شان عسل قهوه ای روی تخته چوبی

شان عسل قهوه ای روی تخته چوبی
یکی از عسل های کمیابی که در ایران قابل تولید می باشد، عسل زول می باشد که بهترین نوع آن توسط شرکت مشهور اکسیر تولید می شود و این برند یکی از موفق ترین ها در زمینه ارائه انواع عسل اصل و طبیعی به شمار می آید، در مرکز تولید عسل زول اکسیر کیلویی با استفاده از روش های سنتی، انواعی از عسل های ارگانیک و درجه ساخته می شود که با نازل ترین قیمت به فروش می رسند.

درباره عسل زول طبیعی چه می دانید؟

شیره عسل درون ظروف شیشه به همراه موم عسل
عسلی که با عنوان عسل زول اکسیر کیلویی در بازارهای ایران شناخته می شود، در واقع محصولی است که از شیره گیاهی به همین نام تولید شده و این گیاه با نام های دیگری همچون بوقناق نیز شناخته می شود که جزو گیاهان کمیاب بوده و تنها در دامنه برخی از کوه ها رشد می کند و زنبورداران نیز کندوها را در این مناطق مستقر کرده و سپس زنبورها با استفاده از شهد آن این عسل پرخاصیت را تولید می نمایند، از جمله کوه هایی که این عسل های زول در آن تولید می شود نیز می توان به کوه های لرستان و کوهرنگ اشاره نمود.

همچنین از جمله نکات مهم و حائز اهمیت درباره عسل زول اکسیر این است که محصول ممکن است بلافاصله پس از برداشت رست ببندد و در نهایت به صورت ماده ای نسبتا جامد به رنگ سفید دیده می شود، این نشان دهنده طبیعی و سالم بودن محصول است و دلیلی که باعث می شود به این سرعت رست ببندد نیز مربوط به ترکیبات خاص خود گیاه زول می باشد.

عسل زول اکسیر کیلویی دارای رنگ بسیار تیره ای است و همین ویژگی سبب تشخیص آسان این عسل ها نسبت به انواع دیگر می شود و همچنین لازم به ذکر است که این محصولات اغلب به شکل موم دار ارائه می شوند، چون موم آن ها نیز بسیار مفید بوده و مصرف همزمان شیره عسل زول و موم آن می تواند تاثیرات شگرفی در افزایش سلامتی بدن داشته باشد، به طور مثال می توان به تاثیرات آن در پیشگیری و درمان بیماری ها اشاره کرد.

عسل زول اکسیر کیلویی دارای ماندگاری بسیار بالایی خواهد بود، چون در گیاه بوقناق یا همان زول، میزان بسیار بالایی از مواد نگهدارنده طبیعی وجود دارد و تولید عسل از آن باعث خواهد شد بدون نیاز به افزودن مواد نگهدارنده که اغلب شیمیایی هستند و می توانند کیفیت محصول را کاهش دهند، عسل مورد نظر به مدت طولانی قابل نگهداری باشد.

افزایش ماندگاری یک محصول به شکل طبیعی نیز باعث خواهد که میزان خرید و محبوبیت آن افزایش پیدا کند، بنابراین شما می توانید حجم بسیار زیادی از این محصول را خریداری نموده و به مرور زمان از آن استفاده کنید و نیازی نیست که نگران فاسد شدن آن باشید.

عسل زول اکسیر شمال

موم عسل به همراه شیره عسل

عسل زول اکسیر در مناطق مختلفی از ایران قابل تولید می باشد و  یکی از بهترین مناطقی از ایران که می توان از آن بهترین عسل زول اکسیر را تهیه کرد، شمال کشور می باشد، چون در این قسمت از ایران، جنگل های مختلفی وجود دارد.

جنگل های شمال می توانند انواعی از گیاهان را پوشش دهند که مهم ترین آن گیاه زول می باشد که می توان در به مقدار بالا در فصل های تابستان و بهار آن ها را یافت کرد که حاوی شهد فراوانی هستند و می توانند زنبور ها را به خود جذب کنند.

در واقع زنبور ها می توانند به بو و رنگ گیاهان جذب شوند و در صورتی گیاه مورد نظر مانند زول دارای گلبرگ های رنگارنگی باشد، زنبور ها به سرعت بر سر آن جمع می شوند و تا آخرین قطره از شهد آن ها را برای تولید عسل به کار می برند.

از آن جایی که تولید موم می تواند برای زنبور ها بسیار زمان بر می باشد، همین باعث شده که از موم های آماده و دست ساز در کندو ها استفاده شود و به این ترتیب زنبور می تواند طی چهار الی شش هفته این عسل ها را تولید نماید.

انواعی از عسل زول اکسیر که به این روش به صورت ارگانیک تولید می شود، دارای بیش ترین خاصیت برای بدن است و استفاده از آن می تواند برخی از مشکلات مربوط به پوست، قلب و حتی کبد و کلیه را درمان نماید.

شیوه صحیح نگهداری از عسل زول اکسیر آنسه

کندوی عسل

عسل زول آنسه محصولی با کیفیت و درجه یک است که در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارد و همه مشتریان این محصول از خرید خود رضایت کامل داشته و خرید و استفاده از این عسل آنسه را به سایر افراد نیز پیشنهاد می کنند. همچنین این عسل باید در شرایط صحیح نگهداری شود تا بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد. شیوه صحیح نگهداری از اصل زوال اکسیر آنسه عبارت است از:

• عسل زول اکسیر باید در دمای محیط نگه داشته شود زیرا محیط بسیار سرد محیط و یا بسیار گرم به ساختار عسل آسیب زده و تغییراتی را در آن ایجاد می کند، برای مثال باید به این نکته توجه کرد که ماندن طولانی مدت این عسل ها در محیطی با دمای بسیار گرم، می تواند تغییرات شیمیایی گسترده ای به راه بیندازد و ارزش محصول را کاهش دهد.

• عسل زول اکسیر آنسه باید در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری شود و در غیر این صورت رطوبت به ساختار عسل نفوذ کرده و باعث تغییرات شیمیایی می شود، البته این تغییرات به صورت مستقیم اعمال نمی شود و شرایطی برای رشد انواع قارچ و کپک را ایجاد می کند.

• عسل اکسیر آنسه باید در ظروفی با درهای بسیار محکم نگهداری شوند تا هیچ گونه ماده اضافی به داخل عسل نفوذ نکند و همچنین هوا نیز به داخل ظرف نفوذ نکند، چون در هوا اکسیژن وجود دارد که می تواند سبب اکسایش محصول گردد و این فرآیند در تغییر طعم و رنگ محصول نقش دارد.

• ظرف نگهداری عسل آنسه بهتر است ظرف شیشه ‌ای باشد زیرا ظروف پلاستیکی و استیل می تواند تغییرات شیمیایی را در عسل ایجاد کند، به عبارتی می توانند با برخی از ترکیبات موجود در عسل واکنشی پیدا کنند.

• بهترین روش برداشتن عسل زول اکسیر از ظرف استفاده از قاشق چوبی تمیز است؛ زیرا استفاده از قاشق کثیف و یا قاشق استیل نیز باعث ایجاد تغییرات شیمیایی و در نتیجه کپک زدگی می شود.

عسل طبیعی بهترین جایگزین برای قند و شکر

قاشق چوبی آغشته به شیره زرد عسل و موم عسل
عسل های طبیعی عسل زول اکسیر کیلویی به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای قند و شکر به شمار می آیند و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد که مهم ترین آن وجود قندهای طبیعی در این عسل ها می باشد و برخلاف شکر مصنوعی و سفید شده به هیچ وجه سبب ایجاد چاقی و مشکلات دیگر نخواهد شد، چون بدن به این نوع از قندها احتیاج دارد.

عسل زول اکسیر نیز مانند قند و شکر می تواند در شیرین کردن مواد غذایی کاربرد داشته باشد، به طور مثال می توان در تولید کیک، شیرینی و بیسکوییت به جای شکر از عسل استفاده کرد که هم طبیعی است و هم ارزش غذایی محصول تولید شده را افزایش می دهد، همچنین از این محصول می توان در کنار نوشیدنی های مختلف استفاده نمود، به طوری که بسیاری از افراد به جای نبات و قند از این عسل زول اکسیر کیلویی اعلا و خوش طعم مصرف می کنند.

عسل زول اکسیر کیلویی، بر خلاف قند و شکر، هیچ تاثیری در افزایش قند خون و ایجاد بیماری دیابت نخواهد داشت و حتی بهترین گزینه برای متعادل کردن قند خون نیز به شمار می آیند، چون به سرعت جذب می شوند و در خون تجمع پیدا نمی کنند و همین عامل باعث خواهد شد که میزان قند موجود در خون بیش از حد بالا نرود و فرد دچار مشکلاتی نظیر دیابت در سنین بالاتر نشود، علاوه بر این استفاده از عسل در وعده عصرانه و صبحانه در کنار سایر مواد غذایی از جمله کره و خامه نیز بسیار پرطرفدار می باشد.

 

مرجع پخش کیلویی انواع عسل زول اکسیر

برداشتن شیره عسل با قاشق چوبی از شیشه عسلی

مرجع پخش کیلویی انواع عسل زول اکسیر کیلویی عسل های کاملا طبیعی و اصل را که از گیاهان ارگانیک زول تولید شده اند، در بسته های مناسب پلمپ کرده و سپس به شکل عمده و خرده پخش می نمایند که باعث خواهد شد محصولی درجه یک را بتوان با هزینه ای مناسب و اندک تهیه کرد، چون در این مرجع پخش تمامی خریدها با قیمت عمده محاسبه می شوند.

بسته بندی در نظر گرفته شده برای این محصولات متفاوت بوده و اغلب سعی می شود که در ظروف شفاف پلاستیکی پلمپ شوند تا به این ترتیب مشتریان بتوانند قبل از خرید محصول، آن را مشاهده کنند و سپس خرید خود را به ثبت برسانند، همچنین چنین بسته بندی های مناسب، تاثیر زیادی در افزایش فروش آن ها خواهد داشت.

در مجموعه عسل آنسه این محصولات دارای بالا ترین کیفیت ممکن هستند و استفاده از محصولات این مجموعه می تواند تاثیرات زیادی برای بدن داشته باشد که مهم ترین عامل در افزایش خرید محصولات این مجموعه بوده و همچنین در مجموعه ما مشاوره های رایگان مختلفی هم برای مشتریان وجود دارد که می توانند با استفاده از آن ها محصولی درجه یک را تهیه کنند.

16 دیدگاه

  • سلام عسل زول اکسیر علاوه بر طعم بی نظیری که داره غلظت هم خوبی داره و از این نظر خیلی به صرفه هستش ممنونم از شما بابت کیفیت این محصول خوبتون.

  • چرا همه محصولاتی که خواص درمانی عالی و بی نظیری دارند کمیاب هستند🤔🤔مثل عسل زول.به هر حال خیلی ممنونم از این مجموعه که عسل زول خالص و صددرصد طبیعی رو در اختیار مشتریان قرار می دهد

    • سلام، وقتتون بخیر، واقعا ممنونیم که نظرتون راجب این مجموعه و محصولاتش را به اشتراک می گذارید، رضایت مشتریان افتخار ماست.

  • عسل زول اکسیر از نوع عسل های است که خواص دارویی دارد و برای سلامتی بدن به شدت مفید هستش🌹

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که خرید رو از مجموعه آنسه انجام می دهید، از نظرات خوبتان نهایت تشکر را داریم.

  • سلام، من خیلی وقت بود که می خواستم عسل زول رو امتحان کنم و خوشحالم که با مجموعتون برای خرید این عسل فوق العاده مرغوب و خوش طعم آشنا شدم، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مجموعه آنسه را جهت خرید عسل زول انتخاب کردید، خرسندیم که رضایت شما را توانسته ایم کسب کنیم.

  • سلام، روز بخیر، قیمت عسل زول اکسیر مجموعه شما واقعا خیلی مناسبه، حتی کیفیتش هم نسبت به عسل های بازار بهتره

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خرید از مرکز فروش عسل آنسه را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • من برند های مختلف عسل زول اکسیر رو تهیه کردم اما این برند هم از لحاظ قیمت هم از لحاظ کیفیت واقعا بی نظیر و مناسب بود.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که تجربه خرید و مصرفتان را به طور واضح بیان کردید.

  • افرادی که به دنبال عسل با رنگ تیره هستند خرید عسل زول اکسیر انتخابی مناسبی برایتون هستش

  • عسل زول اکسیر باعث بالا رفتن وزن نمیشه با خیال راحت به میزان استاندارد مصرفش کنید

  • عسل زول اکسیر خیلی کمیاب هستش چه خب که این عسل طبیعی در این سایت به فروش میرسه

  • عسل زول اکسیر که سری پیش سفارش دادم به دستم رسید واقعا ارگانیک بود😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *