عسل ساشه آنسه

عسل تک نفره ساشه

عسل تک نفره ساشه همان طور که مشخص است، جزو عسل هایی با مقادیر اندک جهت مصرف روزانه بوده و در مجموعه عسل آنسه، عسل تک نفره ساشه خوانسار در بسته بندی های شیک ارائه می گردد.

آشنایی با عسل تک نفره ساشه

شیره عسل به همراه موم آن
شاید برایتان عجیب به نظر بیاید که چرا باید عسل در بسته بندی های تک نفره قرار داده شود، یکی از مهم ترین دلایل آن این است که عسل های طبیعی مثل عسل خوانسار و غیره یک ماده بسیار ارزشمند به شمار می آیند.

به همین دلیل بسیار مهم است که از دور ریز شدن آن جلوگیری گردد و به همین دلیل عسل تک نفره ساشه توسط تولید کنندگان بزرگ عسل در کشور تهیه می گردد و به دلیل نوع بسته بندی معمولا فقط شیره این نوع عسل ها در بسته بندی ها قرار خواهند داشت.

عسل تک نفره ساشه معمولا در بسته بندی های پنجاه الی دویست عددی به بازار ها ارائه می شوند و با توجه به این که این مدل بسته بندی ها عمده محسوب می شوند.

بسیاری از مغازه داران هم در تلاش هستند که از این مدل عسل ها تهیه کنند و با توجه به کیفیت بالایی که محصولات ذکر شده دارند، می توان گفت که قیمت. هم کاملا متناسب خواهد بود، مهم ترین نکته درباره عسل تک نفره ساشه در واقع هزینه های پایین می باشد.

عسل تک نفره ساشه به صورت یک شیره بسیار غلیظ از عسل می باشد که کاملا روان است و مزه مطلوبی هم دارد، البته گفتنی است که می توان این محصولات را به طرق مختلف مورد بررسی قرار داد تا بهترین انواع آن را شناسایی کرد.

به طور مثال در صورتی که عسل تک نفره ساشه دارای حباب های زیادی باشد، به طور قطع یک عسل کاملا طبیعی به شمار خواهد رفت، چون این مدل از عسل ها به هیچ وجه با اکسیژن ترکیب نمی شوند و به این ترتیب اکسید و فاسد نخواهند شد.

[table id=3 /]

چرا عسل تک نفره ساشه تا این حد محبوب است؟

شیره عسل تیره
دلایل مختلفی باعث شده که عسل تک نفره ساشه بسیار محبوب شود و بتواند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید، در ادامه این مطلب هم به صورت مختصر به این دلایل خواهیم پرداخت؛

عسل های طبیعی مثل عسل خوانسار بسیار گران قیمت هستند، چون معمولا کمیاب بوده و از طرفی زمان زیادی هم برای تولید آن صرف می شود و به این ترتیب بسیار مهم است که بتوان آن را با قیمتی مناسب حتی در مقادیر پایین تهیه کرد.

از آن جایی که عسل تک نفره ساشه هم مقدار کمی دارد و هم این که قیمت آن مناسب خواهد بود، باعث شده که بسیاری از افراد حتی صاحبان کسب و کار ها تصمیم بگیرند که از این محصولات خریداری نمایند و به راحتی هم به فروش می رسد.

عسل تک نفره ساشه جزو عسل های درجه یک و ممتاز به شمار می آید، به طوری که حتی در بازار های خارجی هم بسیار پر طرفدار شده اند و بسیاری از کشور ها نیز خواستار واردات این مدل از عسل های تک نفره هستند.

از جمله این کشور ها نیز می توان به ترکیه، فرانسه و روسیه اشاره کرد که سه وارد کننده بزرگ عسل تک نفره ساشه از ایران هستند و مهم ترین دلیل این که یک محصول با استقبال جهانی رو به رو می شود، در کنار قیمت مناسب، اصل و با کیفیت بودن آن است تا مشتری را جذب خود کند.

از دیگر دلایل این که عسل تک نفره ساشه تا این حد محبوب شده است، خواص شگفت انگیز این عسل برای بدن است ، در واقع طبق تحقیقات بسیاری که حول مصرف عسل و تاثیرات آن بر روی بدن انجام شده، مشخص گردید که با استفاده از عسل های طبیعی مثل عسل تک نفره ساشه ارگان های مختلف بدن به بهترین عملکرد خود می رسند و از طرفی استفاده از آن در صنایع آرایشی و بهداشتی هم بیانگر این موضوع است که حتی عسل های طبیعی برای پوست هم بسیار مفید می باشند.

خواص جادویی عسل تک نفره ساشه

شیره عسل کهربائی
عسل تک نفره ساشه همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد، دارای خواص جادویی و فوق العاده ای است و به همین دلیل می توان با استفاده از آن بسیاری از بیماری ها را کنترل یا درمان نمود؛

در صورتی که عسل تک نفره ساشه به صورت ناشتا و قبل از وعده صبحانه مصرف شود، در این صورت می توان مطمئن شد که انگل ها و باکتری ها نمی توان در آن زندگی و رشد کنند.

چون عسل تک نفره ساشه می تواند اسید معده را تحریک نماید و به این طریق باعث شود که عسل مورد نظر برای درمان و کنترل بیماری های عفونی مثل زخم معده مناسب باشند ، همچنین مصرف آن به شکل ناشتا می تواند کمک زیادی به هضم بهتر غذا های چرب و سنگین نماید و از درد معده جلوگیری کند.

در صورتی که از رژیم های غذایی پیروی می کنید، می دانید که باید به جای مصرف قند های مصنوعی مثل قند و شکر باید سعی کنید میزان مصرف قند های طبیعی را بالا ببرید تا در عین این که لاغر می شوید، دچار افت قند خون و فشار خون نشوید.

یکی از بهترین قند های طبیعی مصرفی می تواند عسل تک نفره ساشه باشد، چون این محصول بسیار کالری پایینی دارد و به هیچ وجه پس از مصرف به ذخایر چربی تبدیل نخواهد شد و به همین دلیل یک گزینه ایده آل برای رسیدن به لاغری اصولی می باشد.

با استفاده از انواع عسل تک نفره ساشه می توان ماسک های مغذی و طبیعی برای پوست و مو تهیه کرد، به طور مثال مخلوط این عسل با روغن های طبیعی مثل روغن زیتون می تواند باعث شود که ریشه مو ها بسیار تقویت شوند و از این طریق ریزش مو ها نیز متوقف می شود.

گفتنی است که بسیاری از افراد با استفاده از عسل تک نفره ساشه توانسته اند جوش های خود را از بین ببرند، چون عسل چربی پوست را که محیط اسیدی دارد و موجب فعالیت باکتری ها می شود، از بین می برد.

قیمت کلی عسل تک نفره ساشه

شیره عسل تک نفره
یکی از مهم ترین مسائل در خرید و فروش قیمت گذاری برای محصول است و عسل تک نفره ساشه هم از این قاعده مستثنی نیست و می توان قیمت های کلی و البته خرده برای آن در نظر گرفت.

اساس قیمت گذاری برای آن بر اساس موارد مختلفی است که مهم ترین آن مقدار محصول است، به طور مثال با توجه به این که عسل تک نفره ساشه حدود پنجاه گرم است، می توان گفت که قیمت در نظر گرفته شده برای آن باید بین بیست الی چهل هزار تومان باشد که قیمت مناسبی است.

از طرفی اغلب عسل های تک نفره ساشه به صورت دانه ای به فروش نمی روند و در بسته های چهل الی صد و پنجاه تایی موجود هستند و به این ترتیب قیمت کلی که برای این عسل تک نفره ساشه در نظر گرفته می شود، کلا بین سیصد الی پانصد هزار تومان خواهد بود.

ثابت نبودن قیمت ها بیش تر به دلیل تفاوت در نوع عسل بسته بندی شده می باشد، به طور مثال عسل خوانسار نسبت به عسل های طبیعی دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است، چون کمیاب نیست و به وفور تولید می گردد.

گفتنی است که می توان قیمت کلی انواع عسل تک نفره ساشه را به صورت کاملا به روز شده از مجموعه عسل آنسه نیز جویا شد، در این مجموعه عسل های مختلف از طریق بازار های سراسر کشور تعیین قیمت شده اند.

به این ترتیب نیازی نیست که برای دانستن قیمت ها و مقایسه آن ها با یکدیگر با افراد مختلف در تماس بود و تنها کافی است که از طریق راه های تماسی درج شده در زیر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل گردد وو راهنمایی های لازم صورت خواهد گرفت.

فروشندگان عسل تک نفره ساشه آنسه

شیره عسل تک نفره شیشه ای
فروشندگان انواع عسل تک نفره ساشه آنسه یکی از معتبر ترین فروشندگان جهت خرید انواع عسل اصل و طبیعی هستند، از طریق این فروشندگان می توان عسل های تک نفره ساشه را به صورت عمده در مقادیر چند عددی مثل دویست الی پانصد تایی تهیه کرد و به این ترتیب قابل ذکر است که قیمت های در نظر گرفته شده برای آن بسیار مناسب تر از عسل های طبیعی کیلویی خواهد بود و از فروش بالاتری هم برخوردار می باشند.

در مجموعه عسل آنسه، نوع تک نفره آن ها معمولا از عسل های آویشن، گون، خوانسار و غیره تهیه می شود و می توان از طریق همین سایت نیز آن را سفارش داد، چون خرید غیر حضوری برای مشتریان عزیز فعال شده و ارسال آن به شهر های مختلف کشور امکان پذیر می باشد.

پاسخ به ۲ سوال درباره عسل تک نفره ساشه

۱٫ عسل تک نفره ساشه چیست ؟

عسل تک نفره ساشه نوعی عسل با بسته بندی های کوچک در مقادیر بین بیست الی شصت گرم است که جزو عسل های باکیفیت و کاملا اصل هستند.

۲٫ قیمت عسل تک نفره ساشه چه قدر است؟

معمولا خود عسل تک نفره ساشه قیمتی بین بیست الی چهل هزار تومان دارد ولی بسته های صد الی صد و پنجاه عددی از آن دارای قیمت سیصد الی پانصد هزار تومانی می باشند.

10 دیدگاه

  • به نظر من ابعاد و اندازه این محصول به طوریه که بهترین گزینه برای برای سلف هتل است

  • کلا عسل سرشار از خواصه، به نظرم اگر با ذایقه خوراکی شما سازگار نیست حداقل به عنوان ماسک برای پوست استفاده کنید.

  • عسل تک نفره ساشه خوانسار یکی از پرطرفدارترین عسل ها میان سایرین بوده و از کیفیت طعم و مزه برخوردار می باشد

  • سلام
    سفارشم رسید و بسته بندی زیبای محصول خیلی شگفت زده ام کرد، کیفیت عسل هم عالی بود و فکر نمیکردم بتونم از طریق اینترنتی یه عسل با کیفیت و اصل بخرم.
    ممنون از سایت خوبتون

  • باتوجه به بسته بندی های منحصر به فردی که این محصول دارد از اسراف کردن و دور ریز بودن آن جلوگیری می شود.

  • این عسل با اکسیژن مخلوط نمی شود از این رو هرگز دچار فساد نمی گردد.

  • چه خوب قیمت به روز محصول در اختیار مشتری قرار می گیره تا همه بتونن از قیمت ها مطلع بشوند

  • عسل هایی از ٢٠ الی ۶٠ گرم که فوق العاده کاربردی بوده و جهت استفاده در مسافرت بسیار عالی هستند

  • با استفاده از این عسل می توان ماسک های فوق العاده ای برای پوست و مو تهیه کرد که باعث جوانی پوست و تقویت ریشه مو می شوند

  • سلام
    قیمت هاتون با توجه به کیفیت عسل فوق العاده اس.قطعا بازهم خرید خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *