شیره عسل زرد به همراه قاشق چوبی و لیمو

شیره عسل زرد به همراه قاشق چوبی و لیموعسلی که از شهد شکوفه های درخت لیمو حاصل می شود، اغلب به دلیل طعم بی نظیری که دارند، مورد توجه قرار می گیرند و همچنین عسل طبیعی گیاهی لیمو به دلیل داشتن مواد معدنی فراوان از خرید بالایی برخوردار شده است، پخش کننده عسل طبیعی گیاهی لیمو ۹۰۰ گرمی، در تناژهای بالا این محصول را در سراسر کشور پخش می کند و از این طریق قیمت های در نظر گرفته شده برای آن را مناسب تر کرده است، چون عرضه عمده باعث افزایش تقاضا شده و به این ترتیب نقش به سزایی در کاهش قیمت ها خواهد داشت.

مقایسه عسل طبیعی گیاهی و تغذیه ای

برداشتن شیره عسل زرد با قاشقک چوبی از ظرف سفید

عسل طبیعی گیاهی لیمو در دو نوع تولید می شود که شامل عسل طبیعی و عسل تغذیه ای می باشد و می خواهیم به مقایسه این دو بپردازیم، پس با ما همراه شوید؛

عسل تغذیه ای به عسلی گفته می شود که در آن زنبور عسل را در فواصل زمانی معین با شکر تغذیه می کنند تا زنبور بدون اتلاف وقت برای پیدا کردن شهد در مسافت های طولانی رفت و برگشت، عسل را تولید کند، این در حالی است که عسل طبیعی گیاهی بدون دخالت نیروهای انسانی و تنها توسط خود زنبور با شهد های طبیعی گل و گیاهان ساخته می شود و به همین دلیل به آن عسل ارگانیک نیز گفته می شود.

گفتنی است که عسل طبیعی گیاهی لیمو  ۹۰۰ گرمی به دلیل وجود شکر در ساختارشان شکرک می زنند، به این صورت که پس از مدتی گلوله های شکری در عسل ایجاد شده و کیفیت پایین آن را نشان می دهد، اما عسل های طبیعی در گذر زمان رست می بندند، به این شکل که شیره عسل از سمت پایین زرد رنگ شده و با متعادل شدن دما دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد و به عبارتی هیچ نوع تغییر شیمیایی در ساختار این عسل های طبیعی و اصل ایجاد نخواهد شد.

عسل طبیعی گیاهی از لحاظ غذایی ارزش بسیار بیشتری نسبت به عسل های تغذیه ای دارد، چون در فرآیند تولید آن از موادی همچون شکر که نوعی قند مصنوعی محسوب می شود استفاده نشده و به همین دلیل حتی افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند، همچنین چون از شهد گل های طبیعی حاصل می شوند، مصرف آن ها خاصیت های دارویی نیز خواهد داشت و می تواند برخی از مشکلات مربوط به این بیماری شایع را نیز درمان نماید.

عسل طبیعی گیاهی شکر تیغال

شیره عسل به همراه موم آن

یکی از انواع عسل های طبیعی گیاهی، عسل طبیعی شکر تیغال نام دارد که بسیاری آن را با نام عسل طبیعی گیاهی قنقال نیز می شناسند و ابن نوع عسل از گیاهی به همین نام که دارای رنگ بنفش بوده و حالت کروی دارد، به دست می آید و این نوع گیاه به وفور در مناطق مختلفی از ایران، از جمله مناطق نزدیک به زاگرس به فراوانی یافت می شود.

این عسل جزو عسل های تابستانه به شمار می آیند، چرا که شهد مورد نیاز برای تولید این نوع عسل طبیعی گیاهی، در اواخر بهار آماده می شود و تا زنبور بخواهد این شهد ها را جمع آوری کرده و از آن ها عسل تهیه کند، مدت زمانی بین یک الی دو ماه نیاز خواهد بود که باعث شده در لیست عسل های تابستانه قرار داشته باشد.

از آنجایی که در یک فصل گرم تولید می شود، سبب شده که از رنگ روشن تری برخوردار باشد و اغلب به رنگ زرد روشن دیده می گردد و از طرفی برخلاف عسل های دیگر مثل عسل کلزا و با آویشن به سرعت رست نمی بندد، چون شهد این گیاه دارویی حاوی ترکیباتی است که ایجاد آن جلوگیری خواهد نمود.

گفتنی است که عسل طبیعی گیاهی شکر تیغال، برای تقویت ریه ها یک گزینه بسیار عالی به شمار می آید، به طوری که به واسطه مصرف آن، بسیاری از عفونت هایی که ممکن است در ریه ها ایجاد گردد، پیشگیری می شوند، چون این نوع عسل اصل گیاهی، دارای انواعی از مواد ضد میکروب می باشد و به عبارتی یک محصول آنتی باکتریال به شمار می آید.

همچنین با مصرف این محصول می توان سلامت چشم ها را نیز تضمین کرد، به طوری بسیاری از افراد توانسته اند به واسطه مصرف این نوع عسل، نه تنها ضعف چشم خود را درمان کنند، بلکه تاثیر زیادی نیز در از بین بردن بیماری های چشمی مثل آب مروارید نیز داشته است.

مشخصات این عسل لیمو درجه یک

شیره عسل در کنار برش لیموترش

عسل لیمو محصولی عالی و فوق العاده است که دارای ویژگی های مثبت فراوانی باشد این عسل از لحاظ کیفی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و تا به امروز هیچ محصولی با کیفیت و همتا با این محصول تولید نشده و از این عسل لیمو آنسه در همه جا به عنوان بهترین نوع عسل لیمو یاد می شود.

همان طور که گفته شد این عسل لیمو در ساختار خود هیچ ترکیب شیمیایی مضری ندارد و بنابراین همه افراد و حتی کودکان نیز می توانند با خیال راحت از این عسل استفاده نمایند. مشخصات ظاهری این عسل لیمو همان مشخصات ظاهری عسل کاملاً طبیعی و خالص می ‌باشد. مشتریان می توانند با توجه به این مشخصات به ما اطمینان کرده و این محصول طبیعی و کاملا اصل را خریداری نمایند.

عسل لیمو آنسه دارای ظاهری شفاف می باشد به طوری که می ‌توان به راحتی درون این عسل را دید. همچنین عسل آنسه دارای غلظت بسیار مناسبی می باشد که این موضوع نشان دهنده کیفیت این محصول است. عسل لیمو شکرک نمی زند و اگر در محیط با دمای پایین قرار بگیرد، از سمت پایین رست می‌ بندد، اما با افزایش دمای محیط دوباره به رنگ شفاف در می آید.

 

بررسی خواص شگفت انگیز عسل طبیعی گیاهی و لیمو

شیره عسل قهوه به همراه لیمو ترش

مخلوط کردن عسل طبیعی گیاهی با لیمو باعث تهیه یک معجون عالی برای سلامتی خواهد شد، برای نمونه می توان به تاثیر شگفت انگیز مصرف این معجون در رفع بی اشتهایی عصبی اشاره کرد، چون استفاده از ترکیب عسل و لیمو، گیرنده های مربوط به سیری و گرسنگی را فعال کرده و به این ترتیب فردی که دچار این نوع بی اشتهایی شده، دوباره می تواند به میزان کافی مواد غذایی دریافت کند و از سوء تغذیه که مشکل نسبتا شایعی در جامعه محسوب می شود، در امان بماند.

از این معجون می توان برای افزایش انرژی و توان جسمی استفاده کرد، به طور مثال ورزشکاران پس از تمرین های سخت و سنگین از عسل و لیمو برای رفع خستگی و بالا بردن انرژی استفاده می کنند، چون عسل به سرعت در خون جذب شده و سلول ها می توانند از آن تغذیه کرده و انرژی خود را بازیابی کنند، همچنین عسل و لیمو از اسپاسم عضلانی در اثر ورزش های سنگین جلوگیری می کند.

همچنین استفاده از عسل و لیمو باعث پاکسازی کبد، کلیه و معده شده و بسیاری از سموم موجود در بدن را به راحتی دفع می کنند تا این ارگان ها از سلامت کافی برخوردار باشند و بتوانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند که در این حالت سلامت کلی و پایه ای بدن تضمین می گردد، به طور مثال کبد محل سم زدایی مواد ورودی به بدن بوده و عملکرد صحیح آن ضروری می باشد.

یکی دیگر از خواص شگفت انگیز عسل و لیمو در جهت درمان سرماخوردگی است. این فراورده شگفت انگیز با تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن ویروس سرماخوردگی در بدن، به سرعت بهبود سرماخوردگی می انجامد. همچنین نوشیدن مقداری عسل و لیمو که با آب مخلوط شده باشد می تواند در رفع گلو درد کمک شایانی بکند.

با عسل و لیمو می توان به جنگ باکتری ها و عوامل بیماری زای دهان و دهان رفت، چون خاصیت اسیدی این دو ماده خوراکی در کنار هم می تواند تاثیر به سزایی در پاکسازی انواع باکتری های ساکن دهان داشته باشد و به این ترتیب پوسیدگی دهان ها با مصرف عسل طبیعی گیاهی لیمو به طور کامل پیشگیری خواهد شد.

عمده فروشی عسل طبیعی گیاهی لیمو اعلا

برداشتن شان عسل زرد از کندو

در عمده فروشی  عسل طبیعی گیاهی لیمو اعلا مجموعه آنسه، رضایت مصرف کنندگان و افزایش خرید و فروش باعث شده محصول با نازل ترین قیمت ارائه گردد، چون در صورت محبوبیت یک محصول، قیمت آن نیز مناسب تر بوده و در محدوده ثابتی قرار می گیرد تا به این ترتیب مشتریان نیز از خرید آن ها به شکل عمده و فله ای استقبال نمایند.

برای تهیه این محصولات روش های مختلفی پیش روی مشتریان قرار دارد و بهترین روش خرید، خرید غیر حضوری خواهد بود، چون هیچ محدودیت مکانی و زمانی نداشته و به راحتی می توان سفارش را در هر کجای ایران انجام داده و سپس آن را درب منزل خود تحویل گرفت، به طوری که سرویس ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران فراهم شده است و در سریع ترین زمان ارسال آن ها انجام می گیرد.

به این منظور لازم است که مشتریان ابتدا با مجموعه مشاورین مرکز عسل آنسه در ارتباط باشند و سفارشات خود را ثبت نمایند، پس از گرفتن موجودی از انباری ها، سفارش مورد نظر بررسی و ثبت می گردد و سپس در بازه زمانی بین هفت الی پانزده روز کاری، ارسال آن به محل مورد نظر انجام خواهد شد.

 

16 دیدگاه

  • سلام
    عسل لیمو به دلیل اینکه داخلش عصاره لیمو هستش خیلی به باز شدن اشتها کمک می‌کنه روزی یک وعده نیم ساعت بعد از ناهار هم مصرف بشه احساس گرسنگی می کنید.

  • از وقتی از این عسل خوشمزه استفاده میکنم اشتهام دو برابر شده.توصیه میکنم شما هم از این عسل لیمو استفاده کنید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خرید و مصرف عسل لیمو این مجموعه را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • از طعم این عسل طبیعی تون خیلی خوشم اومد مرسی بابت این محصول خوشمزه تون😍😍😍

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که ما را از تجربه خریدتان آگاه می کنید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، روزتون بخسر، به نظر من اولین مجموعه آنلاینی هستید که عسل های خالص و کاملا درجه یک ارائه میدین به مشتری، واقعا ازتون ممنونم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خرید و استفاده از عسل های مجموعه آنسه را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار بزرگی برای ماست.

  • سلام، می خواستم عسل لیمو مجموعتون رو به امتحانی بکنم، نحوه سفارش به چه صورتی هست؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که به این مجموعه برای خرید اعتماد کرده اید، جهت انجام سفارشات خود می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • عسل لیمو برای رفع بی اشتهایی فوق العاده است من برای خواهرم تهیه کردم الان به وزن استاندارد رسیده.

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از عسل های این مجموعه استفاده کردید و راضی هستید.

  • برای رفع تشنگی عسل لیمو خیلی به بدن کمک می‌کنه و باعث برطرف شدن عطش میشه.

  • عسل لیمو رو خیلی دوسش دارم می‌خوام دوباره سفارش بدم اما این سری دو عدد ۹۰۰ گرمی برام ارسال کنید

  • عسل لیمویی که چند روز پیش سفارش دادم به دستم رسید واقعا درجه یک بود عالی بود طعمش❤️❤️❤️

  • عسل لیمو طبع گرمی دارد و مصرفش سیستم دفاعی بدن را تقویت میکند.

  • افرادی که کم اشتها هستند حتما ازش استفاده کنند به من تو باز شدن اشتهام خیلی کمک کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *