شیره عسل قهوه ای

شیره عسل قهوه ای

عسل کوهی بشاگرد را می توان از جمله عسل های طبیعی و معروف کشور ایران دانست که اغلب با نام عسل صخره ای و درختی نیز شناخته شده است. بهترین عسل کوهی بشاگرد به صورت کیلویی در وزن های مختلف با توجه به نیاز مشتریان به روش های متفاوتی در بازار داخلی پخش و توزیع می شود.

در سراسر کشور ایران، بزرگترین و معروف ترین مجموعه ها به صورت گسترده در حوزه پخش و فروش این نوع عسل کوهی فعالیت دارند که از اهداف اصلی و مهم آنها پخش محصولی طبیعی و اصل با طعم عالی و قیمت مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور می باشد.

در چند سال اخیر بسیاری از این مجموعه ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سایت و فروشگاه های معتبر اینترنتی خود اقدام به پخش این محصول نموده اند تا تمامی افراد در هر نقطه از کشور ایران به این نوع عسل دسترسی داشته باشند.ل

لیست فروش عسل کوهی بشاگرد در مهر ۱۴۰۱ نسبت به سال های قبل کمی افزایش داشته است که البته این آمار تا پایان مهر سال جاری نیز پیشرفت قابل توجهی به همراه دارد. قیمت مناسب و ارگانیک بودن این محصول دلیل اصلی این امر است.

چگونه عسل کوهی بشاگرد تهیه کنیم؟

شیره عسل خرسی

از جمله محصولات غذایی که تنوع بسیار زیادی دارد، عسل است. عسل ها با توجه به برخی مشخصات ظاهری خود از جمله رنگ، طعم و مزه، عطر، میزان غلظت، خواص و فواید دارویی، نوع شهد استفاده شده برای تولید آن و طبع دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارند.

از معروف ترین عسل های طبیعی می توان به عسل کوهی بشاگرد که به صورت گسترده تولید و به مشتری عرضه می شود، اشاره کرد. این عسل را می توان به روش های مختلفی از جمله حضوری و غیر حضوری از طریق تولید کنندگان و حتی فروشندگان و واسطه ها خریداری کرد. از جدیدترین و رایج ترین روش ها به منظور تهیه عسل کوهی بشاگرد، روش غیر حضوری است.

در خرید غیرحضوری دیگر نیازی به حضور مستقیم در فروشگاه و مکان و زمان خاصی به منظور خریداری این محصول نمی باشد و تنها با مراجعه به سایت های فروش به راحتی می توان در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تهیه و خریداری این محصول اقدام کرد.

به منظور تهیه این عسل با بهترین کیفیت بهتر است که نسبت به ویژگی های ظاهری آن از جمله رنگ و طعم آشنایی و آگاهی کافی داشته باشید تا بتوانید یک محصول بی نظیر را خریداری نمایید.

خریداران به منظور تهیه عسل کوهی بشاگرد از طریق سایت های اینترنتی می توانند با توجه به نیاز و توان مالی خود یک محصول مناسب از نظر وزن، نوع بسته بندی و قیمت سفارش دهند.

همچنین از دیگر روش های تهیه این نوع عسل کوهی، ثبت سفارش به شخص تولید کننده به صورت مستقیم می باشد که بسیاری از این تولید کننده ها خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده اند.

ترکیب عسل کوهی بشاگرد و جنسینگ

شیره عسل داخل شیشه

عسل کوهی بشاگرد به دلیل خصوصیات ویژه از جمله معتدل بودن طبع آن با تمامی مزاج ها سازگار بوده و از این رو مورد محبوبیت بسیاری از افراد واقع شده است. وجود برخی از شرایط به خصوص نگهداری سخت سبب شده تا عسل بشاگرد به صورت اندک تولید شود و از این رو به عنوان عسل های کمیاب نیز شناخته شده است.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان اقدام به ترکیب دو عسل بشاگرد و جنسینگ نموده اند که این اقدام سبب به وجود آمدن خواص شگفت انگیز در این محصول شده استو جنسینگ از جمله گیاهان معروف مقوی که دارای انرژی فراوانی است، می باشد. ترکیب عسل بشاگرد با شهد جنسینگ سبب شده تا عسل نهایی بسیار انرژی زا و مقوی باشد و از این رو در طب سنتی به منظور درمان انواع بیماری ها و کنترل آنها مورد استفاده قرار بگیرد.

ترکیب عسل کوهی بشاگرد و جنسینگ در افزایش قیمت آن نیز تاثیر قابل توجهی داشته است و از این رو در بسته بندی های متفاوت از نظر وزن به مشتریان عرضه می شود تا آنها با در نظر گرفتن توان اقتصادی خود، قادر به خرید این محصول در کمترین وزن نیز باشند.

از آنجایی که جنسینگ دارای طبع گرم و خشک است، ترکیب آن با عسل بشاگرد سبب شده تا طبع این عسل از معتدل به گرم تبدیل شود و از این رو افرادی که دارای مزاج گرم هستند، می بایست در مصرف آن احتیاط لازم را داشته باشند. در صورتی که مصرف این عسل با طبع بسیار گرم برای سردمزاجان بسیار مقوی بوده و حتی در کاهش و رفع برخی از بیماری های آنها تاثیر ویژه ای دارد.

عسل کوهی بشاگرد و قلب

شیره عسل زرد به همراه قاشقک

 عسل کوهی بشاگرد  به صورت صد در صد طبیعی توسط زنبورهای عسل در مناطق کوهستانی و خارج از کندوهای دست ساز بشر تولید می شوند و به همین دلیل فاقد هر گونه شکر و شیرین کننده مصنوعی هستند. مهمترین منبع غذایی زنبورها برای تولید عسل بشاگرد کوهی، اکثر گیاهان خودرو و وحشی موجود در مناطق کوهستانی و دشت های وسیع هستند که این امر به خودی خود تاثیر قابل توجهی در افزایش کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر داشته است.

از مشخصات ظاهری عسل کوهی بشاگرد می توان به رنگ قهوه ای نسبتا تیره که اغلب به عنوان کهربایی شناخته شده است و همچنین بافت بسیار غلیظ، عطر فراوان و طعم مطلوب اشاره کرد. مهمترین دلیلی که سبب افزایش خواص فراوان در این نوع عسل شده است، دور بودن از تمامی گیاهان خطرناک و سمی و البته آلودگی هوا می باشد.

عسل کوهی بشاگرد در حفظ سلامت قلب، تنظیم ضربان آن و جلوگیری از برخی از بیماری ها از جمله ایست قلبی بسیار تاثیر گذار واقع شده است. مصرف عسل بشاگرد در وعده صبحانه و جایگزین کردن آن با سایر شیرین کننده های مصنوعی، سبب خون رسانی بهتر و منظم تر به قلب شده و در نتیجه از کم خونی و بیماری رایج در بین تمامی افراد به خصوص سکته های قلبی و مغزی جلوگیری می کند.

ویتامین ب موجود در عسل بشاگرد کوهی سبب حفظ سلامت عمومی قلب و پوست و مو و سایر اندام های بدن شده و مانع از ضعیف شدن سیستم ایمنی نیز می شود. افرادی که از بیماری های قلبی رنج می برند، بهتر است که حتما این عسل را در رژیم غذایی خود قرار دهند تا با مصرف آن در مدت زمان کوتاه، شاهد نتایج شگفت انگیز این محصول در بدن خود باشند.

قیمت عمده عسل کوهی بشاگرد

شیره عسل زرد در شیشه

در زمان خریداری تمامی محصولات به خصوص مواد غذایی مانند عسل کوهی بشاگرد، نکات بسیاری برای مشتریان مورد توجه و بررسی قرار می گیرد که مهمترین آن بعد از کیفیت، قیمت است. مناسب بودن قیمت یک محصول در جذب مشتری و کسب رضایت آنها تاثیر قابل توجهی دارد که می بایست با توجه به قیمت مصوب شده توسط سازمان های مربوطه، این محصول را به خریدار عرضه کرد.

قیمت عمده عسل کوهی بشاگرد نسبت به سایر روش های خرید از جمله روش جزئی بسیار مناسب تر است. خرید تعداد زیادی از عسل کوهی بشاگرد در زمان کوتاه از مهمترین دلایل کاهش قیمت آن محسوب می شود.

بسیاری از فروشنده ها که خود تولید کننده نیستند و از طریق فروشگاه های خود اقدام به فروش این محصول می نمایند، به صورت مستقیم از تولید کننده های مربوط و برخی واسطه ها این محصول را به صورت عمده و کلی در تعداد زیاد با قیمت ارزان تر خریداری کرده و سپس به مشتریان خود عرضه می نمایند.

البته قیمت عمده این عسل وهی تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد که از برترین آنها: نوع بسته بندی، وزن، برند عسل، میزان خالص و اصل بودن، نوسانات موجود در بازارهای داخلی، روش های خرید و فروش اعم از مستقیم و غیر مستقیم، نوع متریال استفاده شده به منظور بسته بندی و رنگ و کیفیت می باشد. تمامی این موارد ذکر شده در ابتدا مورد بررسی و ارزیابی صاحب نظران و سازمان های مربوطه قرار گرفته و سپس قیمت اصلی و دقیق به منظور فروش مشخص می شود.

فروش انواع عسل کوهی بشاگرد

چندین شیشه شیره عسل

امروزه انواع عسل های کوهی بشاگرد با توجه به نیاز مشتریان به فروش می رسد. فروش این محصول بر عهده فروشنده های فعال، متعهد و با تجربه است. این نوع عسل از جهت برخی مشخصات ظاهری و خصوصیات دیگر مانند رنگ، مدت زمان تولید و تاریخ انقضاء با شیک ترین بسته بندی در وزن های متفاوت به فروش می رسد.

فروش عسل بشاگرد در انواع مختلف اغلب در فصل تابستان که زمان برداشت آن می باشد، نسبت به سایر زمان بیشتر است. امروزه فروش اینترنتی و آنلاین این محصولات نسبت به فروش حضوری افزایش چشمگیری داشته که عدم وقت کافی برای خریداران، ترافیک های سنگین در کلان شهرها و سایر موارد از مهمترین دلایل افزایش خرید اینترنتی این عسل محسوب می شود.

دو روش مستقیم و غیر مستقیم که امروزه به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد، از رایج ترین روش های فروش انواع عسل های کوهی بشاگرد به شمار می روند که هر یک از این روش ها مزایای مخصوص به خود را دارند و افراد بر حسب نیاز و توان خود می توانند یکی از روش های ذکر شده را انتخاب نمایند.

 

15 دیدگاه

  • با سرد شدن هوا در صورت داشتن گلو درد مقداری عسل با آبجوش و آبلیمو ترکیب کرده و میل کنید

  • اگر طرفدار ماسک های صورت خانگی هستید می توانید از مقداری عسل استفاده کنید

  • ما عسل کوهی از این مجموعه تهیه کردیم،طعمی بینظیر و بسته بندی مناسبی داشت.

  • استفاده از عسل در وعده صبحانه می تواند به افزایش انرژی افراد خصوصا کودکان کمک زیادی کند

  • عسل کوهی بشاگرد از خوش طعم ترین عسل های کوهی بود که من در این سال ها تهیه کردم

  • مصرف عسل بشاگرد در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر بسیاری دارد.

  • مصرف عسل بشاگرد در فصل پاییز و زمستان مانع از ابتلا به سرماخوردگی میشه که دلیل آن طبع گرم این عسل است.

  • مصرف عسل بشاگرد برای کسانی که به دنبال یک ماده غذایی سالم هستن بسیار توصیه می شود.

  • ترکیب عسل بشاگرد با سیاهدانه به دلیل طبع گرمی که داره، سبب تسکین کمر درد میشه.

  • عسل باعث تامین انرژی می شه من هر‌ روز وعده صبحونه استفاده می کنم و باعث میشه که بتونم تو طول روز راحت فعالیت کنم و احساس گرسنگی نکنم.

  • برای رفع سرما خوردگی می تونید از عسل استفاده کنید، میتونید عسل رو داخل شیر گرم بریزید و نوش جان کنید تا علایم سرماخوردگی کم تر بشه.

  • برای بالا رفتن هوش و تقویت حافظه از عسل استفاده کنید خیلی عالیه من همیشه برای تغذیه صبحانه بچه ها از عسل استفاده می کنم.

  • تعریف عسل کوهی رو خیلی شنیدیم برای افرادی دیابتی هم مناسب هستش درسته؟چون ساکارز خیلی کمی داره

  • سلام خداقوت عسل کوهی رو به صورت عمده هم پخش می کنید و اینکه قیمت عسل کوهی به صورت عمده چه قدر هستش؟

  • عسل کوهی مسکن طبیعی هستش و اینکه مصرف آن مشکلات گوارشی از جمله نفخ معده رو برطرف می‌کنه و باعث برطرف شدن سردی معده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *