چکیدن عسل سیاه از قاشق چوبی درون ظرف

عسل سیاه جنگلی یکی دیگر از انواع عسل های بسیار پر خاصیت و همچنین پرطرفدار است که افراد بسیاری به دنبال پیدا کردن یک عسل سیاه جنگلی مرغوب و اصل هستند. مجموعه عسل آنسه با سابقه طولانی و همچنین درخشان خود سال های سال به مردم خدمت نموده و در این مدت بهترین انواع عسل ها را در اختیار مشتریان عزیز خود با قیمت بسیار مناسب تر قرار داده است. اینک نیز این مجموعه فروش عسل سیاه جنگلی با قیمت بسیار مناسب را انجام می دهد و شما می توانید این عسل فوق العاده را با یک تخفیف ویژه و قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

عسل سیاه جنگلی از چه گیاهی است؟

ریختن عسل سیاه از قاشق چوبی

اگر مقالات پزشکی متعدد را مطالعه فرمایید در بسیاری از این مقالات مشاهده می کنید که پزشکان و متخصصان مصرف عسل سیاه جنگلی را به افراد پیشنهاد نموده اند زیرا این عسل نسبت به سایر عسل ها دارای خواص درمانی بسیار بیشتری می باشد و به همین دلیل پزشکان و متخصصان به افراد مصرف این عسل مرغوب را توصیه می کنند تا همه بتوانند از خواص منحصر به فرد آن بهره مند شده و به راحتی بسیاری از مشکلات جسمی خود را با استفاده از این عسل برطرف نمایند.

عسل سیاه جنگلی  از گیاهان مختلفی به وجود می آید که هرکدام از این عسل ها دارای خواص منحصر به فرد خود بوده و عسل هر گیاه بی ‌شک مقداری از خواص درمانی آن گیاه را نیز در ساختار خود دارا می باشد. به عنوان مثال عسل سیاه زرشک خواص درمانی زرشک را نیز در ساختار خود دارا می باشد. عسل سیاه انواع مختلفی دارد، از جمله: عسل سیاه آویشن، عسل سیاه زرشک، عسل سیاه عناب و…

بعضی از افراد با خود فکر می کنند دلیل رنگ سیاه این عسل نوع خاصی از گیاهان است که در فرایند تولید این عسل از آن ها استفاده می شود اما جالب است بدانید شرایط مختلفی از جمله آب و هوا، دمای محیط، فصول سال، بارندگی و… بر روی رنگ عسل تاثیر گذار می باشد. در مورد این عسل سیاه جنگلی نیز در اثر شرایط مختلفی رنگ آن تیره تر از سایر عسل ها می باشد. جالب است بدانید رنگ این عسل سیاه نمی باشد بلکه رنگ آن قهوه ای تیره است و به طور عامیانه به دلیل رنگ تیره این عسل به این عسل، عسل سیاه گفته می شود.

عسل سیاه جنگلی ضد سرطان:

ریختن عسل سیاه غلیظ از قاشق فلزی

عسل سیاه آنسه همان طور که گفته شده جنگلی است و در جنگل به دور از نیروهای انسانی ساخته می شود و بنابراین انسان ها در تولید این عسل هیچ نقشی ندارند. بنابراین این عسل جنگلی درجه یک کاملا ارگانیک و سالم می باشد و افراد می توانند با خیال راحت از این عسل استفاده نمایند. بسیاری از افراد در مورد مصرف عسل توسط کودکان خود نگران هستند اما در مورد این عسل هیچ جای نگرانی نیست زیرا این محصول کاملا ارگانیک و سالم می باشد.

یکی از خواص عسل سیاه جنگلی آنسه خاصیت ضد سرطانی آن می باشد. عسل در ساختار خود مواد معدنی مختلفی را دارا می باشد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و بنابراین به بدن این امکان را می دهد که در صورت حمله سلول های سرطانی بدن بتواند در برابر آن ها مقاومت کرده و سلول های سرطانی را در مراحل ابتدایی آن شکست دهد.

عامل ایجاد بیماری سرطان رادیکال های آزاد هستند و دشمن رادیکال های آزاد نیز آنتی اکسیدان میباشد اثر سیاه جنگلی نیز سرشار از آنتی اکسیدان بوده و بنابراین مصرف روزانه آن می تواند مقادیر بسیاری آنتی اکسیدان را برای بدن تامین نماید و به این ترتیب عسل سیاه جنگلی آن سه می تواند با تامین آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن عوامل ایجاد کننده بیماری سرطان را از بین برده و به درمان سرطان و همچنین پیشگیری از آن کمک نماید

مزایای عسل سیاه جنگلی برای پوست:

ظرف شیشه ای دارای عسل سیاه

وقتی سخن از مواد غذایی به میان می‌ آید ما فقط به مزایای خوراکی آن محصول دقت می کنیم، غافل از اینکه بسیاری از مواد غذایی که ما روزانه مصرف می کنیم در کنار مزایای خوراکی مزایای بسیار دیگری نیز برای ما دارند. عسل سیاه جنگلی نیز محصولی خوراکی است که علاوه بر مصرف خوراکی فواید و کاربرد های بسیار دیگری در زندگی روزمره دارد. یکی از این فواید برای پوست می باشد.

شاید تا به حال شنیده باشید که مالیدن عسل به پوست باعث روشن شدن پوست و رفع لکه های پوستی می شود. بعضی افراد فکر می کنند این یک باور اشتباه است اما این باور کاملا درست و منطقی می باشد. شما می توانید شب قبل از خواب مقداری عسل سیاه جنگلی را به پوست خود مالیده و صبح با شوینده مناسب پوست خود را شستشو دهید. پس از یک هفته شما می ‌توانید تغییر شگفت انگیز پوست خود را مشاهده نمایید.

از جمله این تغییرات این است که به پوست آبرسانی می شود،  این مدل از پوست ها کاملا هیدراته هستند و به هیچ وجه دچار خشکی نمی شوند،  در واقع پوست بسیاری از افراد به ویژه خانم ها ممکن است به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مختلف و لوازم آرایشی پوسته پوسته و خشک گردد که استفاده از عسل سیاه جنگلی از این امر جلوگیری خواهد نمود و پوستی سالم به شما هدیه می دهد.

بسیاری از افراد دارای پوستی هستند که مرتب جوش می زند و از آن حا که این مدل از جوش ها ربطی به تغذیه ندارد،  بسیاری از افراد مجبور هستند از برخی قرص ها برای کنترل آن استفاده کنند،  اما بهترین راه برای کنترل این جوش های دردسر ساز که آتار منفی در زیبایی ظاهری صورت و کاهش اعتماد به نفس دارند،  استفاده مرتب از عسل سیاه جنگلی به عنوان ماسک پوست است.

شرایط نگهداری عسل سیاه جنگلی:

قاشق فلزی دارای عسل سیاه روی ظرف عسل

هر محصولی با توجه به ویژگی های خود نیاز به شرایط نگهداری خاصی دارد به خصوص موادی که خشک نیستند. عسل نیز یکی از موادی است که نیاز به شرایط نگهداری ویژه‌ ای دارد. زیرا نگهداری غیر اصولی می تواند تغییراتی را در ساختار عسل ایجاد کرده و خواص فراوان عسل را کاهش دهد. همچنین تغییرات فیزیکی و شیمیایی ایجاد شده در ساختار عسل به دلیل شرایط نگهداری غیر اصولی می تواند برای سلامت مصرف کننده بسیار مضر باشد.

اگر می خواهید از عسل سیاه جنگلی در طولانی مدت استفاده کرده و از همه ویژگی ها و خواص این محصول بهره مند شوید لازم است شرایط نگهداری عسل سیاه جنگلی را بدانید و به خوبی و در شرایط صحیح از آن نگهداری نمایید. شرایط نگهداری عسل سیاه جنگلی عبارت است از:

• ظرف نگهداری عسل به هیچ عنوان نباید پلاستیکی و فلزی باشد زیرا عسل می تواند با ظروف فلزی و پلاستیکی وارد واکنش های شیمیایی شود،  واکنش های شیمیایی به دلیل ماهیتی که دارند،  سبب تغییراتی در ساختار عسل خواهند شد و به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان عسل سیاه جنگلی را در ظروف شیشه ای یا مدل جدیدی از ظروف که ترکیبی از شیشه مذاب و پلاستیک است،  بسته بندی می کنند.

• نگهداری از عسل سیاه جنگلی در دمای بالا کاری اشتباه است بلکه عسل باید در محیط سرد نگهداری شود،  البته منظور از محیط سرد نیز محیطی است که دمایی بین صفر الی منفی پنج درجه سانتی گراد داشته باشد،  چون در این دما عسل طبیعی و صد درصد خالص به هیچ وجه منجمد نمی شود و همچنان حالت مایع خود را حفظ خواهند نمود.

• رطوبت محیط نیز یکی دیگر از شرایطی است که می تواند به عسل آسیب برساند، بنابراین عسل باید در محیطی خشک و به دور از رطوبت نگهداری شود،  رطوبت اگر وارد عسل شود باعث حل شدن مقادیری از عسل خواهد شد و این قسمت می تواند شرایط را فراهم کند که محصول کپک بزند.

• از قرار دادن عسل سیاه جنگلی در معرض تابش مستقیم نور خورشید پرهیز کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید می تواند به ساختار عسل آسیب وارد کند،  اشعه های خورشید بسیار قوی هستند و با گرم کردن و دادن حرارت به عسل سیاه جنگلی باعث خواهد شد که رنگ آن کم رنگ تر شده و کدر گردد.

صادرات عسل سیاه جنگلی با کیفیت

چندین ظرف کوچک شیره عسل

محصولاتی مثل عسل که در معدود کشور ها و مناطق قابل تولید است،  یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات می باشد،  به همین دلیل عسل سیاه جنگلی که توسط زنبورداران ایرانی تولید می گردد دارای ارزش بسیار زیادی در بازار های بین المللی است و همواره تلاش می گردد که کیفیت این نوع عسل های جنگلی و طبیعی در حد استاندارد و مطلوب حفظ گردد و اغلب کشور هایی که اقدام به واردات این محصول از ایران می نمایند،  رفته رفته مقدار سفارش خود را افزایش می دهند.

همچنین لازم به ذکر است که صادرات عسل سیاه جنگلی با کیفیت در این مجموعه معتبر نیز انجام می شود و عسل های مجموعه عسل آنسه به قدری در بازارهای بین المللی جا افتاده است که از فروش بالایی برخوردار شده و متقاضیان از هر کجای دنیا می توانند این محصول را سفارش دهند،  چون هیچ گونه محدودیتی در ارسال وجود نداشته و امکان حمل و انتقال محصول حتی به کشور هایی مثل انگلیس و فرانسه وجود دارد و مشاوران ما آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند.

 

13 دیدگاه

  • با سلام.ممنونم بابت اطلاعات ارزشمندتون.بسیار عالی و صحیح است👏👏♥️

  • با توجه به رنگ متفاوت این عسل ، آیا طعمش هم متفاوت هست یا خیر ؟

  • سلام.ظرفی که عسل باید توش نگهداری بشه دیگه باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشه؟

  • سلام.مطالب بسیار مفید بود.فقط کاش به مواد معدنی موجود در این عسل هم اشاره ای میشد

  • سلام فروش شما به صورت عمده هست یا فروش جزئی هم دارید؟

  • سلام من قصد خرید این محصول رو دارم،لطفا راهنمایی کنید که چجوری میتونم سفارش بدم

  • عسل سیاه شفاف هست یا کدر؟برای تشخیص عسل سیاه باکیفیت میپرسم؟

  • خیلی ممنونم از این شرکت به خاطر تولید عسل سیاه جنگلی پر خاصیت.زنده باشید.

  • سلام خسته نباشید،این عسل ها رو چجوری میفروشید؟به صورت کیلویی هست؟

  • این مجموعه قبل از خرید به مشتری مشاوره رایگان ارایه می دهد.خیلی ممنونم از شما به خاطر این قابلیت مجموعه تون

  • سلام وقت بخیر،عسل سیاه برای افرادی که رژیم دارند مناسب هست یا نه؟

  • با تشکر از محصولات عالی تون.سفارشم رسید مثل همیشه با کیفیت و عالی

  • بهترین زمان برای مصرف عسل سیاه چه زمانی است؟ناشتا یا بعد از صرف غذا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *