عسل پونه یک کیلویی

عسل پونه یک کیلویی
ایران از جمله تولیدکنندگان بزرگ انواع عسل پونه کوهی یک کیلویی در خاورمیانه به شمار می آید و به دلیل داشتن مناطق کوهستانی فراوان، عسل های طبیعی اکثرا در دامنه کوه ها به صورت کاملا طبیعی تولید شده و سپس در مقادیر متنوع بسته بندی و ارائه می شوند، مرکز پخش عسل پونه کوهی یک کیلویی جزو مراکز مطمئن جهت تهیه عسل می باشد، به طوری که می توان از طریق این پخش کننده برتر عسل هایی با درجه کیفیتی بالا  را به قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمود.

چهار ویژگی مهم عسل پونه اعلا

عسل پونه اعلا

با توجه به کیفیت های متفاوت عسل های موجود در بازار، باید اطلاعات خود را درباره انواع عسل درجه یک افزایش داد و به همین منظور چهار ویژگی مهم عسل پونه کوهی یک کیلویی اعلا در ادامه این مطلب ذکر خواهد شد؛

  • عسل های درجه یک با توجه به این که از شهد گیاهان طبیعی به دست می آید، به هیچ وجه گلو را نخواهند سوزاند، چون میزان قند طبیعی این محصولات کاملا متعادل بوده و با توجه به عدم افزودن شکر به آن در فرآیند تولید، عسل طعم شیرین و غلیظ نخواهد داشت و می توان آن را همراه با نوشیدنی ها و مواد خوراکی مختلف مصرف کرد.
  • عسل اصل پونه در دماهای پایین مانند دمای فریزر، بیش از حد سفت و چسبنده نمی شوند و حالت روان خود را حفظ خواهند کرد که نشان دهنده فرآیند تولید سالم و ارگانیک می باشد.
  • از دیگر ویژگی های مهم عسل پونه کوهی اعلا، ماندگاری بسیار بالا می باشد، به طوری که عسل های طبیعی تا هزاران سال نیز بدون افزودن ذره ای ماده نگهدارنده، می توانند باقی بمانند و دچار فساد نشوند.

جالب است بدانید که عسل پونه ارگانیک به دلیل داشتن ویژگی های درمانی نیز شناخته می شود، چون برخلاف عسل مصنوعی و تقلبی از افزایش قند خون جلوگیری کرده و در بهبود دیابت نقش دارد.

جایگاه عسل در طب سنتی
جایگاه عسل در طب سنتی

خواص عسل صددرصد طبیعی به عنوان یک ماده خوراکی که از قدمت بالایی برخوردار است، همواره مورد سوال بوده و یکی از بهترین منابعی که از طریق آن می توان به خاصیت این ماده خوراکی پی برد، کتب مربوط به طب سنتی می باشد، چون عسل از جایگاه ویژه ای در این نوع طب قدیمی برخوردار است.

در بسیاری از این کتب، ذکر شده با مصرف عسل می توان مزاج را متعادل کرد، چون طبع آن گرم بوده و می تواند کمک فراوانی به دفع سودا و بلغم از بدن نماید و با دفع این خلط ها، برخی از مشکلات شایع مانند سردی بدن و همچنین چاقی برطرف خواهد شد و تاثیر به سزایی نیز در بهبود خلق و خو دارد.

با توجه به این که عسل پونه کوهی یک کیلویی حاوی مواد مغذی فراوانی است، از گذشته تا کنون عسل را به عنوان یک ماده انرژی زا می شناسند که با مصرف مداوم آن، می توان خستگی های مفرط را درمان کرد و از سوی دیگر انرژی لازم برای انجام بسیاری از فعالیت های روزانه را تامین کرد.

همچنین لازم به ذکر است که در طب سنتی تاکید بسیاری به این قضیه شده که مصرف عسل پونه کوهی می تواند تاثیر زیادی بر روی کبد که یک عضو حیاتی است شده و دلیل آن این است که می توان به واسطه مصرف روزانه این محصول به راحتی کبد خود را پاکسازی کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

عسل پونه و تنظیم قند خون

شیره عسل روی قاشقک چوبی

یکی از مباحثی که که همواره درباره مصرف عسل پونه مطرح بود این است که آیا مصرف عسل با این که یک فرآورده شیرین و قندی به شمار می آید، می تواند در تنظیم قند خون موثر باشد یا خیر که طبق تحقیقات صورت گرفته بسیاری از نتایج نشان داده که عسل پونه نقش مهمی در کاهش و متعادل کردن قند خون دارد و به این ترتیب افرادی که مبتلا به دیابت و یا پیش دیابت هستند می توانند از عسل پونه به جای داروهای کاهنده قند خون استفاده نمایند و سلامت خود را به دست بیاورند.

از طرفی قندی که در عسل پونه نهفته است از نوع فروکتوز می باشد که برخلاف قندهای دیگر هیچ اثر منفی بر روی بدن ندارد و به راحتی می توان این محصول در هر رنج سنی استفاده کرد، به طور مثال در نوزادان به جای دادن آب قند، می توان مقداری از این عسل را در آب ولرم حل کرده و سپس استفاده کرد، به این ترتیب هیچ اثر منفی نخواهد داشت و برای رشد کودکان و نوزادان نیز گزینه کاملا مناسبی خواهد بود.

از دیگر مواردی که درباره تنظیم قند خون توسط عسل پونه وجود دارد این است که ورزشکاران نیز می توانند از این محصول بهره ببرند و روند لاغری و یا افزایش حجم عضلات خود را تسریع کنند، چون این قند طبیعی می تواند کمبود قند را در ورزشکاران به خوبی جبران نماید و پس از آن نیز این امکان وجود دارد که بدن به طور کامل این نوع قند طبیعی را به مصرف برساند و به هیچ وجه مقدار اضافی آن به صورت چربی در بدن ذخیره نکند، به همین دلیل استپ وزنی و یا افزایش وزن در این افراد دیده نمی شود.

اهمیت عسل پونه از لحاظ صادرات

شیره عسل

عسل پونه ای که در ایران تولید می شود از جایگاه بسیار خوبی در بازارهای بین المللی برخوردار است، به طوری که میزان فروش خارجی این محصول توسط ایران چیزی بالغ بر بیست تن به شکل سالیانه بوده و به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین و سودآور ترین محصولات صادراتی در کشور شده و به همین دلیل میزان تولیدات عسل پونه در کشور به قدری افزایش پیدا کرده که بتواند پاسخگوی نیازهای بازارهای داخلی و خارجی باشد.

از جمله دلایلی که باعث شده عسل پونه از لحاظ صادراتی دارای اهمیت فراوانی باشد این است که محصول از دامنه های سرسبز ایران تولید می شود که دارای طیف مختلفی از گیاهان دارویی بوده و به این ترتیب محصولی که از آن ها به دست می آید به شدت خوش طعم و با کیفیت بوده و از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال تهیه محصولی هستند که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت ارزش خرید داشته باشند باعث شده که میزان خرید عسل پونه توسط کشور های مختلف افزایش پیدا کند.

از طرفی میزان خرید عسل پونه از سوی برخی از کشورها نسبت به سالن گذشته افزایش بسیار زیادی پیدا کرده و از جمله آن ها می توان به کشور ترکیه و روسیه اشاره کرد که جزو کشورهای وارد کننده این نوع عسل از ایران بوده و طبق برآوردهای انجام شده میزان خرید روسیه از ایران حدود ببست و پنج درصد نسبت به پنج سال اخیر افزایش داشته و این نشان می دهد که متقاضیان به قدری از محصول احساس رضایت دارند که میزان واردات خود را افزایش داده اند.

عسل پونه عمده

موم عسل

عسل پونه عمده را باید از مراکز معتبر تهیه کرد، این مراکز دارای مجوزهای لازم برای فروش و ارائه این عسل ها بوده و از آن جایی که همراه با عسل شناسنامه آزمایشگاهی نیز ارائه داده می شود، به این ترتیب به راحتی می توان مطمئن شد که محصول ساکارز زیر پنج درصد دارد و می توان در مقادیر بالای چند کیلوگرم نیز این محصولات را تهیه نمود، بدون این که نگران کیفیت پایین بود، چون ارزش خرید خواهند داشت.

 عسل پونه غلیظ عمده دارای ارزش غذایی زیادی است، چون تقریبا تمامی عناصری که بدن به شکل روزانه به آن ها نیاز دارد را داشته و می توان با مصرف این محصول به راحتی بدن را از هر نوع کمبودی در امان نگه داشت، حتی در عسل می توان عناصر بسیار نادر مانند سلنیم را نیز مشاهده کرد، این عنصر ضروری ولی بسیار نایاب در کمتر مواد غذایی دیده می شود و به همین دلیل بسیار مهم است که بتوان با استفاده از مصرف مواد غذایی سالم مثل عسل آن را برای بدن فراهم کرد.

در صورتی که عسل پونه از مجموعه عسل آنسه تهیه گردد نه تنها اطمینان از کیفیت محصول بسیار آسان خواهد بود، بلکه می توان به قیمت مناسب نیز آن را تهیه نمود، چون در این مجموعه تلاش می شود که با افزایش رضایت مشتری، اعتماد جلب گردد و به این ترتیب همواره قیمت و کیفیت محصول در حد مطلوبی حفظ می شود و در تعادل هستند، به این ترتیب مشتری می داند که با صرف وقت و هزینه می تواند بهترین عسل پونه در کشور را تهیه نمود.

 


خرید مستقیم عسل پونه کوهی یک کیلویی

عسل پونه کوهی

جهت خرید مستقیم انواع عسل پونه کوهی یک کیلویی، مراجعه به مراکز تولید معتبر می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد تا هم بتوان عسلی مرغوب و اعلا تهیه کرد و هم این که خرید آن با بهترین قیمت مقرون به صرفه موجود در بازار انجام گردد.

عسل های کوهی پونه یک کیلویی، هم به صورت موم دار و هم به شکل بدون موم در این مجموعه به فروش می رسند و مشاوران فروش، آماده راهنمایی  به شما متقاضیان عزیز در زمینه خرید بهترین عسل از این مرکز می باشند که از طریق همین سایت نیز می توان به شکل کاملا غیر حضوری با آن ها در ارتباط بود.

54 دیدگاه

    • سلام وقتتون بخیر
      شما میتوانید وارد این لینک شوید و فرم پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرن و در این مورد به شما مشاوره و جواب سوالات های شمارو بدن
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • مطلبتون اطلاعات خوبی رو در اختیار مون گذاشت مفید وگزیده بود و اینکه نکات خوبی برای خرید عسل پونه کوهی گفته شده فقط اینکه برای خرید عسل از خودتون از چه شرایطی باید استفاده کرد و چه طور میتونم از شما خریدکنم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب ما را مطالعه فرمودید، لطفا برای دریافت راهنمایی و مشاوره خرید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و همچنین فرم ارتباط با ما را نیز پر کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، وقتتون بخیر، می خواستم بدونم اگه این محصول رو سفارش بدیم ازتون، چه قدر طول می کشه تا برسه به دستمون؟

    • سلام وقتتون بخیر، معمولا در سریع ترین زمان محصول ارسال خواهد شد و برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا فرم رو پر کنید تا با شما تماس حاصل کنند.

  • سلام، ببخشید اگز که بخوایم به صورت ده کیلویی یا بیشتر این عسل های پونه رو ازتون بخریم، قیمت رو چند در نظر میگیرین؟

    • سلام، وقتتون بخیر، برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها می توانید با استفاده از شماره های درج شده با مشاوران ما در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشید.

  • با سلام خدمت شما، مطالب خیلی خوبی درج کردین، واقعا به درد بخور هستن، خواهشی که دارم اینه که لطفا بیشتر درباره محصولات خوبتون مطلب بزارین، ممنون.

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که از مطالب ما راضی هستید، خرسندیم، حتما در روزهای آتی مطالب بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

  • سلام، من تو جنوب کشور زندگی می کنم، می تونم این عسل پونه کوهی رو از شما سفارش بدم و سریع برسه دستم؟ ممنون اگه جواب بدین

    • سلام، وقتتون بخیر، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ارسال با مشاوران ما تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم، منتظر تماس مشاوران در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • سلام، قیمتی که برای عسل های پونه در نظر می گیرین، در چه صورت امکان تخفیف داره؟ من میخوام عمده ازتون بخرم

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که مجموعه ما را برای خرید انتخاب کردید، خرسندیم، برای دریافت مشاوره قبل از خرید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، وقت بخیر می خواستم بدونم این عسل های پونه ای که ارائه می دین، دقیقا چه ویژگی های ظاهری داره، بسته بندیش چه مدلیه؟ لطفا بیشتر راهنمایی کنین ممنون

    • سلام، وقت شما بخیر، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این محصولات هستید، امکان ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجموعه ما وجود داشته و می توانید با پر کردن فرم نیز منتظر تماس مشاوران ما باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، سفارش عسل پونه که از طریق خود سایت ثبت میشه، به چه صورت هست؟ لطفا راهنمایی کنین

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که مجموعه ما را برای خرید انتخاب کردید، خرسندیم، می توانید برای انجام هر نوع سفارش، با پر کردن فرم و تماس با مشاوران، خرید خود را ثبت کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، میخواستم از مجموعه خوبتون تشکر کنم، واقعا خیلی از مطالبتون درباره عسل پونه کوهی استفاده کردم و به دردم خوردن، ممنونم.

    • سلام، وقت شما بخیر، از این که وقت گذاشتید و مطالب ما را مطالعه نمودید، متشکریم.

  • سلام، ممنون از مطالب خوبی که در اختیار ما گذاشتید، عسل پونه رو می تونیم به صورت آنلاین از همین سایت ازتون خریداری کنیم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب ما را مطالعه می کنید، بله می توانید از طریق پر کردن فرم و تماس با کارشناسان فروش، خرید خود را انجام دهید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، از زحماتتون برای تولید این مطالب درباره عسل پونه کوهی نهایت تشکر رو دارم، خیلی دنبال مطلب جدید و جامع درباره فواید این محصولات بودم، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که مطالب ما را مطالعه می کنید و راضی هستید، خرسندیم.

  • سلام، وقتتون بخیر، من میخوام این عسل پونه کوهی رو امتحان بکنم، چطوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم و سفارش بدم؟

    • سلام وقتتون بخیر، در ابتدا از این که مجموعه ما را برای خرید عسل در نظر گرفته اید، خرسندیم، می توانید با پر کردن این فرم، با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • با سلام خدمت مجموعه عسل آنسه، اگر لطف کنید راهنمایی بیشتری درباره نحوه بسته بندی و ارسال این عسل ها بکنید، ازتون ممنون میشیم.

    • سلام، وقتتون بخیر، برای دریافت راهنمایی های لازم در این زمینه، می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل کنید و همچنین فرم تماس را نیز پر کنید تا مشاوران تماس بگیرند.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، روزتون بخیر، مطالبتون خیلی خوب و جامع بود، برای ثبت سفارش عسل پونه باید چیکار کنیم؟

    • سلام، روز شما هم بخیر، ممنون که مطالب ما رو مطالعه کردید، از طریق پر کردن فرم ارتباط با ما، می توانید با مشاوران ارتباط داشته باشید و سفارشتان را ثبت فرمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، ممنون از مجموعه خوبتون، برای خرید سفارشی عسل پونه از مجموعه شما، باید چیکار کنیم؟ من نیاز فوری به مقدار زیادی از این عسل ها دارم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که این مجموعه را برای خرید انتخاب کرده اید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و فرم درج شده در سایت را نیز پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • با سلام و عرض ادب، نحوه ارسال عسل پونه مجموعه شما به شهرهای دور به چه شکلی انجام میشود و برای خرید چیکار میتونیم بکنیم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، برای دریافت هر نوع راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و فرم ارتباط با کارشناسان فروش ما را نیز پر کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام وقت بخیر
    ممنون از مجموعه آنسه بابت عسل های خوبشون
    هم از نظر کیفیت خوبه و هم از نظر قیمت و مرسوله همون تایم اعلامی به دستمون رسید.

  • سلام وقتتون بخیر خواستم تشکر کنم عسلی که سفارش داده بودم خیلی زود به دستم رسید از کیفیتش راضی هستم طعم دوست داشتی داره😍

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که این مجموعه رو برای خرید انتخاب کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • شرایط خرید از مجموعه شما به‌چه گونه هست و هزینه عسل پونه یک کیلوییتون چقدره
    فقط در مطلبتون به یک جمله خنده داری داشت این بود که با توجه به این که عسل پونه کوهی یک کیلویی حاوی مواد مغذی فراوانی است مثلا اگر دو کیلویی باشه دیگه حاوی مواد مغذی نیست فقط تو یک کیلویی هست اگر میشه مطلبی رو مینویسید به نویسندتون بگید درست بنویسه این چیه خداوکیلی زشته از مجموعه شما مجموعه به این بزرگی ولی یک‌مطلب خیلی چرت نوشته شده ولی در کل خوب بود ممنون میشم شرایط همکاری با مجموعه خوبتون رو بیان کنید

  • من این عسل رو خریداری کردم و تاثیرش برای تنبلی تخمدان عالیه.به همه عزیزانی که این مشکل رو دارند،مصرف این عسل را پیشنهاد می کنم.

  • رنگش چه قدر شفاف بود خیلی طعم خوبی داشت ممنونم از شما👌🌹

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که توانسته این محصولی با کیفیت برایتان فراهم کنیم، ممنون از نظرات خوبتان.

  • چه قدر خوب که میشه این محصول ارگانیک رو به صورت مستقیم سفارش داد😍🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرتون رو راجب این نوع خرید و فروش بیان کردید.

  • سلام خداقوت چه خوب که میشه مستقیم سفارش داد خب می‌خوام این عسل طبیعی و نمونه رو سفارش بدم🙏

  • عسل پونه بِکر رو این سری دو کیلو برام ارسال کنید ممنون میشم ازتون🥰🙏

  • سلام خداقوت شرایط پرداخت به چه صورته؟ پرداخت قبل از تحویل کالا هستش؟ ممنون میشم مراحل ثبت سفارش رو توضیح بدید

  • مطالب کامل دقیق و باکیفیت بود مشخص هستش عسلی که ارائه میدید طبیعی و خالص هستش ممنونم ازتون

  • ممنون بخاطر مطلب بسیار عالی،تمامی سوالاتم رو جواب داد
    چطوری باید خرید کنم؟

  • سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم اگه امروز سفارش بدم کی به دستم میرسه؟؟

  • سلام میخواستم بدونم آیا کسانی که دیابت دارن هم می تونن عسل کوهی استفاده کنن؟

  • با سلام من قبلاً درباره عسل پونه خیلی شنیده بودم و می دونستم که این عسل فوق العاده پر خاصیت هستش

  • عسل پونه به دلیل داشتن ویژگی های درمانی شناخته می شود، چون این عسل برخلاف عسل مصنوعی و تقلبی از افزایش قند خون جلوگیری نموده و در بهبود دیابت نقش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *