؛ قاشقک چوبی درون شیره عسل سیاه

 

؛ قاشقک چوبی درون شیره عسل سیاه

عسل به عنوان یک ماده طبیعی که در مناطق مختلف کشور تولید می شود، از لحاظ نوع گیاه مورد استفاده در تولید، انواع مختلفی داشته و از جمله آن ها می توان به عسل سیاه گیاهی پونه اشاره نمود که در رنگ های تیره و سیاه دیده می شوند، قیمت عمده عسل سیاه گیاهی پونه برای تمامی خرید هایی که از این مجموعه صورت خواهد گرفت، در نظر گرفته می شود و به همین دلیل خرید عسل گیاهی پونه از این فروشنده مقرون به صرفه خواهد بود.

عسل سیاه گیاهی پونه عمده

یک شیشه شیره عسل قهوه ای

عسل سیاه گیاهی پونه که در بسیاری از بازار های کشور ارائه می گردند، محصولی است که از طبیعت های بکر ایران حاصل شده و مهم ترین دلیلی که باعث می شود این محصول محبوبیت خود را حفظ نماید، ارگانیک و گیاهی بودن آن است، به طوری که در تهیه و تولید و جمع آوری این محصولات از هیچ ماده شیمیایی و یا هر نوع ماده ساخته شده توسط انسان استفاده نمی گردد و حتی اگر مورد آزمایش هم قرار بگیرد، این موضوع کاملا اثبات خواهد شد.

عسل سیاه گیاهی پونه عمده به دلیل این که از لحاظ تولید در مرحله انبوه قرار داد و به عبارتی فراوانی آن در بازار های سراسر کشور به وضوح دیده می شود، باعث شده که مطابق با قوانین مربوط به عرضه و تقاضا این محصول از هزینه مناسب تری برخوردار باشد، چون همچنان که تقاضا وجود دارد، عرضه محصول هم توانسته سبب تامین این محصول برای مشتریان گردد و به این ترتیب قیمت این نوع عسل طبیعی در محدوده کاملا ثابت قرار گرفته است.

از جمله مواردی هم که باعث شده مصرف عسل سیاه گیاهی پونه عمده به شدت افزایش پیدا کند، داشتن ارزش غذایی بالای این محصول در کنار فواید بسیار زیاد برای بدن می باشد، به طور مثال مصرف این محصول می تواند تاثیر بسیار زیادی در کنترل و پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری های عفونی در بدن داشته باشد، در صورتی که از سیستم ایمنی ضعیف رنج می برید، بهتر است که مصرف روزانه این نوع عسل ارگانیک و طبیعی را جدی بگیرید.

 

خواص ضد سرطانی انواع عسل طبیعی

 

قاشقک انگشتی عسلی روی موم عسل زرد

در طول تاریخ عسل سیاه گیاهی پونه برای درمان مشکلات مختلفی مورد استفاده قرار می گرفت و این روزها نیز با پیشرفت علم پزشکی و تحقیقات مختلف صورت گرفته درباره آن، بسیاری از محققان به این نتیجه رسیدند که عسل دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد، چون در ساختار عسل میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان یافت شده که می تواند سبب توقف رشد سلول های سرطانی در بدن شود.

در عسل سیاه گیاهی پونه ویتامین  E وجود دارد که جزو آنتی اکسیدان های بسیار فعال بوده و ورود آن به بدن می تواند رادیکال های آزاد بدن را از بین بیرد و نگذارد که به سلول ها آسیبی وارد کنند، این رادیکال های آزاد که مهم ترین عامل سرطانی هستند از طریق خوردن برخی از فست فود ها و همچنین مواد خوراکی شیمیایی وارد بدن می شوند که باید با مصرف مواد غذایی آنتی اکسیدان دار مثل عسل خالص اصل آن ها را خنثی نمود.

لازم به ذکر است طی آزمایشی که روی دویست فرد با ریسک بالای ابتلا به سرطان، انجام شد، مشخص گردید که مصرف عسل در این افراد می تواند ریسک ابتلا را به شدت کاهش دهد و به همین دلیل مصرف روزانه این محصول طبیعی از سوی پزشکان توصیه می گردد.

مشخصات عسل سیاه گیاهی پونه شیراز

زنبور روی موم عسل

با اطلاع از مشخصات کلی انواع عسل سیاه گیاهی پونه شیراز، می توان در نهایت محصولی را برای خرید انتخاب کرد هم از کیفیت لازم برخوردار باشد و هم این که کاملا خالص و اصل باشد؛

بهترین عسل سیاه گیاهی پونه شیراز در صورتی که به صورت موم دار تهیه شده باشد، باید دارای مومی بسیار نرم باشد به طوری که در دهان به اصطلاح آب شود و خوردن و جویدن آن سخت نشود، همچنین بر خلاف عسل های تقلبی اگر موم آن طبیعی و ارگانیک باشد، معمولا موم عسل موقع خوردن به دندان ها می چسبد، چون از صمغ طبیعی یک سری از درختان حاصل می شوند و به همین دلیل بر خلاف موم های پلاستیکی، چسبناک خواهد بود.

از دیگر مشخصاتی که بهترین عسل سیاه گیاهی پونه دارد این است که محصول مورد نظر چسبندگی بسیار کمی نسبت به موادی مانند شیشه دارد، به همین دلیل اگر عسل بسته بندی شده در ظروف شیشه ای را برعکس کنیم، در این حالت به سرعت تمامی شیره موجود در آن به سمت پایین روان می شود و در مدت کوتاهی این اتفاق می افتد، اما اگر عسل مورد نظر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، چسبندگی زیادی به دلیل وجود شکر در ساختارش به شیشه خواهد داشت.

از طرفی لازم به ذکر است که محصول طبیعی مثل عسل سیاه گیاهی پونه شیراز که یک محصول گیاهی هم محسوب می شود، باید از یک بسته بندی مناسب برخوردار باشد، به این منظور، بسیاری از زنبورداران عزیز تلاش می کنند که از ظروف شیشه ای و پلاستیکی که کاملا شفاف هستند و معمولا در شکل های دایره ای و مستطیلی دیده می شوند، استفاده نمایند و این ظروف از بهداشت کافی برخوردار است و می تواند عسل را از حمله حشرات و جوندگان حفظ کند.

 

کاربردهای عسل در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی


چکیدن شیره عسل از قاشق کوچک عسلی

عسل سیاه گیاهی پونه به دلیل داشتن ویژگی و مزایا متعدد جایگاه بسیار ویژه ای در صنایعی مانند صنعت مربوط به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا کرده است و در ادامه به کاربردهای آن در این صنعت می پردازیم‌

  • یکی از مهم ترین کاربرد های عسل سیاه گیاهی پونه عمده، در ساخت انواع کرم مرطوب کننده پوست است، چون عسل آبرسان بوده و وجود آن در این کرم ها می تواند خشکی پوست را برطرف کرده و ویتامین B را برای پوست فراهم کند
  • از موم عسل طبیعی معمولا در ساخت پنکک که یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی محسوب می شود، استفاده می گردد و این نوع پنکک ها چون بر پایه گیاهی هستند، به هیچ وجه حساسیت زا نبوده و از بروز جوش صورت پیشگیری می کنند.
  • استفاده از عسل در تولید صابون هم دیده می شود که این نوع صابون ها به شکل شفاف در بازارها یافت می شوند و به دلیل داشتن مقادیر زیادی شیره عسل طبیعی در ساختارشان، بهترین گزینه برای شست و شوی روزانه دست و صورت می باشند، چون پوست را نرم و لطیف کرده و تاثیر به سزایی در کاهش جوش های سرسیاه روی بینی دارد.

تجارت عسل سیاه گیاهی پونه

برشی از موم عسل حاوی شیره فراوان

وقتی صحبت از تجارت عسل سیاه گیاهی پونه می شود، به این معنی است که خرید و فروش این محصولات، هم در بازار های خارجی و هم در بازار های داخلی مورد بررسی قرار گرفته و از آن جایی که تجارت این نوع عسل طبیعی بسیار مورد توجه است، می توان گفت که رشد سریعی پیدا کرده و بسیاری از مجموعه های تولید کننده این محصول، توانسته اند دستی در صادرات این محصول به بازار های مختلف داشته باشند و آمار صادرات آن بسیار رضایت بخش است.

عسل سیاه گیاهی پونه در کشور هایی همچون ترکیه، روسیه و فرانسه محصول بسیار شناخته ای است و سالانه چندین تن از این عسل های طبیعی به بازار های این کشور ها صادر می گردد، اما علاوه بر این مجموعه ها لازم است که بازار های جدیدی هم برای عرضه آن ها در نظر گرفته شود، جون برای پیشرفت در امر تجارت هر نوع کالایی بسیار مهم است که در کنار داشتن مشتریان ثابت، مشتریان جدیدی هم پیدا شود تا به این طریق بتوان اطمینان حاصل کرد که درصد فروش محصول در حال افزایش است.

مجموعه عسل آنسه از جمله مراکزی است که در تجارت انواع عسل به ویژه عسل سیاه گیاهی پونه کاملا موفق ظاهر شده و میزان ارائه عسل از سوی این مجموعه به بازار های خارجی به قدری زیاد است که فرصت های جدید شغلی نیز در کشور ایجاد می شود و در واقع با یک تجارت موفق می توان به راحتی اشتغال زایی کرد، همچنین به دلیل ورود ارز به کشور می توان گفت که میزان نقدینگی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و این گزینه می تواند بر روی اقتصاد کشور نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

 


عرضه کنندگان عسل گیاهی پونه سیاه


چندین شان عسل سیاه کنار هم

 

خرید از عرضه کنندگان عسل سیاه گیاهی پونه در این مجموعه می تواند مزایای بیشماری برای مشتریان داشته باشد و از جمله آن ها می توان به کیفیت بالای محصول اشاره کرد که به شکل تضمین شده خواهد بود و حتی اگر به هر دلیلی مصرف کننده از آن راضی نباشد، امکان مرجوع کالا نیز وجود دارد و از این طریق خیال مشتریان راحت است.

از دیگر مزایایی که تهیه عسل از این عرضه کنندگان برتر در کشور خواهد داشت، خرید به قیمت های کاملا مناسب و ارزان تر از بازارهای دیگر می باشد، به طوری که طبق آمارها، قیمت ارائه شده توسط این مرکز عرضه، بیست درصد ارزان تر از بازارهای دیگر می باشد و می توان قیمت های به روز را در این سایت مشاهده نمود.

در مجموعه عسل آنسه این محصولات همراه با یک برگه که شناسنامه آزمایشگاهی محصول به شمار می آید، ارائه می گردد و به همین دلیل کاملا مورد اطمینان هستند.

34 دیدگاه

  • سلام، وقت بخیر، عسل سیاه پونه رو از مجموعه شما خریداری کردم و واقعا انتظار نداشتم که تا این حد مرغوب و ممتاز باشن، ممنون از آقای حسینی مدیریت مجموعه آنسه.

    • سلام، وقت شما هم بخیر، ممنونیم که به ما اعتماد کردید و خریدتون رو از این مجموعه انجام دادید، مایه افتخار ماست که از محصولات ارائه داده شده راضی هستید.

  • سلام، از ویژگی های عسل پونه سیاه صحبتی نشده، لطفا از این مورد هم مطلب بزارین و در خرید هم راهنمایی کنید، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، حتما در اسرع وقت در این مورد هم مطالبی ذکر خواهد شد، جهت انجام هر گونه خرید می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • ارسال عسل پونه در مقادیر بالاتر از بیست کیلوگرم به شهرهای دور با چه مدل بسته بندی انجام میشه؟

    • سلام، وقتتون بخیر در صورتی که سوالی در رابطه با عسل سیاه پونه و بسته بندی آن دارید، می توانید از مشاوران مجرب ما در این زمینه کمک بگیرید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، عسل سیاهی که ازتون خریداری کردم کاملا روان هست و اصلا سفت نمیشه، طعم خیلی خوبی هم داره، از خریدم کاملا راضی هستم، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر با تشکر از شما که تجربه خریدتون از این مجموعه رو به اشتراک گذاشتید، خوشحالیم که از محصول راضی هستید.

  • سلام، شما خودتون تولید کننده عسل هستید؟ به صورت مستقیم این محصولات رو ارائه میدین؟

    • سلام، وقتتون بخیر، در صورتی که هر گونه سوال درباره این محصولات دارید، با پر کردن فرم و یا تماس مستقیم با خود مشاورین، می توانید از راهنمایی آن ها به شکل رایگان بهره مند شوید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، میخوام دو کیلو عسل سیاه پونه ازتون بخرم، هزینه و روش سفارش رو لطفا ذکر کنید. ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، در ابتدا از این که این مجموعه رو برای خرید انتخاب کردید متشکریم، می توانید جهت انجام سفارشات خود از مشاورین ما در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، عسل سیاه پونه صادراتی هست و امکان ارسال به کشورهای دیگر هم وجود دارد؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله این امکان وجود دارد، می تواند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاورین ما ارتباط بر قرار کرده و از راهنمایی آن ها بهره ببرید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، یکی از بهترین مجموعه های فروشی هستید که تا به حال ازش خرید کردم، هم مشاورین باتجربه و مجربی دارین و هم محصولات بسیار با کیفیت و درجه یکی ارائه میدین، واقعا ازتون ممنونم.

    • سلام، ممنون که تجربه خریدتون رو با ما به اشتراک گذاشتید، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم.

  • روزتون بخیر، چه قدر طول میکشه تا این محصولات خریداری شده به دستمون برسه؟

  • سلام، عسل مجموعه شما ساکارزش چند درصده؟ افراد دیابتی تا چه میزان میتونن ازش استفاده کنند؟

    • سلام، وقتتون بخیر، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و یا با پر کردن فرم، منتظر تماس کارشناسان باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام پاینده باشید من سری پیش به صورت عسل ارگانیک شما رو به صورت جزئی سفارش دادم از کیفیتش راضی بودم امکان ثبت سفارش به صورت کلی وجود داره؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که این مجموعه رو برای خرید انتخاب کردید، بله خرید عمده هم امکان پذیره، جهت ثبت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام قیمت عسل سیاه گیاهی در این فروشگاه آنلاین چنده؟لطفا برای خرید راهنمایی بفرمایید.

  • عسل سیاه گیاهی برای رشد مجدد مو مصرف کنید تاثیر خوبی داره

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه مصرف عسل های این مجموعه را با ما به اشتراک گذاشتید.

  • این نوع عسل برای لایه برداری صورت بی نظیره حتما در تهیه ماسک صورت ازش استفاده کنید

  • سلام خداقوت چه خوب که امکان مرجوع داده کالا وجود داره می‌خوام سفارش بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

  • به دلیل آنتی اکسیدان های موثر یک محصول عالی برای پیشگیری از سرطان هست مخصوصا برای افرادی که در خانواده مشکل ارثی سرطان دارند

  • عسل پونه آبرسان قوی هستش اگه در طول روز آب کم مصرف می کنید برای جلوگیری از خشکی و پژمرده شدن پوست بهتره این عسل رو مصرف کنید

  • عسل گیاهی پونه رنگش شفاف و روشنه من که از کیفیتش راضی بودم طعمش هم عالی بود ❤️

  • بهترین عسل پونه ای بود که مصرف کردم ممنون بخاطر تیم پر قدرتتون

  • این محصول می تواند تاثیر زیادی در پیشگیری از بیماری های عفونی در بدن داشته باشد، در صورتی که از سیستم ایمنی ضعیف رنج می برید، بهتر است که مصرف روزانه این نوع عسل را جدی بگیرید.

  • سلام ببخشید ارسال به اصفهان هم دارین، امروز ثبت سفارش کنم چند روزه به دستم میرسه

  • من همیشه برای شیرین کردن شربت از شهد عسل استفاده می کنم، چون هم طبیعیه هم طعم خیلی خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *