شیره عسل شیشه ای

شیره عسل شیشه ای

عسل هایی که مستقیم از شهد گیاهان به دست می آیند کاملا خالص هستند و انواع مختلفی دارند، به طور مثال می توان به عسل رازیانه اشاره کرد که از شهد گیاه دارویی به همین نام ساخته می شود و در معدود مراکز معتبر می توان این نوع از عسل را تهیه نمود، پخش ارزان ترین عسل رازیانه طبیعی به قیمتی عمده انجام می شود و می توان این محصول کمیاب ولی با ارزش و با کیفیت را به هزینه ای بسیار مناسب از مجموعه عسل آنسه تهیه نمود.

عسل رازیانه طبیعی

برداشتن شیره عسل با قاشقک

عسل رازیانه طبیعی محصولی شگفت انگیز می باشد که در مناطق مختلفی از ایران قابل تولید هستند، چون گیاه رازیانه به وفور در مناطق مختلفی از ایران یافت می شود و به این ترتیب زنبورداران می توانند در هر منطقه دلخواه از ایران کندوها را قرار دهند تا زنبور های محلی با استفاده از شهد گیاه مورد نظر، عسل رازیانه را تولید نمایند و یکی از بهترین عسل هایی که در کوهستان ها و مناطق جنگلی به دست می آید در واقع همین عسل رازیانه می باشد.

 عسل رازیانه طبیعی  در صورتی که بدون تغذیه زنبور ها ساخته شود، به راحتی می توان مطمئن شد که از درصد ساکارز بسیار پایینی برخوردار است، در صورتی که این عسل ها در آزمایشگاه مورد بررسی قرار بگیرند می توان مشاهده کرد که نتایج به دست آمده نشان می دهد که عسل رازیانه ساکارز کمتر از پنج درصد دارد و به این ترتیب ماده خوراکی شیرین به حساب می آیند که افراد مختلف حتی کسانی که سابقه بیماری دیابت دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

باید توجه کرد که عسل رازیانه طبیعی حاوی مزه فوق العاده ای می باشد و به هیچ وجه حتی در صورتی که مدت زمان زیادی از تولید آن گذشته باشد نیز، تغییری در مزه فوق العاده آن ایجاد نخواهد شد و به راحتی از این دیگر می توان بهترین نوع عسل رازیانه موجود در بازار را تشخیص داد.

مشخصات عسل رازیانه خالص

شیره عسل به همراه موم عسل

عسل رازیانه  خالص دارای برخی مشخصه های ویژه می باشد که از این طریق می توان بهترین نوع عسل های رازیانه را مشخص کرده و برای خرید انتخاب کرد؛

یکی از مهم ترین و اولین مشخصه عسل رازیانه خالص و با کیفیت، داشتن بسته بندی مناسب می باشد، به طوری که در واقع اولین قسمتی از محصول که مشتری را جذب می کند، نوع و شکل و شمایل بسته بندی است و اگر به زور کامل پلمپ شده باشد، در این صورت به راحتی می توان مطمئن گشت که محصول مورد نظر کاملا بهداشتی است و مصرف آن بلامانع خواهد بود.

از دیگر مشخصات عسل رازیانه می توان به وجود حبابک های فراوان در شیره آن اشاره کرد، به طوری که می توان حباب های ریز و درشت هوا را در آن مشاهده کرد و این می تواند نشان دهنده طبیعی بودن محصول باشد، یعنی شیره آن کاملا از طریق خود زنبور ها تهیه شده و به هیچ وجه در تولید این محصولات از شکرهای جوشانده شده استفاده نمی گردد.

گفتنی است که بهتر است عسل خریداری شده برای مدت کوتاهی در جایی بسیار خنک قرار داده شود و به این منظور دمای فریزر که زیر منفی پنج درجه است توصیه می گردد و در صورتی که عسل رازیانه کاملا طبیعی و مرغوب باشد، در این صورت در این دمای پایین عسل موردنظر به هیچ وجه سفت نخواهد شد و به راحتی می توان عسل آن را که روان است از ظرف خارج کرد اما اگر تقلبی باشد به قدری سفت خواهد شد که قابل مصرف نخواهد بود.

فوایدی از عسل رازیانه که کمتر کسی می داند!

شیره عسل بسته بندی

عسل رازیانه دارای فواید زیادی است و یکی از شگفتی های آن این است که می توان با مصرف این نوع عسل گیاهی می توان بسیاری از مشکلات بدن مانند کم خونی و پوکی استخوان را درمان کرد چون این فرآورده طبیعی حاوی موادی مانند آهن و عناصری مثل فسفر می باشد که باعث می شود میزان خون‌ سازی در بدن افزایش پیدا کند و از طرفی با افزایش رسوب کلسیم در استخوان ها نیز از پوکی آن کاسته خواهد شد.

عسل رازیانه در صورتی که به شکل کاملا خالص تهیه شده باشد به دلیل قند کمی که دارد می تواند در تثبیت قندخون بدن مورد استفاده قرار بگیرد به خصوص در افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، معمولا کاهش قند خون دیده می شود که در موارد حاد می تواند سبب کما رفتن فرد شود و تثبیت قند در آن ها بسیار مهم است و به این ترتیب می توان از عسل رازیانه به این منظور استفاده کرد.

در عسل رازیانه می توان مقادیر بسیار زیادی عنصر منیزیم یافت که نیاز روزانه آن در بدن حدود دوازده میلی گرم است و اگر تامین نشود، علاوه بر مشکلاتی که برای عضلات دارد، ترشح هورمون های مهمی را نیز مختل کند که از جمله آن ها هورمون سروتونین می باشد و این هورمون تاثیر زیادی در جلوگیری از ایجاد استرس و اضطراب دارد و به این ترتیب با مصرف عسل رازیانه می توان از بروز این بیماری شایع پیشگیری نمود.

قیمت کلی عسل رازیانه طبیعی

برداشتن شیره عسل با قاشقک

قیمت کلی عسل رازیانه طبیعی به صورت ماهانه تنظیم می گردد و عوامل بسیاری می تواند بر روی تعيین قیمت کلی این محصول تاثیر بگذارد که از جمله آن ها میزان خرید و فروش محصول در بازارهای داخلی و خارجی می باشد و هر چه میزان فروش بالا باشد به همان میزان نیز می توان انتظار داست که قیمت به دلیل استقبال مشتریان کاهش یافته است و از هزینه بسیار مناسبی برخوردار است.

در صورتی که به دنبال استعلام قیمت محصول به شکل به روز هستید، به راحتی می توانید از مجموعه عسل آنسه قیمت های دقیق را جویا شوید و در صورتی که لازم باشد می توان به شکل اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش داد، سفارش اینترنتی و غیر حضوری به دلیل مزایایی که دارد به شدت مورد توجه می باشد و می توان محصول مورد نظر را در هر مقدار دلخواه از طریق مجموعه ما سفارش داد تا در بسته بندی های مناسب و کاملا شکیل ارائه گردد.

 

13 دیدگاه

  • یکی از بهترین عسل ها عسل رازیانه است که خواص دارویی خوبی داره. خدا خیرتون بده که با ارائه محصولات خوب و با کیفیت در جهت سلامت مردم قدم بر می‌دارید

  • سلام
    بسیار مطالب مفیدی راجب عسل رازیانه بیان شده بود در این مقاله. با تشکر از سایت آنسه

  • متشکرم از جناب حسینی عزیز
    بابت ارائه محصولات خوبشون
    واقعا عالی و ارگانیک
    من از خریدم راضییم

  • سلام و عرض ادب
    ممنونم از اطلاعات مفیدتون
    جا داره تشکر کنم از مجموعه آنسه بابت ارائه محصولات با کیفیت و پشتیبانی عالی🌹

  • عسل رازیانه یکی از بهترین نوع عسل هست که با تهیه از مجموعه آنسه خیلی بهترم میشه
    ممنون از مجموعه شا

  • همان طور که اکثر شما میدانید عسل رازیانه از نوع عسل هایی هست که خواص درمانی دارد و مصرفش برای جلوگیری از پوکی استخوان فوق العاده هست افراد که میان سال هستند حتما مصرف کنند و از فسفر آن بهره مند شوند

  • عسل رازیانه واقعا طعم عالی داره من نسبت به باقی عسل ها خیلی بیشتر دوسش دارم

  • عسل رازیانه برای افراد دیابتی هم مناسب هست؟ من میخواستم برای مادرم که دیابت داره خریداری کنم

  • تعریف عسل رازیانه رو که خیلی شنیدیم مشخصه که خواص فوق العاده داره اما به نظرتون واسه افرادی که دیابت دارن مناسب هست یا خیر؟

  • عسل رازیانه دارای آهن سرشاری هست و همین آهن موجود در این عسل باعث جلوگیری از بیماری کم خونی میشود و حتی افرادی که کم‌خونی دارند می توانند این مشکل را برطرف کنند.

  • عسل رازیانه خواص ارزشمندی دارد و به دلیل املاک معدنی چون کلسیم به راحتی می تواند از بروز پوکی استخوان جلوگیری کند.

  • سلام و عرض ادب
    نکاتی که در این مقاله اشاره شد بسیار مفید و کاربردی بود؛ از جمله خواص عسل رازیانه که ساکارز کمی دارد و برای افراد دیابتی توصیه شده علاوه بر این موارد نکته کاربردی که اشاره شد، نگه داری عسل در دمای زیر فریز یا همان ۵ درجه است و در این دما عسل رازیانه نباید سفت شود و باید روان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *