شیره عسل بسته بندی شده در کنار قاشقک

شیره عسل بسته بندی شده در کنار قاشقک

ایران به دلیل داشتن مناطق کوهستانی مختلف در زمینه تولید عسل بسیار پیشگام است و انواعی از عسل های طبیعی را تولید می نماید که از جمله آن ها می توان به عسل طبیعی کندوان اشاره کرد و این نوع عسل طبیعی از محبوبیت خاصی در بازارها برخوردار است، قیمت خرید عسل طبیعی کندوان یک کیلویی که در این مرکز ارائه می گردد، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد که مهم ترین آن ها کیفیت محصول و همچنین مقدار سفارش داده شده می باشد.

مختصری درباره انواع عسل طبیعی کندوان

روان شدن شیره عسل از قاشق چوبی قهوه ای

عسل طبیعی کندوان در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی تولید می گردد و از آن جایی که این شهرستان به کوه های سهند بسیار نزدیک است، اغلب عسل های تولید شده در این ناحیه مربوط به دامنه های این کوه ها بوده و زنبورها با استفاده از گیاهان موجود در این ناحیه اقدام به تولید عسل ارگانیک می نمایند، به طور مثال یکی از عسل های استخراج شده از روستای کندوان، عسل گون می باشد، چون این گیاه در این روستا به وفور یافت می شود.

عسل طبیعی کندوان در رنگ های روشن و تیره دیده می شود که طیف رنگی آن ها متناسب با نوع گیاه مصرفی برای تولید این محصولات می باشد، چون زنبورها از شهد گیاهان متنوع استفاده می‌ کنند و اگر از گیاهان روییده در فصل سرد استفاده کنند، عسل تیره خواهد شد، همچنین اگر از گیاهان مربوط به فصول گرم سال مثل گشنیز استفاده گردد، رنگ محصول روشن تر خواهد بود.

شکل عسل های مربوط به روستای کندوان معمولا به شکل دایره ای می باشد، چون در شکاف صخره ها و سنگ تولید می شوند و شکل منظمی نخواهند داشت، با این حال میزان شیره استخراج شده از آن نسبتا زیاد است، چون کندوها دارای قطر زیادی هستند و اندکی عمیق تر ساخته نی شوند و زنبورها درون این موم های طبیعی را پر از شیره عسل می کنند.

عسل طبیعی گون کندوان

یک شیشه عسل به همراه موم

همان طور که در ابتدا نیز ذکر شد، عسل طبیعی مربوط به کندوان به انواع مختلفی تقسیم می شود و یکی از معروف ترین عسل های این ناحیه، عسل طبیعی گون کندوان می باشد که از گیاهی به همین نام تولید می گردد و مهم ترین ویژگی این نوع عسل در داشتن گلوکز بسیار پایین می باشد، چون گلوکز آن در هر صد گرم تنها بیست الی بیست و پنج گرم خواهد بود.

عسل طبیعی  گون این منطقه دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای می باشد و همین باعث شده که شناسایی و تشخیص آن برای خریداران بسیار راحت تر باشد، همچنین در صورتی که درصد خلوص شهد گیاه گون در محصول بالا باشد، در این صورت رنگ عسل اندکی تیره تر دیده خواهد شد و ارزش غذایی بیشتری هم دارد.

یکی از مهم ترین فوایدی که مصرف عسل طبیعی گون برای بدن دارد، جلوگیری از انواع عفونت ها و بیماری های باکتریایی و ویروسی می باشد، به طوری که می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوی بروز هر نوع بیماری مربوط به ضعف سیستم ایمنی را از بین ببرد.

عسل طبیعی آویشن کندوان

شیره عسل به همراه موم

از دیگر عسل های محبوب این ناحیه، عسل طبیعی آویشن می باشد، این عسل بیش تر به دلیل طعم فوق العاده ای که دارد، مورد استقبال قرار گرفته و از طرفی به دلیل درصد خلوص بالا، حتی کودکان نیز می توانند از این محصول طبیعی و ارگانیک مصرف نمایند و برایشان فوق العاده پر خاصیت است.

به طور مثال می تواند در بهبود حافظه و یادگیری نقش بسیار مهمی ایفا کند، چون در عسل طبیعی آویشن کندوان، می توان میزان زیادی فسفر یافت کرد که از جمله مواد معدنی مورد نیاز برای بدن به ویژه مغز می باشد و در صورتی که به مقدار کافی برای بدن تامین شود، حافظه افزایش خواهد داشت.

گفتنی است که میزان گلوکز عسل طبیعی آویشن حدود سی گرم در هر صد گرم خواهد بود، از طرفی میزان فروکتوز این نوع از عسل حدود پنجاه الی شصت درصد می باشد که مقدار بسیار قابل قبولی است و به این ترتیب مصرف آن در افراد داری قند خون نیز بلامانع خواهد بود.

عسل طبیعی اقاقیا کندوان

موم عسل داخل ظرف

یکی از نکاتی که درباره همه عسل های موجود در بازار ها وجود دارد، این است که برخی از آن ها مربوط به فصل های خاصی هستند و با نام هایی مثل عسل بهاره، پاییزه و غیره شناخته می شوند، یکی از انواع عسل طبیعی بهاره کندوان نیز عسل اقاقیا می باشد که یک عسل فوق العاده است و مصرف آن از سوی پزشکان توصیه می گردد.

عسل طبیعی اقاقیا این منطقه دارای رنگ قهوه ای مایل به تیره می باشد و معمولا همراه با موم در کشورها ارائه می گردد، با این حال نوع شیره ای آن نیز در بازارها قابل تهیه است، مهم ترین بخش این است که موم عسل خاصیت دارویی چندانی ندارد و بر خلاف ادعاها به صورت کاملا طبیعی نیز تولید نمی شود.

از طرفی موم عسل طبیعی اقاقیا، چون در معده هضم راحتی دارد و جذب می گردد، می توان گفت که برای زخم معده خوب است و افرادی که مبتلا به این بیماری هستند، بهتر است که هر صبح به صورت کاملا ناشتا و قبل از صبحانه یک از این عسل طبیعی و فوق العاده با کیفیت را مصرف نمایند.

سه فایده مصرف عسل طبیعی کندوان برای ورزشکاران

شیره عسل زرد همراه با قاشقک و موم عسل

بسیاری از ورزشکاران و بدن سازان مصرف عسل طبیعی کندوان را در برنامه غذایی روزانه خود گنجانده اند و در ادامه سه فایده مصرف آن در این گروه از افراد عنوان خواهد شد؛

۱٫ اول این که ورزشکاران باید بتوانند از منابع طبیعی و ارگانیک کربوهیدرات مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند که بهترین گزینه عسل طبیعی این روستا خواهد بود، چون قندی که در این محصول اصل وجود دارد، از نوع قندهای میوه ای و ساکارز بوده و نه تنها می تواند کربوهیدرات مورد نیاز را تامین کند، بلکه از افت قند در ورزشکاران نیز پیشگیری خواهد نمود.

۲٫ بسیاری از ورزشکاران و بدن سازان در ابتدای شروع فعالیت و زمانی که مبتدی هستند، دچار گرفتگی شدید عضلات به ویژه در هنگام ورزش های سنگین می شوند و مصرف عسل می تواند با رساندن منیزیم و کلسیم به عضلات، میزان درد و التهاب آن ها را کاهش بدهد و به عبارتی به عنوان تسکین دهنده عمل می کند.

۳٫ ورزشکاران برای ادامه ورزش باید در بازه های مختلف مواد انرژی زا مصرف کنند که بهترین گزینه عسل طبیعی کندوان می باشد، چون مصرف این ماده غذایی می تواند تمام مواد مورد نیاز بدن را در کسری از ثانیه تامین کند و انرژی بدن را افزایش بدهد و از خستگی زود هنگام جلوگیری نماید.

نکات فروش انواع عسل طبیعی کندوان

شیره عسل در چندین ظرف

در فروش انواع عسل طبیعی کندوان یک سری نکات ریز نهفته است و با رعایت آن ها می توان اطمینان حاصل کرد که محصول مورد نظر در بازار ها از محبوبیت بالایی برخوردار خواهد شد؛

یکی از این نکات که از حساسیت بسیار بالایی هم برخوردار است، توجه به نوع بسته بندی محصول می باشد، اغلب عسل های طبیعی چون مستقیما از مرکز تولید به فروش می رسند، دارای پلمپ نمی باشد و نه تنها نگهداری آن ها را در برابر حشرات و جوندگان سخت می کند، بلکه باعث خواهد شد که حمل و ارسال آن به سایر نقاط کشور نیز امکان پذیر نباشد.

در این صورت امکان فروش غیر حضوری وجود نخواهد داشت و با توجه به این که این روز ها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به دلیل مشغله های مختلف، خرید های خود را اینترنتی انجام دهند، باعث می شود که فروش آن کاهش پیدا کند، همچنین معمولا بسته بندی درست به مشتریان اطمینان می دهد که محصول کاملا بهداشتی است.

همچنین گفتنی است که می توان با شناسایی بازار های جدیدی، فروش محصول را افزایش داد، در واقع رمز موفقیت در امر فروش، این است که در کنار داشتن بازار های ثابت برای فروش، قلمرو فروش را افزایش داد و این محصول را به افراد جدیدی نیز ارائه داد تا به این طریق بتوان مطمئن شد که محصول تقریبا در سراسر کشور شناخته شده هست و شناخته تر بودن محصول می تواند اعتماد متقاضیان را جلب نماید.

انواع عسل طبیعی کندوان را می توان حتی به بازار های خارجی نیز عرضه کرد، در واقع عسل های ایرانی در بازار های مختلف بسیار محبوب است و یکی از مهم ترین دلایل آن نیز کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد، همچنین عرضه این عسل ها به بازار های بین المللی باعث می شود که صادرات و تجارت این محصول بسیار سودآور شود و کمک زیادی هم به بهبود اقتصاد کشور می کند.

فروشگاه آنلاین انواع عسل طبیعی کندوان

دو برش موم عسل زرد همراه با شیره فراوان

مراکز مختلفی اقدام به فروش این محصول می کنند که بهتر است جهت اطمینان حاصل از کیفیت و قیمت مناسب عسل، از فروشگاه آنلاین انواع عسل طبیعی کندوان، خرید انجام شود، چون سابقه طولانی مدت این مجموعه و همچنین رضایت صد درصدی مصرف کنندگان، عامل مهمی است که سبب شده خرید آنلاین از آن صورت بگیرد.

در صورتی که خرید در مقادیر عمده انجام گردد، هزینه های مربوط به این عسل ها به قدری مناسب می شود که خرید آن به صرفه گردد.

 

39 دیدگاه

  • بهترین زمان مصرف عسل طبیعی بعد از تمرین ورزشی هستش یا قبل از تمرین؟

  • سلام، عسل کندوانی که ارائه می دین، از کجا بفهمیم اصل هست؟

    • سلام، وقتتون بخیر، جهت دریافت راهنمایی بیشتر درباره این نوع عسل ها هم می توانید با خود کارشناسان تماس حاصل کنید و هم با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • با سلام خدمت مجموعه آنسه، می خواستم از آقای حسینی بابت ارائه این عسل های ناب و اصل تشکر کنم، به قدری عسل ها با کیفیت هستند که مجددا سفارش دادم

    • سلام، وقتتون بخیر، متشکریم که تجربه خریدتان از این مجموعه‌ را به اشتراک گذاشتید، خرسندیم که از کیفیت عسل ها راضی هستید.

  • سلام، من چشمام کم سو شده بود و از وقتی که عسل های خالص این مجموعه رو تهیه و مصرف کردم، بیناییم واقعا بهتر شده، از این که عسل های اصل ارائه می دین ممنونم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که جهت خرید عسل کندوان به این مجموعه اعتماد کرده اید، از این که سلامتی خودتان را به دست آورده اید، شاکریم.

  • سلام، قیمت عسل های ده کیلویی آنسه تقریبا چه قدر میشه با هزینه ارسال؟

    • سلام، وقتتون بخیر، در صورتی که سوالی در رابطه با قیمت و هزینه های عمده و خرده محصول دارید، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، مطالبتون مطالعه کردم و به نظرم نسبت به مطلب دیگر جامع تر بود، مشاورین مجموعتونم بسیار کاربلد و مجرب هستند، ممنون از مجموعه خوبتون

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که وقت گذاشته و مطالب ما را مطالعه فرموده اید، خرسندیم که نظرات خود را با ما به اشتراک می گذارید.

  • سلام، خدا قوت، ارسال سفارشی با پست پیشتاز هم انجام میشه؟ می خواستم پنج کیلو سفارش بدم که در سریع ترین زمان برسه به دستم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مجموعه آنسه را برای خرید انتخاب کرده اید، جهت دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • اگه سفارشمون بالای ده کیلوگرم باشه، هزینه به چه صورت حساب میشه؟

  • سلام، وقتتون بخیر، من از این مجموعه عسل خریدم و اولین چیزی که منو جذب کرد، بسته بندی عالی و شیکش بود و میخواستم از مدیریت مجموعه بابتش تشکر کنم.

    • سلام، وقتتون بخیر، متشکریم که خریدتان را از این مجموعه انجام داده اید و تجربه تان را نیز به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، لطفا در مورد این که این عسل ها از شهد کدوم گیاه ها تولید شده هم مطالبی بزارید، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، حتما در روزهای آتی مطالبی نیز در این مورد ارائه خواهیم کرد، ممنون از پیشنهادتان

  • سلام، لطفا راه هایی برای تشخیص نوع تقلبی این محصولات هم ارائه بدین، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، برای این که پاسخ سوالات خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید، می توانید از بخش ارتباط با ما، با مشاورین در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام این عسل طعم فوق العاده ای داشت.با تشکر از مجموعه عسل آنسه به خاطر محصولات بینظیرشون.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرتون رو درباره عسل آنسه بیان کردید، از این که از کیفیت محصول راضی بودید، خرسندیم.

  • طعمش خیلی دلچسب بود خیلی دوسش داشتم😍 ممنونم ازتون🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خریدتان را به اشتراک گذاشتید.

    • سلام، وقتتون بخیر، ارسال به سر تا سر کشور انجام می شود، جهت انجام سفارش و دریافت مشاوره های رایگان این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

  • افرادی که بدنسازی کار می کنند برای حجم دهی عضلات بعد از تمرین عسل طبیعی مصرف کنند خیلی به روند سریع عضله سازی کمک می‌کنه.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظراتتون رو با ما در میان می گذارید، رضایت مشتریان عزیز مایه افتخار ماست.

    • سلام، وقتتون بخیر، بله، می توانند با خیال راحت از این عسل ها مصرف کنند، جهت دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشیدhttps://ansahasal.ir/contact-us/

  • خیلی وقته دنبال این عسل بودم خیلی کمیاب هستش چه خوب که شما دارین حتما سفارش میدم

  • وایی یعنی هر چی از کیفیت این عسل بگم کم گفتم هم کیفیتش عالی بود هم طعم بینظیری داشت🥰😍😍🙏

  • از کیفیت این نوع عسل طبیعی تون راضی بودم واقعا طعم و کیفیتش حرف نداشت

  • مصرف این عسل باعث میشه در حین ورزش کردن دچار گرفتگی عضلات نشوید و ذخیره کلسیم در بدن رو افزایش میده

  • قیمت این عسل چقدر هست؟
    ارسال به تمامی شهر های دارید؟ خوزستان ارسال می کنید؟

  • اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارین، حتما این عسل را خریداری و در وعده صبحانه به همراه آبلیمو تازه یا شیر ولرم مصرف کنید.

  • عسل طبیعی کندوان برای افراد سرد مزاج و کسانی که بیماری دیابت دارند، بسیار مقوی و مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *