع عسل گل کنجد ارزان، ماندگاری بسیار بالای آن ها می باشد، به طوری که گفته می شود که حتی این عسل ها می توانند یک قرن کامل بدون این که دچار فساد و تغییرات شیمیایی شوند، باقی بمانند.

دلایل مختلفی می تواند در این ویژگی دخیل باشد که مهم ترین آن ساختار و ترکیبات موجود در شهد گل کنجد می باشد، مثلاً تحقیقات نشان داده که در شهد برخی از گل ها و گیاهانی که زنبور ها از آن برای تولید عسل های طبیعی استفاده می کنند، از جمله گل کنجد، مواد نگهدارنده طبیعی وجود دارد که در برخی از مواقع این مواد نگهدارنده از گل ها استخراج می شود و در تولید مواد غذایی تولید به کار می روند.

لازم به ذکر است که بسته بندی این نوع محصولات نقش چندانی در نشان دادن کیفیت و یا بهداشت و ماندگاری محصول نخواهد داشت، به طور مثال بسیاری از عسل هایی که در بازارها ارائه می شوند معمولاً درون ظروف شیشه ای و پلاستیکی شفاف بدون لیبل قرار دارند.

این نوع عسل، از کیفیت و اصالت بسیار بالایی نسبت به عسل های بسته بندی کارخانه ای برخوردار هستند، به عبارتی در هنگام خرید انواع عسل گل کنجد به جای تمرکز بر روی بسته بندی، بهتر است که به ویژگی های مهم عسل های طبیعی و اصل دقت گردد.

از جمله ویژگی های مهمی که بهترین و درجه یک ترین عسل گل کنجد دارد این است که شیره آن بسیار روان بوده و چسبندگی اندکی دارد، همچنین این نوع عسل معمولاً با رنگ زرد کهربایی تیره دیده می شود که دلیل آن تولید این محصولات در فصل پاییز است، در واقع اکثر عسل هایی که در فصول سرد سال تولید می شوند، دارای رنگ تیره می باشند.

 

سفارش کلی انواع عسل گل کنجد صادراتی

چکیدن شیره از موم عسل قهوه ای

سفارش کلی انواع عسل گل کنجد صادراتی به این شکل است که محصول در مقادیری بالاتر از پنج کیلوگرم سفارش داده می شود، این باعث خواهد شد که محصول را بتوان با قیمتی مناسب تر از همه جا تهیه کرد، چون معمولا سفارشات کلی با تخفیف سی درصدی محاسبه می شوند و به همین دلیل قیمت مناسبی خواهد داشت.

گفتنی است که عسل های گل کنجد معمولا در بسته بندی های شیک که حاوی یک ظرف عسل شیشه ای و همچنین قاشقک چوبی و طعم دهنده هایی مانند زعفران می باشند و خرید آن ها کاملا به صرفه خواهد بود.

در مجموعه عسل آنسه بهترین نوع عسل گل کنجدی صادراتی، هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی به فروش می رسد و با توجه به هزینه های مناسبی که برای ارائه آن ها در نظر گرفته شده و همچنین امکان خرید خرده هم برای مشتریان وجود دارد، میزان فروش این محصول در کشور به طور چشمگیری بالا رفته است.

 

57 دیدگاه

  • بسیار عالی و درجه ۱ بود مطلب مفیدی رو بیان کرده بودید فقط برای مشاوره باید چه اقداماتی انجام بدم
    ممنون باتشکر از شما

    • سلام وقتتون بخیر
      خیلی ممنون از شما که مارو انتخاب کردید
      برای خرید یا مشاوره محصول میتوانید وارد صفحه ارتباط باما شوید و فرم پر کنید یا با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید

  • سلام
    چه توضیحات خوبی در مورد عسل گل کنجد داده بودین. عکس های خیلی قشنگی هم گذاشتین.

    • سلام وقتتون بخیر
      ممنون از شما که وقت گذاشتید و‌مطالب رو خوندید
      خیلی خوشحالم که شما از مطالب ما راضی بودیدو اینکه اگر هم مشاوره برای عسل هم خواستید میتوانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید حتی اگر قصد خرید نداشته باشید.

  • طعم متفاوت و بی نظیری داشت اگه امکانش هست می‌خوام دوباره سفارش بدم ممنونم از شما

    • سلام وقتتون بخیر
      بله میتوانید دوباره سفارش دهید، برای خرید دوباره عسل میتوانید وارد صفحه ارتباط باما شوید و فرم پر کنید یا با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

  • سلام جناب حسینی
    ممنون بخاطر کیفیت محصولات و ارسال سر وقت بار
    شرکت های انگشت شماری هستند که به کیفیت در محصول و ارسال بار اهمیت میدهند.
    خوشحالم با شما همکاری میکنم.
    با تشکر
    حسینی منش

    • سلام وقتتون بخیر آقای حسینی منش
      ممنون از لطف و انتخاب شما که مجموعه ما رو برگزیدید

  • مجموعه آنسه یکی از بهترین انتخاب‌های بنده برای خرید عسل بود و از خداوند برای تیم قدرتمند و پرتلاش شرکت آنسه طلب عنایت و موفقیت می‌کنم🙏.

  • سلام وقت بخیر
    از عسل های مجموعه شما خریداری کردم و خیلی عالی بود ممنون از شما

  • سلام، وقتتون بخیر، اولین بار بود که عسل کنجد میخواستم بخرم و واقعا تجربه خرید بسیار خوبی از مجموعه شما به دست آوردم، واقعا ازتون ممنونم

  • سلام، جهت دریافت مشاوره در مورد خریدهای عمده از کدوم قسمت باید اقدام کنیم؟

  • سلام، عسلی که فرستادین دقیقا مطابق با مطالبی بود که نوشته بودین و واقعا کیفیت خیلی بالایی داشت، از آقای حسینی و مجموعه خوبشون ممنونم.

  • سلام وقتتون بخیر عسل ۱۰۰ در ۱۰۰ طبیعی هست واقعا ؟ هرچی عسل گرفتم من تاحالا اصل نبوده به اسم اصل بهم دادن

  • سلام خداقوت خسته نباشید میخواستم بدونم چجوری میشه عسل اصل رو از تقلبی جدا کرد و تشخیص داد ممنون میشم

  • سلام، اگر مطالب بیشتری درباره این عسل های کنجد بدین ممنون میشم، خرید به شکل آنلاین هست؟

    • سلام، وقتتون بخیر، حتما در اسرع وقت مطالب بیشتری در اختیارتان گذاشته خواهد شد، بله به شکل آنلاین می باشد و می توانید جهت دریافت مشاوره، فرم زیر را پر نمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، روزتون بخیر، بسته بندی محصول به چه شکل هست، مخصوصا اگه بیست سی کیلویی سفارش بدیم؟

  • سلام، این عسل ها همراه با شناسنامه آزمایشگاهی ارائه میشن که درصد ساکارز مشخص باشه؟

  • با سلام خدمت مجموعه آنسه، اول میخواستم از مشاورین مجموعه تشکر کنم که به خوبی مشاوره میدن و راهنمایی می کنن و بعد هم از مدیریت مجموعه متشکرم که عیل های به این درجه یکی ارائه میدن، من واقعا از خریدم راضی هستم.

    • سلام، وقتتون بخیر خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم، همچنین تشکر می کنیم که تجربه خود را به اشتراک می گذارید.

  • سلام، یه سوال داشتم در مورد این که عسل های کنجد کوهی محسوب میشن یا عسل جنگلی، در چه ناحیه هایی از ایران تولید میشن؟

  • لازمه که این عسل هارو بعد از خرید بلافاصله دو روز در فریزر نگهداری کنیم؟ ماندگاری این عسل ها چه قدره؟

    • سلام، وقتتون بخیر، این عسل ها ماندگاری زیادی دارند، می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین مجموعه ما در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، روزتون بخیر، میشه لطفا مطالبی هم در مورد تفاوت این عسل کنجد با عسل های دیگه بزارین که مقایسه شده باشن؟ ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، حتما در اسرع وقت مطالبی در این زمینه ارائه خواهد شد، ممنون که ما را از نظرات خود آگاه می کنید.

  • کیفیتش که عالی بود و اینکه میزان ساکارز عسل کنجد بسیار پایین هستش و چون قند موجود در این عسل طبیعی هستش مصرفش باعث بالا رفتن قند خون نمیشه🥰🌹

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از کیفیت محصول رضایت داشتید، ممنون که تجربه خریدتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  • به دلیل ساکارز کم من برای مادرم که دیابت داشتند خریداری کردم مصرف می کنند خدا رو شکر خیلی راضی هستند عالیه 😍🥰

  • روز بخیر؛من میخام این محصول رو بخرم.میشه برای سفارش این محصول راهنمایی بفرمایید؟

  • زمانی که عسل رو از مجموعه آنسه سفارش دادم و طبق گفته های این مقاله شروع به آزمایش و تست آن کردم؛ دیدم که دقیقا طبق گفته‌ها درست بوده و عسل اصلی می‌باشد که خب جای خوشحالی داشت.
    واقعا نمی‌دونستم عسل گل کنجد اصل در صورت قرار گرفتن در دمای پایین منجمد نمی‌شود و برام جالب بود.
    نکته بعدی در مورد خواص این عسل باید بگم که عالی بود! من تقریبا هر روز بعد از اذان صبح ۲ ساعت مشغول ورزش هستم و علاقه شدیدی به دوییدن در صبح دارم؛ قبل از شروع ورزش، مقدار کمی از معجونی که بالاتر دستور درست کردن آن داده شد مصرف می‌کنم و این موضوع باعث تقویت چند برابری انرژی من شده.
    خیلی از مجموعه خوبتون ممنونم.

  • سلام
    وقت بخیر
    مطالبی که عنوان کرده بودید،بسیار جذاب و کاربردی بود.
    چند سوال دارم در مورد انواع اصل و قیمت های آن ها،چگونه می توانم با شما همکاری کنم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که برای خرید عسل به مجموعه ما اعتماد کردید، در خدمتیم.

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از طعم محصول خوشتون اومده، بله امکان سفارش دوباره وجود دارد، می توانید از طریق فرم زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • هر شخصی که به سلامت خودش اهمیت میده حتما این عسل رو امتحان کنه

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرات خود درباره این عسل ها را با ما در میان گذاشتید.

  • عسل گل کنجد صادراتی رو مصرف کردم واقعا طعم دوست داشتنی داشت خیلی لذیذ بود و اینکه فواید بسیار زیادی هم به همراه داشت ممنونم ازتون🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که مجموعه آنسه را برای خرید عسل کنجد انتخاب کرده اید، خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم.

  • عسل گل کنجد😍 باید خوش طعم باشه می‌خوام سفارش بدم ممنون میشم فرم ثبت سفارش ارسال کنید🙏

  • سلام تیم پشتیبان شما خیلی صبور و با حوصله هستن خواستم تشکر کنم از شما خیلی با حوصله مراحل ثبت سفارش رو توضیح دادن.

  • واسه تهیه معجون از عسل گل کنجد استفاده کردم طعمش عالی شد😍🤩

  • سلام پاینده باشید خواستم این حس خوب رو باهاتون در میون بزارهم سفارش من رسید هم طعمش بی نظیر بود و هم کیفیت ویژه ای داشت واقعا عسلتون حرف نداره🤏😍

  • اگه همیشه استرس دارید عسل کنجد به انتخاب عالیه حتما امتحانش کنید

  • خواستم نظرم رو با شما عزیزان در اشتراک بگذارم عسل گل کنجد شیره دار هستش و بسیار خوش طعم و باکیفیت هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *