قاشقک چوبی عسلی در کنار شیشه کوچک شیره عسل

قاشقک چوبی عسلی در کنار شیشه کوچک شیره عسل
عسل محصولی شگفت انگیز است که به شکل کاملا طبیعی توسط نوع خاصی از زنبورها تولید می شود و از جمله برندهای معروفی که در زمینه تولید انواع عسل طبیعی فعالیت دارند، می توان به برند شافی اشاره کرد که عسل های با کیفیتی را ارائه می دهد، شرکت پخش عسل طبیعی شافی ۹۰۰ گرمی جزو مراکز مطمئنی است که از طریق آن می توان عسل های شافی را که دارای بسته بندی درستی هستند، در مقادیر گرمی و کیلویی تهیه کرد.

عسل طبیعی چه رنگی است؟

برداشتن شیره عسل زرد با قاشق فلزی از ظرف

از آن جایی که افراد بسیاری به دنبال تهیه انواع عسل طبیعی شافی هستند، معمولاً در هنگام خرید به برخی از ویژگی های ظاهری آن ها توجه می شود و از جمله آن می توان به رنگ عسل طبیعی شافی ۹۰۰ گرمی اشاره کرد که شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که عسل طبیعی چه رنگی دارد؟ در پاسخ باید گفت که معمولا عسل هایی که به شکل طبیعی تولید می شوند، دارای رنگ زرد بود و بسیار روشن هستند.

این نوع عسل ها که رنگ زردی دارند، بسیار شفاف بوده و به هیچ وجه کدر نخواهند بود، از سوی دیگر طبق آزمایش های مختلفی که انجام شده، مشخص گردیده عسل طبیعی شافی ۹۰۰ گرمی ممکن است که به مرور زمان رنگشان دچار تغییر شود و از این طریق می توان متوجه شد عسل مورد نظر تازه است و یا در چه شرایطی نگهداری شده است، به طور مثال عسل هایی که در محیطی با دمای بالا نگهداری شده اند، رنگشان تیره تر شده است.

همچنین طبق تجربیات بسیاری از زنبورداران، فصل و آب و هوا نیز می تواند در رنگ عسل های طبیعی تاثیرگذار باشند، به طور مثال عسل هایی که در محیطی با دمای پایین تولید می شوند، به دلیل استفاده زنبورها از شهد گل های مقاوم به سرما، رنگ نسبتا تیره ای خواهد داشت و قهوه ای رنگ دیده می شوند، در مقابل عسل هایی که در تابستان تولید می شوند شفاف تر و روشن تر بوده و حتی ممکن است که به دلیل حرارت بالا، روان تر نیز دیده شوند.

به طور کلی عسل طبیعی شافی ممکن است دارای رنگ های متفاوتی باشد که طیف رنگ عسل ها از روشن تا تیره متفاوت بوده و همانطور که شنیدید عواملی همچون آب و هوا، فصل، زمان تولید و عمر عسل روی رنگ آن تاثیر گذار می باشد. موضوعی که در مورد عسل مهم است این است که عسل طبیعی به هیچ وجه نباید کدر باشد، زیرا کدر بودن عسل نشانه وجود ناخالصی در ساختار آن می باشد. بنابراین همیشه شفاف است که گاهی ممکن است به دلیل وجود نوعی پروتئین عسل به مرور زمان رست ببندد.

 

مواد معدنی موجود در عسل شافی طبیعی و مزایای آن

قاشقک چوبی درون ظرف شیشه ای عسل

عسل طبیعی شافی آنسه یکی از محصولاتی است که دارای مقادیر بسیار بالایی از انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد و مصرف آن می تواند همه مواد معدنی مورد نیاز بدن و سیستم های مختلف بدن را به طور کامل تامین نماید. پس خوب است که با مواد معدنی عسل آنسه آشنا شوید. این مواد معدنی عبارتند از:

• آهن: آهن یکی از حیاتی ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که بسیاری از بیماری ‌ها از جمله کم‌ خونی، ضعف بینایی و ضعف سیستم ایمنی بدن به آن بستگی دارد و در صورتی که بتوان یک الی دو قاشق از این عسل را روزانه مصرف کرد، در بدن کمبود آن مشاهده نخواهد شد.

• روی: روی نیز یکی از مواد معدنی بسیار مهم است که روی سلامت ارگان‌ های مختلفی از بدن از جمله پوست و مو نقش بسیار مهمی دارد، به طوری که در صورت کمبود آن، موها دچار ریزش شدیدی می شوند و حتی ناخن ها نیز نازک و شکننده خواهند شد.

• انواع ویتامین ها: عسل آنسه سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی می باشد. ویتامین ها فعالیت درست بسیاری از ارگان های بدن را تضمین می کنند، از جمله ویتامین های محلول در جربی موجود در عسل نیز، ویتامین E می باشد که یک نوع آنتی اکسیدان فعال به شمار می آید.

• کلسیم: بسیاری از بیماری ها از جمله پوکی استخوان به کمبود کلسیم در بدن مرتبط می شوند و به همین دلیل مصرف عسل آنسه به همه افراد، چه افرادی که به پوکی استخوان مبتلا هستند و چه افرادی که مبتلا نیستند، پیشنهاد می شود تا به پوکی استخوان مبتلا نشوند، همچنین در خود عسل طبیعی شافی هم ترکیباتی دیده می شود که می تواند به جذب بیش تر کلسیم در بدن کمک کند.

فواید عسل طبیعی شافی برای جوش های صورت

ریختن شیره عسل قهوه ای از قاشق چوبی
استفاده از عسل طبیعی شافی ۹۰۰ گرمی به عنوان ماسک برای پوست، می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد و از جمله آن ها می توان به درمان جوش های پوستی اشاره کرد، به طور مثال استفاده از عسل به صورت سه روز در هفته می تواند باعث شود بسیاری از جوش های زیرپوستی به طور کامل محو شوند و در دیگر به وجود نیایند، چون این جوش ها در اثر فعالیت باکتری ها ایجاد می شود که عسل یک آنتی باکتریال کاملا طبیعی به شمار می رود و می تواند با پاکسازی سطح پوست از فعالیت این میکروارگانیسم ها جلوگیری کند.

همچنین این نوع عسل طبیعی شافی ۹۰۰ گرمی تاثیر به سزایی در از بین بردن جوش های سر سیاه دارد، چون منافذ باز پوست را که یکی از مهم ترین قسمت های پوست برای ایجاد جوش سر سیاه هستند، می بندد و به این ترتیب در طول روز هیچ آلودگی در این منافذ تجمع نیافته و جوش سرسیاه ایجاد نخواهد شد، این باعث خواهد شد که پوست صاف تر و روشن تر دیده شود.

گفتنی است که این نوع عسل ها حتی می توانند جای جوش را نیز از بین ببرند، چون در عسل موادی وجود دارد که سلول های آسیب دیده پوست را وادار به تقسیم سلولی کرده و با ایجاد سلول های تازه، در مدت بسیار کوتاهی جای جوش ها کاملا درمان شده و پوست صاف و یک دست خواهد شد، پوست صاف نشان دهنده سلامت بدن بوده و تاثیر زیادی نیز در افزایش اعتماد به نفس خواهد داشت.

مصرف عسل به دلیل داشتن پتاسیم می تواند بسیاری از مشکلات کلیه را حل کند، چون این ارگان مهم ممکن است که دچار رسوب سنگ و یا عفونت شود که پتاسیم موجود در عسل طبیعی شافی می تواند با افزایش حجم ادرار، انواعی از عفونت ها را از بدن دور کند و با کارکرد بهتر کلیه ها، احتمال جوش زدن پوست هم کاهش خواهد داشت.

تجارت انواع عسل طبیعی شافی

برداشت شیره زرد عسل با قاشقک

انواع عسل طبیعی شافی در کشور های مختلف دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و محبوبیت این چنین محصولاتی در بازار های خارجی، یکی از مهم ترین عوامل برای گسترش تجارت کالای مورد نظر می باشد، به طوری که هر چه محبوب تر باشد به همان میزان نیز سودآور تر است.

یکی از پرفروش ترین عسل طبیعی شافی، عسل آویشن می باشد که از یک گیاه دارویی با همین نام تولید می شود و دلیلی که باعث شده این محصول دارای بیش ترین طرفدار در کشور های دیگر باشد، طعم خوب و عدم رست بستن در کوتاه مدت می باشد، گفتنی است که عسل طبیعی شافی آویشن صادراتی، با بهترین بسته بندی ها صادر می گردد.

از جمله نکات مهمی که درباره تجارت انواع عسل طبیعی شافی نیز وجود دارد، این است که به دلیل تهیه از شهد گیاهان، میزان گلوکز و فروکتوز محصول به قدری استاندارد است که حتی کشور های سخت گیر در زمینه واردات این محصولات از کشور های دیگر، باز هم نسبت به تهیه و خرید آن از ایران اقدام می نمایند و به این ترتیب صادرات آن رو به افزایش می باشد.

دلایل دیگری هم در رشد تجارت این محصولات در بازار های دیگر دخیل بوده است که مهم ترین آن، قیمت مناسب محصول می باشد، به طوری که هزینه های لازم برای تهیه این محصول طبیعی از ایران برای بسیاری از کشور ها از جمله روسیه و فرانسه و ترکیه مقرون به صرفه تر هست.

فروشندگان عسل طبیعی شافی مقدار ۹۰۰ گرم

ظرف شیشه پر از عسل همراه با موم

خرید مستقیم از خود فروشندگان عسل طبیعی شافی مجموعه آنسه در مقدار ۹۰۰ گرم و یا در مقادیر کیلویی، مزیت های زیادی به دنبال خواهد شد، به طور مثال از طریق این فروشندگان برتر می توان عسل ها را با هزینه ای بسیار مناسب تر تهیه کرد، چون قیمت های ارائه داده شده در این مراکز فروش ارزان تر از بازارهای دیگر می باشد.

در مجموعه عسل آنسه انواعی از عسل های گیاهی ارائه می شود که از جمله پر فروش ترین آن ها، عسل آویشن، عسل گون، عسل کنار، عسل مرکبات، عسل رازیانه و غیره می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و می توان بر حسب نیاز انواعی از آن ها را برای خرید انتخاب کرد.

لازم به ذکر است جهت انجام هر نوع سفارش می توان با شماره تلفن های درج شده در همین صفحه تماس حاصل کرده و سفارشات خود را انجام داد، سفارشات انجام شده در صورتی که در مقادیر عمده انجام شده باشد، به صورت کاملا رایگان فرستاده خواهند شد.

21 دیدگاه

  • سلام
    ارسال بار برای مشهد و قم هم دارین؟ هزینه ی ارسال با شماست یا ما؟
    ممنون

    • سلام وقتتون بخیر
      بله داریم شما میتوانید با مشاوران ما در این مورد تماس بگیرید

  • سلام من از این عسل برای تهیه ماسک صورت استفاده کردم فوق العاده بود کاملا آکنه برطرف شد.

  • سلام می‌خوام سفارش بدم نحوه ثبت سفارش به چه صورته؟

  • طعم این عسل فوق العاده بود.شفافیت و رنگ روشن این عسل درجه یک هم نشان از طبیعی بودن و تازگی اون می داد.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظراتتون رو به طور کامل بیان می کنید و به اشتراک می گذارید، خوشحالیم که از کیفیت محصول رضایت پیدا کرده اید.

  • سلام خداقوت دوست عزیز به زاهدان ارسال دارید؟ اگه میشه نحوه ثبت سفارش رو توضیح بدید 🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، بله به هر شهر ایران ارسال داریم، می توانید جهت ثبت سفارش و دریافت راهنمایی های بیشتر، با ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، خسته نباشید، ببخشید میخواستم بدونم این عسل های طبیعی شافی رو در مقادیر کیلویی هم ارسال می کنید؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله ارسال در مقدار کیلویی هم داریم، می توانید جهت انجام سفارشات خود و دریافت راهنمایی با ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، وقتتون بخیر، عسل هایی که ارائه میدین، اینقدر کیفیت دارند که از دوست و فامیل و آشنا هم تمایل به خرید وجود داره، واقعا ازتون ممنونیم.

    • سلام، وقت بخیر آقای کاشانی، خوشحالیم که از مجموعه ما خرید رو انجام دادید و خرسندیم که از کیفیت آن راضی هستید، ممنون از نظرات خوبتان

  • شناختن عسل چند نکته ریز میخواد یکی شفافیت عسل هستش از شفاف بودنش می تونید کیفیت اون رو تشخیص بدید این عسل تمامی این ویژگی ها رو دارا هستش.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که به مجموعه آنسه اعتماد کردید و این محصولات رو سفارش دادید، رضایت شما افتخار ماست.

  • عسل شافی رو برای ذخیره آهن مصرف کنید خیلی کمک می‌کنه و به تدریج باعث برطرف شدن کم خونی میشه

  • عسل های طبیعی رنگ شفافی و روشنی دارند و شما از میزان غلظت عسل می تونید طبیعی بودن اون رو تشخیص بدید

  • عسل شافی از نوع عسل های هستش که سرشار از کلسیم هستش و از بروز پوکی استخوان به شدت جلوگیری میکنه

  • مواد معدنی عسل شافی به شدت زیاد است با مصرف آن تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن تامین می شود.

  • سلام ارسال به اصفهان هم دارین،اگه امروز سفارش بدم تا هفته دیگه به دستم میرسه ؟

  • سلام، ممنون از اطلاعات مفید شما به نظرم با داشتن این اطلاعات میشه بهترین عسل هارو خریداری کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *