قاشقک چوبی حاوی شیره عسل زرد

قاشقک چوبی حاوی شیره عسل زرد
با استفاده از شهد گیاهان مختلف می توان عسل های بسیار مرغوبی را تولید کرد و از جمله آن ها می توان به شهد یونجه اشاره کرد که عسل به دست آمده از آن، به دلایل مختلف مانند داشتن خاصیت زیاد، مورد توجه واقع شده است، قیمت عمده عسل خالص یونجه که توسط بزرگ ترین شرکت تولید تعیین می شود، بسیار ارزان بوده و خرید آن به شکل فله ای گزینه مناسبی خواهد بود.

عسل خالص یونجه کوهرنگ

چندین شان عسل به همراه زنبور

عسل خالص یونجه یکی از معدود عسل هایی است که شهد گیاهان غیر خوراکی به دست می آید، در واقع اغلب عسل هایی که در بازار ها ارائه می گردند، معمولا از شهد گل یا گیاهی مثل آویشن به دست می آید، در حالی که یونجه تنها دارای فایده درمانی است، اما نمی توان به صورت خام یا خشک شده از آن استفاده کرد، با این حال فرآورده های حاصل از آن مثل عسل خاصیت زیادی خواهند داشت.

از جمله مناطقی که در آن تولید عسل خالص یونجه به شدت افزایش یافته و در حال رشد است، کوهرنگ می باشد که در دامنه های این کوه می توان به فراوانی انواعی یونجه ها را یافت و در واقع منبع مهمی از شهد این گیاه می باشند و انواعی از عسل خالص یونجه در این مناطق تولید می گردد.

عسل خالص یونجه کوهرنگ، یک نوع عسل بهاره و تابستانه به شمار می آید، چون که یونجه های مد نظر زنبور ها در این فصول شروع به رشد و دادن شکوفه می کنند و به این ترتیب تنها در این فصل ها امکان تولید این عسل کمیاب که دارای بالا ترین ارزش غذایی است، یافت می گردد.

برای این که بتوان عسل خالص یونجه عسل را تشخیص داد نیز می توان به رنگ عسل و همچنین شکل موم آن توجه کرد، به طور مثال بهترین نوع این عسل ها رنگ تیره ای دارد و موم عسل آن نیز دارای شش ضلعی های نسبتا نا منظمی است، این نشان می دهد که حتی در فرآیند ساخت و تولید این موم های عسل هم زنبوردار دخالتی نداشته و تماما توسط خود زنبور ها تولید می گردد.

عسل یونجه خالص چه ویژگی هایی دارد؟

ریخته شدن شیره عسل قهوه ای
به دلیل محبوبیت عسل خالص یونجه، بسیاری از افراد عسل های نامرغوب را به جای عسل اصل یونجه ارائه می دهند که در ادامه با ویژگی های نوع اصل این عسل ها آشنا خواهیم شد تا در هنگام خرید با استفاده از آن ها بهترین عسل خالص یونجه را انتخاب کرد؛

• یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول میزان گرانروی آن است که برای تست گرانروی تنها کافی است یک قاشق عسل را برداشته و میزان روان بودن آن هنگام ریختن را اندازه گیری کرد، در صورتی که گرانروی آن بالا باشد، در مقابل روان شدن مقاومت نشان می دهد و به این ترتیب محصول کیفیت و خلوص مد نظر را نخواهد داشت.

در بهترین حالت باید میزان روان بودن آن از آب غلیظ تر و در عین حال بیش از حد طول نکشد تا به این ترتیب بتوان گفت محصول کاملا باکیفیت است، چون معمولا عسل هایی که از شکر حاصل می شوند، غلظت زیادی از خود نشان می دهند.

• رنگ عسلی گیاهی که به شکل خالص از شهد گیاه یونجه به دست آمده، قهوه ای مایل به روشن بوده و به هیچ وجه نباید رنگ آن بیش از حد تیره باشد، چون تیره بودن رنگ عسل خالص یونجه نشان می دهد که محل نگهداری آن از دمای مناسبی برخوردار نبوده و دچار تغییر شیمیایی شده است، در واقع معمولا دمای بالا می تواند عسل را تیره نماید.

• همچنین بهترین عسل خالص یونجه دارای مزه شیرین کاملا متعادل هستند، به طوری که مصرف مقداری از آن به هیچ وجه سبب سوختن گلو نخواهد شد که مهم ترین دلیل آن میزان ساکارز پایین بوده و همین باعث خواهد شد که این عسل ها از شیرینی کمتری برخوردار باشند و بتوان در تهیه مواد خوراکی مختلف رژیمی از آن استفاده نمود.

بررسی طبع عسل خالص یونجه:

برداشتن تکه ای از موم عسل با قاشق چوبی

همه شما تا کنون شنیده اید که می گویند طبع فلان ماده غذایی گرم، سرد، خشک و یا تر است. به طور کلی طبع مواد غذایی تاثیر بسیار فراوانی بر روی سلامت بدن دارد و با استفاده از مواد غذایی که مصرف می کنیم می توان سلامت سیستم های مختلف بدن را به طور کامل تامین کرد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد، چون بروز بسیاری از بیماری ها به دلیل بر هم خوردن طبع طبیعی بدن می باشد.

در اینجا موضوع طبع عسل یونجه است و ما می خواهیم در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کنیم تا شما بتوانید طبع عسل یونجه را بشناسید. طبع عسل آنسه یونجه گرم و تر است. با توجه به سبک زندگی انسان ها، بسیاری از افراد از تبعه سرد و خشک دارند و ندانسته بسیاری از بیماری ها مربوط به طبع سرد و خشک بدن می باشد.

چون این افراد از مواد مصلح و گرمیجات استفاده نمی کنند و همین موضوع پیامدهای مختلفی برای افراد به همراه خواهد داشت، برای این که بتوان در مقابل این مشکلات مقابله کرد، باید بتوان میزان استفاده از گرمی جات را افزایش داد که یکی از مواد غذایی ارگانیک با طبع گرم، عسل خالص یونجه می باشد.

متخصصان طب سنتی مصرف عسل آنسه یونجه را به همه این افراد پیشنهاد می کنند؛ زیرا این محصول با طبع گرم و تر خود می تواند سردی و خشکی بدن را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و طبع بدن را متعادل نماید. متعادل بودن طبع بدن به افراد کمک می‌ کند تا بدنی سالم و به دور از انواع بیماری ها داشته باشید.

سردرد، آلزایمر، سفید شدن مو، کم کاری تیروئید، ورم معده، زخم معده، یبوست و… بیماری هایی هستند که از طبع سرد و خشک بدن نشات می گیرند. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که به بیماری های ناشی از طبع خشک و سرد بدن مبتلا هستید می توانید با مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری عسل خالص یونجه آنسه بیماری های خود را درمان کنید.

 

خواص عسل یونجه برای درمان دیابت

قاشق چوبی درون شیره عسل قهوه ای
عسل خالص یونجه یکی از انواع عسل هایی است که به واسطه مصرف آن می توان به درمان برخی از بیماری ها پرداخت و از جمله آن ها می توان به درمان بیماری دیابت اشاره کرد، در واقع افرادی که مبتلا به این بیماری هستند، بدون هر نوع ترسی می توانند روزانه از این عسل ها استفاده کنند و از فواید آن ها بهره مند شد.

ساکارز موجود در این عسل ها پایین است و به این ترتیب همزمان با متعادل کردن قند خون در این افراد، از افزایش فشارخون پیشگیری خواهد کرد، چون در این بیماران همواره کم بودن فشار خون یکی از معضل های بزرگ بوده و می توان به منظور کنترل کردن آن، از عسل های طبیعی عسل خالص یونجه استفاده کرد، چون با افزایش املاح مربوط به خون، فشار را متعادل می کنند.

در بیماران مبتلا به دیابت به دلیل ضعف سیستم ایمنی، هر نوع عفونت و بیماری های مختلف می تواند منجر به ضعیف شدن بدن شود و حتی در مواردی با عفونت یک عضو به دلیل عدم کارکرد صحیح سیستم ایمنی، باید قطع شود، اما مصرف این عسل ها باعث تقویت این سیستم شده و به این ترتیب از غلبه عفونت بر بدن جلوگیری می کند تا فرد دچار قطع عضو نشود و بتواند بر این بیماری غلبه کند.

یکی از عوارض جانبی دیابت ضعف و کوری چشم است که وجود ویتامین A در عسل های یونجه کمک فراوانی به تقویت بینایی در این افراد کرده و آن ها را از کوری حتمی نجات می دهد، همچنین از پف کردن چشم ها در اثر التهاب و جمع شدن مایع در اطراف چشم پیشگیری می کند، چون عناصر مختلفی داشته و مصرف آن ها تاثیر زیادی در افزایش گردش خون و خونرسانی به بافت های مختلف بدن خواهد داشت.

فروشنده انواع عسل یونجه خالص ارزان قیمت

ظرف شیشه ای عسل در کنار قاشق چوبی عسلی
از جمله برترین فروشنده انواع عسل خالص یونجه ارزان قیمت از طریق فروش حضوری و غیر حضوری این محصولات را به فروش رسانیده و همین باعث می شود که میزان سفارش از این مرکز به قدری افزایش پیدا کند که بتوان محصول را با هزینه ای مناسب تهیه کرد، چون با رونق بازارهای مربوط به فروش و خرید محصول، قیمت نیز مناسب می شود.

همچنین قیمت مناسب عسل خالص یونجه از آن جایی مشخص می شود که با یک مقایسه ساده نسبت به بازارهای دیگر می توان متوجه شد که محصول قیمتی حدود دو سوم قیمت در سراسر کشور دارد و از طرفی از کیفیت مناسبی نیز برخوردار خواهد بود.

امکان خرید در مقادیر کیلویی و فله ای نیز برای هر متقاضی فراهم است، چون عسل های ارائه داده شده در این فروشگاه آنلاین، به شکل انبوه تولید شده و همین باعث می شود که این فروشنده بتواند محصول را به شکل عمده نیز در بازارهای کشور توزیع نماید.

یکی از مواردی هم که می تواند کیفیت بالای محصولات این مجموعه را نشان دهد، این است که محصول در مقادیر بالا به کشور های دیگر نیز صادر می گردد، چون از سوی کشور های مختلفی مثل ترکیه، روسیه، لبنان و غیره، تقاضای نسبتا بالایی برای این محصول وجود دارد.

 

21 دیدگاه

  • سلام طعمش رو دوست داشتم اما بهترین زمان مصرف این عسل صبح ها هستش چون سطح انرژی بدن رو به نحوه عجیبی می‌بره بالا حتما امتحان کنید.

  • من این عسل را مصرف کردم.شیرینی این عسل مناسب است و با وجود اینکه من رژیم لاغری دارم باز هم میتونم با خیال راحت از این عسل استفاده کنم

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که تجربتان درباره عسل های این مجموعه را به اشتراک گذاشتید، رضایتتان افتخار ماست.

  • خرید عسل یونجه به صورت کیلویی و فله خیلی خیلی مقرون به صرفه هستش پیشنهاد میکنم کلی خرید کنید🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که ما را از نظرات خود آگاه می نمایید، خوشحالیم که از محصول عسل مجموعه آنسه رضایت دارید.

  • سلام، وقتتون بخیر، میخواستم بگم که عسل های مجموعتون خیلی عالی هست و من واقعا ازش راضی هستم.

    • سلام، وقت شما هم بخیر، ممنون که ما را از نظرات خوبتان آگاه می کنید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، وقتتون بخیر، عسل یونجه مجموعه آنسه خیلی خوش طعمه، من از کیفیتش به شدت راضیم

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که کیفیت محصول توانسته رضایت شما را کسب نماید، ممنون که از این مجموعه خرید رو انجام دادید.

  • سلام، وقتتون بخیر، من برای مادرم که دیابت داشت از این عسل خریدم و خیلی راضیه، اصلا قندخون رو زیاد نمیکنه، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که اعتماد کردید و از مجموعه آنسه خرید رو انجام دادید. رضایت شما افتخار ماست.

  • عسل یونجه الارقم خواص بسیار بالایی که دارد طعم خوبی هم دارد و بسیار دلچسب هستش

  • عسل یونجه غلظت بالایی داره به همین دلیل بسیار کاربردی هستش و در تهیه کیک و شیرینی از این عسل می توانید به عنوان سُس استفاده کنید

  • عسل یونجه مختص افرادی هست که دیابت دارن زیرا باعث کنترل قند خون میشه.

  • عسل یونجه طعم خیلی شیرینی داره اما ساکارز پایینی داره چون قندش طبیعی هستش و مختص افراد دیابتی می باشد.

  • عسل خالص یونجه باید چیز جالبی باشه به سمنان ارسال دارید؟

  • خرید عسل به چه صورت و ارسال بارتون با چه حملی ارسال میشود

  • من این عسل رو برا کنترل دیابت و درمان سرفه شدید مصرف کردم و واقعا تأثیر گذار بوده. ممنون از مجموعه خوبتون.

  • من این عسل رو به خاطر شیرینی طبیعی و ملایمی که داشت خریداری کردم تا باعث افزایش وزن و قند خونم نشه و می‌خوام دوباره سفارش بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *