چکیدن عسل از قاشق چوبی روی موم عسل

تولید کننده عمده عسل ملکه خالص بهترین انواع عسل ملکه را با بهترین کیفیت تولید می نماید. این مرکز پس از تولید این محصول، عسل ملکه آنسه را به صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و مشتریان می توانند مقادیر مختلف این عسل را به راحتی از این تولید کننده خریداری نمایند. همچنین این تولید کننده ماهر ایرانی عسل های مرغوب و ملکه را طی فرآیند های بهداشتی و به دور از مواد افزودنی غیر مجاز و مصنوعی تولید می نماید.

عسل ملکه خالص شکرک زده بهتر است یا بدون شکرک؟

موم عسل درون بشقاب چوبی

در گوشه و کنار دنیا زمزمه های مختلفی در مورد کیفیت عسل به گوش می‌ رسد که هر کدام از این زمزمه ها مختلف بوده و نزد هر شرکت و یا مجموعه ای کیفیت اصل مفهوم متفاوتی دارد. اما در حقیقت عسل ملکه خالص دارای ویژگی های خاصی می ‌باشد که می ‌توان با توجه به این ویژگی ها عسل خالص و با کیفیت را از نمونه های بی کیفیت که دارای مواد افزودنی و مواد نگهدارنده هستند تشخیص داد.

عسل های تولید شده سه نوع هستند. یک نوع عسل طبیعی که در فرآیند تولید آن زنبورها از شهد گل های متفاوت تغذیه کرده و در کندو به تولید عسل می پردازند. نوع دوم عسل های تغذیه ای هستند که زنبور های تولید کننده این عسل ها با شکر تغذیه می شوند و سپس به تولید عسل می ‌پردازند. نوع سوم نیز اصلاً زنبور در فرایند تولید آن نقشی ندارد و با استفاده از حرارت دادن محلول آب و شکر در کارخانه تولید می شود.

با توجه به انواع عسل ها هر کدام از این عسل ها به مرور زمان و پس از گذشت مدتی به مقادیر کم و زیاد دچار تغییرات فیزیکی می شوند که یکی از این تغییرات فیزیکی شکرک زدن عسل است. عسل هایی که در ساختار خود دارای قند های دست ساز هستند شکرک می زنند. واضح و روشن است که عسل های طبیعی که در فرآیند تولید آن ها از شکر استفاده نشده است شکرک نمی زند. بنابراین اگر مشاهده کردید که عسلی شکرک زده است از خرید آن اجتناب ورزید زیرا شکرک زدن عسل نشانه مصنوعی بودن و یا تغذیه ای بودن آن عسل می باشد.

مواد معدنی موجود در عسل ملکه خالص:

موم عسل پر از عسل شفاف

عسل خالص  محصولی عالی و کاملا طبیعی می باشد که در ساختار خود هیچ ماده افزودنی و حتی نگهدارنده شیمیایی ندارد و مواد تشکیل دهنده این عسل مرغوب و باکیفیت همگی موادی کاملاً طبیعی، سالم و ارگانیک می باشند. ارزش غذایی عسل آنسه نسبت به سایر عسل ها بسیار بیشتر می باشد زیرا این اصل کاملا ارگانیک بوده و مواد شیمیایی در ساختار خود ندارد و شما می دانید که اگر مواد شیمیایی در ساختار عسل باشد می تواند مواد معدنی موجود در عسل را به میزان بسیاری از بین ببرد.

مواد معدنی موجود در عسل ملکه خالص آنسه بسیار است به طور کلی می ‌توان گفت این عسل دارای مقادیر بسیار بالایی از انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. بنابراین مصرف این عسل آنسه می تواند به تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن کمک نماید و سلامت بدن و سیستم های مختلف بدن را تأمین کند. مواد معدنی موجود در عسل ملکه خالص مختلف هستند که در ادامه به شرح تعدادی از این مواد می پردازیم:

• کربوهیدرات یکی از مهم ترین مواد معدنی موجود در عسل ملکه خالص می باشد و می توان گفت کربوهیدرات موجود در عسل آنسه بسیار زیاد است، البته بر خلاف کربوهیدرات های مصنوعی دیگر به هیچ وجه نقشی در افزایش قند خون ندارد و به راحتی می توان در مقدار متعادل از این عسل ها مصرف کرد.

• فیبر و فسفر از جمله مواد معدنی موجود در عسل ملکه خالص است که برای بدن نیز بسیار مهم می باشند. فیبر و فسفر به عملکرد صحیح مغز و تقویت حافظه کمک می کند، همچنین فیبر نقش مهمی در پاکسازی دستگاه گوارش دارد و می تواند عملکرد آن را بهبود ببخشد.

• کلسیم نیز یکی دیگر از مواد معدنی است که به میزان بسیاری در عسل ملکه خالص یافت می شود و برای سلامت استخوان ها مصرف کلسیم ضروری است، از سوی دیگر وجود کلسیم برای انقباض عضلات و همچنین کارکرد صحیح دستگاه عصبی بسیار مهم است و کمبود آن می تواند نقش به سزایی در ایجاد لرزش های ناخودآگاه داشته باشد.

• آنزیم ‌ها نیز یکی دیگر از موادی هستند که در عسل به فراوانی وجود دارند. آنزیم ها به انجام فعالیت های بسیاری در بدن کمک می‌ کنند و وجود آن ها برای سلامت بدن ضروری است.

• پیش سازهای ویتامین آ نیز از دیگر مواد معدنی موجود در عسل می باشد که به تقویت بینایی و تقویت حافظه کمک بسیاری می ‌کند.

عسل ملکه خالص برای درمان پولیپ روده:

شیشه های عسل کوچک و قاشق و بشقاب چوبی

در ابتدا شاید از خود بپرسید که پولیپ روده چیست؟ پولیپ روده یک بیماری مربوط به دستگاه های بدن از جمله دستگاه گوارشی می‌ باشد که در آن یک غده و یا زائده در مناطق مختلف رشد می کند و اگر این زائده درون روده شکل بگیرد به آن پولیپ‌ روده گفته می ‌شود. اغلب بیماری پولیپ خطرناک نیست اما گونه خاصی از پولیپ وجود دارد که اگر درمان نشود در دراز مدت منجر به بیماری سرطان می شود. بنابراین خوب است که در همان ابتدا و با استفاده از روش های تغذیه ای بی خطر پولیپ روده را درمان کنیم.

یکی از مهم ترین علل تشکیل پولیپ روده فعالیت نادرست سلول های دیواره لوله گوارش می باشد. به طوری که فعالیت سلول ها به ایجاد این ضایعه می ‌انجامد. عسل ملکه آنسه به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار بیشتری مواد معدنی نسبت به سایر عسل ها می ‌تواند برای درمان پولیپ روده به شما کمک کند. برای این منظور دستورهای مصرفی بسیاری نقل شده است که ما بهترین این دستور ها را برای شما در این مقاله ذکر نموده ایم که شما می توانید با عمل به این دستور پولیپ روده را در مراحل ابتدایی آن از بین ببرید.

برای درمان پولیپ روده ۲ قاشق غذاخوری عسل ملکه خالص آنسه را با مقداری آب لیموی تازه مخلوط کرده به طوری که عسل حالت روان به خود بگیرد. سپس این مخلوط را به مدت ۳ ساعت درون یخچال نگهداری کرده و پس از آن مصرف کنید. تکرار این دستور به مدت ۳۰ روز می تواند به میزان بسیاری به سلامت دستگاه گوارش شما کمک کرده و پولیپ روده را نیز برطرف نماید.

راهنمای جامع خرید عسل ملکه خالص

موم حاوی شیره عسل

قبل از خرید عسل ملکه خالص لازم است که اطلاعات کافی درباره محصول داشته باشیم تا به این ترتیب انتخاب بهتری هنگام خرید بکنیم؛

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید این مدل از محصولات باید به آن توجه خاصی داشت، بسته بندی محصول می باشد، در واقع عسل ملکه خالص یک نوع ماده خوراکی محسوب می شود و به این ترتیب بسیار مهم است که بتوان با بسته بندی درست و مناسب بهداشت آن را تضمین کرد و این روز ها بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از عسل ملکه خالص کاملا بسته بندی شده و پلمپ شده استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که اگر عسل ملکه خالص خریداری شده دارای غلظت بالایی باشد در این صورت چسبندگی بالایی خواهد داشت، اما این به معنای تقلبی بودن محصول نیست، چون بسیاری از افراد تصور می کنند که چسبندگی زیاد عسل می تواند علامتی از تقلبی بودن محصول باشد، یعنی در ساختار آن از قند های مصنوعی مثل شکر استفاده شده که به هیچ وجه این طور نیست و این مورد در ارتباط با عسل ملکه خالص صادق نمی باشد.

بهتر است که مرکزی که از آن اقدام به خرید می نمایید نیز مورد بررسی قرار بگیرد، مجموعه هایی با بیشترین اعتبار برای این که همواره توجه متقاضیان را به خود جلب نمایند تلاش می کنند که استاندار تولید و کیفیت محصول را همواره در یک عدد خاص نگه دارند و حتی از آن پیشروی نیز بکنند و به این ترتیب احتمال این که عسل ملکه خالص تقلبی را به مشتریان ارائه دهند نزدیک به صفر خواهد بود و مشتریان می توانند با اطمینان کامل اقدام به خرید از این مجموعه نمایند.

عرضه مستقیم عسل ملکه خالص:

ریختن عسل از قاشق فلزی داخل ظرف عسل

پس از تولید عسل ملکه خالص مرغوب، این محصول عالی و درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه و پخش می شود و به دست مشتریان عزیز می رسد. عرضه مستقیم عسل ملکه خالص سبب می شود که قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار به میزان بسیاری کاهش یافته و همه اقشار جامعه بتوانند از این عسل ملکه خالص درجه یک استفاده کنند. علاوه بر این عرضه مستقیم این عسل درجه یک باعث می شود که این محصول سریع تر به دست مشتریان عزیز برسد.

در عرضه مستقیم بزرگ ترین تولیدی ها دست داشته و به این ترتیب تمامی خرید هایی که از این مجموعه های عرضه انجام خواهد شد بدون هزینه های مربوط به واسط انجام می گردد، چون خود تولیدی مستقیما محصول را به مشتری ارائه می دهد و به همین دلیل بهتر است که خرید های عمده و خرده خود را از مجموعه عسل آنسه انجام داد تا شامل تمامی تخفیف های شگفت انگیز این مجموعه شد.

15 دیدگاه

  • تو رو خدا از عسل های تغذیه ای استفاده نکنید.نمیدونید چه بلاهایی می‌تونه سر آدم بیاره😔 من تجربه استفاده از عسل تغذیه ای رو دارم که میگم نخرید.میخام این محصول رو سفارش بدم انشالله که همینجوری باشه که توی این مطلب گفته شده

  • روزخوش،این عسل ملکه همون ژل رویال هست آیا؟یا عسل دیگه ای هست؟

  • کربوهیدرات یکی از عوامل چاقی و اضافه وزن هست،آیا این عسل هم باعث چاقی میشه به دلیل کربوهیدرات بالا؟

  • عسل ملکه خالص از نوع عسل هایی که خواص درمانی بسیار بالایی داره و اینکه برای درمان زخم معده به ویژه پولیپ معده عالیه اگه مشکلات گوارشی دارید حتما برای رفع این مشکل این عسل خالص رو مصرف کنید

  • عسل ملکه هیچ مواد شیمایی نداره و کاملا خالص هست و به همین دلیل بسیار با کیفیت می باشد

  • برای اولین بار بود که عسل ملکه رو تهیه می کردم و باید بگم که محشر بود ممنون از مجموعه شما

  • عسل ملکه خالص از نوع عسل های گران بها و با ارزش هست واقعا کمیابه میشه بگرد نحوه خرید و ثبت سفارش به چه صورت هستش؟ و اینکه به میزان بالا بخوایم سفارش بدیم هزینه اش چه قدر میشه؟ ممنون میشم لطف کنید راهنمایی کنید

  • اگر می خواهید بدون کمک گرفتن از قرص های کلسیم، به بدنتون کلسیم لازم رو برسونید از عسل ملکه استفاده کنید و به این شکل استخوان های قوی داشته باشید.

  • عسل ملکه فسفر بالایی داره و در کنار اون فیبر هم داره که فیبر به شما کمک می‌کنه که راحت تر بتونید غذا رو هضم کنید و به این شکل دچار یبوست نشید.

  • چه جالب اولین بار هست که درباره این عسل خوندم و اسمش به گوشم رسیده آیا طعم اون با باقی عسل ها یکی هست

  • می ‌خوام این عسل ملکه رو خریداری کنم آیا در حجم بالا هم عرضه می کنید چون برای مغازه ام می خوام خریداری کنم

  • چه جالب اولین بار هستش که دارم با این محصول روبه رو میشم با توجه به اطلاعات ذکر شده و ویژگی های که این عسل ملکه داره مشخص شده که واقعا ارگانیک و باکیفیت هستش دوست دارم یه بار امتحانش کنم🥰

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب ما رو مطالعه کردید و نظرتون رو بیان نمودید.

  • خرید عسل ملکه خالص به صورت عمده هم وجود داره؟ من به میزان بالا نیاز دارم اگه میشه به این صورت سفارش داد ممنون میشم راهنماییم کنید فقط اینکه جسارتا قیمتش هم لطف کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *