خرید عسل پونه وحشی صادراتی


عسل پونه وحشی

عسل هایی که از شهد گیاهان دارویی به دست می آیند، به دلیل داشتن خواص متعدد از استقبال خوبی برخوردار می شوند و یکی از بهترین نوع عسل پونه وحشی صادراتی گیاهی تولید شده در ایران نیز ، عسل پونه وحشی نام دارد، توزیع کنندگان عسل صادراتی پونه وحشی، تامین نیاز بازارهای مختلف در سراسر کشور را برعهده دارند و می توانند این عسل های طبیعی را در مقادیر بالا برای مشتریان فراهم نمایند.

عسل پونه وحشی درجه یک

قاشقک چوبی روی ظرف حاوی عسل

عسل پونه وحشی محصولی است که از دامنه های کوهی ایران به دست می آید و در تولید آن به طور خالص از پونه هایی که به صورت کاملا وحشی و طبیعی در دامنه کوه ها می رویند، استفاده می گردد، چون معمولا کندوها در مکانی قرار می گیرند که تنها پونه وحشی در آن می روید و به این ترتیب زنبور ها چاره ای جز این که از شهد پونه وحشی برای تولید عسل استفاده کنند، نخواهند داشت و با اطمینان می توان گفت که نود و نه درصد آن از شهد این گیاه هست.

عسل پونه وحشی درجه یک دارای بهترین و مناسب ترین بسته بندی می باشد، چون بسته بندی هم نی تواند سبب حفظ کیفیت محصول شود و هم این که تاثیر زیادی هم در جلب رضایت و نظر مشتریان خواهد داشت، چون در وهله اول مشتری بسته بندی محصول را می بیند و اگر از بسته بندی مناسبی برخوردار باشد، سبب ایجاد ذهنیت مثبت در فرد خواهد شد و می تواند مشتری را ترغیب به انتخاب و خرید نماید و به همین دلیل همواره تلاش می شود که از بسته بندی های مناسب استفاده گردد.

عسل پونه وحشی معمولا به شکل گرمی و کیلویی در بازارها یافت می شود و به این ترتیب مشتریان حتی اگر به دنبال خرید عسل پونه وحشی عمده باشند هم می توانند آن را از طریق بازار های ایران در سراسر کشور تهیه نمایند، همچنین عسل پونه وحشی عمده در اغلب موارد دارای قیمت مناسبی است و به این ترتیب خرید آن می توان بسیار به صرفه تر از عسل های دیگر باشد، چون هم طبیعی و با کیفیت هست و هم قیمت مناسبی هم خواهد داشت.

مشخصات کلی عسل پونه وحشی

ظرف دارای شیره عسل قهوه ای

عسل پونه وحشی به صورت کلی دارای مشخصات ویژه ای است و از طریق این مشخصات ویژه می توان بهترین عسل پونه وحشی صادراتی را شناسایی کرد؛

از جمله مهم ترین مشخصات کلی این محصول داشتن شناسنامه آزمایشگاهی است که نشان می دهد محصول قبل از ارائه به بازار های کشور، ابتدا در آزمایشگاه های معتبر کشور مورد آزمایش قرار گرفته تا از لحاظ وجود میزان ساکارز و همچنین درصد خلوص مورد بررسی قرار بگیرد و سپس تمامی داده های حاصل از این آزمایش ها بر روی برگه نوشته شده و به عنوان شناسنامه آزمایشگاهی در کنار عسل پونه وحشی ارائه می گردد.

از دیگر مشخصاتی که این مدل از عسل های پونه وحشی دارند، داشتن شفافیت می باشد، منظور از عسل شفاف نیز عسلی است که اگر در مقابل نور خورشید قرار داده شود، در این صورت رگه های نور می تواند از داخل آن عبور نماید و به هیچ وجه پخش نشود، همچنین این عسل ها به هیچ وجه کدر نیستند و مواد سفید ته نشین شده و یا پراکنده در داخل آن ها دیده نمی شود، تنها در صورتی این مواد دیده خواهند شد که حاوی شکر مصنوعی باشند.

به عنوان یک اصل کلی باید ذکر گردد که عسل پونه وحشی در اغلب موارد بسیار روان است، این در حالی است که ممکن است در بازار ها عسلی تهیه گردد که حالت کشسانی داشته باشد و به اصطلاح کش بیاید، این مدل از عسل ها به دلیل وجود مواد قندی مضر، به هیچ وجه برای خرید مناسب نخواهند بود، چون تنها در صورتی این حالت ایجاد می شود که زنبور ها با شکر تغذیه گردند و فرصت تولید عسل با شهد طبیعی گیاهان را نداشته باشند.

اثرات درمانی عسل پونه وحشی

برداشتن عسل از ظرف

عسل پونه وحشی دارای اثرات درمانی مختلفی است و به همین دلیل برخی از پزشکان به جای تجویز دارو های شیمیایی برای برخی از مشکلات و بیماری ها، توصیه می کنند که به صورت مرتب از این نوع عسل های طبیعی استفاده گردد، مثلا در صورت مصرف عسل پونه وحشی به شکل ناشتا می توان تضمین کرد که فرد به زخم معده مبتلا نخواهد شد، چون در تقویت معده تاثیر به سزایی دارد و از طرفی می تواند تاثیر زیادی در افزایش اشتها و جلوگیری از سوتغذیه خواهد داشت.

با مصرف عسل پونه وحشی می توان موها را تقویت کرد، چون به ریشه موها مواد معدنی مختلفی را می رساند، در واقع فولیکول موها به ویتامین هایی مثل بیوتین و بپانتین نیاز دارد که عسل این دو ویتامین را به صورت یک جا برای موها تامین می کند و همچنین استفاده از ماسک عسل بر روی موها تاثیر زیادی در زیبایی و درخشندگی آن ها خواهد داشت، چون رطوبت را برای موها فراهم می کند و به این ترتیب از خشکی و وزی موها که مشکلی نسبتا شایع به شمار می آید جلوگیری خواهد شد.

گفته می شود که عسل پونه وحشی در صورتی که به همراه لیمو مصرف گردد، در پاکسازی اندام های داخلی به ویژه دهان، معده و روده نقش مهمی خواهد داشت، به طوری که فرد دچار پوسیدگی دندان ها و بوی بد دهان نخواهد شد و از طرفی نقش مهمی هم در کاهش ایجاد بیماری های مربوط به روده خواهد داشت، شایع ترین این مشکلات نیز یبوست و اسهال می باشد که اغلب به دلیل عدم کارکرد مناسب روده در اثر بیماری های باکتریایی و انگلی ایجاد می گردد.

نکاتی درباره خرید عسل پونه صادراتی

عسل پونه صادراتی

 

با توجه افزایش روزافزون خرید عسل پونه وحشی صادراتی در کشور، خریداران لازم است به برخی نکات درباره تهیه انواع عسل پونه صادراتی توجه ویژه ای نمایند که در ادامه شرح داده خواهد شد؛

  • عسل هایی که با کیفیت صادراتی تولید می شوند، معمولا دارای طعم دلپذیری هستند، به طوری که به وضوح می توان طعم گیاهی که شهد آن در تولید عسل پونه وحشی صادراتی به کار رفته را متوجه شد و به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید ابتدا محصول مورد نظر چشیده شود.
  • عسل های پونه طبیعی و وحشی شفاف هستند، به طوری که می توانند نور را از خود عبور دهند و در صورتی که عسل پونه وحشی صادارتی مورد نظر به شکل بدون موم ارائه می گردد، نباید در داخل آن مواد نا محلول و شناور دیده شود، چون در تولید نوع با کیفیت عسل پونه از صافی عبور می کند تا ضایعات آن گرفته شود.
  • از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام خرید انواع عسل پونه وحشی صادارتی توجه زیادی به آن شود، میزان چسبندگی عسل در دماهای مختلف است، به طور مثال در حرارت بالا عسل چسبندگی خود را از دست می دهد و در دمای بالا نیز چسبندگی آن ثابت خواهد بود، این در حالی است که عسل های تهیه شده از شکر از چسبندگی بالایی برخوردار هستند و به دلیل ارزش غذایی پایین، خرید آن ها توصیه نمی گردد.

    سه خاصیت شگفت انگیز عسل پونه اصل

    سه خاصیت عسل پونه

    عسل های پونه گیاهی عمدتا به دلیل داشتن فواید درمانی زیاد شناخته می شوند و در ادامه به سه مورد از خواص فوق العاده آن اشاره خواهد شد؛

    1. عسل پونه وحشی صادراتی دارای خاصیت ضد سرفه می باشد، به طوری که فرد می تواند با مصرف آن سرفه های ناشی از عفونت ریه و همچنین بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا را بدون نیاز به داروی شیمیایی درمان نماید.
    2. طبق تحقیقات بسیاری که صورت گرفت، مشخص گردید مصرف عسل پونه وحشی صادراتی می تواند در درمان کبد چرب نیز بسیار موثر عمل کند، چون عسل جزو معدود مواد خوراکی طبیعی می باشد که در ساختار خود حاوی کولین می باشد و این ماده تاثیر به سزایی در آزادسازی چربی های اضافی از کبد دارد.
    3. مصرف همزمان عسل همراه با آب گرم و لیمو می تواند سبب دفع انواع سنگ کلیه شود که جزو خواص شگفت انگیز این محصول طبیعی به شمار می آید، به طوری که بسیاری از افراد توانسته اند به واسطه مصرف عسل پونه سنگ های زیر شش میلی متر را بدون درد دفع نمایند و همچنین از ایجاد سنگ در کلیه های سنگساز پیشگیری کنند.

    فروش کلی عسل پونه وحشی صادراتی

    عسل پونه وحشی صادراتی

    فروش کلی عسل پونه وحشی صادراتی به دلایل مختلفی رونق پیدا کرده و از جمله مهم ترین آن ها، درجه کیفی محصول ارائه داده شده می باشد، چون این روزها بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که محصولات را با هر رنج قیمتی تهیه نمایند، به شرطی که کیفیت لازم را داشته باشد و مشتری از خرید خود احساس رضایت کند.

    برترین فروشنده عسل پونه وحشی صادراتی در کشور این محصولات پرطرفدار را که به شکل بهداشتی پلمپ شده اند، در سراسر کشور به فروش می رساند و می توان با صرف هزینه ای کاملا مناسب، این عسل های گیاهی پونه را در هر مقدار دلخواه از این فروشنده سفارش داد تا آماده و سپس تحویل داده شود.

گفتنی است که مجموعه عسل آنسه، بهترین نوع این محصولات را به صورت بسته بندی به قیمت مناسب ارائه می دهد که از استقبال خوبی برخوردار شده اند.

37 دیدگاه

  • سلام، آیا در این مجموعه عسل های پونه با درصد خلوص بالا ارائه می شه؟ برای خرید چه کاری باید انجام بدیم؟

  • سلام، وقت شما بخیر، روی بسته بندی این عسل ها درصد ساکارز هم ذکر میشه؟ لطفا راهنمایی کنین

    • سلام، وقت شما هم بخیر، بله روی بسته بندی تمامی این موارد ذکر می شود و برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، اگه عسل پونه وحشی رو بیست کیلویی بخوایم سفارش بدیم، از کجا باید اقدام کنیم؟

    • سلام، وقتتون بخیر از این که این مجموعه را برای خرید عسل انتخاب کردید، نهایت تشکر را داریم، لطفا جهت انجام هر گونه هماهنگی در این زمینه با مشاوران ما در ارتباط باشید.https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، لطف کنید قیمت این عسل های اصل پونه رو هم اعلام کنید، ممنون

  • سلام، روزتون بخیر، اگه بخوایم از مجموعه آنسه عسل بخریم، به چه طریقی میشه اقدام کرد؟

  • ارسال این محصولات به سراسر کشور انجام میشه؟ هزینه ارسال عسل پونه وحشی چه قدره؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله ارسال به تمامی نقاط کشور انجام می شود، با اطلاع از هزینه های مربوط به خرید و ارسال محصول، می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان در اسرع وقت تماس بگیرند.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، میخوام این عسل هارو خرده ازتون بخرم، چطوری باید سفارش رو ثبت کنم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، تمامی سفارشات، چه خرده و چه عمده همگی از طریق همین سایت قابل انجام هستند و می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، خیلی خوبه که این مطالب خوب رو آماده و منتشر میکنین تا ما هم استفاده کنیم، با تشکر از مجموعه خوبتون

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که وقت می گذارید و مطالب ما را مطالعه می کنید، متشکریم.

  • بسته بندی این عسل ها هم شیشه ای هست هم پلاستیکی؟ اگه بسته بندی پلاستیکی سفارش بدیم هزینه ها متفاوت خواهد بود.

    • سلام، وقتتون بخیر، برای دریافت مشاوره های جامع در این زمینه می توانید فرم مشاوره را پر کنید و از این طریق با مشاوران ما ارتباط بگیرید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، مقاله هاتون عالی هست، عسل پونه وحشی رو میتونیم آنلاین از این مرکز خریداری کنیم؟

    • سلام، روزتون بخیر، بله امکان خرید این محصولات به شکل آنلاین فراهم است، جهت انجام سفارشات، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام وقتتون بخیر از کیفیت عسل راضی بودم واقعا لذت بردم از طعم متفاوتش امکانش هست مجدد برام ارسال کنید؟

  • برای بهره مندی از خاصیت ضد سرفه ای این عسل یک قاشق عسل را درون یک لیوان آب ولرم حل کنید و بعد میل نمایید.

  • آره واقعا عسل پونه وحشی برای دفع سنگ کلیه فوق العاده است چند نفر از آشنایان نتیجه گرفتن

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که تجربه مصرف عسل های این مجموعه را با ما به اشتراک گذاشتید.

  • سلام جسارتا به قزوین ارسال دارید ممنونم میشم راهنماییم کنید🥰🙏

  • دقیقا برای رفع سنگ کلیه عالیه حتما مصرف کنید به دفع سنگ کمک میکنه

  • این عسل رو به همراه آب ولرم مصرف کنید سنگ کلیه پنج میلی گرمی رو دفع میکنه

  • عسل پونه وحشی طعمش یه چیز دیگه است هر چی از خوش طعمی این عسل بگم کم گفتم حتما امتحانش کنید

  • واسه درمان کبد چرب فوق العاده است حتما مصرفش کنید این عسل دقیقا کار تصفیه خون رو انجام میده

  • عسل پونه رضایت بالایی تا الان بدست آورده می‌خوام سفارش بدم و دوست دارم طعمش رو امتحان کنم

  • چون از خواص عسل پونه وحشی اطلاع دارم قبل از اینکه طرف عسل کاملا خالی بشه دوباره عسل سفارش میدم

  • سلام میخواستم بدونم برای دفع سنگ کلیه عسل پونه وحشی باید چند روز عسل استفاده بشه؟

  • این نوع عسل همانگونه که از نامش مشخص است تهیه شده از پونه وحشی بوده که در دامنه کوه ها به صورت طبیعی رشد می کنند این نوع عسل جهت افزایش اشتها و جلوگیری از سوء تغذیه مغید بوده و مشکلات معده را درمان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *