قاشق چوبی آغشته به عسل رست بسته

قاشق چوبی آغشته به عسل رست بسته

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فعالیت های افراد به صورت اینترنتی و در فضای مجازی انجام می شود. یکی از این فعالیت ها فروش محصولات غذایی می باشد و از آن جایی که عسل یکی از پرطرفدار ترین و پرمصرف ترین مواد غذایی در عصر حاضر است، مجموعه آنسه تصمیم بر این گرفته که عسل های عالی و درجه یک خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این فروشگاه اینترنتی عسل رست بسته خالص باکیفیت‌ ترین عسل رست بسته خالص را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌ دهد.

دلیل رست بستن عسل رست بسته خالص:

ظاهر عسل رست بسته از نمای نزدیک

در بسیاری از مقالات مربوط به عسل مشاهده می شود که ویژگی هایی از عسل مرغوب ذکر شده است که مشتریان می توانند در هر زمانی با مراجعه به این مطالب و مطالعه ویژگی های عسل مرغوب در خرید خود دقت کرده و یک خرید عالی را تجربه نمایند. یکی از ویژگی های عسل مرغوب و کاملا اصل و ارگانیک رست بستن عسل می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایر مقالات مجموعه آنسه و با مطالعه ویژگی های عسل مرغوب ببینید که یکی از ویژگی های عسل مرغوب رست بستن عسل می باشد.

شکرک زدن عسل موضوعی کاملا متفاوت از رس بستن عسل می باشد و لازم به ذکر است که شکرک زدن عسل یکی از دلایل بی‌ کیفیتی عسل می باشد. اما رست بستن عسل یکی از ویژگی های عسل مرغوب و کاملا اصل می باشد. بنابراین اگر برای خرید اقدام نمود اید می توانید با خرید عسل رست بسته خالص  مطمئن شوید یک خرید سالم و عالی نموده اید. اما هرگز عسل‌ های شکرک زده را خریداری نکنید زیرا شکرک زدن عسل نشانه وجود کربوهیدرات مصنوعی در ساختار عسل می باشد.

در بدن زنبورهای عسل پروتئین هایی وجود دارد که این پروتئین برای بدن زنبورها بسیار مفید و حیاتی می باشد. همچنین انسان ها نیز به میزان بسیاری به این پروتئین برای سلامتی خود نیاز دارند و می توان گفت این پروتئین بهترین و حیاتی ترین ماده معدنی موجود در عسل می باشد. هنگامی که زنبور عسل، عسل تولید می کند این پروتئین از بدن زنبور به ساختار عسل وارد شده و ما می توانیم با مصرف عسل این پروتئین را به بدن خود برسانیم.

لازم به ذکر است که این پروتئین دلیل رست بستن عسل می باشد و اگر عسل به مرور زمان رست نبندد می توان گفت آن عسل کاملاً طبیعی نیست زیرا پروتئین اصلی بدن زنبور را دارا نمی باشد. همچنین یکی دیگر از دلایل رستن بستن عسل این است که این پروتئین به میزان زیاد در ساختار عسل وجود ندارد بنابراین عسلی که رست نمی بندد به طور حتم عسل مصنوعی نیست. اما این عسل درجه یک مجموعه آنسه به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار این پروتئین، رست می بندد و مصرف آن می‌ تواند مقادیر مختلف پروتئین مورد نیاز بدن را تامین نماید.

تفاوت عسل معمولی با عسل رست بسته خالص:

قاشق فلزی درون ظرف عسل رست بسته

همه مواد و فرآورده های موجود در جهان هستی تفاوتی اساسی با نمونه های مشابه خود دارند که دلیل این تفاوت‌ ها شرایط محیطی، فیزیکی و شیمیایی می باشد. انواع عسل ها نیز با هم تفاوت هایی دارند که دلیل این تفاوت ها دمای محیط تولید عسل، فصل تولید عسل، تغذیه زنبور های عسل و… می باشد. به همین دلیل عسل رست بسته خالص نیز با سایر عسل ها و عسل های معمولی تفاوت ‌های بسیاری دارد. اینک ما تعدادی از تفاوت عسل معمولی با عسل رست بسته خالص را برای شما شرح می دهیم تا شما بتوانید تفاوت این محصول و سایر محصولات را بدانید.

• عسل های معمولی دارای رنگ های شفاف با طیف های متفاوت زرد تا قهوه ای تیره می باشند اما عسل خالص رست بسته عمدتاً دارای رنگ زرد و یا قهوه ای روشن می باشد.

• عسل های معمولی دارای ظاهری شفاف می باشند به طوری که شما می توانید به راحتی محتویات درون این عسل را ببینید اما عسل رست بسته خالص ظاهر شفافی ندارد و رنگ و ظاهر آن کدر می باشد به طوری که نور از آن عبور نمی کند،  از طرفی رنگ آن سفید مایل به زرد است و زرد کامل یا قهوه ای نیست.

• عسل رس بسته خالص در مقایسه با سایر عسل ها و انواع عسل های معمولی میزان پروتئین بیشتری دارد که همین امر عجب رست بستن عسل می شود.

• عسل رس بسته خالص به دلیل فرایند رست بستن غلظت بیشتری پیدا کرده اما عسل های معمولی در مقایسه با عسل رست بسته خالص غلظت کمتری دارد،  این ویژگی تشخیص محصول را بسیار آسان کرده است.

عسل رست بسته خالص و کمبود پروتئین بدن:

عسل رست بسته درون ظرف

بدن انسان برای فعالیت صحیح خود به مواد معدنی فراوانی نیاز دارد که گروهی از این مواد معدنی نیز بسیار برای بدن مهم تر بوده و در صورت کمبود این مواد مشکلات بسیار جدی برای بدن ایجاد می شود. اما گروهی از مواد معدنی در صورت کمبود در بدن مشکلات جزئی ایجاد می‌ کنند. اما تمام کمبود های مواد معدنی بدن باید به طور کامل درمان شود و در اولویت تامین مواد معدنی مهم بدن می باشد. پروتئین یکی از مواد معدنی بسیار مهم برای بدن می باشد.

پروتئین بر روی فعالیت همه سیستم‌ های بدن تاثیر گذار می باشد و فعالیت مهم ترین ارگان‌ های بدن از جمله قلب و مغز به وجود پروتئین در بدن بستگی دارد و بنابراین اول باید کمبود پروتئین بدن برطرف شود. عسل رست بسته خالص دارای مقادیر بسیاری از انواع پروتئین ها می باشد که مصرف این عسل می تواند به طور کامل همه پروتئین های مورد نیاز بدن را تامین نموده و به این ترتیب به سلامت بدن و سیستم های مختلف بدن کمک کند.

یکی از مهم ترین پروتئین های موجود در عسل رست بسته خالص،  آلبومین می باشد که مهم ترین پروتئین موجود در خون بوده و حتما باید برای بدن تامین گردد،  چون کمبود آن نقش بسیار مهمی در ایجاد خیز یا ادم در بدن دارد،  در واقع وجود آلبومین کافی در خون باعث می شود که مایعات به بیرون از عروق ترشح نشوند و اگر این پروتئین کم باشد،  بدن به شدت ورم می کند و حتی ممکن است که آسیب جدی نیز به کلیه ها وارد گردد.

ویتامین های موجود در عسل رست بسته خالص:

سرازیر شدن عسل رست بسته از درون ظرف

اثر رست بسته خالص علاوه بر دارا بودن مقادیر بسیار انواع پروتئین های مورد نیاز بدن، ویتامین های بسیاری را نیز دارا می ‌باشد. ویتامین های موجود در عسل رست بسته خالص عبارت است از:

• ویتامین آ یکی از مهم ترین ویتامین مورد نیاز بدن می باشد که به میزان بسیاری در این عسل رست بسته خالص وجود دارد. ویتامین آ برای فعالیت سیستم بینایی بسیار مهم است،  به طوری که کمبود آن نی تواند آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد کند و سبب تضعیف بینایی گردد، همچنین این ویتامین با تنگ کردن عروق نزدیک به چشم، از تیره شدن و گود افتادن زیر چشم جلوگیری خواهد نمود.

• ویتامین دی نیز به میزان بسیاری در عسل رست بسته خالص وجود دارد. این ویتامین یکی از مهم ترین ویتامین ها برای سلامت پوست می باشد،  همچنین در جذب کلسیم برای استخوان ها نیز نقش داشته و به این ترتیب بسیار مهم است که به میزان کافی به بدن برسد و از پوکی استخوان جلوگیری نماید، یک قاشق از عسل رست بسته خالص می تواند حدود سی الی چهل درصد از نیاز بدن به این ویتامین را تامین کند.

• ویتامین c نیز از دسته ویتامین هایی است که عسل رست بسته خالص می ‌تواند منبعی غنی از آن باشد. این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند،  ویتامین سی همچنین نوع خاصی از آنتی اکسیدان ها به شمار می آید که می تواند از سرطانی شدن سلول های بدن جلوگیری کند،  چون سلول های آسیب دیده را وادار به ترمیم می کند و جلوی تقسیم های بی رویه سلول را می گیرد تا تبدیل به تومورهای سرطانی نگردد.

عرضه مستقیم عسل رست بسته خالص

برداشتن شیره زرد عسل از ظرف شیشه ای

عسل رست بسته خالص محصولی بسیار خاص و پر خاصیت است که توسط مجموعه های مختلفی به بازارها عرضه می شود و مجموعه عسل آنسه به صورت کاملا مستقیم این محصولات را ارائه می دهند،  به این شکل که عسل مورد نظر را تولید نموده و سپس به دست مصرف کنندگان عزیز می رساند،  این نوع از ارائه محصول توسط مجموعه عسل آنسه باعث شده که محصول از محبوبیت زیادی در بازار های سراسر کشور برخوردار باشد و به دلیل افزایش خرید و فروش،  قیمت آن نیز مناسب تر شده است.

در عرضه مستقیم عسل رست بسته خالص قم،  بسته بندی و قیمت محصول حائز اهمیت است و این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا مشتریان از بسته بندی محصول رضایت داشته باشند،  در واقع اولین چیزی که مشتری از این عسل ها می بیند،  بسته بندی آن است و بسیار مهم است که بسته بندی آن از یک سری استاندارد ها برخوردار باشد تا به این ترتیب سبب جلب رضایت متقاضیان عزیز گردد.

برای ارتباط با مشاوران مجموعه عسل آنسه می توانید با شماره تماس هایی که در صفحه زیر درج شده تماسی حاصل نمایید و یا با پر کردن فرم،  منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

11 دیدگاه

  • مطلب بسیار جالبی بود و نکاتی خوبی رو بیان کرده بودید
    الان رست شدن عسل خوبه یا بد هست

  • عسل رست جزو بهترین عسلهای موجود در ایران هست واقعا طعم خوبی داره از بابت مطالب مفیدتون بسیار سپاسگذارم

  • جالب بود رست بستن عسل درحالی که تاحالا همچین عسلی ندیدم..چون معمولا عسل های بازاراکثراترکیب شدن واصل نیستن..اگه واقعاهمچین محصولی باشه ارزش هزینه کردن داره.. امیدوارم موفق باشید وپرروزی

  • با توجه به این نکته که شکرک زدن عسل یکی از دلایل بی‌ کیفیتی عسل می باشد اما رست بستن عسل یکی از ویژگی های عسل مرغوب و کاملا اصل هست، در واقع با گرما دادن به عسل میتوان رست بسته بودن و شکرک زدن را تشخیص داد

  • سلام و عرض ادب
    بکی از بهترین خصوصیات مجموعه شما ارسال بموقع محصول است
    مرسی که انقدر دقیق و منظم هستین

  • سلام
    وقت شما بخیر باشه.
    این عسل یکی از خوش طعم ترین هاست و به شدت خریدش رو تاکید میکنم.

  • سلام
    اطلاعات خیلی جامع و جالبی در رابطه با عسل گذاشته بودین، واقعا استفاده کردم.
    محصولات تون هم دقیقا مثل مقالات تون مفید و با کیفیت هستند.
    آشنایی با مجموعه آنسه واقعا افتخار بزرگی بود برای من و همکارانم.

  • خیلی مقاله جالبی بود تا حالا فکر میکردم که این تغییر شکل عسل چیز بدیه
    ممنون از توضیحات خوبی که دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *