عسل مرکبات شی

عسل مرکبات شیراز

عسل مرکبات یکی از خوش طعم ترین عسل های طبیعی است که در کشور تولید می شود و مجموعه عسل آنسه نیز جزو تامین کنندگان این محصول شگرف طبیعی در کشور می باشد.

عسل مرکبات شیراز چیست؟

عسل مرکبات خالص شیشه ای

عسل مرکبات همان طور که از نامش پیداست، در واقع نوعی عسل طبیعی می باشد که از شکوفه درختان مربوط به مرکبات تولید می شود و عمده ترین عسل مرکبات شیراز نیز از شکوفه های درخت پرتقال و لیمو حاصل می شود، به همین دلیل ممکن است که شما در بازار ها به عسل هایی با نام عسل پرتقال و یا لیمو برخورد کنید که منظور عسل های تولید شده از شهد درختان می باشد و در شیراز به دلیل افزایش کاشت درختان مرکبات، میزان تولید این مدل عسل ها نیز افزایش یافته است.

گفتنی است که عسل مرکبات بیشتر در فصول بهار و تابستان برداشت می شوند و به همین دلیل است که به آن ها عسل بهاره هم می گویند، در واقع زنبور ها در فصل بهار که شکوفه این درختان شروع به باز شدن می کنند، شهد آن ها را جمع آوری کرده و در کندو هایی که از قبل در اطراف این درختان مستقر شده شروع به تولید عسل می نمایند و پس از آن هم معمولا بین دو الی سه ماه طول می کشد تا عسل مورد نظر آماده برداشت شود و برای برداشت عسل از این کندو ها معمولا از روش های مختلفی استفاده می شود.

به طور مثال برای دور کردن زنبور ها از کندو ها برای برداشت عسل مرکبات شیرازی، از دود استفاده می شود، این دود ها می تواند حاصل از سوختن چوب باشد که در این حالت گفته می شود، عسل مورد نظر دارای فرآیند تولید و برداشت کاملا ارگانیک بوده و به این ترتیب ارزش تغذیه ای بالایی هم پیدا خواهد کرد، گفتنی است که عسل مرکبات شیراز پس از برداشت در ظروف مخصوصی پلمپ می شود و به این ترتیب هیچ جای نگرانی و ابهام برای بهداشت و بسته بندی محصول نخواهد بود.

مشخصات اصلی عسل مرکبات شیراز خالص

شیره عسل همراه با قاشقک

عسل مرکبات شیراز در صورتی که خالص و اصل باشد، دارای مشخصاتی است که از طریق آن مشتریان می توانند بهترین نوع آن را تشخیص دهند و در ادامه می خواهیم به آن بپردازیم؛

عسل مرکبات شیراز خالص دارای رنگ روشن تری نسبت به عسل های دیگر و همچنین عسل های تقلبی دارد، به طوری که حتی مشاهده شده در مواردی رنگ آن مانند آب صاف و زلال است و به همین دلیل تشخیص آن ها به راحتی صورت خواهد گرفت، در این بین لازم به ذکر است که رنگ عسل هیچ تفاوتی در میزان خاصیت و ارزش غذایی آن ندارد، به عبارتی دیگر عسل مرکبات شیراز با این که رنگ روشن تری دارد اما با این حال همچنان میزان خاصیت آن با عسل های تیره برابری می کند.

از طرفی بهترین عسل مرکبات شیراز به ندرت رست می بندد، در واقع درست است که رست بستن عسل ها یکی از راه های تشخیص عسل اصل می باشد اما تنها در هفتاد درصد مواقع می تواند سودمند باشد، چرا که عسل هایی مثل عسل مرکبات شیراز از آن جایی که رست نمی بندد و ممکن است که تنها در برخی شرایط خاص دچار رست شود، از این راه قابل شناسایی نخواهند بود، اگر عسلی که با نام عسل مرکبات ارائه شده و رست بسته باشد، باید از خرید آن اجتناب نمود.

در صورتی که عسل مرکبات شیراز از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، در این صورت ویسکوزیته آن نصف خواهد بود، به این معنی که نه بسیار سفت می شود در صورت برعکس کردن نریزد و نه بسیار روان خواهد بود که مثل آب جاری شود، این روش یکی از بهترین روش ها برای تشخیص عسل های خالص مرکبات از انواع دیگر است و دلیل ویسکوزیته متعادل این مدل عسل ها بیش تر به دلیل ترکیبات خاصی است که در شهد این گیاهان وجود دارد و باعث می شوند که عسل مورد نظر بسیار مرغوب شود.

فواید اعجاب انگیز عسل مرکبات شیراز برای بدن

عسل زرد کهربائی

عسل مرکبات شیراز برای بدن دارای فواید اعجاب انگیز بسیاری است که در ادامه همین مطلب قصد داریم شما را با آن ها آشنا نماییم؛

یکی از اعجاب انگیز ترین خاصیت های عسل مرکبات شیراز این است که می توان از این عسل برای تنظیم قند خون در هر سنی و با هر بیماری استفاده کرد، در واقع تنظیم کردن قند خون تنها مختص افراد دیابتی یا سالمند نیست و حتی افراد سالم نیز برای این که بتوانند از بروز مقاومت به انسولین در بدنشان در امان باشند، بهتر است که روزانه دو الی سه قاشق غذاخوری از عسل مرکبات شیراز را میل کنند تا به این طریق قند بدن تامین شده و به طور کامل تنظیم گردد.

از دیگر فواید عسل مرکبات شیراز برای بدن این است که می تواند به بدن در ساختن هورمون های زنانه کمک کند، بسیاری از بانوان از اختلال هورمونی رنج می برند که اغلب ناشی از تغذیه نادرست و خوردن قند های مصنوعی می باشد، در حالی که در عسل مرکبات شیراز ترکیباتی وجود دارند که می توانند میزان ترشح پروژسترون و استروژن را تنظیم نمایند، این عمل همچنین به بدن کمک خواهد کرد که بتواند در مقابل درد ها و التهابات که معمولا قبل از قاعدگی ایجاد می شوند، مقابله کند.

در صورتی که می خواهید کلیه های سالمی داشته باشید که بتوانند سموم بدن را به طور کامل دفع نمایند و از طرفی سلامت ارگان های دیگر را نیز تضمین نمایند، بهتر است که حتما روزانه از عسل مرکبات شیراز استفاده نمایید، چرا که این نوع عسل به دلیل داشتن بیش ترین پتاسیم در ساختار خود جی تواند به کلیه ها کمک کند تا ادرار بیش تری که حاوی مواد دفعی بدن هستند، فراهم کند و از طرفی هر چه میزان کارکرد کلیه به شکل روزانه افزایش یابد، به همان میزان نیز سالم تر خواهد بود.

گفتنی است که عسل مرکبات شیراز برای این که می تواند بیش ترین میزان منیزیم را وارد بدن کند، جزو مواد غذایی ضد افسردگی، ضد استرس و ضد درد شناخته می شود، چون منیزیم کمک نی کند که هورمون سروتونین تولید شود و هر جه میزان این هورمون بالا باشد، به همان میزان نیز احساس خوشی در افراد بیش تر خواهد بود، همچنین منیزیم به خصوص اور قبل و بعد از قاعدگی مصرف شود، می تواند بسیاری از علائم درد مثل کمر درد و استخوان درد را به شدت کاهش دهد.
[table id=8 /]

نحوه تعیین قیمت عسل مرکبات شیراز

عسل بسته بندی

عسل مرکبات شیراز را بر اساس فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می کنند که مهم ترین فاکتور در این زمینه، درصد خلوص می باشد، به تبع اگر که درصد خلوص آن بالای هشتاد و پنج درصد باشد، در این صورت می توان گفت که محصول مورد نظر از قیمت بالا تری هم برخوردار خواهد شد، این درصد خلوص نشان می دهد که در تولید عسل تا چه حد از شهد طبیعی استفاده شده و مابقی درصد آن هم نشان دهنده میزان قند های مصنوعی است که به واسطه تغذیه زنبور با آن ها وارد عسل شده است.

به عبارتی طبیعی و تغذیه ای بودن عسل مرکبات شیراز می تواند در قیمت آن بیش ترین تاثیر را داشته باشد، به طوری که عسل مرکبات شیراز طبیعی به قیمت های بالا تر از دویست هزار تومان به ازای هر کیلو به فروش می رسند و عسل مرکبات اگر به صورت تغذیه ای تولید شده باشد، به قیمت صد و بیست هزار تومان به ازای هر کیلو گرم نیز در بازار ها ارائه می گردند و بسیار مهم است که تفاوت بین این دو عسل حتما توسط مشتریان تشخیص داده شود.

از دیگر فاکتور هایی هم که می توانند بر قیمت این محصولات تاثیر گذار باشند، می توان به نحوه خرید اشاره کرد، به طور مثال اگر مشتری بخواهد که عسل ها را به صورت ده کیلویی، بیست کیلویی و غیره خریداری نماید می تواند به بهترین و ارزان ترین قیمت آن ها را تهیه کند، همچنین مجموعه نیز می تواند در خرید مهم باشد، برخی از مجموعه های فروش عسل دارای جشنواره هستند که در این جشنواره ها قیمت خرید کاهش می یابد.

فروشنده اصلی بهترین عسل مرکبات شیراز در کشور

سه شیشه عسل

فروشنده اصلی بهترین عسل مرکبات شیراز در کشور در تلاش است که با ارائه محصولی بسیار مرغوب و با کیفیت بتواند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید، گفتنی است که این عسل ها معمولا دارای بسته بندی های جذابی هم هستند که می توانند توجه خریداران را به خود جلب نمایند.

در مجموعه عسل آنسه می توان انواعی از بهترین عسل های مرکبات شیرازی را تهیه نمود که به قیمت های مناسب وارد بازار ها می شوند و به دلیل سابقه طولانی مدت این مجموعه در فروش این محصولات می توان به راحتی به اصل و با کیفیت بودن عسل های ارائه شده اطمینان نمود.

پاسخ به دو سوال درباره عسل مرکبات شیراز

۱٫ عسل مرکبات شیراز چیست؟

عسل مرکبات در واقع به عسل های بهاره گفته می شود که از شکوفه درختان مرکبات به دست می آید و دارای خواص زیادی برای بدن است.

۲٫ قیمت انواع عسل مرکبات شیراز چه قدر است؟

در صورتی که از نوع طبیعی باشد، قیمت آن از دویست هزار تومان شروع می شود و نوع تغذیه ای آن از صد و بیست هزار تومان شروع می گردد.

9 دیدگاه

  • سلام. ازتون یکسری خریدم راضی ام. حتما دوباره خرید میکنم. ممنون

  • سلام
    از این نوع عسل خرید داشتیم از سایتتون
    کیفیت و قیمت خیلی خوبی داشت.
    پیشنهاد میکنم حتی برای یک کیلو هم شده تست کنید‌.

  • سلام
    عسل جزو غذاهایی هست ک در اسلام بعنوان داروی هر بیماری ازش یاد میشه

  • عسل مرکبات رو تابحال تست نکردم اولین بار اسمشو میشنوم ولی میتونم تصور کنم چقدر طعم جذاب و متفاوتی باید داشته باشه واجب شد بخریم و تست کنیم.

  • اولین بار اسم عسل مرکبات رو میشنوم
    خیلی دوست دارم طعمش رو تست کنم برای خرید با شما ارتباط میگیرم

  • با عرض سلام و درود
    با اختلاف بهترین عسلی هست که دیدم

  • عسل جز محبوب ترین خوراکی هایی هست که من معمولا واسه صبحانه میارم، چون سرشار از خواص دارویی و درمانی هست

  • تا بحال از همچین محصولی استفاده نکردم ولی همه محصولات شما عالیه پس اینم مطمئنا خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *