دو ظرف شیشه ای حاوی شیره عسل درب بسته


دو ظرف شیشه ای حاوی شیره عسل درب بسته

جنگل های حرا واقع در جنوب کشور، یکی از مهم ترین منابع تولید عسل در کشور محسوب می شود و شرکت کندو بال انواعی از عسل های تولید شده در این منطقه را به صورت خرده و عمده عرضه می نماید، در شرکت تولید انواع عسل حرا کندو بال، محصول به شکل بسته بندی ۵۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی و چند کیلویی پلمپ شده و سپس به دست مشتریان می رسد.

عسل حرا کندو بال، گران ترین عسل ایرانی

قاشقک چوبی درون شیره عسل قهوه ای

احتمالا شما نیز با عناوینی مانند گران ترین عسل در دنیا، پر فروش ترین نوع عسل ایرانی و غیره برخورد داشته اید و یکی از جالب ترین مواد این است که عسل حرا کندو بال یکی از گران ترین عسل ها در دنیا به شمار می آید و دلایلی برای آن وجود دارد که مهم ترین آن ها، کمیاب بودن محصول و همچنین استفاده از شهد یکی سری درختان خاص موجود در جنگل حرا برای تولید این محصول است که باعث شده یک عسل خاص و نایاب به شمار بیاید.

زنبورهایی که این  عسل طبیعی با کیفیت را تولید می نمایند، تنها در شکاف برخی از درختان که تاریک بوده و نور زیادی به آن نمی تابد، کندو را می سازند و همین باعث می شود که استخراج و برداشت آن اندکی سخت باشد و از سوی دیگر نیاز به کاوش های طولانی مدت برای پیدا کردن کندوی این گونه از زنبورها باشد.

همچنین عسل هایی که در جنگل های حرا به دست می آیند، به شدت پرخاصیت هستند، چون شهد گیاه مورد استفاده برای تولید آن دارای مواد مغذی متنوعی است و همین باعث شده که این عسل حرا کندو بال به عنوان دارو برای برخی از مشکلات شایع مصرف گردند، چون کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و برخلاف داروهای شیمیایی هیچ زیانی برای بدن نخواهند داشت.

عسل حرا آفتابگردان

دو قطعه موم عسل

یکی از انواع عسل هایی که از جنگل های حرا به دست می آید، عسل آفتابگردان است که ممکن است نام این عسل چندان برایتان آشنا نباشد، چون عسل حرا آفتابگردان بسیار کمیاب می باشد و همین باعث می شود که تنها در زمان های بسیار خاصی از سال این نوع عسل موجود باشد، چون گل های آفتابگردان که در این منطقه می روید، مربوط به اواخر فصل بهار می باشد و زمانی که شکوفه های این گل طی دو الی چهار هفته باز شدند، زنبور ها به سرعت جذب شهد آن می شوند.

این نوع از عسل ها معمولا در رنگ های بسیار روشنی دیده می شوند، به طوری که کاملا شفاف بوده و دارای حباب های زیادی نیز هستند، به دلیل این که از شهد این گیاه به دست می آید، ممکن است که به سرعت رست ببندند، رست بستن به این شکل است که عسل از قسمت پایین شروع به سفید شدن می کند و همین باعث خواهد شد که عسل حالت جامد و نامحلول پیدا کند، اما نکته ای که درباره آن وجود دارد، این است که رست بستن سبب تغییرات شیمیایی نمی شود و در واقع در هر نوع عسل طبیعی رخ می دهد.

مصرف عسل حرا آفتابگردان می تواند برای درمان عفونت های ریوی بسیار سودمند باشد، به طوری که مصرف آن تاثیر زیادی در از بین بردن میکروارگانیسم هایی دارد که با ساکن شدن در ریه، باعث بروز یک سری مشکلات در آن می شوند، همچنین در صورتی که عفونتی در ریه ها ایجاد شده باشد، می تواند با برطرف کردن آن ریه ها را خالی از خلط زرد و چرکی نماید و تنفس را برای افراد بسیار راحت کند، به این منظور لازم است که عسل حرا آفتابگردان همراه با آب جوش مصرف گردد.

همچنین با مصرف این نوع عسل طبیعی می توان مانع از شکل گیری لخته در خون شد، در بدن افراد به دلایل مختلف ممکن است که لخته ایجاد شود، این لخته ها ممکن است که در خون حرکت کنند و سپس با گیر کردن در یکی از شریان های قلب، موجب ایجاد سکته شوند، در حالی که می توان با مصرف عسل حرا به راحتی از این مشکل جلوگیری کرد.

عسل حرا سیاهدانه

موم عسل به همراه قاشقک

سیاهدانه یک نوع گیاه دارویی می باشد که از دانه های آن در طب سنتی استفاده می شود و در فرآیند تولید عسل های ارگانیک و طبیعی نیز از شهد این گیاه استفاده های بسیاری می شود، به طور مثال می توان به عسل حرا سیاهدانه اشاره کرد که فصول معتدل سال مثل بهار قابل تولید است و این نوع از عسل ها داذای رنگ زرد مایل به قهوه ای بوده ولی همچنان رنگ روشن تری دارد و مزه این عسل ها نیز بسیار عالی و خوش طعم است، به طوری که بسیاری را ترغیب به مصرف می کند.

مهم ترین نکته ای که درباره عسل حرا سیاهدانه وجود دارد، این است که ساکارز موجود در این عسل ها تقریبا زیر پنج درصد می باشد، این باعث می شود که مصرف این نوع عسل گیاهی حتی برای کسانی که از قند خون بالا رنج می برند نیز مقدور باشد، در واقع در معدود عسل های گیاهی این درصد پایین از ساکارز دیده می شود، چون مابقی عسل ها حدود بیست الی سی درصدشان از نوع عسل های تغذیه ای است و به این ترتیب میزان گلوکز بسیار بالایی خواهند داشت.

با مصرف روزانه عسل حرا سیاهدانه می توان شفافیت و زیبایی پوست را تضمین کرد، چون در بسیاری از تولیدی ها از عسل های گیاهی برای ماسک های صورت استفاده می شود و به دلیل داشتن مواد گوناگون در این عسل ها، پوست صورت می تواند با تقسیم و رشد بیشتر و بهتر سلول ها، شاداب شده و حتی جوان تر شود، از طرفی در از بین بردن انواع ضایعات پوستی نیز بسیار کمک کننده است و می تواند جای زخم و جوش ها را از بین ببرد و پوستی صاف را به ارمغان بیاورد.

عسل حرا کلزا

شیره عسل به همراه موم

یکی از بهترین و پر خاصیت ترین نوع عسل های ایرانی، عسل حرا کلزا می باشد، این عسل محصولی است که علاوه بر این که از جنگل های حرا قابل استخراج است، از مناطق دیگری مثل کردستان و مازندران نیز قابل تهیه است، این نوع عسل بیشتر به دلیل این که از مواد معدنی بیشتری برخوردار است و مصرف آن می تواند مزایای زیادی برای بدن داشته باشد، مورد توجه قرار گرفته است و حتی بسیاری از افراد به دلیل به واسطه مصرف این محصول توانسته اند بر بسیاری از مشکلات و بیماری ها غلبه کنند.

با مصرف عسل حرا کلزا می توان اطمینان حاصل کرد که فرد در بزرگسالی دچار بیماری هایی مثل آلزایمر نمی شود، چون بروز این بیماری در شرایطی است که فرد از تغذیه خوب در دوران بیست الی چهل سالگی برخوردار نباشد و از طرفی به دلیل نرسیدن فسفر کافی به سلول های مغزی، فرد دچار فراموشی و کاهش حافظه می شود، در حالی که می توان با مصرف این نوع عسل به مقدار پانزده گرم معادل دو قاشق چایخوری به صورت روزانه، از ایجاد این مشکل پیشگیری کرد.

در صورتی که عسل حرا کلزا همراه با سیاهدانه و یا رازیانه مصرف گردد، در این صورت می توان مطمئن شد که بدن طبع متعادلی پیدا خواهد کرد و به این ترتیب از غلبه بلغم و سودا در بدن جلوگیری می شود، این خلط ها می توانند باعث ایجاد چاقی و اضافه وزن شوند، به طوری که فرد بی دلیل دچار افزایش وزن می شود، برای جلوگیری از بروز آن و همچنین به منظور ابتلا به این چنین مشکلاتی، بهتر است که از ترکیب عسل حرا کلزا با انواع گرمی جات استفاده شود.

همه چیز درباره فواید عسل حرا کندو بال برای مغز

ریختن شیره عسل روی قاشق چوبی

مصرف عسل حرا دارای فواید بسیار زیادی می باشد که طبق تحقیقات بیشترین فایده آن برای مغز می باشد و در ادامه با خاصیت باورنکردنی این محصول طبیعی برای بدن خواهیم پرداخت؛

• استرس یکی از شایع ترین دلایل اختلال در عملکرد مغز و ایجاد حواس پرتی است که مصرف عسل حرا کندو بال اصل و با کیفیت آن را کنترل نموده و باعث می شود که فرد بتواند از بیشترین گنجایش مغز برای یادگیری و تفکر استفاده کند، چون عسل میزان زیادی منیزیم دارد که با کنترل ترشح کورتیزول استرس را کنترل خواهد کرد.

• با مصرف این عسل کمیاب و پرخاصیت عملکرد مغز به قدری بهبود خواهد یافت که از ایجاد آلزایمر جلوگیری نماید، چون در اغلب موارد ایجاد آلزایمر می تواند به دلایلی همچون عدم استفاده از مواد غذایی سالم اتفاق بیفتد چون این روزها بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، مواد غذایی ناسالم استفاده می کنند که عملکرد مغز را مختل می کند.

• از دیگر فواید عسل حرا کندو بال برای مغز این است که مصرف روزانه آن می تواند از سکته مغزی که در اثر نرسیدن خون کافی به بافت عصبی مغز ایجاد می شود جلوگیری کند، چون سبب افزایش خون سازی در بدن شده و به این ترتیب فرد دچار سرگیجه و رنگ پریدگی مداوم نمی شود.
خرید میز عسلی هم جزو پیشنهادات ما میباشد.

توزیع مستقیم انواع عسل حرا کندو بال

شیره عسل بسته بندی به همراه قاشق چوبی

انواع عسل حرا کندو بال را می توان از طریق این توزیع کننده مستقیم دریافت کرد که این عسل ها را به شکل طبیعی از شکاف درختان در جنگل حرا استخراج می کنند و سپس به کارخانه کندو بال ارسال می شود تا تصفیه و بسته بندی محصول انجام شود و اغلب به صورت شیره عسل در بازارها ارائه می گردد، البته می توان این محصول را به شکل موم دار هم از این مرکز عرضه عسل تهیه نمود.

این توزیع کننده برتر بازار خرید و فروش این محصولات را دچار تحول کرده و بیشتر مشتریانی که به دنبال تهیه این عسل خالص و اصل هستند، خرید های خرده و عمده خود را از طریق آن انجام می دهند و مشتریان به راحتی می توانند به عسل های مجموعه عسل آنسه اطمینان کنند، چون همراه با برگه آزمایشگاهی به فروش خواهد رسید.

 

38 دیدگاه

  • من مدل های مختلف عسل رو مصرف کردم اما طعم این عسل رو بیشتر دوست دارم میتونم الان سفارش بدم؟

  • سلام، من از این مرکز خرید کردم واقعا از قیمت های مناسب و کیفیت بالای محصول شگفت زده شدم، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که برای خرید عسل به این مجموعه اعتماد کردید، ممنونیم، خوشحالیم که کیفیت محصول رضایت کننده بوده است.

  • سلام، وقتتون بخیر، عسلی که فرستادین واقعا عالیه، زیاد چسبناک نیست و مزه خیلی خوبی هم داره، ممنون از مدیریت این مجموعه و مشاورین مجربش

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که خرید محصول را از این مرکز انجام داده اید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، روزتون خوش، من میخوام عسل حرا رو به صورت چند کیلویی بخرم، لطفا قیمت کلیش رو هم اعلام کنید، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، جهت انجام سفارشات خرده و عمده می توانید از راهنمایی های مشاورین ما بهره ببرید و به این منظور تنها کافیست که فرم زیر را پر نمایید تا با شما تماس حاصل گردد.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، من الان تقریبا یک ماه هست که روزانه از این عسل مصرف می کنم و خیلی از مشکلاتم مثل خستگی مفرط و معده دردم واقعا خوب شده، ممنون از مجموعه خوبتون

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که خرید عسل ها رو از این مجموعه انجام داده اید و همچنین خریندیم که از کیفیتش هم راضی بودید، امیدواریم همواره سالم و تندرست باشید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که خرید عسل ها رو از این مجموعه انجام داده اید و همچنین خوشحال شدیم که از کیفیتش هم راضی بودید، امیدواریم همواره سالم و تندرست باشید.

  • سلام، وقت بخیر، چه قدر طول میکشه که این عسل ها به دستمون برسه؟ طریق سفارش رو هم توضیح بدین

    • سلام، وقتتون بخیر بین چهار الی چهارده روز کاری ارسال می شوند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، مطالب خیلی جامعی گذاشته بودین و ترغیب شدم که بخرمش، الان واقعا از کیفیت و بسته بندی محصول رضایت دارم، ممنون از مجموعتون.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب ما را مطالعه فرمودید، خوشحالیم که جهت خرید عسل حرا به مجموعه ما اعتماده کرده اید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، هزینه ارسال عسل حرا رایگان هست؟ قیمت به شکل عمده محاسبه خواهد شد؟

  • سلام، لطفا مطالب بیشتری درباره فواید این محصول به اشتراک بذارید، ممنون از مجموعه خوبتون

    • سلام، وقتتون بخیر، حتما در این مورد مطالب بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد، ممنون از نظرتون

  • سلام، سفارشات تماما غیر حضوری انجام میشه؟ پرداخت درب منزل هم دارین؟

    • سلام، وقتتون بخیر، جهت دریافت اطلاعات لازم در زمینه خرید و سفارش محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • عسلی که از این مجموعه خریدم هم مزه خوبی داره و هم این که کاملا خالصه و کم خونی من با مصرفش داره بهبود پیدا می کنه، از خریدم واقعا راضی هستم.

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که مجموعه آنسه رو برای خرید عسل حرا انتخاب کردید، ممنونیم، خوشحالیم که از کیفیت عسل ها رضایت داشتید.

  • با سلام من در مناطق دور افتاده زندگی میکنم و میخام این عسل رو سفارش بدم،بسته بندی این عسل پلمپ شده است یا نه؟توی این مسیر طولانی نمیریزه؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله کاملا پلمپ هست و امکان ارسال به تمامی نقاط ایران هم فراهم است، می توانید جهت ارتباط با کارشناسان فروش ما، فرم زیر را پر نمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • ممنونم از ارسال به موقع این محصول بی نظیر تون طعمش عالی بود❤️❤️❤️

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که این مجموعه توانسته با ارسال به موقع و افزایش کیفیت محصول، رضایت شما را کسب نماید.

  • خیلی از خواص عسل تقویت حافظه هست و من برای دخترم که دانش آموز این عسل رو همیشه خریداری میکنم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که برای خرید عسل، مجموعه آنسه را انتخاب کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • منم تعریف این عسل شما رو خیلی شنیدم به خصوص برای جلوگیری از پارکینسون فوق العاده است.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرتان را با ما به اشتراک گذاشتید.

  • عسل حرا کندو بال شاید برایتان جای سوال باشه که چه قدر گرونه اما این محصول ارزش بالایی داره و قیمتش نسبت به فواید و کیفیت مناسبه

  • عسل اگه خیلی ارزون باشه باید به کیفیتش شک کنید عسل باکیفیت با قیمت بالاتری ارزش گذاری میشه🌹🙏

  • عسل حرا کندو بال برای رفع استرس عالیه حتما امتحانش کنید

  • برای پیشگیری از سکته در سنین بالا حتما در جوانی از این عسل استفاده کنید

  • عسل حرا کندو بال بر خلاف اکثر مدل های عسل سفت نیستش و خیلی راحت جویده میشه🥰😍😍

  • برای افرادی که کم خونی دارند عالی هست چون آهن سرشاری داره

  • سلام، ممنون از توضیحات کاملتون، فقط خواستم بدونم نحوه ارسال به چه صورت؟!

  • سلام، ممنون از توضیحات عالی که داده بودین، نحوه ارسال این عسل و پرداخت هزینه به چه صورت انجام میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *