عسل زرد موم دار روی سیم چهارچوب

عسل زرد موم دار روی سیم چهارچوب
یکی از مهم ترین فرآورده های شیرین و حاوی ساکارز طبیعی عسل نام دارد و این ماده به دلیل محبوبیت فراوان در بین بسیاری از افراد، از مصرف بالایی در کشور برخوردار بوده که پر فروش ترین آن عسل طبیعی پونه با کیفیت می باشد، فروشندگان عسل طبیعی پونه با کیفیت طبیعی، این نوع عسل ها را بلافاصله پس از تولید، از کندوهای مورد نظر استخراج نموده و سپس این عسل های تازه را به فروش می رسانند.

عسل طبیعی پونه وحشی شیراز

قاشقک درون شیره عسل

عسل های طبیعی همان طور که از نامشان پیداست، بر خلاف عسل های تغذیه ای به صورت کاملا طبیعی و خالص از شهد یک سری گیاهان خاص ایجاد می شوند، از جمله این محصولات می توان به عسل طبیعی پونه اشاره کرد که نوع پونه وحشی آن از طرفداران بیشتری برخوردار است، چرا که کمیاب تر و پر خاصیت تر از عسل های دیگر است، همچنین عسل طبیعی پونه وحشی که در استان فارس تولید می شود، به قدری محبوب است که فروش بالایی پیدا کرده است.

در شیراز انواعی از پونه ها رشد می کنند که در زمان باز کردن گل ها و شکوفه هایشان، زنبور ها برای جمع آوری شهد دور آن ها جمع می شوند و پس از گرفتن شهد از گیاه موردنظر، راهی کندوها شده و عسلی طبیعی و خالص تولید می کنند که در نهایت پس از گذشت دو الی سه ماه، شان عسل مورد نظر تکمیل می شود و زنبورداران می توانند آن را برداشت کنند، معمولا پس از برداشت محصولات مورد نظر وارد مراحل فرآوری و بسته بندی می گردند.

عسل طبیعی پونه وحشی شیراز به دو صورت ارائه می شود که عبارت است از شیره خالص عسل و عسل موم دار، این دو تفاوت چندانی از لحاظ کیفیت و مزه نخواهند داشت، بیش تر به دلیل این که شیره عسل مواد نا محلول مثل موم ندارد و قابل استفاده در انواع کیک و شیرینی و نوشیدنی هستند، مورد توجه واقع شده و خرید بالایی برخوردار می باشند، حال آن که عسل موم دار نیز بیش تر به خاطر داشتن موم و کسب اعتماد مشتری در مورد عسل طبیعی ارائه می گردد.

آیا عسل طبیعی شکرک می زند؟


برداشتن شیره عسل با قاشقک

سال هاست که بسیاری تصور می کنند که شکرک زدن عسل کاملا طبیعی است و آن را نشانه یک عسل خالص و مرغوب می دانند، این در حالی است که عسل طبیعی پونه با کیفیت به هیچ وجه شکرک نخواهند زد، چون تنها محصولاتی که از قندهای مصنوعی به دست می آیند ممکن است که با تغییرات دما، قسمت بالایی آن ها شروع به تشکیل قندیل های شکری نماید.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا برخی عسل طبیعی پونه با کیفیت جامد می شوند و حالتی شبیه به شکرک زدن پیدا می کنند؟ در واقع به این حالت رست بستن عسل گفته می شود و از طریق آن می توان به کیفیت بالا عسل مورد نظر پی برد، چون رست بستن برخلاف شکرک زدن از پایین عسل شروع به تغییر حالت می کند و در صورتی که دما متعادل شود دوباره به حالت اولیه باز می گردد، بدون این که دچار تغییر شیمیایی گردد.

از دیگر تفاوت هایی که رست بستن با شکرک زدن دارد، این است که در رست بستن به شکل یکدست انجام می شود و سبب ایجاد دانه های شکری نا منظم و غیر محلول در شیره عسل نمی شود، چون عسل پونه باکیفیت حاوی قند پایینی هستند، به همین دلیل تشخیص آن راحت تر است.

تجارت عسل طبیعی پونه

چکیدن عسل از قاشقک

عسل طبیعی پونه در شهر های مختلف داخل کشور و همچنین شهر های کشور های دیگر به فروشی جهانی رسیده است و تجارت انواع عسل طبیعی پونه از رونق بالایی برخوردار شده است، به طور مثال در شهر های معروف ترکیه مثل استانبول، ازمیر و آنکارا این عسل های ایرانی بسیار پرطرفدار هستند و به دلیل افزایش تقاضا از سوی این بازار های خارجی، عرضه محصول نیز به صورت عمده و انبوه انجام می شود تا به این ترتیب تامین این محصولات در بازار ها ممکن شود.

در تجارت انواع عسل طبیعی پونه مهم ترین مسئله این است که به بسته بندی محصول بسیار دقت شود، چون عسل که یک ماده خوراکی به حساب می آید، باید دارای پلمپ مناسبی باشد که مشتری مطمئن گردد محصول مورد نظر در کارخانه توسط دستگاه بسته بندی شده و به این ترتیب از لحاظ بهداشتی قابل اعتماد خواهد بود، همچنین لازم است که بر روی این بسته بندی ها تمامی اطلاعاتی که هر مشتری باید درباره آن بداند، درج گردد و پس از آن به عنوان کالای صادراتی انتخاب و ارائه گردد.

با توجه به این مسئله که در بین کشور های دیگر، تنها مناطق مختلف ایران است که مستعد رویش انواع پونه می باشد، همین باعث شده که ایران به یکی از بزرگ ترین قطب ها در زمینه تولید عسل طبیعی پونه مبدل گردد و از آن جایی که همواره در نقاط مختلفی از دنیا، تقاضا برای این محصولات وجود دارد، تجارت آن بسیار سودآور شده و از طریق صادرات آن میلیون ها دلار ارز وارد کشور می شود و چرخه های اقتصاد کشور را به حرکت در می آورد.

 

سه کاربرد جالب عسل برای سلامتی


موم های عسل قهوه ای شیره دار

عسل طبیعی پونه تاثیر بسیار مثبتی بر روی سلامتی دارد و در همین مطلب قصد داریم که شما را با سه کاربرد جالب عسل برای سلامتی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید؛

از عسل می توان به عنوان یک آنتی بیوتیک کاملا طبیعی برای بدن استفاده کرد، چون عسل می تواند بسیاری از عفونت های باکتریایی و ویروسی را از بدن پاک کند و کمک فراوانی به سیستم ایمنی بدن نماید، به طوری با مصرف عسل و تقویت سیستم ایمنی، ریسک ابتلا به بیماری های عفونی کاهش می یابد.

عسل طبیعی پونه  یک ضد پیر بسیار قوی برای پوست به شمار می آید و از جمله دلایل آن می توان به وجود مواد کلاژن ساز در ساختار عسل اشاره کرد و در صورتی که به شکل روزانه مقداری عسل بر روی پوست استفاده گردد، بعد از مدتی می توان متوجه سفتی پوست به ویژه در اطراف چشم و لب و گونه ها شده و پس از آن چین و چروک ها محو خواهند شد.

از دیگر کاربردهای جالب عسل پونه ممتاز می توان به کنترل افسردگی و استرس اشاره کرد، به طوری که نیازی به مصرف قرص های شیمیایی که اعتیادآور هستند نیست و تنها کافی است به شکل سه نوبت در هفته دمنوشی با عسل تهیه شده و میل شود که به دلیل داشتن منیزیم فراوان، تاثیر به سزایی در درمان نسبی استرس و افسردگی خواهد داشت.

لیست قیمت عسل طبیعی پونه

چندین ظرف حاوی شیره عسل

قیمت انواع عسل طبیعی پونه که به صورت لیست نیز در مجموعه عسل آنسه ارائه می گردد، در واقع متناسب با عوامل مختلفی تعیین گشته و البته لازم به ذکر است که چون این قیمت ها به دلایلی مختلف ممکن است تغییر کنند، معمولا لیست قیمت هر هفته به روز می شود، به طوری که مشتریان همواره با قیمت های جدید محصول آشنا خواهند شد و می توانند متناسب با آن ها، مقداری از محصولات را که نیاز دارند تعیین و خریداری نمایند.

لیست قیمت عسل طبیعی پونه متناسب با درصد خلوص محصول تعیین می گردد، به طور مثال در صورتی که درصد خلوص آن بالای نود درصد باشد، در این صورت می توان گفت که قیمت بیش تری نسبت به عسل هایی با درصد خلوص هفتاد الی هشتاد درصد دارد، این درصدها نشان می دهند که چه مقداری از محصول از شهد گیاه طبیعی پونه حاصل شده است، به این ترتیب هر چه میزان شهد گیاه مورد نظر در محصول افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

با این که بسیاری تصور می کنند هر چه عسل ارزان تر باشد، به همان میزان نیز احتمال تقلبی بودن آن هم وجود دارد، باید گفت که به هیچ وجه این طور نبوده و حتی برخی عسل های تقلبی به قیمتی گزاف ارائه می گردد، همچنین برخی از تولید کنندگان محصول را به صورت مستقیم ارائه می دهند و همین عامل مهمی در کاهش قیمت این محصولات خواهد بود و باعث می شود که محصولی طبیعی و ارگانیکی مثل عسل طبیعی با هزینه ای ارائه گردد که رضایت مشتریان را جلب کند.

 

خرید بی واسطه عسل پونه طبیعی با کیفیت


؛ یک شیشه شیره عسل زرد درب دار
با خرید بی واسطه عسل طبیعی پونه با کیفیت کیلویی طبیعی با کیفیت از بزرگ ترین تامین کننده این عسل های خالص در کشور، می توان از تخفیف های ویژه ای که برای اولین خرید از این مجموعه در نظر گرفته شده، بهره مند شد، همچنین با خرید از این مرکز امکان تهیه غیر حضوری این محصولات نیز فراهم می گردد.

در خرید هایی که به شکل غیر حضوری انجام می شوند، می توان ابتدا با محصولاتی که در این مجموعه ارائه می گردد، از طریق همین سایت آشنا شد و پس از آن در صورت تمایل سفارشات خود را ثبت نمود.

در مجموعه عسل آنسه به منظور راحتی مشتریان در امر خرید انواع عسل طبیعی پونه، مشاورانی مجرب به کار گرفته شده که مشتریان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با شماره های درج شده تماس حاصل کنند و پس از دریافت راهنمایی های مربوطه، سفارشات خود را انجام دهند.

17 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر مطالب سایت خیلی باکیفیت بود نحوه ثبت سفارش به چه صورت؟ و اینکه به قزوین ارسال دارید؟

    • سلام، وقت شما هم بخیر آقای مرادی، ممنون که مطالب مارو مطالعه فرمودید، بله به تمامی نقاط کشور ارسال داریم، می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه ثبت سفارش، با پر کردن فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام پاینده باشید جهت ثبت سفارش چطور باید اقدام کنم با همین شماره تماس تلفنی انجام بدم؟

  • این عسل برای درمان سرماخوردگی عالیه،پیشنهاد میکنم یک قاشق از این عسل روزانه مصرف کنید تا تاثیر شگفت انگیز ش رو ببینید.

  • مصرف عسل تاثیر مثبتی رو سلامتی میزاره به خصوص اگه طبیعی باشه که این مجموعه تمامی مدل های عسل رو با کیفیت عالی و طبیعی عرضه می کنند ممنونم ازتون🌹🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که خرید عسل های مختلف مد نظرتون رو از مجموعه آنسه انجام داده اید و نظرتان را به اشتراک گذاشتید.

  • بخش پشتیبانی شما فوق العاده صبور هستن ممنون از راهنمایی خوبتون🥰🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه ارتباط با بخش های مختلف این مجموعه را به اشتراک می گذارید.

  • عسل پونه طبیعی به هیچ وجه شکرک نمی‌زند فقط کافیه در جای خشک و خنک نگه داری شود.

  • من می خوام سفارش بدم منم می تونم در شرایط تخفیفاتی شما استفاده کنم؟

  • سلام واقعا همینطور که نوشتید هستش خیلی سخته پیدا کردن عسل طبیعی اما با توجه به اطلاعاتی که دادید راحت میشه از این سایت خرید کرد

  • برای اینکه ماندگاری عسل بالا بره بهتره در جای خشک و خنک نگهداریش کنید

  • این محصول برخلاف سایر عسل ها از گیاهان متفاوتی که در دل طبیعت رشد می کنند تهیه می گردد خرید آن به همه افراد توصیه می گردد.

  • سلام، خسته نباشید محصول ما دیروز به دستمون رسید طعم بی‌نظیری داره

  • عسل منبع غنی انواع ویتامین و املاح معدنی هست استفاده از اون خیلی خواص داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *