عسل کوهی به همراه زنبور

عسل کوهی به همراه زنبور

در کشور ایران بزرگترین مراکز در حوزه توزیع انواع عسل کوهی با ژل رویال به فعالیت مشغول هستند. این مراکز توزیع تمام تلاش خود را در جهت پخش یک محصول اصل و باکیفیت به مشتریان خود در سراسر کشور انجام می دهند تا بتوانند رضایت کامل آنها را به دست آورند.

عسل کوهی با ژل رویال یکی از مرغوب ترین عسل های کشور ایران است که توسط مرکزهای خرید و فروش آنلاین و معتبر توزیع می شود. این مراکز انواع عسل های خالص ایرانی را با بسته بندی های شیک و بهداشتی در وزن های مختلف متناسب با نیاز و تقاضای مشتریان به آنها توزیع می کنند.

این نوع عسل کوهی  در شهریور ماه ۱۴۰۱ فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. بسیاری از مراکز توزیع لیست فروش این محصول را در سایت خود قرار داده تا مشتریان از میزان فروش و محبوبیت آن در بین سایر خریداران مطلع شوند. دلیل افزایش فروش عسل کوهی در شهریور ۱۴۰۱، تولید گسترده و تازه این محصول است.

عسل کوهی آویشن با ژل رویال

عسل کوهی به همراه ژل رویال

عسل ها با توجه به ترکیبات و شهد استفاده شده توسط زنبور عسل در فرایند تولید، از تنوع گسترده ای برخوردار هستند. عسل کوهی آویشن یکی از معروف ترین عسل های طبیعی در کشور ایران است که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی توسط زنبورهای عسل بدون دخالت انسان تولید می شوند.

به عسل هایی که بخش عمده ای از شهد استفاده شده در آن از گیاه آویشن باشد، عسل آویشن می گویند. خوب است بدانید که عسل کوهی آویشن صد درصد از گیاه آویشن تهیه نشده و تنها ۵۰ تا ۸۰ درصد شهد آن از آویشن است. این نوع عسل دارای طبع بسیار گرم بوده و تمامی خواص گیاه آویشن را نیز در خود جای داده است.

زنبور عسل علاوه بر عسل، محصولی به نام ژل رویال تولید می کنند که البته ژل رویال تنها توسط زنبور عسل کارگر تولید شده و مهمترین غذاهای ملکه نیز محسوب می شود. وجود انواع خواص درمانی و خوراکی در ژل رویال سبب شده تا برای سلامت انسان نیز بسیار مفید باشد و از این رو به افراد توصیه می شود تا در کنار عسل از آن استفاده نمایند.

خوب است بدانید که ژل رویال در واقع یک نوع ترشح پروتئینی است که از فک پایینی زنبور کارگر خارج شده و علاوه بر ملکه، تمامی لارو های کوچک پس از خارج شدن از تخم به مدت سه روز از این ژل تغذیه می کنند. در ژل رویال خواص آنتی اکسیدان، خواص ضد تومور و همچنین تاثیرات ضد باکتری بسیاری وجود دارد.

از جمله روش های صحیح و رایج برای نگهداری و مصرف ژل رویال، ترکیب کردن آن با عسل است. ترکیب ژل رویال با انواع عسل ها از جمله عسل کوهی آویشن تاثیر بسیاری در حفظ کیفیت و افزایش ماندگاری آن و مطلوب شدن طعم آن دارد. همچنین رطوبت عسل آویشن ترکیب شده با ژل رویال باید کمتر از ۱۷ درصد باشد تا مانع از تخمیر و خراب شدن آن شود و به عبارتی نگهداری از آن را آسان تر نماید.

ضرورت مصرف عسل کوهی با ژل رویال در کودکان

ژل رویال و شیره عسل

استفاده از مواد غذایی مقوی که دارای ارزش غذایی بالایی هستند، در حفظ سلامت عمومی بدن کودکان و درمان برخی از بیماری ها تاثیر بسیاری دارد. ژل رویال و عسل کوهی یکی از مکمل های غذایی ارزشمند است که  مصرف آن در کودکان بالای یک سال و به خصوص کودکانی که به مهد کودک و مدرسه می روند، به شدت از سوی پزشکان توصیه می شود.

تغییرات فصلی تاثیر بسیاری در کاهش سیستم ایمنی بدن و قدرت جسمانی و توانایی در کودکان دارد که با قرار دادن ژل رویال در برنامه غذایی آن ها می توان تا حدود زیادی سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت کرده و توانایی جسمی آن ها را نیز افزایش داد. ژل رویال برای کودکانی که دارای پوست آسیب دیده هستند، بسیار مفید است و خشکی و ترک های پوستی را از بین می برد و البته از ایجاد انواع آکنه های پوستی در بزرگسالی نیز جلوگیری می کند.

از دیگر ضرورت های مهم مصرف  عسل کوهی با ژل رویال در کودکان می توان به ذخیره و فراهم کردن انرژی مورد نیاز برای دوران امتحانات و فعالیت های ورزشی، تقویت سیستم ایمنی بدن آنها و مانع از ابتلا به سرماخوردگی و انواع بیماری های عفونی، افزایش مقاومت بدن کودکان در برابر فعالیت های بدنی، استحکام، تقویت و رشد بهتر استخوان ها اشاره کرد.

همچنین مصرف عسل کوهی آویشن به همراه با ژل رویال در کودکان کم اشتها که دارای رشد بسیار کند هستند، سبب افزایش اشتها و رشد سریع در مدت زمان کوتاه نیز می شود و البته از کم خونی و فقر آهن نیز جلوگیری می کند.

روش های فروش عسل کوهی با ژل رویال

ژل رویال و شیره عسل

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید عسل کوهی دارند، ژل رویال را نیز به همراه آن خریداری می کنند تا با این دو ماده را با هم ترکیب کرده و از خواص فراوان آن بهره مند شوند. ژل رویال ماده ای به رنگ زرد کمرنگ، دارای طعم ترش و خاص، عطر تند و شدید و شکلی ژلاتین مانند دارد که به همراه عسل کوهی به روش های متفاوتی به فروش می رسد.

فروش انواع عسل های کوهی به همراه ژل رویال توسط تولید کنندگان و برخی واسطه ها به روش های مختلفی در سطح کشور انجام می شود. از رایج ترین روش های فروش این محصول می توان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد.

در روش مستقیم محصول تولید شده بدون وجود هیچ واسطه ای از شخص تولید کننده به مصرف کننده با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. در صورتی که در روش غیر مستقیم انواع واسطه ها وجود دارند و محصول پس از تولید نهایی از تولید کننده به دیگر فروشنده ها توزیع و سپس به سایر مشتریان عرضه می شود.

در فروش غیر مستقیم وجود انواع واسطه ها سبب افزایش قیمت این محصول نسبت به فروش مستقیم شده است. همچنین روش عمده و جزئی از دیگر روش های رایج فروش این نوع عسل است. از مزیت های مهم فروش عمده خرید تعداد زیادی از عسل های کوهی با ژل رویال در مدت کوتاه با ارزانترین قیمت ممکن نسبت به خرید جزئی و تکی است.

در سال های اخیر فروش این محصول اغلب به صورت اینترنتی و غیرحضوری از طریق سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد و مجوزهای لازم هستند، صورت می گیرد. فروش اینترنتی عسل های کوهی سبب شده تا تمامی افراد در هر نقطه از کشور ایران به راحتی این محصول را در هر زمان و مکانی ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

لیست قیمت عسل کوهی با ژل رویال

ژل رویال و موم عسل

قیمت ژل رویال طبیعی و عسل کوهی با توجه به متریال استفاده شده جهت بسته بندی، وزن و میزان کیفیت متفاوت است. عوامل بسیاری در مشخص شدن قیمت اصلی این محصولات مؤثر هستند که نوسانات ارزی و تورم، روش های خرید و فروش، خرید عمده یا جزئی، برند، روش های تولید و نوع بسته بندی از مهمترین آنها محسوب می شود.

کیفیت عالی این نوع عسل کوهی و ژل رویال سبب شده تا با قیمت بسیار بالایی به فروش برسد. برای آگاهی از لیست قیمت دقیق این محصول می توان به به مراکز و سایت های آنلاین که به صورت تخصصی در حوزه فروش این محصول فعالیت دارند، مراجعه کرد و از آن مطلع شد.

منطقه برداشت عسل از نظر آب و هوا و موقعیت جغرافیایی در قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد.برای مثال در برخی مناطق جنوبی و شمالی که از دیگر نقاط کشور دور هستند، عسل تولید شده با قیمت بیشتری به فروش می رسد و لیست قیمت آن با توجه به استان و منطقه متغیر است.

همچنین نوع عسل کوهی از نظر، میزان خالص بودن، ترکیبات و چند گیاه بودن در لیست قیمت این محصول تاثیر گذار است. به هر اندازه که یک عسل کوهی از چند گیاه مختلف تشکیل شده باشد و ژل رویال نیز مرغوبیت بیشتری داشته باشد، با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

فروشندگان عسل کوهی جنوب با ژل رویال

ژل رویال در شیشه

از معروف ترین عسل های کوهی تولید شده در کشور ایران متعلق به مناطق جنوبی است. امروزه بسیاری از افراد تحت عنوان فروشنده به فروش بهترین و مرغوب ترین عسل های کوهی جنوب با ژل رویال به فعالیت مشغول هستند. این فروشندگان در ابتدا به بررسی نیاز و درخواست مشتریان خود پرداخته و سپس با توجه به آن اقدام به فروش یک محصول تازه و طبیعی با بسته بندی بهداشتی و قیمت مناسب به آنها می نمایند.

این فروشندگان علاوه بر عرضه محصولات مرغوب، خدمات ویژه ای به متقاضیان خود ارائه می دهند. از جمله این خدمات می توان به آگاهی آنها از تمامی خواص این محصول و روش ترکیب صحیح عسل کوهی با ژل رویال که می بایست هر ۱۰ گرم از ژل رویال با یک کیلو گرم از عسل کوهی ترکیب شود، روش صحیح نگهداری برای طولانی مدت و تضمین کیفیت محصول مورد نظر اشاره کرد.

فروش این محصول توسط این فروشندگان به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت های آنلاین و کاملا معتبر در سراسر کشور انجام می شود تا امکان خرید برای تمامی مشتریان داخلی و حتی خارجی نیز فراهم شود.

 

 

 

 

22 دیدگاه

  • عسل کوهی سرشار از خواص بینظیر است که می تونه بسیار برای بدن شما مفید باشه حتما امتحان کنید.

  • ژل رویال از جمله محصولاتی است که امروزه استفاده از آن به همه افراد توصیه می شود

  • عسل کوهی ارگانیک هست و به همین دلیل شیرینی طبیعی داره و برای همه افراد مناسب هست از جمله افراد دیابتی.

  • ژل رویال و عسل کوهی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد به همین دلیل مصرف آن به کودکان در حال رشد کمک زیادی می کند

  • با توجه به قند طبیعی موجود در عسل خالص افراد دیابتی نیز می تواند از عسل کوهی استفاده کنند

  • با توجه به ترکیبات موجود در عسل کوهی محصول مورد نظر کاملا ارگانیک و سالم بوده و مصرف آن فواید درمانی زیادی برای افراد دارد

  • من از عسل برای تهیه ماسک صورت استفاده می کنم، چون عسل علاوه بر خواص خوراکی برای پوست نیز مفید است

  • عسل کوهی با ژل رویال ارزش غذایی بسیار بالایی داره و همواره مصرف آن برای کودکان و همچنین بزرگسالان بسیار توصیه و پیشنهاد میشه.

  • این محصول از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار از میتونم بگم که یکی از ویتامین ها ویتامین سی هست که بسیار برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن مفید و موثر هست.

  • من از عسل کوهی به عنوان شیرین کننده طبیعی برای تهیه کیک و شیرینی استفاده می کنم

  • برای احیا و ترمیم موهای خود می توانید در ماسک های خانگی از مقداری عسل نیز استفاده کنید

  • پیشنهاد میکنم حتما این عسل را در برنامه غذایی خود قرار بدین و از خواص آن بهره مند شوید.

  • من با خرید و مصرف این عسل طبیعی و اصل، تمامی شیرین کننده های مضر و مصنوعی را از رژیم غذایی خانواده حذف کردم.

  • اگر به دنبال خرید یک ماده غذایی طبیعی و مقوی هستین، عسل کوهی می تواند بهترین انتخاب باشد.

  • خرید عسل کوهی طبیعی و مصرف آن سبب حفظ سلامت جسمی و حتی روحی بدن می شود.

  • از عسل کوهی می توان به عنوان شیرین کننده طبیعی در انواع نوشیدنی و کیک استفاده کرد.

  • من شنیدم عسل کوهی آلرژی رو برطرف می‌کنه می‌خوام سفارش بدم فقط اینکه تو خرید اول فعلا برام یک و نیم کیلو ارسال کنید ممنون میشم

  • عسل کوهی خودش به تنهایی خواص بسیار بالایی داره که ژل رویال با ترکیب شدن این عسل خواص این ماده ارزشمند رو دوچندان کرده😍

  • عسل کوهی طبیعی از نوع لذیذ ترین عسل های هستش که تا الان امتحان کردم واقعا طعم بی نظیر و متفاوتی داره

  • عسل کوهی که کیفیت بالایی داره اما ترکیب شدن این عسل با ژل رویال خواص اون رو دو چندان کرده و بسیار لذیذ هستش

  • میتونم عسل کوهی رو به میزان بالا سفارش بدم؟ ممنون میشم بگید که قیمت این محصول چه قدر هستش 🙏

  • عسل کوهی با ژل رویال 🤔 چه قدر جالب باید ترکیب خیلی خوبی بشه خواص دارویی بالایی داره ممنون میشم برام ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *