عسل زول وحشی

عسل زول وحشی

عسل زول وحشی، عسلی با خاصیت جادویی برای بدن است که مصرف مداوم آن می تواند مانند یک معجون فوق العاده برای بدن اثر کند و امکان خرید این محصول به صورت بی واسطه از مجموعه عسل آنسه وجود دارد.

منظور از عسل زول وحشی چیست؟

شیره عسل تیره

عسل زول وحشی در واقع به نوعی از عسل گفته می شود که از گیاهی به نام بوقناق به دست می آید، این گیاه دارای گل و گلبرگ های بنفش رنگ است و در مناطق مختلفی از کشور نیز می توان این گیاه را یافت کرد اما مهم ترین مرکز رشد این گیاه در شمال کشور واقع شده است و به همین دلیل بیشتر افرادی که در زمینه تولید عسل طبیعی فعالیت دارند، کندو های خود را در این مناطق مستقر می کنند تا یکی از بهترین انواع عسل زول وحشی را برای ارائه در بازار ها تولید نمایند.

زنبورهای وحشی معمولاً عسل زول را در مدت سه الی چهار ماه تولید می کنند، چرا که استخراج شهد آن و سپس تولید عسل از آن فرایند سختی است و از سوی دیگر مدت زمان بلندی که برای تولید این محصولات در نظر گرفته می شود باعث شده که در فصل خاصی این عسل ها قابلیت تولید داشته باشند و به این ترتیب جزو عسل های نسبتا کمیاب به شمار بیاید چون تنها می تواند حدود نصف تقاضا های بازار به این عسل را تأمین کند و به این مدل عسل ها، عسل پاییزه هم می گویند.

عسل زول وحشی در دو رنگ دیده می شود که یکی از آن ها زرد مایل به نارنجی و دیگری قهوه ای مایل به تیره است و دلیل آن این است که برخی از عسل ها در اوایل پاییز تولید می‌ شوند و برخی دیگر در اواخر پاییز به دست می آیند، عسلی که در اواخر پاییز به دست می آید به دلیل کاهش دمای هوا رنگ تیره تری پیدا خواهد کرد، از طرفی لازم به ذکر است که عسل زول وحشی به محض این که از کندو ها برداشته می شود رست می بندد که نشانه طبیعی بودن محصول مورد نظر خواهد بود.

[table id=1 /]

ماسک صورت عسل زول وحشی و زردچوبه

شیره عسل بسته بندی

با استفاده از عسل زول وحشی می توان انواعی از ماسک های مناسب برای پوست صورت را استفاده کرد که یکی از بهترین ترکیبات عسل زول و زردچوبه است که استفاده از این ترکیب جادویی می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را از بین ببرد که در ادامه به آن ها می پردازیم؛

ماسک صورتی که حاوی  عسل زول وحشی و زردچوبه است، کمک می کند منافذ باز پوستی به طور کامل از بین بروند، این منافذ باز که در صورت برخی افراد درست و برخی دیگر ریز و پراکنده هستند، محل تجمع انواع آلودگی و همچنین محل فعالیت باکتری های مختلف می باشد و همین باعث بروز جوش های سر سیاه پوستی می شود که بسیار ناخوشایند هستند و این ماسک کمک زیادی به جلوگیری از بروز چنین جوش هایی به ویژه در نوجوان ها خواهد کرد.

پوست برخی از افراد به دلیل اگزما و یا هر نوع بیماری دیگری بسیار بر افروخته به نظر می آید و از طرفی چون اغلب هم پوست خشکی دارند، باعث می شود که مدام پوسته پوسته شوند و آرایش هم روی صورت آن ها نمی نشیند و کاملا نمایان است، برای جلوگیری از این امر، بهتر است که بعد از هر آرایش از ماسک ترکیبی عسل زول وحشی و زردچوبه استفاده گردد، کمک زیادی به افزایش خون رسانی به پوست کرده و از آن گذشته چون خاصیت آبرسانی هم دارد، پوشک های خشک را مرطوب نگه خواهد داشت.

اگر می خواهید عضلات و پوست صورتتان سفت شود، به طوری که دیگر نیازی به لیفت و پوست کشی نداشته باشید، می توانید از این ماسک طبیعی صورت استفاده کنید، اول این که پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند و از آن گذشته این که باعث می شود قسمت هایی از پوست که زیرشان خالی شده، از طریق افزایش ایجاد سلول های جدید، پر شوند و صورت فرد بسیار جوان تر از سن و سال وی به نظر برسد، به عبارتی این ماسک یک جوان کننده طبیعی به شمار می آید.

رهایی از انواع بیماری ها با عسل زول وحشی

قاشقک چوبی آغشته به شیره عسل

علاوه بر تاثیرات مثبتی که مصرف عسل زول طبیعی برای پوست دارد، استفاده از آن می تواند کمک کند که بتوانیم از شر بسیاری از بیماری ها خلاص شویم و ادامه به شرح مختصر آن ها خواهیم پرداخت؛

عسل زول وحشی چون از عصاره گیاه بوقناق به دست می آید، کمک زیادی به تنظیم تولید و ترشح آنزیم های مختلف در بدن خواهد کرد، به ویژه ترشح آنزیم در کبد را کنترل می کند، به این ترتیب می توان گفت افرادی که از این محصول استفاده می کنند، به راحتی می توانند از شر بیماری های مختلف کبدی و یا نقص آنزیمی در امان باشند، چون در این افراد به واسطه مصرف عسل، کبد می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد و مانع از تجمع چربی ها و آسیب به سلول های کبدی گردد.

با مصرف عسل زول وحشی می توان باعث تضمین سلامت دستگاه ادراری شد که این روز ها عفونت آن بسیار شایع است و همین باعث می شود که بسیاری از افراد به دنبال راه های پیشگیری از آن و یا درمان باشند که پیشنهاد ما مصرف عسل زول وحشی می باشد، چون در این صورت می توان تضمین کرد که با افزایش حجم و دفعات ادرار که به واسطه پتاسیم بالای موجود در این عسل رخ می دهد، تمامی باکتری ها و میکرو ارگانیسم هایی که منجر به این بیماری می شوند، از بین خواهد رفت.

با توجه به منیزیم موجود در عسل زول وحشی طبیعی می توان گفت که مصرف آن راهی برای درمان پرش پلک می باشد، چون این یکی از عوارض کمبود منیزیم در بدن به شمار می آید، از آن گذشته این که وجود منیزیم در ساختار این نوع عسل ها باعث شده که فرد از لحاظ خلق و خو نیز ثبات پیدا کند، چون بسیاری از افراد به دلیل کمبودی که از لحاظ این عنصر در بدن دارند، مشکلات عصبی و خلق و خویی فراوان از جمله استرس و افسردگی دارند که با عسل زول قابل پیشگیری خواهد بود.

درباره تجارت انواع عسل زول وحشی

یک شیشه شیره عسل

تجارت انواع عسل زول وحشی چه در بازار های داخلی و چه در بازار های خارجی بسیار سودآور شده و مهم ترین دلیلی که در این امر دخالت دارد، افزایش آگاهی ها نسبت به نوع نیاز مصرف کننده و خریدار و همچنین آشنایی با بازار های خرید و فروش مختلف است و همین امر باعث خواهد شد که تجارت عسل زول وحشی بسیار موفق باشد و بتواند تبدیل به پانزده کالای برتر صادراتی از سوی شرکت های تولیدی ایرانی به شمار بیاید که این جایگاه همچنان در حال صعودی شدن است.

از دیگر دلایلی که منجر به موفقیت تجارت این نوع عسل های طبیعی در ایران شده است، قیمت مناسب آن ها می باشد، معمولا عسل های زول که طبیعی و با کیفیت هم هستند به قیمت ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان به فروش می روند که به نسبت قیمت عسل های تقلبی و یا تغذیه ای بسیار بهتر است، چون گاها عسل های تغذیه را به قیمت های گزاف بالای یک میلیون تومان هم به فروش می رسانند که ناشی از عدم شناخت مصرف کننده نسبت به عسل ها می باشد که منجر به انتخاب اشتباه می شود.

بسته بندی در نظر گرفته شده برای انواع عسل زول وحشی و طبیعی بسیار خاص و زیبا می باشد، به طوری که اغلب مصرف کنندگان و مشتریان را به خود جلب کرده است و به این ترتیب تبدیل به یک انتخاب فوق العاده برای خرید شده است، مهم ترین ویژگی این بسته بندی ها، بهداشتی کردن محصول و هم چنین جلوگیری از فساد عسل بدون نیاز به هر نوع نگهدارنده ای است.

خرید اینترنتی انواع عسل زول وحشی

ظرف حاوی شیره عسل

خرید اینترنتی انواع عسل زول وحشی از مجموعه عسل آنسه باعث شده که بسیاری از مشتریان بتوانند بدون نیاز به صرف وقت و هزینه های زیاد به راحتی انواعی از این عسل های طبیعی را خریداری نمایند و در صورتی که افراد قصد خرید عمده این محصولات را دارند، به راحتی می توانند با کارشناسان مجموعه آنسه در تماس باشند و از این طریق نسبت به موجودی عسل زول وحشی و همچنین قیمت آن اطلاع یابند.

بسته بندی این عسل ها معمولا داخل جعبه های پلاستیکی شفاف است که به این طریق مشتری هم می تواند شکل و اندازه عسل را ارزیابی کند و در صورتی که عسل از آزمایشگاه های معتبر دارای شناسنامه باشد، این سند نیز به مشتری ارائه داده خواهد شد.

پاسخ به ۲ سوال درباره عسل زول وحشی 

۱٫ عسل زول وحشی در کجا تولید می شود؟

از آن جایی که مناطق مختلفی از ایران مستعد رشد گیاه بوقناق یا همان زول است، می توان گفت که در جنوب و شهر های شمالی قابل تولید است، با این حال بیش تر آن ها در شمال تولید می گردند.

۲٫ قیمت عسل زول در بازار های کشور چند است؟

این عسل معمولا به قسمت بین سیصد الی نهصد هزار تومان به فروش می رسد و می توان با خرید عمده قیمت آن را مناسب تر کرد.

 

 

36 دیدگاه

  • من دو ساله عسل طبیعی استفاده میکنم و از اونموقع تا به الان دیگه عسل های شرکتی و فروشگاهی رو نمیپسندم.
    عسل طبیعی یکی از لذت های زندگیه
    از دستش ندین.

  • سایت خیلی خوبی دارید و من بهتون ۵ ستاره رو میدم.
    ممنون بابت مطالب خوبتون، یکی از ویژگی های سایت خوب داشتن یه پشتیبانی خوبه که پاسخگو باشه که شما داشتید.

  • این نوع عسل کمک زیادی به افزایش خون رسانی نموده و سبب آبرسانی بی نظیر به پوست می گردد.

  • سلام
    عسل یکی از ماده های غذایی مغذی می باشد که می‌توان در برنامه غذایی خود گنجاند و بابت اطلاعات مفید این سایت بسیار سپاسگذارم

  • توضیحات جالب و عالی بود قطعا با خواصی که برای این نوع عسل مطرح شد میتواند جز عسل های بسیار مفید در سبد روزانه هر خانواده قرار گیرد. و برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی و بالابردن سطح انرژی مفید باشد.

  • عااالی خیلی خوشحالم ک میبینم کارتو شروع کردی.

  • عسل طبیعی خواص زیادی دارد و بسیار مفید هست.
    ممنون از محصولات خوب تون

  • من تاحالا اسم این عسل رو نشنیده بودم، از این مطلب خیلی اطلاعات جدیدی کسب کردم و ویژگی های زیادی داره این عسل و همچنین قیمت مناسبی، خیلی برام جالب بود. بازارتون پر رونق🙏🏻

  • عسلی با خاصیت جادویی برای بدن و نوعی عسل گیاهی است

  • با استفاده از این عسل می توان بهترین ماسک های صورت را تهیه نمود

  • با سلام
    ممنون از کانال خوبتون واقعا اطلاعات کامل و جامعی بود.
    انشاالله در کارتون موفق باشید.

  • چقدر جالب که میشه از عسل به عنوان ماسک برای صورت استفاده کرد،خیلی مطلب کاربردی بود ممنون.

  • این محصول بی نظیر دارای دو رنگ است که در اواخر و اوایل پاییز تولید می شوند

  • مصرف این محصول توصیه می شود زیرا تاثیرات شگرفی بر سلامتی انسان دارد

  • عسل بسیار خوبی است. کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسبی دارد. توصیه میکنم اگر دنبال کیفیت خوب و عسل واقعی هستید از این عسل امتحان کنید.

  • ماسک های صورت که با استفاده از عسل زول وحشی و زردچوبه تهیه می شوند فوق العاده کاربردی هستند

  • این نوع عسل دارای بسته بندی های بسیار مناسبی هستند و خرید را برای مشتری آسان می کنند

  • چقدر عالی که عسل زول وحشی با اینهمه خواص و از همه ماسک صورتی که ازش ساخته میشه تو کشور خودمون تولید میشه و میتونیم ازش استفاده کنیم.

  • عسل زول وحشی یکی از بهترین نوع عسل هاست که خداروشکر تو مناطق شمالی کشور خودمون تولید میشه و از همه جذابتر ماسک صورت که باعث کلاژن سازی پوست هم میشود هم از این محصول بدست میاد.

  • مطلب کامل و جامعی بود، ان شالله که پرقدرت ادامه بدید

  • من برای شغلم از این عسل لازم دارم چطور میتونم تهیه کنم؟

  • نکات بسیار کاربردی و جالبی بود.
    عسل های شما حرف نداره، عالی هستن.

  • عسل زول رو برای درمان بیماری استفاده کردم واقعا محشره 🤯

  • سلام و درود
    امروز که به این سایت مراجعه کردم با خواص بی نظیر این محصول آشنا شدم و ترقیب به خرید شدم
    امیدوارم بقیه عزیززان این فرصت را برای خرید از دست ندهند
    موفق و موید باشید
    توضیحات بسیار

  • سلام
    روز بخیر
    با توجه به آب و هوای جنوب فکر نمی‌کردم اونجا پوشش گیاهی داشته باشه که بشه ازش عسل تهیه کرد.

  • عسل واقعا یه محصول بسیار مقوی و خوبه که چون به صورت ارگانیک تهیه میشه ، میتونه بسیاری از بیماری ها مثل بیماری های پوستی رو درمان کنه
    شما میتونید این نوع عسل های طبیعی و ارگانیک رو از این مجموعه خریداری کنید

  • تشخیص عسل طبیعی بسیار سخت هست ولی معمولا از راه های تشخیص عسل طبیعی این است که هنگام پایین اوردن دمای آن سفت و سخت نمی شود و معمولا حالت نرمی خود را دارد و به راحتی حل می شود.

  • مصرف عسل زول وحشی علی الخصوص هنگام صبحانه بسیار در عملکرد بهینه مغز و شادابی و فعال بودن در طول روز موثر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *