عسل سیاه همراه با موم و قاشق چوبی

عسل سیاه همراه با موم و قاشق چوبی
طبیعی ترین عسل هایی که در ایران تولید می شوند، از تنوع بالایی برخوردار هستند و یکی از محبوب ترین آن ها عسل آویشن نام دارد که این نوع عسل از شهد آویشن های کوهی به دست می آید، خرید از فروشگاه معتبر عسل آویشن کوهستان باعث خواهد شد که بتوان محصول را با درجه کیفی بسیار بالا تهیه نمود، چون این فروشگاه یکی از مطمئن ترین مجموعه ها در زمینه توزیع عسل می باشد و خرید از آن کاملا تضمینی خواهد بود.

عسل آویشن کوهستان عمده

شیره عسل قهوه ای

عسل آویشن کوهستانی عمده، محصولی است که از کوه های مختلف ایران قابل تهیه می باشد، چون گیاه آویشن می تواند در شرایط مختلفی شروع به رشد کند و از آن جایی که اغلب مناطق کوهستانی ایران، مستعد رویش این گیاه هستند، باعث شده که در اقصا نقاط کشور انواعی از آویشن های وحشی و کوهی رسد کند و تبدیل به مهم ترین منبع شهد گیاهی برای زنبور ها شود، به طوری که به واسطه آویشن های کوهی، زنبور ها می توانند میزان بالایی از این نوع عسل طبیعی را تولید نمایند.

نکته ای که درباره عسل آویشن کوهستان اصل و طبیعی وجود دارد، این است که این محصول دارای فرآیند استخراج بسیار خاص و دشواری است، به طوری که تنها افراد متخصص و کاربلد می توانند جهت استخراج آن از کوهستان ها به کار گرفته شوند، دلیل آن، این است که زنبور ها برای این که محصولشان از دست حیوانات دیگر در امان باشد، آن را در مناطق صعب العبور تولید می کنند و اغلب در شکاف صخره هایی است که در مناطق مختلف کوه ها دیده می شوند.

این باعث می شود که عسل آویشن کوهستان تبدیل به یکی از عسل های کمیاب در ایران شود، البته انواعی از عسل های آویشن نیز در بازار ها یافت می شود که صرفا از کندو های ساخته شده توسط زنبورداران به دست می آید و از آن جایی که احتمال تغذیه ای بودن این عسل ها مطرح است، نمی توان گفت که برخلاف عسل آویشن کوهستان، محصول صد درصد طبیعی است و همین باعث می شود که قیمت این محصولات اصل و ارگانیک افزایش پیدا کند.

 

روش های تشخیص عسل اصل آویشن

ریختن عسل زرد روی قاشق چوبی تیره

در هنگام خرید به آسانی می توان با استفاده از روش ها و نکات مختلف بهترین عسل آویشن اصل را تشخیص داد و در ادامه به این روش ها می پردازیم؛

• بر خلاف تصور عده ای نباید در داخل عسل اصل و مرغوب، زنبور مشاهده شود، چون در هنگام استخراج انواع عسل طبیعی، زنبورها با استفاده از روش های مختلف فراری داده می شوند و همچنین در هنگام توزیع نیز بررسی می شود که هیچ زنبوری در داخل عسل گیر نیفتاده باشد، به همین دلیل وجود زنبور می تواند نشان دهنده تقلبی بودن محصول باشد.

• عسل آویشن کوهستان اصل باید کاملا روان و یک دست باشد و همچنین در داخل آن حباب های هوا نیز دیده شود، در صورت وجود گلوله های شکری باید از انتخاب و خرید آن اجتناب نمود، چون بهترین عسل ها به هیچ وجه شکرک نمی زند، در واقع عسل اصل به هیچ وجه از قندهای مصنوعی مانند شکر آب شده تولید نمی شود.

• بهتر است که عسل آویشن کوهستان خریداری شده در ظروف شفاف شیشه ای بسته بندی شده باشد، چون در این حالت می توان رنگ عسل را مشاهده کرد که نوع اصل آن ها دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای می باشد و همچنین می توان برای سنجش کیفیت آن را مقابل نور آفتاب قرار داد و در صورت عبور نور آفتاب از آن، محصول درجه یک خواهد بود، عسل های غیر شفاف با مواد نامحلول در داخلشان به هیچ وجه مناسب خرید نمی باشند.

درمان انواع عفونت با عسل آویشن کوهستانی

قاشقک چوبی عسلی روی موم عسل

با مصرف عسل آویشن کوهستان می توان بسیاری از عفونت های موجود در بدن را به طور کامل از بین برد، برای مثال می توان به درمان عفونت معده اشاره کرد که در اثر نوعی باکتری ایجاد می شود و می توان با مصرف عسل به صورت ناشتا قبل از صبحانه، قسمت های آسیب دیده معده را درمان کرده و همچنین باکتری های بیماری زا را نیز از بین برد تا از زخم معده جلوگیری شود.

افرادی که به دلیل بیماری های تنفسی به ویژه کرونا و یا پنومونی دچار عفونت ریه شده اند، می توانند عسل را در آب گرم حل کرده و سه نوبت در روز مصرف کنند تا به این ترتیب عفونت ریه کاملا تخلیه شود و از سوی دیگر تنفس فرد نیز بهتر گردد که تاثیر زیادی در کاهش حالات مربوط به اغما دارد.

این روزها عفونت لثه به شدت شایع شده که مهم ترین دلیل آن عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد و می توان به منظور تمیز کردن محیط دهان، عسل را با مقداری آب لیمو تازه مخلوط کرده و سپس در دهان قرقره کرد، وجود عسل در داخل آن تاثیر زیادی در نابودی میکروارگانیسم های دهانی خواهد داشت.

عسل آویشن کوهستان آنسه

انواعی از شیره عسل

در مجموعه عسل آنسه، بهترین عسل آویشن کوهستان موجود است، این عسل ها از کوهستان های مختلف کشور مانند کوه های زاگرس، کوهرنگ و غیره به دست می آید و در این مجموعه افراد متخصص اقدام به جمع آوری بهترین عسل آویشن از مناطق کوهی می کنند تا به این ترتیب محصولی که به دست می آید، دارای بالاترین کیفیت ممکن است، به عبارتی در این مرکز، کیفیت بالای محصول همواره در نظر گرفته می شود تا رضایت و اعتماد مشتریان عزیز جلب گردد.

عسل آویشن کوهستان آنسه دارای رنگ زرد کهربائی تیره می باشد و از آن جایی که شیره آن دارای درصد خلوص هشتاد درصد می باشد، می توان گفته که حدود پنجاه الی شصت درصد قندهای موجود در آن، به فروکتوز اختصاص دارد، این نوع قند طبیعی که به قند میوه هم مشهور است، نه تنها موجب دیابت نمی شود، بلکه تاثیر به سزایی هم در کاهش بروز این بیماری در جامعه خواهد داشت، چون شیوع این بیماری به دلیل مصرف قند های مصنوعی و مضر می باشد.

عسل آویشن کوهستان آنسه را می توان برای داشتن دوران بارداری و شیردهی بهتر استفاده کرد، چون به واسطه داشتن انواعی از ریزمغذی های خاص و کمیاب، باعث می شود که رشد جنین به بهترین شکل انجام شود و از آن گذشته این که عسل آویشن این مجموعه می تواند باعث افزایش ترشح هورمون پرولاکتین شود که یک نوع هورمون بسیار ضروری در دوران شیردهی بوده و کمبود آن می تواند سبب کاهش تولید و ترشح شیر شده و نوزاد از شیر مقوی مادر محروم شود.

تجارت عسل آویشن کوهستان

شیره عسل به همراه موم

با توجه به این که آوازه عسل های ایران در بسیاری از کشور ها پیچیده، باعث شده که تجارت انواع عسل آویشن کوهستان نیز بسیار پر رونق تر شود و همواره کشور های مختلفی به صورت سالیانه درخواست واردات این محصولات را از ایران دارند و این سبب می شود که سود به دست آمده از فروش این عسل های طبیعی در بازار های خارجی، بسیار بالا باشد و همچنین رونق گرفتن این تجارت می تواند تاثیر به سزایی در افزایش فرصت های شغلی در کشور داشته باشد.

در تجارت این محصولات از روش ها و نکات مختلفی استفاده می شود تا به این ترتیب به یک صادرات بسیار موفق در این زمینه دست پیدا کند و از جمله آن ها می توان به گسترش بازار های خرید و فروش این محصول در خارج از کشور اشاره کرد، به طوری که سالیانه بازار های جدیدی در کشور های مختلف ایجاد می شود و به واسطه آن می توان این محصولات را در مقادیر بسیار بالا صادر کرد و به دلیل عرضه و تقاضا بالا، قیمت ها نیز مناسب تر خواهند شد.

تجارت عسل آویشن کوهستان رشدی برابر با ۹٫۸ درصد داشته و از آن جایی که ایران از لحاظ تولید این محصولات طبیعی، در جایگاه سوم قرار دارد، باعث می شود یک رشد بسیار خوب به شمار بیاید و از آن جهت که سالیانه به درصد این رشد افزوده می شود، می توان اطمینان حاصل کرد که طی چندین سال آینده، انواع عسل آویشن کوهستان ایرانی، بازار های بین المللی را در دست خواهد گرفت و از این طریق سودآوری آن چند ده برابر خواهد شد.

 

مراکز خرید انواع عسل آویشن کوهستانی

چندین شان عسل قهوه ای شیره دار

مراکز خرید انواع عسل آویشن کوهستان، جزو مراکزی محسوب می شود که می توان از طریق آن این محصولات را در با بالاترین کیفیت ممکن تهیه کرد، چون این مراکز مستقیما محصول را از محل تولید به فروش می رسانند و به این ترتیب محصول ارائه داده شده بسیار درجه یک خواهد بود.

از طریق این مراکز معتبر، می توان عسل ها را به صورت شان عسل و یا تنها شیره آن تهیه کرد، این عسل ها رنگ های متفاوتی داشته و با توجه به ارزش غذایی عسل سیاه، این نوع عسل با قیمت بالاتری به فروش می رسد، همچنین می توان قیمت های به روز این محصولات را از طریق این سامانه نیز جویا شد.

این قیمت ها بر اساس موارد مختلفی تعیین می شوند و اغلب لیست قیمت آن در مقایسه با قیمت های سایر بازارها نیز تنظیم می گردد تا به این ترتیب مشتری نیز بتواند قیمت های کلی را مقایسه کرده و متناسب با آن خرید را انجام دهند.

21 دیدگاه

  • عسل آویشن جزو عسل های گرون قیمت و کم یاب بازار محسوب میشه
    و سخت میشه به فروشندگان و پخش کننده ها اعتماد کرد بخاطر کیفیت عسل آویشن
    ممنون از مجموعه آنسه بخاطر کیفیت اعلای عسل آویشن که حقیقتا کمتر زنبورداری در ایران همچین عسل آویشنی دارد.

  • عسل آویشن برای درمان مشکلات سینوسی فوق العاده است حتما امتحانش کنید من نتیجه خوبی گرفتم

  • عسل آویشن عالیه،من برای درمان زخم معده از این عسل استفاده می کنم و راضیم.سپاس

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظرتون درباره عسل آویشن مجموعه آنسه را بیان کردید. خوشحالیم که کیفیت محصول راضی کننده بوده است.

  • من عسل آویشن کوهستانی رو برای رفع گلودرد مصرف کردم خیلی تاثیر گذار بود🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، نهایت تشکر رو داریم که تجربه مصرف عسل های آنسه را با ما به اشتراک گذاشته اید، رضایتتان افتخار ماست.

  • سلام، روز خوش می خواستم از مدیریت مجموعه آنسه بخاطر تحویل سریع و به موقع تشکر کنم، کیفیت عسل هاتونم مناسب و درجه یک بود🌹

    • سلام، وقتتون بخیر، از شما ممنونیم که مجموعه آنسه را برای خرید انتخاب کرده اید.

  • سلام عسل آویشن که از شما تهیه کردم غلظت خیلی خوبی داشت ممنونم از محصول خوبتون🥰🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

  • عسل آویشن کوهستانی رو به همراه آب ولرم و آب لیمو مصرف کنید برای رفع گلو درد فوق العاده است.

  • عسل آویشن خالص و طبیعی کمیاب هستش که این سایت معتبر داره اون رو به صورت ارگانیک و قیمتی مقرون به صرفه به فروش میرسونه حتما از این فرصت استفاده کنید

  • عسل آویشن کوهستانی برای درمان عفونت لثه به شدت مفید هستش

  • عسل آویشن کوهستانی برای ترمیم زخم معده عالیه😍😍😍

  • این عسل علاوه بر طعم عالی، خواص زیادی داره واقعا برا بدن به خصوص درد مفاصل عالیه، من این عسل رو به همراه سیاه دانه مصرف کردم و واقعا نتیجه خوبی گرفتم.

  • سلام خدا قوت… بسته بندی بهداشتی و شیک این محصول و کیفیت عالیش باعث شد تا دوباره اون رو سفارش بدم.

  • من این عسل رو برا تقویت سیستم ایمنی و درمان سرفه استفاده کردم، واقعا عالی بوده و راضی ام.

  • من همیشه از عسل آویشن برای ماسک مو استفاده می کنم چون فواید زیادی داره

  • استفاده از عسل آویشن کوهستانی به داشتم دوره بارداری بهتر کمک می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *