یک شیشه شیره زرد عسل به همراه موم

یک شیشه شیره زرد عسل به همراه موم

زرشک جزو درختانی با بیشترین شکوفه به شمار می آیند که گونه خاصی از زنبورها از شهد شکوفه های آن استفاده کرده و یکی از بهترین عسل ها به نام عسل زرشک کوهی را تولید می کنند و این نوع عسل به دلایل مختلف مثل طعم خوب و همچنین خاصیت عالی، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، به منظور تعیین قیمت عمده عسل زرشک کوهی خالص به مقدار بسته بندی و میزان محبوبیت محصول توجه می شود و قیمت ارزانی در این مجموعه پیدا کرده است، چون برای مشتریان تخفیف های مختلفی اعمال می گردد.

عسل زرشک کوهی در کدام مناطق ایران یافت می شود؟

برداشتن عسل موم دار با قاشق چوبی

همان طور که می دانید مناطق مختلفی از ایران تبدیل به قطب های تولید انواع عسل طبیعی می باشد و از جمله مهم ترین مناطق تولید عسل زرشک کوهی، کوههای لرستان می باشد، چون در این منطقه گونه های مختلفی از زنبورهای عسل زندگی می کنند که می توانند از شهد درخت زرشک استفاده کنند و یکی از بهترین عسل های ایران را تولید نمایند، به طوری که بسیاری از افراد عسل های زرشک لرستان را به عنوان سوغاتی استفاده می کنند و در شهر های مختلف ایران معروف و محبوب شده است.

از دیگر مناطقی از ایران که به تولید عسل مشهور است، روستای دون بشاگرد می باشد که در خلیج فارس واقع شده و مهم ترین تفاوتی که عسل زرشک این ناحیه با نواحی دیگر دارد، در رنگ عسل می باشد، معمولا عسل های کوهی این منطقه دارای رنگ تیره و سیاه هستند که پرخاصیت ترین نوع عسل ها به شمار رفته و از از آن به عنوان یک معجزه دارویی یاد می شود، از جمله دلایلی که سبب تیره شدن رنگ این عسل ها می شود، دمای منطقه ای است که عسل در آن تولید خواهد شد.

در خراسان جنوبی نیز مقادیر زیادی از عسل کوهی زرشک یافت می شود که طعم فوق العاده ای داشته و این عسل ها معمولا در فصل بهار برای فروش گذاشته می شوند، چون بهترین زمان برداشت عسل زرشک کوهی، اواخر فصل زمستان می باشد که به دلیل هوای سرد، عسل مورد نظر ماندگاری زیادی خواهد داشت، در واقع شهد گیاهان زمستانی به طور طبیعی نگهدارنده داشته و سبب افزایش طول عمر محصول می شوند.

روش تشخیص عسل زرشک کوهی خالص و طبیعی

ریختن شیره عسل زرد روی قاشق چوبی

امروزه در بازار نمونه های نا خالص و همچنین بی کیفیت زیادی از عسل زرشک دیده می شود که متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و یا قیمت مناسب تر آن ها را خریداری می کنند. این محصولات برای بدن ضرر های بسیاری به همراه دارد و حتی ممکن است بسیاری از افراد نسبت به این فراورده های بی کیفیت و غیر اصل آلرژی و حساسیت داشته باشند.

بنابراین لازم است که روش تشخیص عسل زرشک کوهی خالص و طبیعی را بدانید و در هنگام خرید بتوانید عسل با کیفیت را تشخیص دهید. نمونه هایی از ویژگی های عسل با کیفیت عبارت اند از:

• طیف رنگی عسل طبیعی متفاوت است و گاهی رنگ ها روشن و گاهی تیره می باشد. اما عسل آنسه طبیعی حتی در صورت داشتن رنگ تیره شفاف است، به این معنی است که نور خورشید امکان عبور از آن ها را دارد و شیره عسل کاملا روان خواهد بود.

• رست بستن عسل آنسه نشانه ای از طبیعی بودن و کیفیت بالای عسل می باشد، به طوری که محصول در دمای بالا و ساکن شدن طولانی مدت در یک جا، از پایین شروع به انجماد می کند و ممکن است که اندکی رنگ عسل روشن تر شود و سپس دوباره به حالت اول باز خواهد گشت.

• شیرینی زیاد عسل نشانه بهتر بودن عسل و طبیعی بودن آن نیست بلکه شیرینی متناسب عسل آنسه نشانه طبیعی بودن آن است، چون نشان می دهد محصول از شهدهای طبیعی تولید شده است و هیچ نوع قند غیر طبیعی در آن وجود ندارد، بلکه به جای آن حاوی میزان زیادی فروکتوز است که برای بدن بسیار مفید می باشد.

• عسل خالص درون آب سرد محلول است و به راحتی درون آب سرد حل می شود که مهم ترین دلیل آن وجود عامل هیدروکسیل در ساختار عسل می باشد و باعث خواهد شد که جزو محصولات قابل حل در آب باشد، در حالی که عسل های دیگر به دلیل ماهیت شکری که دارند، معمولا در آب سرد حل نمی شود.

قابل ذکر است که عسل آنسه تمام ویژگی‌ های ذکر شده را دارا می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نمایید.

 

فواید حیرت انگیز عسل زرشک کوهی برای قلب

برداشتن شیره عسل زرد با قاشق

با مصرف عسل زرشک کوهی  می توان سلامت ارگان های مختلفی از بدن را تضمین کرد که مهم ترین آن ها قلب می باشد و در ادامه به فواید حیرت انگیز آن اشاره ای کوتاه می کنیم؛

• میزان مس موجود در این نوع عسل به قدری است که سبب شده یکی از بهترین مواد غذایی برای قلب محسوب شود، چون مس تاثیر زیادی در بهبود گردش خون داشته و در صورتی که به شکل روزانه بتوان سه الی شش میلی گرم مس برای بدن فراهم کرد، در این صورت احتمال بروز هر گونه لخته خون به شدت کاهش می یابد.

• باید از رسوب هرگونه کلسترول و چربی های مضر در دیواره عروق قلب پیشگیری کرد که به این منظور، عسل زرشک یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود، چون حاوی موادی است که کلسترول ها را از دیواره عروق جدا کرده و اجازه رسوب آن ها در دیواره های داخلی را نمی دهد.

• سکته قلبی یکی از شایع ترین بیماری های مربوط به این ارگان می باشد و عسل کوهی زرشک جزو معدود مواد خوراکی سالم به شمار می آید که مصرف مداوم آن می تواند ریسک ابتلا به این بیماری را در سنین مختلف به شدت کاهش بدهد و سلامتی قلب در سنین بالا را تضمین نماید.

عسل زرشک کوهی و درمان بیماری های کلیه

موم بزرگ عسل کوهی

سنگ کلیه یکی از مشکلاتی است که این روز ها شایع شده و دلایل مختلفی پشت آن نهفته است، به طور مثال ممکن است که کلیه های فرد به صورت کاملا ارثی سنگ ساز باشد و یا این که در اثر مصرف آب های تصفیه نشده شروع به تولید سنگ بکنند که در این صورت مصرف مداوم عسل زرشک کوهی می تواند به دفع این سنگ ها کمک کند.

چون عسل زرشک کوهی دارای میزان بسیار زیادی پتاسیم است و این باعث می شود که در بدن میزان زیادی ادرار توسط کلیه ها تولید گردد، با افزایش حجم ادرار، کلیه ها می توانند انواعی از سنگ ریزه های بزرگ و کوچک را خرد کرده و از بدن به همراه ادرار خارج کنند.

همچنین افراد می توانند عسل زرشک کوهی را به صورت ترکیب شده با زنجبیل و لیمو ترش هم استفاده کنند که برای کاهش درد ناشی از حرکت سنگ های بزرگ در کلیه ها بسیار موثر است و به عبارتی جلوی بروز دردهای کولیکی را خواهد گرفت.

همچنین مصرف این نوع از عسل های طبیعی تاثیرات شگرفی در بازسازی سلول های کلیه دارند، در واقع وجود این سنگ ها، می تواند سلول های کلیه را از بین ببرد و به ابن ترتیب برای جایگزین کردن آن ها نیاز به ترکیباتی است که سلول ها را وادار به رشد و تقسیم نماید و به همین دلیل مصرف این نوع از عسل ها به شدت توصیه می گردد.

از دیگر بیماری های کلیه که بیش تر در افراد پیر دیده می شود، نارسایی کلیه می باشد که در آن، کارکرد کلیه ها دچار اختلال شدیدی می شود و نمی تواند حتی پروتئین ها را نیز دفع کند و همین عامل باعث شده که مصرف گوشت در این افراد بسیار خطرناک باشد و نیاز باشد که به وسیله مصرف مداوم عسل زرشک کوهی، به کلیه ها برای کارکرد بهتر کمک کرد.

مرکز صادراتی انواع عسل زرشک کوهی اصل

یک شیشه عسل قهوه ای بسته بندی شده

عسل های زرشک کوهی اصل مجموعه آنسه نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای متنوعی مورد استقبال فراوان قرار گرفته و به همین دلیل مقادیر زیادی از این محصول توسط این مرکز صادراتی انواع عسل کوهی زرشک اصل به کشورهای مختلف صادر می گردد.

در صادرات این محصول موارد بسیار زیادی در نظر گرفته می شود که مهم ترین آن، کیفیت محصول می باشد، به طوری که قبل از ارسال این محصولات به خارج از کشور، تلاش بر این است که به واسطه برخی از دستگاه های فوق پیشرفته، ابتدا کیفیت عسل زرشک کوهی تایید گردد و سپس متناسب با اعداد به دست آمده از دستگاه این عسل ها طبقه بندی می شوند.

این اعداد در اغلب موارد نشان دهنده درصد خلوص محصول است که بالاترین عدد چیزی بین هشتاد و پنج الی نود درصد است و کمترین آن باید حداقل پنجاه درصد باشد، در غیر این صورت محصول مورد نظر فاقد صلاحیت لازم برای ارائه به بازار های خارجی است.

گفتنی است هزینه هایی که برای این محصول توسط مجموعه ما در نظر گرفته شده، بسیار پایین بوده و حتی با یک مقایسه ساده می تواند متوجه شد هزینه های لازم برای خرید آن زیر قیمت بازار است، چون به شکل عمده قیمت آن حساب شده و به همین دلیل است که اغلب متقاضیان خریدهای خرده و عمده خود را از این طریق انجام می دهند.

 

43 دیدگاه

  • برای کنترل چربی خون مصرف عسل زرشک کوهی خیلی خوبه اگه دچار این مشکل هستین حتما شما هم مصرف کنید.

  • تاثیر این عسل درجه یک برای سلامت قلب بی نظیره،من به شخصه تاثیر این محصول رو دیدم.با تشکر از شما بابت تولید این عسل با کیفیت

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از محصول تا این حد راضی هستید و تجربتان را به اشتراک گذاشته اید.

  • سلام، عسل زرشک کوهی که ارائه میدین، توی کدوم منطقه تولید شده؟

  • عسل های آنسه واقعا با کیفیت هستن، من اول عسل کنار خریده بودم، از کیفیتش خوشم اومد و عسل زرشک هم سفارش دادم که به نظرم فوق العاده بود، ممنون از مدیریت این فروشگاه

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که باعث شدیم تجربه خرید خوبی از این مجموعه کسب نمایید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، وقتتون بخیر، به نظرم خیلی خوبه که میشه قبل از خرید از مجموعتون، اول از مشاورها راهنمایی گرفت، اینطوری خرید آسون تر شده، ممنون از تدابیر آقای حسینی

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرات کلی خودتون درباره این مجموعه و عملکردش رو بیان می کنید، خرسندیم که توانستیم اعتماد شما را جلب نماییم.

  • سلام، روز خوش، من از مجموعتون عمده سفارش دادم و ظرف چهار روز به دستم رسید با این که توی شهر دوری هستم، واقعا از مجموعتون ممنونم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظراتتون رو با ما به اشتراک می گذارید، خوشحالیم که از مجموعه ما راضی هستید.

  • سلام، وقت بخیر، من اصلا از طعم عسل های کارخانه ای خوشم نمیومد و نمیتونستم بخورم ولی وقتی عسل مجموعه آنسه رو خریدم و مصرف کردم عاشقش شدم، حتی خانوادمم از این عسل ها راضین، ازتون ممنونم

    • سلام، وقتتون بخیر، در ابتدا از این که مجموعه ما را برای خرید انتخاب کرده اید، ممنونیم، خوشحالیم که از طعم و کیفیت محصول تا این حد رضایت پیدا کردید.

  • سلام، قیمت کلی این عسل های زرشک چه قدره؟ حداکثر مقداری که میشه سفارش داد چند کیلو هست؟

    • سلام، وقتتون بخیر، در صورتی که هر گونه سوال درباره مقدار سفارش و قیمت آن دارید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید و یا فرم ارتباط با کارشناسان را پر کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، اگه عسل های این مجموعه رو بخرین، متوجه میشین که پلمپش خیلی دقیق انجام شده و از ورقه آلومینیومی استفاده شده که با نایلون روکش میشه و اینطوری نگهداری و ارسالش خیلی راحت تره، من که از پلمپ و نحوه بسته بندیش راضی بودم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مارو از نظراتتون آگاه می کنید و تجربه خرید رو به اشتراک گذاشتید، خوشحالیم از بسته بندی محصول راضی بودید.

  • سلام، روزتون بخیر، امکان خرید جداگانه شیره و موم عسل زرشک از مجموعتون وجود داره؟ چطوری باید سفارش بدم؟

    • سلام، وقتتون بخیر بله این امکان وجود داره، می توانید جهت انجام سفارشات خود و دریافت راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • عسل زرشکی که ارائه میدین، مال کدوم فصله؟ استخراجش به چه صورت انجام میشه؟

    • سلام، وقتتون بخیر، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه عسل زرشک کوهی، می توانید با پر کردن فرم زیر، منتظر ارتباط و تماس کارشناسان ما باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، خدا قوت، به نظرم نسبت به قیمتی که داره، از کیفیت خوبی برخورداره و ارزش خرید داره.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که ما رو از نظراتتون آگاه می کنید، خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.

  • سلام خداقوت عسل زرشک نگه دارنده طبیعی داره به و مدت طولانی می تونید نگه دارید و مصرف کنید

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که از عسل های زرشک این مجموعه امتحان کرده و نظرتان را بیان کردید.

    • سلام، وقتتون بخیر، به دلیل ساکارز پایین برای افراد دارای قندخون و دیابت کاملا مناسب هست، می توانید جهت دریافت راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • هر چی از طعم بی نظیر عسل زرشک کوهی بگم کم گفتم خیلی طعم خاص و متفاوتی داشت افرادی که عاشق عسل هستند پیشنهاد ویژه میدم این نوع عسل رو یکبار امتحان کنن.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرتون رو درباره عسل های آنسه مطرح کردید، رضایت مشتریان عزیز، افتخار ماست.

  • سلام، وقتتون بخیر، به نظرم عسل های آنسه بسیار مرغوب هستند و توان رقابت با کالاهای صادراتی رو هم دارد. ممنون از مجموعه خوبتان

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون از نظرات خوبتون، خوشحالیم که کیفیت محصول تا این اندازه راضی کننده بوده است.

  • سلام، عسل زرشکی که ارائه دادین، ویژگی هاش مثل چیزی بود که تو مطالب گفته شده، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که به مجموعه آنسه اعتماد کردید و این محصولات رو خریداری کردید، از این که نظراتتان را نیز به اشتراک گذاشتید، ممنونیم.

  • وایی خواستم تشکر کنم از شما🥰😍🙏 خیلی طعمش رو دوست داشتم طبق نظرات شما و چیز هایی که به من گفتید واقعا عالی بود😍🙏

  • چندین سایت عسل تهیه کردم اما واقعا از این سایت که خرید کردم قیمتشون مقرون به صرفه بود🌹🌹🌹

  • من عاشق این عسل شدم چیزی نمونده تموم شه می‌خوام دوباره سفارش بدم

  • دوست دارم ثبت سفارش کنم عسل رو به صورت کیلویی هم می تونم خرید کنم؟

  • خواستم تجربه ای که داشتم رو باهاشون به اشتراک بذارم عسل زرشک کوهی باعث کنترل کلسترول خون میشه

  • شرایط فروش به چه شکل حتما باید عمده خریداری کنیم؟

  • سلام، من این عسل رو برا مادرم که فشار خون و کلسترول بالا داشت، خریداری کردم بسیار تأثیر گذار و مفید بود.

  • آیا امکان خرید عمده این عسل وجود داره؟ و نحوه ارسال قیمتش به چه صورت ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *