عسل شیشه ای همراه با قاشق فلزی عسلی

عسل شیشه ای همراه با قاشق فلزی عسلی
یکی از معجزه های طبیعت عسل نام دارد که با روش های بسیار پیچیده و البته جالبی توسط گونه ای از زنبورها تولید می شود و در بازارها می توان انواع عسل محلی پونه و صنعتی را مشاهده کرد که بهترین انتخاب، عسل محلی پونه ارگانیک خواهد بود.

فروشگاه انواع عسل محلی پونه ارگانیک ، جزو مراکزی است که سابقه طولانی مدتی در زمینه فروش عسل محلی ارگانیک پونه داشته و کیفیت محصولات کاملا تضمینی می باشد.

مختصری درباره فرآیند تولید عسل محلی پونه ارگانیک

زنبور نشسته بر روی موم عسل زرد

احتمالا شما نیز از آن دسته افرادی هستند که همواره به دنبال تهیه محصولات ارگانیک، حتی عسل محلی پونه ارگانیک هستید و اطلاع از فرآیند تولید آن ها هستید و در همین مطلب فرآیند تولید انواع عسل ارگانیک به شکل مختصر برای شما عزیزان شرح داده خواهد شد؛

از آن جایی که در انواع عسل محلی پونه ارگانیک باید زنبور از شهد گیاهانی استفاده کند که به هیچ وجه مورد سمپاشی و یا کوددهی نشده اند، لازم است که ابتدا محل قرارگیری کندو تعیین گردد و دامنه کوه ها منطقه مناسبی خواهد بود، چون گیاهان موجود در آن رویش کاملا طبیعی دارند.

از سوی دیگر بسیار مهم است که خود کندو هم از مواد طبیعی تولید شده باشد و سعی گردد که از مواد شیمیایی و مضر مثل رنگ که برای رنگ آمیزی کندوها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده نشود.

همچنین از چوب درختان گردو برای ساخت آن استفاده گردد، چون چوب های دیگر احتمال پوسیدگی زیادی دارند و لانه پوسیده شده می تواند مشکلاتی را در کیفیت نهایی محصول به وجود بیاورد.

در مراحل بعدی زنبورهایی که جهت جمع آوری شهد گل عازم می شوند، نباید با شکر توسط زنبورداران تغذیه گردند، چون کیفیت عسل محلی ارگانیک پونه تولیدی را به شدت پایین می آورد، همچنین جهت تولید نوع ارگانیک این محصولات باید از دادن هر نوع آنتی بیوتیک به زنبورها خودداری کرد.

پس از پر شدن تمامی کندوها از عسل محلی پونه ارگانیک درجه یک، کندوها جمع آوری شده و سپس به دو روش این محصولات را به بازارها ارائه می دهند.

در روش اول انواع عسل محلی پونه محلی به صورت شان که شیره همراه با موم است، بسته بندی و عرضه می گردد و در روش دیگر تنها شیره آن به فروش می رسد و معمولا بسیاری از افراد از عسل های بدون مهم استقبال بیشتری می نمایند چون مصرف راحت تری دارد.

کدام صنایع غذایی بیشترین مصارف عسل محلی پونه ارگانیک را دارند؟

عسل زرد موم دار به همراه قاشقک چوبی

یکی از جالب ترین مواردی که درباره عسل محلی ارگانیک پونه وجود دارد این است که بخش بزرگی از عسل تولید شده، در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله صنایعی که بیشترین مصرف این محصول را دارند، صنعت مربوط به تولید مربا و انواع مارمالاد می باشد. چون نسبت به شکر هزینه تولید محصول را مناسب تر خواهد کرد و از سوی دیگر محصول را از لحاظ ارزش غذایی غنی تر می کند.

طبق تحقیقات بسیاری که درباره خواص موم عسل انجام شد، مشخص گردید که حاوی مواد نگهدارنده طبیعی می باشد و به این ترتیب در صنایع مربوط به تولید آبمیوه و کنسانتره از موم عسل محلی ارگانیک پونه جهت افزایش مدت زمان ماندگاری این محصولات و همچنین جلوگیری از بروز تغییرات شیمیایی در محصول مورد نظر استفاده می گردد، چون اغلب این محصولات در قوطی های فلزی بسته بندی می شوند.

همچنین انواع عسل محلی پونه ارگانیک در صنعت قنادی نیز استفاده های بسیاری می کنند، به طوری که رتبه دوم بیشترین مصرف عسل را به خود اختصاص داده است.

مثلا از شیره عسل برای تازه نگه داشتن بافت کیک ها استفاده می شود و به همین دلیل است که اکثر کیک های قنادی قابلیت ماندگاری تا یک ماه را دارند و حتی با گذشت زمان طولانی نیز بافتشان سفت و خشک نمی گردد.

همچنین در این صنعت تلاش می شود که به جای قندهای مصنوعی که سرشار از مضرات هستند و هیچی تاثیری مثبتی در بدن ندارند، از عسل محلی پونه که محصولی کاملا درجه یک و مرغوب است استفاده گردد.

این باعث خواهد شد که محصولات تولید شده ارزش غذایی زیادی پیدا کنند و به این ترتیب خرید محصولات قنادی هم بالا می رود،  چون بهترین گزینه برای میان وعده به شمار می آیند.

از طرفی از عسل محلی پونه در شربت سازی هم استفاده می شود،  به ویژه اگر غلیظ باشد،  چون در افزایش غلظت شربت ها نقش داشته و طعم آن ها را نیز بهبود می بخشد.

فواید کلی عسل محلی پونه ارگانیک

ظرف شیشه ای عسل به همراه قاشقک

عسل محلی پونه ارگانیک از آن جایی که به صورت کاملا طبیعی تولید می گردد،  دارای بیشترین خاصیت بوده و به همین دلیل مصرف آن بسیار توصیه می گردد؛

یکی از مهم ترین فواید آن در تقویت حافظه می باشد،  چون می تواند فسفر فراوانی را به بدن برساند و این عنصر می تواند گنجایش حافظه را افزایش دهد تا یادگیری افراد افزایش پیدا کند.

از طرفی عسل محلی پونه ارگانیک دارای آنتی اکسیدان می باشد که می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز بیماری هایی نظیر تومور و سرطان در بدن داشته باشد،  چون با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و اثر منفی آن ها را خنثی می نماید.

دارای ویتامین E می باشد،  به همین دلیل استفاده از این محصول به صورت ماسک برای صورت توصیه می گردد،  چون می تواند پوست صورت و بدن را در برابر اشعه نور خورشید محافظت کند و از آفتاب سوختگی جلوگیری نماید.

عسل محلی پونه ارگانیک دارای مواد ضد التهاب می باشد،  این باعث خواهد شد که بتوان از محصول برای تسکین درد زخم های سطحی و کم عمق استفاده نمود و به سرعت هم می تواند زخم را بهبود ببخشد.

در واقع در این نوع از عسل ها موادی وجود دارد که به واسطه آن می توان به راحتی سلول های آسیب دیده را وادار به تقسیم سلولی و ایجاد سلول های جدید کرد تا به این ترتیب زخم مورد نظر در مدت زمان کوتاه بهبود یابد.

در صورتی که از عسل نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی استفاده گردد،  در این صورت فرد دارای اشتهای بیشتری خواهد بود و می تواند کمبود وزن خود را به راحتی جبران نماید.

در کنترل ترشح اسید معده نیز نقش دارد و باعث خواهد شد که با کنترل ترشح این ماده بسیار اسیدی،  احتمال بروز ریفلاکس و از بین رفتن دیواره نازک مری نیز به شدت کاهش پیدا کند.

مختصری درباره نحوه قیمت گذاری عسل محلی پونه

قاشقک چوبی آغشته به عسل

قیمت این محصولات جزو موضوعات بسیار مهم می باشد، چون اطلاعات زیادی راجب کیفیت و تولید کننده آن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

به طور مثال، اگر عسلی که ارائه می شود، دارای درجه خلوص بالایی باشد، به دلیل داشتن کیفیت به شدت بالا می تواند مستعد قیمت بالایی باشد و در عوض مشتریان با خرید این مدل از عسل ها می توانند به راحتی از درجه کیفی بالای آن مطمئن شوند.

در قیمت گذاری این محصولات مقدار بسته بندی و نوع آن نیز مطرح است، معمولا اگر قیمت کیلویی بسته های ده کیلویی را با بیست کیلویی مقایسه کنیم، پی می بریم که در بیست کیلویی قیمت ها نهایی، تفاوت فاحشی با قیمت های دیگر دارد و بسیار ارزان تر نیز خواهد بود، همین عامل مهمی در جذب مشتریانی با خرید های عمده خواهد بود.

در صورتی که محصول مورد نظر از بسته بندی بهداشتی نیز برخوردار باشد، بازم هم در قیمت تاثیر گذار خواهد بود، چون برای بسته بندی آن ها از دستگاه های پیشرفته و مخصوص استفاده می شود.

در نهایت در قیمت نهایی این محصولات، هزینه های مربوط به دستگاه نیز اعمال خواهد شد،  چون این دستگاه ها خود دارای هزینه هستند و از طرفی اگر میزان کاری که انجام می دهند بالا باشد،  باید هزینه های نگهداری و تعمیر را نیز در نظر گرفت.

میزان عرضه و تقاضا هم می تواند در تعیین قیمت این محصولات دخیل باشد،  به طور مثال اگر محصول در بازار های داخلی مورد استقبال قرار بگیرد،  قیمت عسل محلی پونه ارگانیک نیز مناسب تر خواهد بود و افزایش نمی یابد.

پخش کننده برتر عسل محلی پونه ارگانیک

موم حاوی شیره عسل قهوه ای

پخش کننده برتر انواع عسل محلی پونه ارگانیک ، به شکل کاملا مستقیم این محصولات را به فروش می رساند، چون پس از تولید عسل محلی ارگانیک پونه، بسته بندی آن در کارخانه با استفاده از فناوری های پیشرفته انجام شده که نه تنها بهداشت محصول حفظ می گردد، بلکه تولید آن را به مرحله انبوه رسانیده و سپس به صورت بی واسطه آن ها را پخش می نمایند.

با توجه به هزینه های ارزان و معقولی که مجموعه آنسه عسل برتر برای عسل محلی ارگانیک پونه در نظر گرفته و این قیمت ها حتی شامل تخفیف هم می شوند، به راحتی می توان در مقادیر چند صد کیلویی نیز این محصولات را سفارش داد تا پس از پرداخت هزینه ها، در سریع ترین زمان ممکن، محصول به دست خریداران عزیز برسد.

در مجموعه عسل آنسه برای این که مشتریان بتوانند قبل از خرید محصول،  ابتدا با آن به طور کامل آشنا شوند،  مشاوران و کارشناسان فروش مجرب به کار گرفته شده و متقاضیان عزیز می توانند این مجموعه تماس حاصل نمایند و از این راهنمایی ها به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

27 دیدگاه

  • سلام و خداقوت به مجموعه انسه
    واقعا محصول با کیفیت و ارگانیکی دارین و خوشحالم از انتخاب خوبی که داشتم
    و شایان ذکر است بابت اخلاق فوق حرفه ای و صمیمانه ای که با مشتری دارین متشکرم

  • سلام و خداقوت به مجموعه انسه واقعا محصول با کیفیت و ارگانیکی دارین و خوشحالم از انتخاب خوبی که داشتم و شایان ذکر است بابت اخلاق فوق حرفه ای و صمیمانه ای که با مشتری دارین تشکر کنم

  • خرید عسل واقعا نیاز به شناخت دارد و از هر فروشنده ای نمی توان این محصول رو خریداری کرد. اولش دودل بودم که از این مجموعه سفارش بدم ولی برای امتحان سفارش دادم و واقعا عالی و درجه یک بود. تشکر از محصولات باکیفیتی که عرضه می کنید و اینکه سفارش رو در مدت زمان بسیار کوتاهی با بهترین کیفیت ارسال کردید.

    • تخصص مشاورین فروش شما من رو مجذوب کرده و هر سفارش عسلی که داشته باشم از مجموعه آنسه خرید می‌کنم.

  • تخصص مجموعه به قدری بالا می باشد که علاوه بر خرید محصول می‌توانیم مشاوره‌هایی فوق‌العاده راجب محصول عسل از متخصصین مشاوره و فروش مجموعه آنسه دریافت کنیم.
    باتشکر

  • مجموعه آنسه با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت داره پیش میره
    من واقعا راضی بودم خدا بهتون برکت بده

  • یکی از بهترین عسل هایی بود که من تهیه کردم و مصرف کردم واقعا درجه یک عالی پیشنهاد میکنم حتما تست بکنید.

  • من از عسل های آویشن مجموعه آنسه خریداری کردم و خیلی راضیم ممنون از آقای حسینی و مجموعه خوبشون .

  • عسل های محلی شرکت انسه از بهترین عسل های طبیعی می باشد با تشکر از عوامل مجموعه انسه که توانستند با ارائه بهترین کیفیت انواع عسل رو به بازار عرضه کنند.

  • سلام و خدا قوت عسل پونه برای تقویت سیستم ایمنی بدن فوق العاده است اگه طبع بدنتون سرد هستش حتما مصرف کنید

  • سلام خدا قوت عسل محلی پونه واقعا از لحاظ کیفیت درجه یک می باشد استاندارد و ارگانیک است و من از کیفیتش راضی بودم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که جهت خرید عسل به این مجموعه اعتماد کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • محصولاتتون تماما ارگانیک هست؟
    برای خرید از مجموعه چطور باید اقدام کرد؟
    و اینکه بابت ارسال بارتون به چه شرایطی هست؟
    هزینه محصول در درب خانه هست یا باید آنلاین پرداخت کرد؟

  • سلام این عسل برای تهیه مارمالاد خونگی هم عالیه.من درست کردم طعمش فوق العاده شد.

  • سلام خداقوت ممنونم از مجموعه بزرگ تون به بهترین شکل راهنماییم کردید🥰

    • سلام، وقتتون بخیر، ما هم از شما به خاطر درج و بیان نظر ممنونیم.

  • جا داره یک تشکر ویژه داشته شما از شما سفارش من به موقع در سریعترین حالت ممکن رسید خواستم بگم طعمش همون طور که گفته شده بود بینظیر بود.

    • سلام، وقتتون بخیر، ما هم نهایت تشکر رو داریم که خرید رو از مجموعه آنسه انجام دادید، خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم.

  • چه جالب که محصولتون رو تضمینی معرفی می کنید مشخصه که کیفیت بسیار بالایی داره ممنونم ازتون

  • عسل محلی پونه خواص فوق العاده ای داره حتما روزانه مصرفش کنید خودم به شخصه تاثیرش رو دیدم.

  • سلام جسارتا نوشتید به همه جا پخش و عرضه دارید به شهرستان هم ارسال دارید؟

  • این سبک عسل ماندگاری بالایی داره و به مرور زمان بافتش سفت و خشک نمیشه
    پیشنهاد میدم حتما مصرفش کنید

  • واقعا این عسل یکی از بهترین عسل هاییه که من تا الان دیدم طعم بی نظیر، کیفیت عالی، خوش عطر پیشنهاد میکنم خریدش رو از دست ندید

  • به نظر من عسل محلی به دلیل ارگانیک بودن بهترین گزینه برای مصرفه

  • ممنون از عسل های خوش طعم و با کیفیت مجموعه شما، من که از خرید خودم راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *