سه شیره شیره عسل از بزرگ به کوچک

سه شیره شیره عسل از بزرگ به کوچک

در بازارهای سراسر کشور عسل هایی وجود دارد که با عنوان عسل کندویی ارائه می گردد و این نوع عسل ها معمولا در برخی از جنگل های کشور یافت می شوند که ارزش غذایی بسیار زیادی دارند، فروشندگان بهترین عسل کندویی جنگلی با موم محصولی بی نظیر را که در کارخانه های معتبر کشور پلمپ شده اند، با قیمتی فوق العاده به فروش می رسانند.

آیا عسل کندویی جنگلی تفاوتی با عسل وحشی و طبیعی دارد؟

ظرف حاوی موم عسل به همراه چاقو چوبی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر خریدار و مصرف کننده عسل کندویی جنگلی پیش بیاید این است که آیا عسل کندویی تفاوتی با عسل های وحشی که اغلب به عنوان عسل طبیعی عرضه می شوند دارند یا خیر؟ برای پاسخ به این مدل از پرسش ها باید ویژگی هر دو این نوع عسل ها مورد بررسی قرار بگیرد که در ابتدا به شکل موم ها می رسیم، در هر دو این عسل ها موم ساختار مشخصی دارد اما چون گونه زنبوری که در تولید عسل وحشی نقش دارد، متفاوت است حالت موم به صورت دایره ای خواهد بود.

ممکن است که این عسل ها طعم متفاوتی داشته باشند، چون در جنگل ها و کوه ها گیاهان متنوعی رشد می نمایند و زنبور نیز شهد گیاهی که نزدیک به محل کندو است را برای استخراج شیره انتخاب می نماید و به این ترتیب باعث خواهد که هر عسل کندویی جنگلی که تولید می شوند، دقیقا طعم گیاه مورد استفاده را بدهد و از این طریق عسل های طبیعی قابل تشخیص هستند.

گفتنی است که عسل جنگلی معمولا میزان زیادی شیره نسبت به عسل های وحشی خواهد داشت، چون در ساخت کندو برای آن، شش ضلعی ها عمیق تر ساخته می شوند و زنبورها در هر نوبت میزان بالایی شیره در هر کدام از آن می سازند و عسل نهایی بسیار پربار و شیره ای دیده خواهد شد.

عسل کندویی جنگلی اقاقیا

موم عسل در کنار قاشقک

از آن جایی که جنگل های ایرانی از لحاظ پوشش گیاهی بسیار غنی هستند، این باعث می شود که انواعی از عسل ها در این مناطق تولید گردند و از جمله آن ها می توان به عسل کندویی جنگلی اقاقیا اشاره کرد، این نوع عسل در فصل بهار تولید می شود و در صورتی که اساس نام گذاری فصل تولید باشد، به آن عسل بهاره نیز اطلاق می گردد.

عسل کندویی جنگلی اقاقیا جزو عسل هایی است که حدود هفتاد الی هشتاد و پنج درصد آن به طور قطع از شیره گیاهی به همین نام به دست می آید، چون کندویی که قرار است عسل در آن تولید گردد، نزدیک به مناطقی قرار دارد که منبعی از گیاهان اقاقیا به شمار می آیند و به این ترتیب زنبور می تواند با استفاده از مقدار بالایی از شهد گیاه اقاقیا این مدل از عسل ها را تولید نماید.

عسل کندویی جنگلی اقاقیا برای ضعف چشم دارای اثرات درمانی می باشد، چون حاوی ویتامین A بوده و همین باعث می شود که دید فرد تقویت شود و اگر هم دچار ضعف بینایی است، درمان گردد، همچنین گفتنی است که مصرف این نوع عسل در کودکان باعث رشد بهتر خواهد شد، چون تاثیر به سزایی در افزایش جذب کلسیم توسط استخوان ها دارد.

عسل کندویی جنگلی کتیرا

زنبور روی شان عسل

یکی دیگر از عسل هایی که جزو عسل های جنگلی به شمار می آید، عسل کندویی جنگلی کتیرا می باشد که در واقع به نوعی همان عسل گون طبیعی می باشد، اما تنها یه گونه از گیاه گون در جنگل های ایران رشد نمی‌ کند و بسیار متنوع است که کتیرا نیز جزو گونه های محبوب این گیاه بوده و عسل های به دست آمده از آن نیز بسیار خوش طعم و با کیفیت است.

عسل کندویی جنگلی  کتیرا، جزو عسل هایی است که مصرف آن می تواند تاثیرات زیادی در درمان مشکلات مربوط به معده و روده داشته باشد، به طور مثال می تواند باعث شود که روده ها کارکرد بهتری از خود نشان دهند و فرد دچار بیماری هایی مثل اسهال و یبوست نشود، همچنین برای زخم معده هم مفید بوده و می تواند از ترشح بیش از حد اسید معده نیز بکاهد.

گفتنی است که اگر در زنان باردار این نوع عسل به صورت یک روز به میان مصرف شود، سیستم ایمنی مادر را به قدری تقویت خواهد کرد که به ندرت دچار بیماری هایی مثل سرما خوردگی و آنفولانزا گردد و از طرفی با تقویت سیستم ایمنی بدن مادر، می توان مطمئن شد که هیچ میکرو ارگانیسمی نمی تواند به جنین حمله کند و موجب ایجاد مشکل و بیماری گردد.

عسل کندویی جنگلی مرکبات

برداشتن شیره قهوه ای عسل با قاشقک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عسل کندویی مرکبات نیز در ایران تولید می شود، البته برخلاف نام این عسل، در داخل آن مرکبات ریخته نمی شود و در واقع زنبور ها از شکوفه های تازه باز شده انواع مرکبات برای تولید این عسل استفاده می کنند و به همین دلیل به آن عسل کندویی جنگلی مرکبات گفته می شود و معمولا طعم متفاوت تری نسبت به عسل های دیگر دارد که موجب افزایش استفاده از این محصول شده است.

اگر به دنبال عسلی هستید که موجب افزایش قند خون نشود و افراد دچار قند خون بالا نیز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم که حتما عسل کندویی جنگلی مجموعه عسل آنسه را نیز امتحان کنید که دارای گلوکز بسیار پایینی بوده و به جای آن، حاوی میزان زیادی فروکتوز است که از افزایش قند خون جلوگیری می نماید.

گفتنی است که مصرف عسل کندویی جنگلی مرکبات می تواند مانع از بروز هر نوع سرطان به ویژه سرطان سینه و پروستات گردد، چون که این نوع از بیماری ها به دلیل سبک زندگی نا سالم و وجود رادیکال های آزاد خطرناک در بدن رخ می دهد که عسل های طبیعی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان به راحتی می توانند با این مشکل مقابله کنند.

 

طبع عسل کندویی جنگلی و اثرات آن

چکیدن عسل از قاشق چوبی مومی شکل

عسل کندویی جنگلی دارای طبع گرم و خشکی است که طبع آن بر اساس کتب طب سنتی تعیین می گردد و یکی از مهم ترین اثرات آن بر روی بدن این است که طبع گرم عسل تاثیر زیادی در اصلاح مزاج دارد، چون بسیاری از افراد از سرد مزاجی رنج می برند که مشکلات زیادی را برای سلامتی بدن به وجود می آورد.

بسیاری از ارگان های بدن مثل معده و روده در صورت مصرف خوراکی هایی با طبع گرم تقویت می شوند، به همین دلیل است که مصرف عسل کندویی تاثیر زیادی بر روی افزایش هضم و فعالیت های گوارشی داشته و از سوی دیگر باعث می شود میزان حساسیت روده ها نسبت به برخی مواد غذایی مثل گلوتن کاهش یابد.

به طور مثال مصرف روزانه عسل کندویی جنگلی باعث خواهد شد که فرد میزان زیادی چربی بسوزاند، چون طبع گرم متابولیسم را افزایش می دهد و همین سبب می گردد که بدن فرد چربی بیشتری را بسوزاند و به این ترتیب احتمال بروز اضافه وزن و چاقی در سنین مختلف به شدت کاهش پیدا می کند.

نوع بسته بندی انواع عسل کندویی جنگلی

ریختن شیره عسل روی قاشقک

یکی از مهم ترین مواردی که درباره هر نوع عسل کندویی جنگلی وجود دارد، این است که محصول مورد نظر به چه شکلی بسته بندی می شود، این روز ها اغلب عسل هایی که در بازار ها یافت می شوند، در شیشه مورد بسته بندی و پلمپ قرار می گیرند، چون شیشه جزو محصولاتی است که با هیچ ماده ای واکنش نمی دهد و همین باعث نی گردد که برای بسته بندی هر نوع ماده غذایی و خوراکی کاملا مناسب باشد و ماندگاری عسل ها نیز افزایش پیدا کند.

همچنین لازم به ذکر است این شیشه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و می توان عسل ها را به صورت دویست گرمی تا دو هزار گرمی بسته بندی نمود و همچنین برخی از مجموعه ها نیز تلاش می کنند که از لوگو مجموعه خود نیز در بسته بندی استفاده کنند که اغلب به صورت مقوا های دارای لوگو و نوشته دور تا دور شیشه عسل را در بر می گیرند.

از آن گذشته این که برای بسته بندی عسل هایی که دارای مقدار زیادی هستند، مثل عسل بیست کیلویی و بالاتر، معمولا از ظروف پلاستیکی استفاده می شود که حتما باید شفاف باشد تا داخل ظرف دیده شود و از سوی دیگر حتما ظرف مورد نظر دارای یک درب محکم باشد که بتوان به وسیله دستگاه های مخصوص، محصول مورد نظر را پلمپ کرد.

 

خرید عمده عسل کندویی جنگلی با موم
ظرف پلاستیکی حاوی عسل به همراه قاشقک

جهت خرید عمده عسل کندویی جنگلی با موم آن هم با کیفیتی بالا بهتر است که مستقیما از خود تولیدی سفارش انجام گردد، چون این باعث خواهد شد که مشتری هزینه بسیار معقولی برای تهیه این عسل های طبیعی پرداخت کند و از سوی دیگر حتی بتواند نوع بسته بندی و مقدار آن را نیز تعیین نماید.

در صورتی که خرید محصول به صورت مقادیر بالای پنج الی ده کیلوگرم باشد، در این صورت تخفیفات ویژه مانند کاهش هزینه خرید تا سی الی چهل درصد اعمال خواهد شد، چون در این نوع از خرید، مشتریان مقدار بالایی عسل کندویی را یک جا خریداری خواهد کرد.

در مجموعه عسل آنسه انواع عسل جنگلی به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می گردد و خرید از این مجموعه می تواند سبب بهترین تجربه خرید گردد.

 

42 دیدگاه

  • سلام. من عسل با موم طبیعی میخوام. در حجم بالا هم ارسال دارین؟

    • سلام وقتتون بخیر
      بله در حجم بالا هم ارسال داریم و در تمامی نقاط کشور هم ارسال میکنم فقط برای خرید محصول وارد صفحه ارتباط باما شوید و فرم پر کنید تا مشاورین ما با شما ارتباط بگیرن و به شما در خرید محصول کمک کنن و یا با شماره های مشاورین ما ارتباط بگیرید.

  • من عسل کندویی جنگلی رو می‌خوام سفارش بدم به تبریز ارسال دارین؟

  • سلام من چند وقت پیش به دلیل درد های عضلانی به دکتر طب سنتی مراجعه کردم و دکتر به من توصیه کرد از خوراکی های با طبع گرم استفاده کنم و همان روز من با این عسل آشنا شدم و آن را از این مجموعه سفارش دادم.شکر خدا با مصرف این عسل همه درد های عضلانی من درمان شده است.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خریدتون رو با ما به اشتراک می گذارید، خوشحالیم که تا این حد از محصول رضایت دارید، اميدواریم همواره سالم و تندرست باشید.

  • سلام روزتون بخیر.میخاستم تشکر کنم از این مجموعه خفن به خاطر این محصول عالی شون.و تشکر بابت ارسال سریع این عسل🍯

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که به این مجموعه اعتماد کردید و خریدتون رو انجام دادید، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم.

  • طعم و مزه این عسل فوق العاده است و من همین چند هفته پیش یک بسته بندی نسبتاً بزرگ از این محصول را خریداری کردم و همش تموم شده میخام دوباره سفارش بدم.

  • با سلام من میخام برای اولین بار این محصول رو سفارش بدم و از این عسل استفاده کنم،حداقل میزان هر سفارش چقدر باید باشه؟

  • روزتون سرشار از حس عالی.من میخام تجربه شخصی خودم رو با شما عزیزان در میان بزارم،استفاده از این عسل درجه یک با طبع گرم برای درمان تنبلی تخمدان نیز بسیار مفید است.باتشکر

  • سلام من این محصول رو خریداری کردم،واقعا طعم فوق العاده ای داره و بچه هام طعمش رو خیلی دوست دارن

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که کیفیت محصول راضی کننده بوده است.

  • چند روز پیش من این عسل رو به صورت اینترنتی از طریق این فروشگاه آنلاین سفارش دادم امروز به دستم رسید.این عسل بسیار شفاف هست و غلظت مناسبی داره که نشان دهنده کیفیت این محصول هست.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که برای خرید به این مجموعه اعتماد کردید و تجربه خریدتون رو هم به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • با سلام.پدر من معده بسیار ضعیفی دارند و هر غذایی رو نمیتونن بخورن و معده شون درد های شدیدی داره.ولی از وقتی از این عسل به صورت روزانه استفاده می کنند درد های معده شون بسیار کم شده.ممنون از این محصول عالی

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که جهت خرید به این مجموعه اعتماد کردید، خوشحالیم که کیفیت این محصول راضی کننده است.

  • من از این عسل خریداری کردم و واقعا توقع این کیفیت عالی رو نداشتم.ممنون از این مجموعه با عسل های عالیشون

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که تجربه خرید از مجموعه مارا به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام اگر از من درباره فعالیت این مجموعه بپرسند،میگم که مشاوره رایگان قبل از خرید یکی از نقاط قوت این مجموعه می باشد

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنونیم که ما را از نظرات خود آگاه می کنید.

  • سلام و درود،من مدتی هست که از این عسل در راستای کاهش وزن استفاده میکنم و بی شک این عسل بهترین محصول موثر در کاهش وزن است

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربیات خود را با ما به اشتراک میگذارید، خرسندیم که از کیفیت محصول رضایت دارید.

  • سلام من برای دومین بار عسل موم رو سفارش دادم، دیروز به دستم رسید عالی بود

  • عسل کندویی ارزش غذایی بسیار بالایی داره و خودش به تنهایی یک وعده غذایی کامل محسوب میشه پیشنهاد میدم یکبار امتحان کنید🥰

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون از نظر خوبتون، خرسندیم که کیفیت محصول تا این حد راضی کننده بوده است.

  • سلام خداقوت من مدل های مختلف عسل رو مصرف کردم اما عسل جنگلی یه چیز دیگه بود🥰🙏🙏🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که خرید عسل رو از این مجموعه انجام داده اید، رضایت مشتریان افتخار ماست.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه خرید را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • طبع عسل کندویی گرم و خشک هستش اگه سیستم ایمنی ضعیفی دارید مصرفش واستون واجبه حتما تو رژیم برنامه غذایی تون قرار بدید🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه دقیق مصرف عسل آنسه رو با ما در میان گذاشتید، رضایتتان افتخار ماست.

  • عسل کندویی برای نفخ معده و برطرف کردن ورم معده فوق العاده است پیشنهاد ویژه میدم مصرف کنید

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه مصرف این محصول را با ما در میان گذاشتید.

  • سلام برای رفع دل درد هم بینظیره باعث تسکین درد معده میشه پیشنهاد میدم مصرف کنید.

  • همیشه دنبال عسل با شیره زیاد بود که این عسل این ویژگی رو دارا هستش🥰

  • افرادی که دنبال عسل با شیره زیادی هستند عسل کندویی رو انتخاب کنند این عسل به نسبت سایر عسل ها شیره بیشتری داره 😍🥰🥰

  • چه قدر خوب که میشه مستقیم به صورت عمده سفارش داد من می‌خوام سفارش بدم فقط فرم ثبت سفارش رو محبت کنید ارسال کنید

  • سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز امکان خرید عسل جنگلی به صورت کلی وجود داره ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *