کندوی عسل

 

زنبور روی کندوی عسل

عسل کندو خوب محصولی فوق العاده است و فروشگاه آنلاین عسل کندو خوب مجموعه ای قدرتمند و با سابقه درخشان است که توانسته در مدت فعالیت خود عسل های با کیفیت و عالی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و به این ترتیب نیاز همه مشتریان خود را برآورده نموده و رضایت آن ها را کسب نماید. این فروشگاه آنلاین عسل آنسه کندو را پس از تولید به صورت اینترنتی به فروش می‌ رساند تا همه مشتریان از هر کجا که هستند بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند.

عسل کندو خوب عمده

برداشتن شیره عسل با قاشق

یکی از بهترین محصولاتی که در ایران تولید می شود، عسل کندو خوب می باشد که نوعی عسل خاص به شمار می آید و جزو عسل هایی است که به شدت خاصیت دارویی دارد و دلیل آن وجود عصاره گیاهان دارویی در ساختار این محصول است، به طوری که در ساختار آن می توان انواعی از مواد مغذی را یافت که برای بدن و برخی از بیماری ها بسیار مفید هستند و به این ترتیب می توان از این محصول برای درمان و پیشگیری از بسیاری از مشکلات استفاده نمود.

از طرفی عسل کندو خوب بسیار سالم و طبیعی است، چون تمام تلاش تولید کنندگان بر این است که هیچ گونه دخالت انسانی در فرآیند تولید محصول صورت نگیرد و به این ترتیب هیچ گونه ماده شیمیایی نیز در فرآیند تولید آن وجود نخواهد داشت، حتی کندویی که برای تولید عسل از آن استفاده می شود از چوب های طبیعی ساخته شده و حتی رنگ هم نمی شوند تا به این ترتیب حتی به شکل تصادفی هم ماده شیمیایی به درون محصول نفوذ نکند و مشتریان خیالشان بابت ارگانیک و سالم بودن محصول کاملا راحت باشد.

در صورتی که عسل کندو خوب به صورت عمده تهیه گردد، لازم است که حتما در مکانی به دور از نور خورشید نگهداری گردد، نور خورشید می تواند با ایجاد حرارت و گرمای زیاد، سبب ایجاد تغییرات شیمیایی در محصول گردد و از آن مهم تر این که لازم است ظرف آن نیز کاملا شفاف باشد و به هیچ وجه محصول خریداری شده دارای ظرف تیره نباشد، چون ظروف تیره بازیافتی هستند و برای نگهداری عسل مناسب نخواهند بود.

شیوه تشخیص عسل کندو خوب

ریختن عسل از قاشق چوبی توی ظرف حاوی عسل

امروز در بازار نمونه های مختلفی از همه محصولات وجود دارد که بعضی از این محصولات اصل و با کیفیت بوده و گروهی دیگر، محصول فیک و تقلبی هستند که ظاهرا شبیه محصول اصل می باشد. اما مصرف آن ها می تواند عوارض بسیاری به همراه داشته باشد. عسل یکی از فرآورده هایی است که محصولات تقلبی بسیاری از آن در بازار وجود دارد. به همین دلیل ما در این مقاله شما را با شیوه تشخیص عسل کندو خوب آشنا می نماییم تا شما بتوانید به راحتی محصول اصل و با کیفیت را تشخیص دهید.

• یکی از بهترین راه ها برای تشخیص عسل کندو خوب مرغوب این است که یک قاشق عسل را درون آب سرد بریزید و نتیجه را مشاهده کنید. اگر عسل درون آب سرد حل شد آن عسل تقلبی است ولی اگر همچنان نامحلول درون آب سرد قرار گرفت آن عسل اصل و با کیفیت است.

• یکی از ویژگی های عسل خوب و مرغوب داشتن موم عسل است، به طوری که اگر عسل دارای موم باشد این نشان دهنده طبیعی بودن عسل می ‌باشد، چون موم عسل محصولی است که خود زنبور ها با استفاده از صمغ برخی از درختان آن را تهیه می کنند و از نظم خاصی برخوردار است که حتی متقلبان نیز نمی توانند این نظم را در موم های عسل تقلبی رعایت کنند و به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.

• اگر عسل شکرک زده باشد از خرید آن اجتناب کنید زیرا شکرک زدن عسل نشانه تغذیه ای بودن عسل می باشد یعنی زنبور های تولید کننده این نوع عسل به جای شهد گل ها با شکر تغذیه شده اند و ارزش غذایی این نوع عسل ها به شدت زیر سوال می رود، چون حاوی قند مصنوعی هستند و این قند برای بدن کاملا مضر است، در حالی که افراد به دنبال خرید عسل طبیعی برای بهره بردن از قند طبیعی و سالم برای بدن هستند.

• عسل کندو خوب طبیعی و مرغوب در دمای پایین سفت و در دمای بالا شل می شود. بنابراین قرار دادن عسل در محیط گرم و یا سرد نیز می ‌تواند یکی از راه های تشخیص عسل باشد، البته عسل هایی که از شکر تولید می شوند نیز در دمای پایین شل می شوند اما تفاوت آن ها در این است که اگر از شکر به دست آمده باشند، کاملا آبکی خواهد شد و پس از حذف حرارت به سرعت چسبنده می شوند.

عسل کندو خوب دارای تمام ویژگی های فوق می باشد و شما می توانید بعد از خرید این محصول تمامی راه های گفته شده را امتحان نموده و با چشم خود کیفیت و اصل بودن این عسل عالی و درجه یک را ببینید.

عسل کندو خوب و دیابت

زنبور روی کندوی عسل آغشته به عسل

دیابت یکی از بیماری های شایع در عصر حاضر است که جمعیت زیادی از مردم به انواع دیابت مبتلا هستند. در بیماری دیابت مصرف خوراکی های شیرین به میزان بسیار محدود می شود زیرا بدن نسبت به شیرینی واکنش داده و قند خون افزایش یا کاهش پیدا می کنند. این موضوع می‌ تواند برای بدن بسیار خطرناک باشد و به همین دلیل نوع تغذیه در افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است؛ به طوری که فرد دیابتی نباید خیلی از مواد شیرین را مصرف کند.

افراد مبتلا به دیابت قند و شکر و موادی که دارای قند و شکر هستند را نمی توانند مصرف کنند به همین دلیل معمولا افراد دیابتی حتی چای خود را نیز با کشمش، توت خشک و… مصرف می کنند. مژده به افراد دیابتی!  انواع عسل کندو  آنسه برای افراد دیابتی ضرر ندارد و می تواند بسیار مناسب باشد. این عسل در افراد دیابتی باعث افزایش و کاهش قند خون نمی شود و بنابراین افراد دیابتی می توانند با خیال راحت از این محصول استفاده نمایند.

عسل کندو خوب آنسه به دلیل دارا بودن قند طبیعی برای افراد مبتلا به دیابت هیچ ضرری ندارد. این عسل به دلیل دارا بودن قند ساکاروز در بدن به راحتی جذب شده و قند خون را تغییر نمی ‌دهد. افرادی که به دیابت مبتلا هستند می توانند این عسل را به همراه چای، نان و مخلوط به انواع شیرینی ها مصرف کنند.

همچنین این عسل کندو خوب مرغوب به دلیل داشتن قند طبیعی برای بسیاری دیگر از افراد از جمله افرادی که رژیم های لاغری دارند نیز بسیار مناسب می باشد. همان طور که گفته شد قند موجود در این عسل به سرعت جذب بدن می شود. این قند ها به جای بافت چربی در بدن به صورت انرژی ذخیره می شود و بنابراین باعث چاقی و اضافه وزن نمی شود.

بهترین زمان مصرف عسل کندو خوب

چکیدن عسل از قاشق چوبی درون کاسه عسل

همان طور که گفته اند ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، عسل کندو آنسه را نیز هر زمان مصرف کنی مفید است. اما در مقالات متعددی و همچنین بنا بر توصیه های مکرر متخصصین تغذیه مصرف عسل صبح و به صورت ناشتا مورد تایید و تاکید است. به این منظور شما می توانید عسل را در وعده صبحانه نوش جان کنید. اما بی شک استفاده از عسل در وعده عصرانه نیز خالی از لطف نیست. در ماه رمضان نیز خوردن عسل در وعده سحری می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

مصرف عسل کندو خوب در ابتدای روز باعث می شود که در اولین فعالیت های بدن مقادیر بسیاری از مواد معدنی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت های روزانه به بدن رسیده و مواد معدنی و انرژی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت های روزانه به طور کامل تامین شود. بنابراین اگر به صورت ناشتا یک قاشق غذاخوری عسل مصرف کنید می توانید کل روز را با نشاط و سرحال سپری کنید.

همچنین هنگامی که ناشتا هستید یعنی معده شما خالی است، اگر اولین ماده ای که به بدن می رسد عسل کندو خوب باشد معده نیز تقویت شده و می تواند در طول روز فعالیت هضم غذا را به شکل بهتر و صحیح تری انجام دهد. علاوه بر این خوردن عسل به صورت ناشتا می تواند ماهیچه های دیواره معده را نیز تقویت کرده و از ایجاد زخم معده جلوگیری نماید.

نحوه ثبت سفارش عسل کندو خوب

ریختن عسل از قاشق چوبی داخل ظرف عسل

با توجه به توضیحات فوق اگر به دنبال یک اصل با این ویژگی ها هستید می توانید همین الان برای خرید این محصول اقدام نمایید نگران نباشید شما می توانید بدون خروج از منزل این محصول را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید فقط کافی است در این وب سایت فرم مربوط به این محصول را تکمیل نموده و آن را ارسال نمایید تا مشاورین فروش مجموعه آنسه با شما تماس بگیرد همچنین شما میتوانید قبل از خرید این محصول نیز از مشاورین ما کمک بگیرید و خرید عالی را با مجموعه آنسه تجربه کنید

در مجموعه عسل آنسه ابتدا خریداران می توانند با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشند، مشاوران این مجموعه سابقه طولانی مدتی داشته و می توانند راهنمایی های مفیدی در زمینه انتخاب و خرید عسل های طبیعی و خالص بکنند و به این ترتیب تجربه خرید از این مجموعه برای مشتریان بهترین تجربه می باشد.

15 دیدگاه

  • خوردن عسل در وعده سحری واقعا عالیه به نظر من،اگر امتحان کنید می بینید که در طول روز اصلا دچار ضعف نمی‌شید.

  • سلام.من بچه کوچیک دارم،آیا بچه ها هم میتونن از این عسل استفاده کنند یا خیر؟

  • دوستان سلام.این مطلب که اگه یه قاشق عسل اصل رو بریزی توی آب سرد حل نمیشه خیلی ذهنمو مشغول کرده بود تا اینکه این عسل رو سفارش دادم و این آزمایش رو انجام دادم.در کمال ناباوری عسل داخل آب سرد حل نشد.واقعا ممنونم از شما بابت این عسل اصل

  • با توجه به نظر و تجویز دکتر ها بهترین زمان مصرف عسل کندو صبح ها می باشد زیرا کالری داره و انرژی مورد نیاز بدن را تا شب تامین می کند حتما به شکل روزانه مصرف کنید

  • خیلی ممنون که عسل هایی تولید میکنید که حتی افراد دیابتی هم بتونند ازش استفاده کنند

  • برای تامین انرژی های مورد نیاز بدنتون حتما عسل رو در وعده صبحانه قرار بدید

  • عسل کندو از عسل های شیرین و پرطرفدار است که رنگ شفافی داره و طعمش هم لذیذ و دوست داشتنی هست خودم به شخصه این عسل رو دوست دارم چون طعم متفاوتی داره😍😍😍

  • من همیشه سعی می کنم که عسل موم دار بخرم چون معتقدم که عسل موم دار طبیعی و خالص و از طعم بهتری نسبت به عسل های بدون موم موجود در بازار برخوردار هست.

  • من پدرم عاشق عسل موم دار و همیشه میگه عسلی که موم نداشته باشه اصلا عسل نیست برای اولین بار از سایت شما عسل موم دار برای پدرم سفارش دادم خیلی راضی بود 😍

  • عسل سایت شما جز محدود عسل هایی هست که من دیدم برای افراد دیابتی هم مناسب هست بخاطر همین انتخاب کردم برای خرید و مصرف

  • به جای مصرف محصولات شیرین مصنوعی بهتره که عسل رو تو برنامه مصرفی خودمون قرار بدیم چون مصرف عسل خیلی فواید و خاصیت ها داره.

  • خیلی وقت بود که دنبال عسل کندو ارگانیک بودم چه خوب که تو این سایت ارائه می شود میشه لطف کنید بگید که قیمتش چه قدره؟ و اینکه به اصفهان ارسال دارید؟

    • سلام، وقتتون بخیر، اگر هر گونه سوالی در رابطه با قیمت و ارسال محصول دارید، می توانید با مشاوران به صورت مستقیم در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • خیلی وقت بود دنبال عسل کندو خوب بودم با توجه به مطالب ارائه شده مشخصه که از کیفیت بالایی برخوردار هستش فقط طریقه ثبت سفارش رو بهم محبت کنید ممنون میشم

    • سلام، وقتتون بخیر خرسندیم که این مجموعه رو برای خرید انتخاب کردید، جهت دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *