امروزه تشخیص عسل طبیعی خالص بسیار سخت است جهت تشخیص انواع عسل طبیعی با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی های عسل طبیعی خالص

به طور کلی ویژگی های زیادی برای عسل، این محصول خوش طعم وجود دارد که می توان به درمان برخی بیماری ها توسط آن اشاره کرد که خواص زیادی هم برای بدن دارد.

یکی از مزیت های خوب این خوراکی پر طرفدار این است که به زودی فاسد نمی شود و می توان مدت طولانی آن را در جای خشک و خنک نگهداری کرد.

از دیگر ویژگی های عسل این است که کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد افزودنی نیز وجود دارد که می توان آن را مستقیم از زنبور داران تهیه کرد و از طعم لذیذ و خاصیت های فراوان آن استفاده کرد.

یک عسل خوب می تواند گلو را کمی بسوزاند و این امر کاملا طبیعی می باشد و نشان دهنده مرغوبیت این خوراکی خوش عطر و طعم می باشد که یکی از راه های تشخیص اصل یا مصنوعی بودن آن است.

همچنین از دیگر مزیت های عسل خوب و طبیعی این است که وقتی آن را با دست بر می دارید حالت چسبندگی دارد و هرچه این چسبندگی بیشتر باشد محصول طبیعی تر خواهد بود.

طعم این نوع خوراکی شیرین و خاص است که مزه ای متفاوت از دیگر شیرینی ها و یا عسل های مصنوعی دارد و به راحتی می توان طبیعی و یا غیر اصلی بودن آن را تشخیص داد، که در انتخاب درست آن بسیار کمک می کند.

در واقع عطر و بوی عسل طبیعی بسیار خاص است و رایحه ی آن وقتی درب آن را باز می کنید همه جا می پیچد بر خلاف نوع مصنوعی که هیچ بو و عطری ندارد و یا مثل طبیعی جذاب و خوش طعم نمی باشد.

عسل و اهمیت آن در طب سنتی

در حال حاضر طب سنتی از روش هایی است که بسیاری از افراد خواستار آن هستند چرا که در درمان اکثر بیماری ها بسیار جوابگو بوده و مشاوره های مناسبی را برای افراد در نظر دارد و محصولات مفید را نیز معرفی می کند.

عسل در طب سنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معتقد است که این خوراکی می تواند رطوبت بدن را جذب کند و در درمان مشکلات معده و زخم معده بسیار موثر است.

از نگاه طب سنتی عسل طبیعی رنگی سرخ و شفاف دارد و بسیار غلیظ است و به پیشگیری از بیمارهای چون مشکلات کلیه و کیسه صفرا کمک می کند و در این طب به شست و شوی دهان با آب و عسل تاکید شده است.

همچنین این نوع طب بر این اعتقاد است که این خوراکی شیرین حامل دارو می باشد بدین معنا که باعث جذب داروهای گیاهی در بدن می شود و آنها را به جای مناسب خود حمل می کند.

برای موارد موضعی هم این نوع محصول بسیار موثر است و از نظر طب سنتی به درمان زخم و یا کبودی هایی که از ضربه ایجاد شده است کمک زیادی می کند.

می توان گفت در طب سنتی اشاره شده که عسل طبع و مزاجی گرم و خشک دارد و نسبت به منطقه ای که توليد مي شود گرمی آن متفاوت است و درجه بالاتر یا پایین تری دارد.

در اسلام و طب سنتی آن عسل از با ارزش ترین و مهم ترین مواد غذایی شناخته شده است و یکی از سوره های قرآن هم با نام نحل یعنی زنبور عسل نیز وجود دارد.

تولید و تجارت عسل طبیعی

به جرات می ‌توان گفت یکی از تولید کنندگان اصلی عسل، این خوراکی خوش عطر و بو و پر مخاطب کشورمان ایران است که با تلاش و همت خود در تولید بهترین و مرغوب ترین عسل نیز حرف اول را می زند.

همچنین کشور ما سالانه مقدار بسیار بالایی از این محصول پر مخاطب را تولید می کند که این امر سبب شده است تا بتواند آن را به دیگر کشورها نیز صادر کند و راه تجارت را باز کند.

با بسته بندی های مرغوب و بهداشتی این محصول می توان در راه تجارت بسیار موفق بود و به کسب درآمد بالایی از آن رسید چرا که طرفداران زیاد و خاص خود را دارد.

کشورهای زیادی خواستار عسل طبیعی از ایران هستند و تولید کنندگان ما با تولید انبوه این ماده غذایی و درمانی توانسته اند راه سود آوری و درآمد بالا را برای تاجران باز کنند.

همچنین افراد می توانند بازارهای خارجی و رقیبان خود را بشناسند و از تبلیغات برای معرفی و مشهور شدن محصول خود استفاده کنند تا بتوانند تجارت و صادرات آن را زیاد کنند.

در واقع بخاطر خاص بودن این محصول خوش طعم و عطر در کشورهای مختلفی نیز مورد استقبال زیادی واقع شده و این فرصت مناسبی برای تجار و رسیدن به موفقیت های بالاتر می باشد.

قیمت و فروش عمده عسل طبیعی خالص

در واقع قیمت عسل به عوامل مختلفی چون طبیعی یا مصنوعی بودن آن بستگی دارد که هر یک از آنها قیمتی متفاوت دارد و معمولا نوع اصلی و طبیعی آن قیمتی بالاتر خواهد داشت.

این روزها در بازار نوسانات زیادی وجود دارد که نمی توان قیمت ثابتی را برای این خوراکی خوشمزه و خوش عطر تعیین نمود و می توان گفت حدود ۱۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان در بازار وجود دارد.

همچنین امروزه فروش عمده عسل بسیار زیاد شده است چرا که در زمینه کسب درآمد بالا بسیار کمک می کند و قیمت عمده آن هم مناسب تر و به صرفه تر از جزئی می باشد.

اگر قصد تجارت این محصول را دارید بهتر است آن را در تعداد بالا خریداری نموده زیرا اینگونه برای تاجران و دیگر افراد فروشنده بهتر است و می توانند سود بیشتری در زمینه تجارت یا فروش آن داشته باشند.

برای سفارش این خوراکی می توانید از سایت های معتبر استفاده کنید و آن را در دبه ها و حلب های ۲۵ کیلویی نیز با قیمتی مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

بهتر است برای جذب افراد بیشتر در فروش عمده عسل، از نوع طبیعی و بدون مواد افزودنی آن استفاده کنید و محصولی مرغوب و با کیفیت بالا را تحویل دهید تا بتوانید هر ساله مشتری بیشتری داشته باشید و از طرفی به درآمد بالاتری برسید.

بنابراین می توان گفت عسل از محصولات بکر و ارزشمند در ایران است که کشورهای زیادی هم خواستار آن هستند و در زمینه تولید و تجارت و همچنین فروش آن به صورت عمده مقام بالایی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *