ریختن شیره عسل روی موم

ریختن شیره عسل روی موم

عسل درختی محصولی صد درصد خالص می باشد که در مناطق کوهی و جنگلی مشاهده شده و یکی از مناطق ایران که قطب تولید این مدل از عسل ها به شمار می آید، بلوچستان بوده که از شهر های جنوبی کشور به شمار می آید و انواعی از عسل درختی کوهی از این منطقه به دست می آید که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است.

توزیع کنندگان عسل درختی کوهی بلوچستان که این محصول را به شکل خالص تولید می کنند، به شکل کاملا بی واسطه محصول را به دست مشتریان می رسانند و یکی از بهترین گزینه ها بذای خرید این مدل از عسل های خالص خواهد بود، چون ارائه دهنده محصول در واقع خودش تولید کننده بوده و امکان این که محصول خریداری شده از این توزیع کنندگان دچار ناخالصی باشد، بسیار اندک می باشد.

عسل درختی کوهی بلوچستان

دو ظرف شیشه ای شیره عسل

عسل درختی کوهی بلوچستان در بخش های خاصی از این استان قابلیت تولید دارد، چون محل زندگی زنبور های وحشی که در تولید این مدل از عسل ها نقش دارند، در قسمت های خاصی بوده و معمولا درختی را برای ساخت کندو انتخاب می کنند که به گل و گیاه ها نیز نزدیک باشند، از طرفی در مناطق کوهی بلوچستان، تنها قسمت هایی از آن، دارای گیاه بوده و باقی قسمت ها کاملا برهوت است و هیچ روییدنی وجود ندارد که زنبور بتواند از شهد آن برای ساخت این محصول استفاده کند.

همان طور که مشخص شد، حتی موم عسل درختی هم توسط خود زنبور ها تولید می شود و به همین دلیل بر خلاف عسل های دیگر، موم عسل درختی دارای خاصیت دارویی نیز خواهد بود، چون موم را از صمغ درختی که آن را برای ساخت کندو انتخاب کرده اند، می سازند و این صمغ های طبیعی نیز به دلیل داشتن مواد معدنی و ویتامین خاصیت زیادی برای بدن خواهند داشت، از طرفی لازم به ذکر است که این مدل از کندو های طبیعی، برخلاف کندو های ساخته دست بشر، چندان منظم نبوده و شکل خاصی دارند، به طوری که حتی به شکل بیضی هم دیده می شوند و شش ضلعی های متفاوتی دارند.

یکی از جالب ترین مواردی که درباره عسل درختی کوهی بلوچستان وجود دارد این است که استخراج محصول تنها با استفاده از روش های سنتی می تواند انجام شود و به هیچ وجه امکان ندارد که بتوان از مواد شیمیایی بی هوش کننده برای دور کردن زنبور ها استفاده کرد، به جای آن سعی می شود که با استفاده از دود آتش زنبور ها را از کندو دور کرد و سپس عسل را برداشت نمود، این موضوع باعث شده که هیچ ماده شیمیایی وارد ترکیبات عسل درختی نشود و محصولی ارگانیک به دست بیاید.

خاصیت انواع عسل درختی کوهی بلوچستان

کاسه ای از شیره عسل

انواع عسل درختی کوهی بلوچستان دارای خاصیت بسیار زیادی برای بدن می باشد و مصرف آن می تواند تاثیرات مثبت شگرفی بر بدن داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود؛

یکی از مهم ترین خواصی که مصرف مداوم عسل درختی به همراه خواهد داشت، سلامت پوست و مو خواهد بود، به طوری که ویتامین های زیادی برای بدن تامین می کند که مهم ترین آن ویتامین B نام دارد و این ویتامین برای پوست و مو بسیار ضروری است، به طوری که لازم خواهد بود تا به طور مداوم به فولیکول های مو این ویتامین برسد و همچنین لازم است که پوست نیز انواعی از این ویتامین را دریافت کند، تا به طور کامل صاف و سالم باقی بماند و دچار مشکلات و بیماری های خاص نشود.

افرادی که به طور مرتب دچار بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا می شوند، دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند و باید با استفاده از خوراکی های طبیعی این مشکل را برطرف کنند و به نظر می رسد که یکی از بهترین خوراکی ها برای این منظور   عسل درختی کوهی می باشد، چون در ترکیبات عسل درختی می توان مقدار زیادی ویتامین سی و ای پیدا کرد، این نوع ویتامین نیز تاثیر به سزایی در افزایش مقاومت سیستم ایمنی در برابر طیف وسیعی از میکروب ها و عوامل بیماری زا خواهند داشت.

در صورتی که بتوان عسل درختی را قبل از هر وعده غذایی در روز مصرف کرد، در این صورت می توان تضمین کرد که فرد از هر نوع بیماری مربوط به سوءهاضمه و معده در امان خواهد ماند، چون مصرف عسل می تواند اشتها را باز کند و پیام سیری و بی اشتهایی را با تاخیر به مغز ارسال نماید، همچنین باعث خواهد شد که دیواره معده نسبت به اسید معده مقاوم تر شود، به این ترتیب فرد به هیچ وجه دچار زخم معده نمی شود و از این مشکل کاملا در امان خواهد ماند.

عسل درختی سوغاتی کدام شهرهای ایران است؟

قاشق فلزی پر از شیره عسل

ایران یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده عسل درختی در خاورمیانه می باشد و به این ترتیب شهر های مختلفی از ایران در تولید این محصول دست دارند و گاها به عنوان سوغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله شهرهایی از ایران که عسل های آن به صورت سوغاتی مورد مصرف قرار می گیرد، سبلان می باشد، عسل درختی سبلان بسیار محبوب است و افرادی که به این منطقه سفر می کنند، همواره از عسل های آن نیز تهیه می کنند تا هدیه بدهند.

عسل درختی  قائنات نیز از جمله محصولات سوغاتی می باشد که مربوط به استان خراسان رضوی می باشد، عسل های درختی این شهر معمولا از شهد گل زعفران به دست می آید، به همین دلیل به عسل های این ناحیه، عسل زعفران نیز گفته می شود، گفتنی است که عسل درختی قائنات بسیار خوش طعم است و به دلیل مزه متفاوتی که دارد، توانسته توجه بسیاری را به خود جلب نماید و به این ترتیب میزان فروش این محصولات به شدت افزایش یافته است.

در مناطق اطراف کوهرنگ نیز عسل درختی تولید می شود که دارای تنوع بالاتری است، چون در این منطقه انواعی از گیاهان دارویی وجود دارد که زنبور ها از شهد آن استفاده می کنند و عسل های این ناحیه با عنوان هایی مثل عسل کنار، عسل گون، عسل آویشن و غیره به بازار ها ارائه داده می شود، در صورتی که از شهد چندین گیاه در تولید این محصولات استفاده گردد، در این صورت، محصول دارای عنوان های مثل عسل درختی چهل گیاه و یا چند گل خواهد بود

چرا عسل درختی کوهی محبوب شده است؟

شیره عسل شیشه ای

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده عسل درختی کوهی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و مهم ترین این دلایل ارگانیک بودن محصول می باشد، با توجه به این که تقریبا بسیاری از افراد نسبت به این موضوع آگاه شده اند که وجود مواد شیمیایی در محصولات خوراکی می تواند زیان های بسیاری برای بدن داشته باشد، در تلاش هستند که تنها از محصولات ارگانیک استفاده کنند و به همین دلیل عسل درختی کاملا طبیعی را برای خرید و مصرف ترجیح می دهند.

از دیگر دلایل محبوبیت عسل درختی این است که این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، به طوری که می توان این محصول را سی درصد ارزان تر از عسل های دیگر خریداری کرد و دلایلی مختلفی پشت آن است که مهم ترین آن تولید انبوه این مدل از عسل ها می باشد، چون عسل درختی کوهی بلوچستان سالیانه به صورت چند تنی تولید می گردد و با افزایش مقدار محصول می توان تضمین کرد که این محصول با قیمتی ارزان تر وارد بازار های کشور خواهد شد.

از دیگر دلایلی که می تواند در محبوبیت عسل درختی کوهی بسیار تاثیر گذار باشد، خاصیت دارویی محصول می باشد، این مدل از عسل همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، در پیشگیری و درمان بسیاری از مشکلات بدن نقش دارد و به این ترتیب تبدیل به یکی از محصولات خوراکی طبیعی با ارزش غذایی بالا شده و بسیاری از افراد به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند، یعنی حتی کسانی که دچار بیماری هایی مثل قند خون بالا هستند هم می توانند جزو مصرف کنندگان محصول باشند.

فروشنده عسل درختی کوهی بلوچستان به قیمت ارزان

ظرف حاوی موم عسل به همراه چاقو چوبی

فروشنده عسل درختی کوهی بلوچستان به قیمت ارزان این محصولات را ارائه می دهد و این فروشنده تبدیل به یکی از مراجع فروش کاملا معتبر عسل درختی در کشور شده است، به طوری که افراد می توانند به راحتی می توانند از کیفیت بالای محصولات فروشنده مجموعه عسل آنسه کسب اطمینان کنند و حتی امکان خرید عمده نیز کاملا فراهم خواهد بود، اما قبل از آن می توان با خرید خرده ابتدا از کیفیت محصول مطمئن و راضی شد و سپس محصول را خریداری کرد.

از طریق مجموعه عسل آنسه خرید اینترنتی نیز برای مشتریان فعال شده در این نوع خرید از آن جایی که مشتری مستقیما به محصول دسترسی ندارد، به راحتی می تواند تصاویری از محصول که در همین سایت آپلود می گردد را مشاهده نمایند و ویژگی ها و مشخصات کامل محصول را نیز از طریق همین مقالات دنبال نمایند تا در نهایت پس از کسب اطمینان و تایید و انتخاب محصول برای خرید، آن را از همین سایت سفارش دهند تا به این ترتیب بسته بندی آن ها آغاز شده و سپس ارسال گردند.

 

28 دیدگاه

  • سلام . یکی از بهترین عسلها عسل درختی هست . هم قیمتش مناسبه و هم کیفیتش عالیه . خواستم تشکر کنم بابت ارائه این محصول ارزشمند

  • عسل درختی کوهی واقعا با کیفیت و طبیعی هستش طعم متفاوت و لذیذی داره و خواص درمانی فوق العاده بالایی داره خیلی خیلی ممنونم از این محصول بکر شما

  • عسل کوهی ویتامین بی داره و همین ویتامین بی باعث سلامت پوست و مو میشه و درمان کننده ریزش مو هست

  • عسل بلوچستان خیلی با کیفیت هست و من خیلی از طعمش خوشم اومدم برای اولین بار بود که امتحان می کردمش خیلی راضی بودم.

  • سلام.عسل درختی کوهی واقعا عالی درکنار طعم بسیار خوبی که داره سیستم ایمنی بدن روبالا میبره واون رومقاوم میکنه.

  • ازبهترین ویژگی های عسل درختی کوهی ارگانیک بودن آن است که درکنار طعم خوب وخواص دارویی که دارد یک عسل بینظیر است.

  • سلام.خواص بسیار زیاد عسل درختی کوهی ازجمله دارابودن ویتامین ها بالابردن سیستم ایمنی ومفید بودن آن برای کسانی که قندخون بالایی دارند منو شگفت زده کرد وتصمیم گرفتم سفارش بدم

  • سلام.خداقوت میگم به مجموعه خوبتون .من ازعسل درختی کوهی خریداری کردم وکاملا راضی بودم لطف کنید برای سفارش عمده راهنماییم کنید.

  • سلام.وقت بخیر. عسل درختی کوهی دارای خواص دارویی بسیاری هست وبرای همه اشخاص ازجمله کسانی که قند خون بالا دارند نیزرمناسب است ‌.ممنون بابت ارائه محصول خوبتون.

  • سلام.ممنون از محصول خوبی که عرضه میکنید‌.طعم بسیار خوب وخواص ویژه عسل درختی کوهی برای پوست ومو باعث شد من ازاین عسل سفارش بدم

  • باتشکر ازمجموعه توانمند عسل آنسه .من قصد دارم ازعسل درختی کوهی به صورت عمده سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید.

  • ممنون از مجموعه خوبتون برای عرضه بهترین عسل کوهی و رسیدگی بالای افراد

  • سلام.من ازعسل درختی کوهی تهیه کردم وکاملا راضی ام باتوجه به طعم عالی وخواص دارویی که داره قیمت مناسبی هم داره.

  • سلام.خسته نباشید میگم به مجموعه خوبتون که چنین محصول بینظیری وعرضه میکنه من روبرای سفارش عمده راهنمایی کنید

  • سلام.وقت بخیر‌.خواص عسل درختی کوهی من وشگفت زده کرد دارابودن ویتامین ها افزایش مقاومت سیستم بدن مفید برای پوست ومو‌‌ و…هرچی بگم درباره این‌عسل کم گفتم

  • سلام‌.ممنون بابت توضیحات کاملتون .فقط درباره قیمت نحوه ارسال وچگونگی شرایط سفارش عسل درختی کوهی هم اطلاعاتی قرار بدید.

  • سلام.عسل درختی کوهی صدرصد طبیعی و خاصیت درمانی اون فوق العادست باقیمت مناسب هم عرضه میشه توصیه میکنم سفارش بدید.

  • سلام.تشکر ویژه خدمت مجموعه عسل آنسه بخاطر عرضه این عسل فوق العاده ‌.من ازعسل درختی کوهی خریداری کردم وعالی بود والان میخوام به صورت عمده سفارش بدم

  • بهترین ویژگی عسل درختی کوهی بالابردن مقاومت سیستم ایمنی بدن وارگانیک بودن آن است که درکنار طعم خوب آن بهترین گزینه برای سفارش است.

  • سلام.خسته نباشید ‌.ارسال عمده عسل درختی کوهی به همه نقاط فراهم؟میشه درباره نحوه ارسال قیمت اون توضیح بدید

  • سلام و عرض ادب
    مجموعه آنسه بهترین در مشاوره و فروش🌹

  • سلام وقت بخیر، من عسل درختی را جایگزین شکر برای تهیه کیک کردم طعم فوق العاده پیدا میکنه

  • با سلام. ما بعد از خرید عسل کوهی را با شیوه های مختلف خانگی آزمایش کردیم متوجه شدیم عسل خالص و اصل است

  • من مشکل معده دارم و دکتر مصرف عسل کوهی را بهم پیشنهاد داده از وقتی عسل خالص استفاده می کنم درد معدم کمتر شده

  • این عسل علاوه بر طعم فوق العاده در بسته بندی های مناسب عرضه می شود و این موضوع به نظر من خیلی مهم است

  • عسل کوهی منبع غنی انواع منابع معدنی و ویتامین های لازم بدن می باشد، به همین دلیل پزشکان مصرف این محصول را به تمامی گروه سنی توصیه می کنند

  • سلام و درود از عسل های کوهی مجموعه شما خریداری کردم خیلی عالی بود دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *