شیره عسل به همراه موم و قاشقک

شیره عسل به همراه موم و قاشقک

یکی از فرآورده های طبیعی که در اقصا نقاط کشور تولید و به فروش می رسد، عسل نام دارد که یک نوع فرآورده بسیار سالم با ارزش غذایی بالا محسوب می شود، این فرآورده طبیعی انواع بسیار متنوعی را شامل می شود، به طور مثال می توان به عسل چند گل قائنات اشاره کرد که جزو محصولات شیرین بسبار پر طرفدار در ایران محسوب می شود و به دلیل داشتن میزان زیادی مواد معدنی به شدت مورد توجه پزشکان قرار گرفته است و مصرف آن توصیه می گردد.

پخش عمده عسل چند گل قائنات توسط بزرگ ترین مرکز تولید این محصولات در کشور انجام می گردد، در این مجموعه پخش به دلیل فروش مستقیم به راحتی می توان اطمینان داشت که قیمت های ارائه شده در این مجموعه بسیار ارزان تر و مناسب تر از جاهای دیگر خواهد بود و به این ترتیب ارزش خرید عمده از این مجموعه را خواهند داشت.

عسل چند گل قائنات عمده

قاشق فلزی درون شیره عسل

عسل چند گل قائنات عمده همان طور که مشخص است، در شهرستان قائنات که از توابع استان خراسان رضوی می باشد، تولید می گردد، در این شهرستان انواعی از گیاهان می روید که مهم ترین آن ها زعفران می باشد و عسل چند گلی که از این ناحیه به دست می آید، اغلب از شهد گل های زعفران تولید می گردد و گاها به آن عسل زعفران نیز گفته می شود، به همین دلیل عسل چند گل قائنات بسیار محبوب شده و بسیاری از افراد به دنبال تهیه این محصول می باشند.

عسل چند گل قائنات در مقادیر مختلفی تولید می شود و همراه میزان تولید این محصولات ارتباط مستقیمی با محل کندو و همچنین میزان شهد گل و گیاه های ناحیه مد نظر دارد، به طور مثال اگر کندو را در محلی قرار دهیم که زنبور ها بتوانند به راحتی به گل ها دسترسی داشته باشند، در این صورت می توان تضمین کرد که زنبور ها می توانند در مدت زمان کوتاه مقدار بیشتری عسل تولید کنند و به این ترتیب می توان نیاز های عمده بازار های مختلف را نیز تامین کرد.

همچنین لازم به ذکر است که عسل چند گل قائنات به دلیل داشتن شهد چندین گل متفاوت رنگ تیره تری نسبت به عسل های دیگر خواهد داشت، به طوری که این عسل قهوه ای تیره رنگی داشته و به راحتی قابل تشخیص خواهد بود، چون در ظرف حاوی عسل چند گل قائنات رنگ شیره عسل از پایین به بالا رفته رفته تیره تر می شود و این یکی از ویژگی های به خصوصی است که می تواند در شناسایی این مدل از عسل ها بسیار کمک کننده باشد.

شرایط نگهداری عسل چند گل قائنات

شیره عسل غلیظ

نگهداری از عسل چند گل قائنات دارای شرایط خاصی است که به واسطه آن ها می توان تضمین کرد که محصول مورد نظر مدت زمان بیشتری ماندگار خواهد ماند؛

یکی از مهم ترین شرایطی که در نگهداری این نوع عسل باید به آن توجه ویژه ای شود، مکان نگهداری می باشد، بسیار مهم است که محل نگهداری آن به هیچ وجه مرطوب نباشد، چون رطوبت می تواند عسل را خراب کند، ورود آب به درون عسل می تواند از غلظت طبیعی آن بکاهد و از طرفی باعث ایجاد شرایطی گردد که برای رشد برخی از انواع قارچ ها و باکتری ها مناسب است و به این ترتیب شاهد کپک زدگی و فساد عسل چند گل قائنات خواهیم بود.

لازم است که هنگام مصرف  عسل چند گل قائنات از قاشق و وسیله های تمیز استفاده شود، به طور مثال اگر وسیله مورد نظر آغشته به مواد غذایی دیگری باشد، می تواند کیفیت محصول را به شدت کاهش بدهد و از سوی دیگر این مواد اضافی که وارد عسل می شوند نیز به مرور زمان می توانند ته نشین شوند و باعث ایجاد لایه های سیاه رنگی در ته ظرف گردند که طول عمر محصول را کاهش می دهد و به این ترتیب بسیار مهم است که این نکته نیز حفظ گردد.

از دیگر شرایط مهم نگهداری عسل چند گل قائنات، ظرف نگهداری محصول می باشد، به طوری که باید ظرف مورد نظر حتما دارای رویه شفافی باشد، منظور از ظروف شفاف نیز ظروفی هستند که نور می تواند از آن ها عبور بکند و از طرفی محتویات ظرف نیز از بیرون قابل مشاهده خواهد بود، یکی از مزیت های آن این است که نشان می دهد ظرف از مواد بازیافتی تولید نشده و مناسب ترین ظرف برای نگهداری عسل می باشد، همچنین مشتری این امکان را خواهد داشت که قبل از خرید از محتویات محصول مطلع گردد.

فواید طبی عسل چند گل قائنات

موم عسل حاوی شیره فراوان

عسل چند گل قائنات  دارای فواید زیادی برای بدن می باشد، اما این فواید تنها محدود به ارگان های داخلی بدن نیست، به طور مثال از عسل چند گل قائنات می توان برای پاکسازی پوست استفاده کرد، در واقع جایگزین بسیار خوبی برای پاک کننده های شیمیایی پوست می باشد و استفاده دراز مدت از آن نیز هیچ آسیبی به پوست نخواهد رساند، همچنین می تواند با رساندن رطوبت کافی به پوست، آن را هیدراته نگه دارد، پوست هیدراته نیز بسیار نرم، روشن و درخشان دیده می شود.

در زمان های دور که هنوز داروهای خاصی کشف نشده بود، حتی برای زخم و تسکین آن نیز طبیبان به دنبال راه حل بودند و بعد از مدتی پس بردند که از عسل می توان برای تسکین بسیاری از زخم های سطحی و عمیق استفاده کرد، همچنین استفاده از آن بر روی زخم نیز تاثیر زیادی در بهبود سریع آن ها داشت، بعدها با تحقیقات گسترده مشخص گردید که در عسل ماده ای وجود دارد که می تواند پوست را تحریک به بازسازی کند، به این ترتیب سلول های جدیدی به وجود می آمدند و می توانستند به سرعت جای زخم را محو کنند.

با استفاده از عسل چند گل قائنات می توان سلامت مغز را به راحتی تضمین کرد، چون عسل ها حاوی میزان زیادی فسفر هستند، این ماده معدنی می تواند باعث ایجاد راه های عصبی جدیدی در مغز شوند، این راه های عصبی می تواند تاثیر زیادی در افزایش عملکرد مغز داشته باشند، در واقع مشخص شده که هر چه در مغز این راه های عصبی بیشتر باشند به همان اندازه نیز حافظه فرد قوی تر خواهد بود و به این ترتیب مصرف آن در بزرگسالان می تواند از بروز بیماری هایی مثل آلزایمر پیشگیری نماید.

صادرات عسل چند گل قائنات

چندین ظرف شیره عسل بسته بندی

صادرات عسل چند گل قائنات با توجه به این که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است، بسیار گسترش پیدا کرده و این صنعت به موفقیت بی سابقه ای دست پیدا کرده است، به طور مثال نسبت به چندین سال گذشته میزان صادرات انواع عسل چن گل قائنات حدود بیست و پنج درصد افزایش پیدا کرده که درصد بسیار بالایی محسوب می شود و نشان می دهد که تولید کنندگان در این حیطه کیفیت عسل را بالا برده اند و رضایت بسیاری از متقاضیان نیز جلب شده است.

صادرات انواع عسل چند گل قائنات به کشورهای مختلفی انجام می شود و تنها محدود به کشورهای آسیایی نخواهد بود، به طور مثال انگلیس و سوئد نیز از وارد کنندگان عسل چند گل قائنات به کشور هستند، سهم بزرگی از واردات این عسل بر عهده کشور روسیه هست و طبق آنار و ارقام به دست آمده مشخص گردید که سی الی سی و پنج درصد از کل صادرات سالیانه این محصول به کشور روسیه می باشد و هر سال نیز میزان سفارشات افزایش پیدا می کند.

یکی از مهم ترین چالش ها در صادرات عسل چند گل قائنات، یافتن بازار های مصرف در کشور های جدید است، در واقع برای رونق گرفتن این صنعت لازم است که صادرات آن به سایر کشور ها نیز راه پیدا کند و به این منظور، شناسایی بازار مصرف خارجی بسیار مهم است، به این منظور لازم است که میزان استقبال افراد از این نوع عسل در هر کشور سنجیده شود و بتوان با استفاده از تبلیغات مختلف، کاری کرد که محصول بیشتر برای مشتریان شناخته شود تا خرید آن آسان گردد.

فروش عسل چند گل قائنات به صورت عمده

شیره و موم عسل قهوه ای

فروش عسل چند گل قائنات به صورت عمده در این مرکز انجام می شود و در واقع مشتریان می توانند تمامی سفارشات چند ده کیلویی خود را از این مجموعه انجام دهند و با توجه به تولید انبوه امکان تامین این مدل از سفارشات به طور تمام و کمال فراهم خواهد بود، همچنین لازم به ذکر است که این مدل از عسل های کیلویی و فله ای در ظروف پلاستیکی یکبار مصرف به صورت کاملا بهداشتی قرار دارند و به راحتی می توان از شهر های مختلف آن ها را سفارش داد تا ارسال گردند.

یکی از مهم ترین مسائلی که در ارتباط با فروش این محصولات همواره مطرح است، قیمت می باشد که در مجموعه عسل آنسه، قیمت با توجه به فاکتور های مختلفی تعیین می شود، مهم ترین این فاکتور ها میزان سفارش خواهد بود، به طور مثال در خرید های بیست کیلویی نسبت به ده کیلویی تخفیف های بیش تری اعمال می شود، همچنین اگر فروش محصول افزایش پیدا کند، باعث خواهد شد که قیمت در رنج ثابتی قرار بگیرد و دچار افزایش نگردد، چون طبق قوانین قیمت گذاری، افزلیش فروش، کاهش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

 

14 دیدگاه

  • عسل چند گل قائنات رایحه خیلی خوبی داره علاوه بر طعم و مزه بی نظیری که این محصول داره رایحه خوبی نیز داره و به همین دلیل جز خاص ترین نوع از گونه های عسل محسوب میشه 😍

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از محصول راضی هستید.

  • سلام و درود جسارتا یه سوال داشتم خرید این محصول به صورت عمده تفاوتی با خرید به صورت جزئی داره؟ اگه تفاوت قیمتی وجود داره من به تعداد بالا سفارش بدم

  • سلام ‌.عسل چند گل قائنات طعم بسیار خوبی درکنار فواید بیشمارش داره ومورد تایید پزشکان توصیه میکنم سفارش بدید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربیات مصرف خودتون رو به اشتراک گذاشتید.

  • عسل چند گل قائنات به صورت عمده هم به فروش میرسه ممنون میشم راهنمایی کنید چون کیفیتش عالی بود این سری می‌خوام به میزان بالا سفارش بدم 🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مجموعه ما رو برای خرید انتخاب کردید، بله به صورت عمده هم به فروش میرسه، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام.باتشکر ازمطالب وتوضیحات مفیدتون.عسل چند گل قائنات فواید زیادی داره مخصوصا برای عملکرد مغز فوق العادست

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از محصول راضی بودین و تجربه مصرفتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  • سلام.خسته نباشید میگم به مدیریت مجموعه عسل آنسه ‌.عسل چندگل قائنات طعم بینظیر وخواص زیادی داره من تصمیم به طور عمده سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید .

  • سلام.روزتون بخیر ‌.ویژگی های خاص عسل چند گل قائنات من وجذب کرد قصد دارم به صورت عمده سفارش بدم اطلاعات بیشتری دراین باره‌قرار بدید.

  • سلام.من ازعسل چند گل قائنات سفارش دادم طعم وخواص بینظیری داره ودربسته بندی های مناسبی قرار گرفته .

  • سلام وقت بخیر ‌.سفارش عسل چند گل قائنات روتوصیه میکنم طعم خوب خواص بسیاری زیادی داره واین عسل باقیمت بسیار مناسبی نسبت به بازار عرضه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *