؛ تعدادی شان عسل قهوه ای کوچک

؛ تعدادی شان عسل قهوه ای کوچک

عسل های طبیعی در رنگ های مختلفی مانند زرد، قهوه ای، سفید و سیاه دیده می شوند که عمدتا رنگ آن ها وابسته به شهد گل مورد استفاده برای تولید عسل بوده و یکی از محبوب ترین عسل های قهوه ای، عسل شهد پونه قهوه ای نام دارد، صادرات عمده عسل شهد پونه قهوه ای به شدت مورد توجه واقع شده، چون عسل قهوه ای پونه عرضه شده در این مجموعه تبدیل به یکی از کالاهای پرسود در کشور شده و صادرات آن به کشورهای مختلفی انجام می شود

عسل شهد پونه ارزان

عسل شهد پونه شیره ای به همراه موم

عسل شهد پونه، یکی از انواع عسل های طبیعی ساخته شده در ایران است و از آن جایی که بخش عمده ای از آن توسط شهد گیاه پونه تولید می شود ، به آن عسل شهد پونه نیز گفته می شود و از طرفی یکی از عسل هایی است که در ایران از فروش بالایی برخوردار شده که مهم ترین دلیل آن، درصد خلوص بسیار بالای این عسل می باشد.

در واقع هر چه درصد خلوص محصول، رقم بالاتری باشد، به همان میزان نیز می توان مطمئن بود که محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است، همچنین به دلایل مختلفی می توان عسل شهد پونه را به قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود، به طوری که در مجموعه عسل آنسه، این محصول به قیمتی ارزان تر از بازار های کشور به مشتریان ارائه می گردد.

یکی از مواردی که لازم است درباره انواع عسل شهد پونه ارزان در نظر گرفته شود، این است که لزوما قیمت نمی تواند کیفیت محصول را تعیین نماید، چون بسیاری تصور می کنند که اگر قیمت محصولی ارزان تر باشد، به این معنی است که عسل مورد نظر کیفیت خوبی ندارد و یا تقلبی است که در واقع تفکر کاملا اشتباهی می باشد و قیمت نمی تواند اصل و غیر اصل بودن محصول را مشخص کند.

عسل شهد پونه لرستان

شیره عسل پونه

یکی از مناطقی که به عنوان قطب های تولید عسل شهد پونه در ایران شناخته می شود، لرستان می باشد که در دامنه های کوه های لرستان، می توان انواعی از عسل های طبیعی را یافت کرد که عمده ترین آن عسل شهد پونه می باشد و یکی از مواردی که می تواند در کیفیت عسل های به دست آمده از این منطقه تاثیر داشته باشد، خودرو بودن گیاهان کوه های لرستان خواهد بود.

به این مدل از پونه ها، پونه وحشی گفته می شود و عسلی که از شهد پونه وحشی به دست می آید، دارای بیش ترین فایده برای مغز و قلب انسان خواهد بود، به طوری که بسیاری از افراد توانسته اند با مصرف عسل شهد پونه وحشی لرستان، بیماری های مربوط به قلب و عروق را درمان نمایند و از طرفی مصرف آن تاثیر به سزایی نیز در بهبود عملکرد مغز داشته است.

عسل شهد پونه این منطقه جزو سوغاتی های ایرانی نیز به حساب می آید، در واقع بسیاری از افراد هر ساله به این منطقه مسافرت می کنند تا به صورت مستقیم از عسل های لرستان به عنوان سوغاتی خریداری نمایند و به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتریان، بسته بندی انواع عسل شهد پونه بسیار تمیز و شیک انجام می شود.

عسل شهد پونه عمده

موم عسل در بشقاب

یکی از روش هایی که اغلب مشتریان از آن برای خرید استفاده می کنند، تهیه عسل شهد پونه به صورت عمده می باشد، به طوری که این روزها انواعی از عسل شهد پونه در مقادیر ده کیلویی، بیست کیلویی، پنجاه کیلویی و غیره در بازار ها ارائه می گردد و دلایل مختلفی باعث شده که تهیه این محصولات به صورت عمده انجام شود.

یکی از مهم ترین دلایل این است که هزینه نهایی لازم برای خرید این محصولات را کاهش می دهد، چون طبق قوانینی که برای قیمت گذاری محصولات وجود دارد و تقریبا هر صنفی از آن تبعیت می کند، در صورتی که مشتری محصولی را در مقدار و تعداد بالا تهیه نماید، در این صورت قیمت آن از هر عدد یا هر کیلو ده درصد کم می شود.

از طرفی خرید عمده باعث می شود مه محصول به مقدار بالا و کافی در دسترس مصرف کننده باشد و افرادی که دارای صنف هایی مثل کارخانه های تولید محصولات عسلی هستند، برای این کار که بتوانند به صورت روزانه نیاز به عسل را تامین کنند، باید به صورت عمده آن را خریداری نمایند که مقرون به صرفه تر است.

 

بهتری روش های تشخیص عسل اصل


ظرف زرد حاوی عسل به شکل کندو به همراه قاشقک

وجود برخی از عسل های صنعتی و تقلبی در بازارهای کشور، باعث شده تشخیص عسل شهد پونه قهوه ای جزو دغدغه های اصلی بسیاری از خریداران باشد و در ادامه بهترین روش ها برای تشخیص نوع اصل این محصول معرفی خواهند شد؛

  • به نظر می رسد یکی از بهترین روش ها جهت شناسایی عسل های طبیعی، سنجش میزان ساکارز موجود در آن است، به این منظور مقداری از عسل به آزمایشگاه ها فرستاده شده و در آن جا اگر میزان ساکارز کمتر از چهار درصد باشد، عسل اصل بوده و روی بسته بندی آن ذکر خواهد شد.
  • از دیگر روش های تشخیص که حتی می توان در خانه نیز آن را انجام داد، قرار دادن عسل در دماهای نسبتا پایین می باشد تا در این دما بتوان گران روی آن را مورد سنجش قرار داد، در صورتی که بعد از خارج کردن از یخچال، گران روی آن تغییری نکند، می توان به اصل بودن محصول پی برد.
  • در مواردی می توان با آتش زدن عسل نیز اصل و تقلبی بودن آن را مشخص کرد، به طور مثال اگر عسل را همراه با موم بسوزانیم، در صورت اصل بودن بویی شبیه به سوختن پارافین ایجاد می شود و دلیل آن این است که شمع ها از موم طبیعی ساخته می شوند.

    تاثیرات مصرف عسل در سلامت روان

    ریختن شیره عسل قهوه ای روی قاشقک چوبی

عسل شهد پونه قهوه ای اصل به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد، همراه سوژه تحقیقات پزشکی و درمانی بوده و آخرین تحقیقاتی که درباره آن صورت گرفت، مربوط به تاثیرات عسل در سلامت روان بود، در این تحقیقات افرادی که از افسردگی رنج می بردند، ملزم شدند که عسل طبیعی پونه را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند و نتایج به دست آمده نشان داد که سطح افسردگی افراد کاهش داشته و رو به بهبودی هستند.

همچنین با این تحقیقات ابعاد دیگری از تاثیر مصرف این محصول نیز آشکار شد که مربوط به افزایش کیفیت خواب می باشد، چون غالبا افرادی که از سلامت روان کافی برخوردار باشند، خواب راحت تری را تجربه خواهند کرد و به این ترتیب عسل با کنترل بیماری های مربوط به روان، تاثیرات مثبتی بر روی خواب خواهد داشت.

همچنین مصرف عسل می تواند از بروز استرس و اضطراب نیز جلوگیری نماید، چون عناصر موجود در عسل نقش به سزایی در تنظیم هورمون ها داشته و با تنظیم ترشح آن ها استرس کاهش یافته و فرد از خلق و خوی ثابت و آرامی برخوردار خواهد بود و بسیاری از رفتارهای هیجانی نیز کنترل می شوند.

صادرات عسل شهد پونه

موم و شیره عسل سیاه

صادرات عسل شهد پونه یکی از موضوعات اساسی است که در هر مجموعه وجود دارد و از آن جایی که ایران همواره در تولید عسل پیشگام بوده است، این باعث می شود که فرصت های مختلفی برای تجارت این محصول در بازار های خارجی ایجاد شود و به همین دلیل است که صادرات انواع عسل شهد پونه  به قدری رونق پیدا کرده است که می توان گفت طبق برآورد های انجام شده در سال جدید، حدود صد ها تن عسل به کشور های دیگر فرستاده شده است.

از جمله دلایلی که می تواند در محبوبیت این محصول در بازار های خارجی تاثیر داشته باشد، شناخته بودن این محصول برای مشتریان است، در واقع هر چه یک محصول در بازار ها جا افتاده باشد و افراد زیادی نسبت به آن شناخت کافی داشته باشند، در این حالت می توان مطمئن بود که فروش آن با موفقیت رو به رو خواهد شد و به عبارتی افراد بسیاری از آن استقبال می کنند، چون هم از ماهیت محصول خبر دارند و هم این که حتنا از قیمت مناسب تری هم برخوردار خواهد بود.

در مجموعه عسل آنسه پس از بررسی کیفیت محصول توسط آزمایشگاه ها و دستگاه های آزمایشی پیشرفته، بهترین نوع محصول انتخاب شده و پس از بسته بندی مناسب، جهت ارسال به کشور هایی همچون ترکیه، روسیه و عراق آماده می شود و به دلیل هزینه مناسبی که محصول دارد، استقبال از آن شدت گرفته و تقاضا ها در حال افزایش است.

 

سفارش آنلاین عسل شهد پونه قهوه ای


قاشق چوبی درون شیره عسل بدون درب

روش های مختلفی برای خرید انواع عسل وجود دارد و در عصر ارتباطات یکی از بهترین روش ها، سفارش آنلاین عسل شهد پونه قهوه ای می باشد، چون در این نوع خرید، سفارش عسل پونه کیلویی محدود به زمان و مکان نبوده و مشتریان عزیز می توانند در هر ساعت دلخواه و از هر شهر ایران، خرید خود را به ثبت برسانند.

در این نوع سفارشات، حتما لازم است که خرید از مراکز معتبری صورت بگیرد و از آن جایی که عسل شهد پونه قهوه ای توزیع شده در این مجموعه به شدت مورد استقبال واقع شده و مشتریان از خرید خود راضی هستند، می توان به اصل و صادراتی بودن محصول پی برده و خرید خود را به انجام رسانید و ارسال آن با پست انجام می شود.

14 دیدگاه

  • سلام
    وقت شما بخیر باشه
    مطلب،بسیار عالی بود و در واقع جای تقدیر داره که یک مجموعه رضایت مشتریانش اینقدر برایش مهم باشد که این چنین مطالبی را تولید کند .

  • سلام مطالبتون خیلی مفید بود حتما ازشون استفاده میکنم مشخصه که یک مجموعه خیلی قوی دارین ممنونم ازتون🙏🌹🌹

  • این عسل قهوه ای خوشمزه واقعا در بهبود افسردگی بی نظیره.من راضیم از این محصول.

  • عسل پونه قهوه ای از جدید ترین نوع عسل ها هستش اگه تا الان مصرف نکردید ارزشش رو داره یکبار مصرف کنید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که تجربه خرید و استفاده از محصولات مجموعه آنسه را بیان نمودید.

  • عسل قهوه ای برای کنترل استرس عالیه خیلی نتیجه خوبی گرفتیم.

  • جسارتا عسل شهد پونه قهوه ای رو در وزن ۹۰۰ گرمی موجود دارید ممنون میشم مجدد برام ارسال کنید.

  • در کنار این که برای افرادی که مدام احساس افسردگی می‌کنند مناسب،برای افزایش حافظه هم عالیه

  • این عسل باعث کنترل خشم میشه اگه میخواین که کمتر عصبانی بشید حتما مصرفش کنید

  • مصرف این عسل برای درمان افسردگی فوق العاده است و باعث انرژی مثبت میشه.

  • اگه دوست دارید استرس رو کنترل کنید انتخاب عالی برای شماست این عسل 😍

  • عسل شهد پونه را می توان با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد به طوری که در مجموعه عسل آنسه، این محصول با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان ارائه می گردد.

  • عسل های این مجموعه فوق العاده هست،ما چندین ماهه از این مجموعه خرید می کنیم

  • به طور کلی عسل پونه از نظر کیفیت و طعم درجه بالایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *