عسل شرکتی فشاری

عسل شرکتی فشاری

عسل رویال طلایی از مفیدترین خوراکی های طبیعی است که خواص منحصر به فرد آن در سر تا سر کشور ما مورد توجه قرار دارند. این عسل را به نام ژل رویال نیز می شناسند و از آن برای مصارف مختلف غذایی و دارویی استفاده می کنند. این عسل را به نام ژل سلطنتی نیز می شناسند و از خواص درمانی آن برای بهبود بیماری هایی مانند سرطان، ام اس و غیره استفاده می کنند. این مدل عسل در کنار گرده های گلی که زنبورهای تولید می کنند، از مهمترین تولیدات این جانداران محسوب می شوند. استفاده از آن ها برای تقویت بدن بسیار سودمند خواهد بود.

خواص عسل رویال طلایی در راستای تقویت بدن و زیبایی نیز مورد توجه قرار دارد. این عسل بر زندگی زنبورها نیز تاثیر گذار است. زنبورهایی که ۳ روز از این مدل عسل رویال طلایی تغذیه می کنند، از نظر جثه کوچکتر از زنبورهایی هستند که بیشتر از ۵ روز از آن تغذیه می کنند. به همین خاطر می توان این عسل را یک ماده غذایی خارق العاده به شمار آورد.

عسل رویال طلایی عمده

عسل بسته بندی شیشه ای

 عسل رویال طلایی با روش های مختلفی در عرصه تجارت به فروش می رسد. شما می توانید، این مدل عسل را به صورت عمده یا کیلویی خریداری کنید. هر یک از بسته بندی های تجاری این محصول، نشان از کیفیت محصول دارد. برخی از مدل های عسل رویال طلایی به صورت فله ای عرضه می شود که از نظر بهداشت، کمی زیر سوال می روند. اما مدل های تجاری این محصول که اغلب به صورت عمده ارائه می شوند، از نظر بهداشتی نیز تایید شده هستند. قیمت خرید عمده این عسل نیز با روش فروش تکی و جزیی بسیار متفاوت است.

عسل رویال طلایی به صورت عمده به سر تا سر سوپر مارکت ها و مراکز خرید و فروش مواد غذایی ارائه می شود و به همین خاطر نیز دسترسی همه مردم به این محصول میسر شده است. شما می توانید، انواع عسل طبیعی را به صورت عمده و جزیی خریداری کنید،  البته بهتر است که حتما مجموعه ای انتخاب گردد که دارای اعتبار بیشتری است.

یکی از مزیت های مهمی که عسل رویال طلایی عمده دارد این است که می توان محصول را با هزینه ای بسیار مناسب تر و پایین تر از بازار های دیگر تهیه نمود،  چون در خرید های عمده معمولا مشتریان این محصولات را در مقدار هایی بیش از ده الی بیست کیلو گرم سفارش خواهند داد و همین سبب می شود که محصول مورد نظر از قیمت پایین تری برخوردار باشد.

چرا عسل رویال طلایی ارزش بیشتری دارد؟

یک تکه موم عسل در بشقاب

یکی از مهم ترین سوال هایی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند،  دانستن این موضوع می باشد که چرا عسل رویال طلایی نسبت به سایر عسل های موجود در بازارها از ارزش و قیمت بیشتری برخوردار است؟ در پاسخ باید گفت که عسل رویال طلایی توسط نوع خاصی از زنبور ها در یک زمان ویژه تولید می شود،  محدود بودن تولید این محصولات به یک زمان و مکان خاص،  باعث می شود که این عسل تبدیل به محصولی بسیار کمیاب گردد که به ندرت در برخی مراکز یافت می شود.

از طرفی عسل رویال طبیعی دارای خاصیت بسیار زیادی است،  به طوری که می تواند تمامی مواد معدنی مورد نیاز برای بدن را به راحتی تامین کند،  چون در واقع عسل رویال محصولی است که زنبور ها برای ملکه مادر تولید می کنند تا در زمان تخم گذاری بتواند با مصرف آن نیرو و قوای خود را به دست بیاورد،  به همین دلیل است که انواعی از مواد و املاح مفید و مورد نیاز بدن در ساختار این محصول طبیعی یافت می شود.

از طرفی عسل رویال طلایی بر خلاف عسل های دیگر هیچ جایی برای تقلب  ندارد،  در عسل های دیگر می توان مقادیری شکر آب شده هم به عسل اضافه کرد که معمولا به ندرت قابل تشخیص است و یا این که برخی از زنبورداران هم زنبور ها را با شکر تغذیه می کنند،  اما چون ظاهر عسل رویال و طعم آن کاملا متفاوت است،  افراد سودجو نمی توانند به راحتی دست به تقلب این محصول بزنند و میزان فروش این نوع عسل ها نیز افزایش یافته است.

 

عسل رویال طلایی و زخم معده

چندین ظرف شیشه ای عسل

عسل رویال طلایی در زمینه درمان بسیاری از بیماری ها تاثیر گذار است. یکی از بیماری هایی که با استفاده از این ماده غذایی مفید، به سهولت درمان می شود، زخم معده است. یکی از مهمترین خواص این مدل عسل، خواص آنتی باکتریالی موجود در آن است که سبب درمان زخم معده در بدن افراد می شود. این خاصیت در بهبود سایر زخم های موجود در بدن نیز نقش مهمی ایفا می کند. عسل رویال طلایی به شما کمک می کند که سلامت بدن خود را در هر شرایطی حفظ کنید.

انواع پروتئین ها و پیتیدهای موجود در عسل رویال طلایی در بهبود و رفع این بیماری تاثیر گذار خواهند بود. با استفاده از این خواص بدن شما عاری از هر گونه عفونت خواهد بود. با استفاده مداوم از این عسل، ظرفیت ترمیم بافت سلولی در بدن شما افزایش می یابد و به همین خاطر نیز بسیاری از مردم از آن در برنامه غذایی خود استفاده می کنند. استفاده مداوم از این مدل عسل در وعده صبحانه از بروز این زخم ها نیز جلوگیری خواهد کرد.

از طرفی ممکن است که زخم معده در اثر تنش های عصبی که در بدن و مغز رخ می دهد ایجاد گردد،  به طور مثال بسیاری از افراد جوانی که مبتلا به این بیماری می شوند،  اغلب در اثر استرس،  اضطراب و یا افسردگی دچار آن می شوند و به همین دلیل با مصرف عسل رویال طلایی نیز می توان این مشکل را برطرف کرد،  به طور مثال اگر روزانه از این عسل استفاده گردد،  این بیماری ها درمان شده و از زخم معده هم پیشگیری می گردد.

انواع بسته بندی عسل رویال رقیق شده

ظروف شیشه پر از عسل در کنار قاشقک چوبی

همان طور که پیش تر اشاره شد، انواع عسل های رویال یا ژل های رویال سلطنتی، به صورت بسته بندی شده در ظرف مختلف مثل شیشه ای یا پلاستیکی و با آرم و نشان های تجاری ارائه می شوند. خرید و فروش انواع عسل های رویال، با بسته بندی های تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد. در نظر داشته باشید که عدم وجود نشان های تجاری بر روی بسته بندی این محصولات، تبعات جبران ناپذیری برای مشتریان به همراه می آورد. در نظر داشته باشی که این عسل ها را بر اساس وزن نیز بسته بندی می کنند.

برخی عسل ها با بسته بندی های کیلویی عرضه می شوند. برخی نیز بسته بندی های کوچکتری دارند و به همین نسبت نیز وزن آن ها کمتر است. قیمت هر یک از این محصولات به گرم محاسبه می شود. بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای این مواد غذایی، مورد توجه قرار دارند. برخی از بسته بندی های عسل، به صورت سس طراحی شده است؛ با استفاده از آن ها تزیین غذاها کار ساده تری خواهد بود. برای بسته بندی عسل از بسته های بهداشتی و تایید شده ای استفاده می کنند.

در نظر گرفتن زیبایی هر یک از این بسته بندی ها نیز برای مرحله صادرات این محصولات حائز اهمیت بسیاری است. در این خصوص از ایده های خلاقانه ای استفاده می شود که توجه مشتریان را به بسته بندی کالا افزایش می دهد. این مسئله در میزان خرید این کالا نیز تاثیر به سزایی دارد.

در مجموعه عسل آنسه تلاش شده که با بسته بندی محصول به صورت شیک و از طرفی بالا بردن کیفیت محصول،  رضایت مشتریان را به دست بیاورند،  همچنین قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصولات هم بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از مجموعه های دیگر است و می توان با یک بار خرید به این موضوع پی برد.

قیمت عمده عسل رویال طلایی رقیق شده

عسل های رنگی بسته بندی

عسل رویال طلایی با قیمت و هزینه ویژه ای ارائه می شود. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، این محصول یکی از برترین عسل های موجود در جهان است و اعلا بودن آن تا حدی است که آن را به نام عسل سلطنتی می شناسند و به فروش می رسانند. بدیهی است که چنین عسلی از قیمت بیشتری نسبت به سایر عسل های موجود در بازار برخوردار است. از این رو نیز برای خرید آن باید بودجه بیشتری را مد نظر قرار دهید. خواص فوق العاده این عسل برای مردان و زنان و رده های سنی مختلف، توجه بسیاری را به سوی این محصول جلب کرده است.

در سال های اخیر داروهای درمانی بسیاری را با استفاده از این ماده غذایی تولید کرده اند که هر یک از آن ها در عرصه های طب سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. با افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصول، قیمت و هزینه این کالا نیز افزایش یافته است. همچنین تبلیغات موثری که در رابطه با آگاهی عمومی نسبت به خواص مهم این محصول انجام شده است، سبب گستردگی خرید و فروش آن در سر تا سر جهان گردیده؛ این روزها عسل و ژل رویال، در صدر جدول خرید و فروش عسل جای می گیرد. قیمت تمام شده این محصول در خرید عمده کمی مناسب تر می باشد.

 

38 دیدگاه

  • سلام عسل رویال طلایی برای درمان هلیکو باکتری هم کاربرد داره؟

  • عسل رويال طلايی خواص بیشماری دارد که از میان آن‌ ها می‌ توان درمان آلرژی، تقویت حافظه ، درمان سرفه و تقویت سیستم ایمنی بدن را نام برد همچنین ضدمیکروب بودن مهم‌ ترین خاصیت عسل رویال است.

  • سلام
    عسل محصولی کاربردی با خاصیتی بسیار زیاد است
    همانطور که همه می دانیم ، انواع و اقسام عسل در جهان وجود داشته که تشخیص اصل بودن آنها بسیار سخت است . باید در هر زمینه و محصولی ، تخصص داشت . مطمئنا این سایت با طراحی زیبایی که دارد ، در زمینه ی عسل تخصص داشته و میتواند محصولی در درجات کیفیت مختلف و بر اساس نیاز مشتری ارائه دهد .

  • نکات خیلی خوبی مطرح شد مخصوصا در خصوص خواص عسل رویال طلایی
    متشکرم از مجموعه خوب شما که انقدر خالصانه و دلسوزانه اطلاعات خودتون رو در اختیار ما قرار میدید

  • سلام.ممنون ازمحصولات خوبتون.عسل مناسب برای هرفصل کدوم نوع هست؟

  • مجموعه آنسه یکی از برترین مجموعه هایی بود که باهاشون کار کردم و از مدیریت و برخورد گرم این مجموعه صمیمانه سپاس گذارم

  • سلام.وقت بخیر.عسل رازیانه چه تفاوتی با عسل رویال طلایی داره ؟

  • سلام
    جاداره تشکر ‌کنم‌از تیم حرفه ای مجموعه آنسه عسل
    قیمت های به صرفه و بسته بندی و تحویل به موقع اونم با این کیفیت عسل عالیه
    یاحق

  • سلام.من اگه بخوام این محصول به صورت عمده سفارش بدم چه مدت طول مبکشه به دستم برسه؟

  • سلام .این محصول عالیه فقط میخواستم بدونم سقف سفارش عمده به چه صورت ؟

  • سلام.ببخشید این عسل رویال طلایی تولید کدوم فصله برای این فصل مناسب؟

  • سلام.ممنون بخاطر مطلب مفیدتون .من میخوام به صورت عمده اقدام کنم ازطریق سایت میشه؟

  • سلام.ممنون بابت توضیحات.ببخشید نوع بسته بندی رو هرطور که خودمون بخوایم انجام میدید؟

  • سلام.ممنون از مطالب استفاده کردیم.چندروزه این محصول به دستم میرسه؟

  • سلام.مطلب مفیدی بود ارسال این محصول به همه مناطق دارید؟

  • با سلام.
    ژل رویال که از عسل گرفته میشود خواص درمانی بسیار زیادی دارد . این ماده پرمغذی جلوی پیری زود رس را میگیرد و عده ای به آن نام اکسیر جوانی را قرار داده اند . قیمت بسیار مناسبی دارد و بنده به همه توصیه میکنم آن را خریداری کرده و از آن میل نمایند تا از ابتلا به بسیاری بیماریها مصون بمانند.

  • با سلام.
    ژل رویال که از عسل گرفته میشود خواص درمانی بسیار زیادی دارد . این ماده پرمغذی جلوی پیری زود رس را میگیرد و عده ای به آن نام اکسیر جوانی را قرار داده اند. قیمت بسیار مناسبی دارد و بنده به همه توصیه میکنم آن را خریداری کرده و از آن میل نمایند تا از ابتلا به بسیاری بیماریها مصون بمانند.

  • با تشکر از مدیریت سایت که همچین سایت پربار و مفیدی رو راه اندازی کردن که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، اطلاعات بسیار خوبی هم در مورد عسل در اختیار بقیه قرار میدن.

  • سلام.ممنون بابت اینکه مفصل وجامع درباره عسل رویال طلایی توضیح دادید خاصیت درمانی این عسل عالی.

  • سلام.روز بخیر .میشه درباره نحوه ارسال ومدت زمان عمده این محصول توضیحات کامل تری بدبد؟

  • سلام.ممنون بخاطر معرفی عسل رویال طلایی وتوضیح جامع شما.من ازاین محصول سفارش دادم عالی بود.

  • باسلام.خسته نباشید میگم به مدیریت سایت مطالب واطلاع رسانی درباره این محصول بسیار خوب بود

  • سلام .ممنون ازمدیریت سایت همه چیز عالی بود عسل عالی بابسته بندی های خوب به موقع هم به دستم رسید

  • سلام.باتشکر از مطالب ومحصول خوب عسل رویال طلایی.میشه شرایط سفارش و رو هم بگید؟

  • سلام.ژل رویال طلایی بسیار برای بدن مفید خواص دارویی ودرمانی زیادی داره ومبتلا به بیماری وکاهش میده توصیه میکنم ازاین محصول استفاده کنید

  • سلام.ممنون بابت معرفی وعرضه رویال طلایی .واقعا بینظر کیفیت خوب بابسته بندی مناسب.

  • سلام.تشکر میکنم بابت توضیحتون دررابط باخواص عسل رویال .اگه امکانش هست درمورد ثبت سفارش عمده اطلاعات بیشتری و قرار بدید.

  • سلام.ژول رویال طلایی برای معده معجزه میکنه من استفاده کردم ومشکل معدم برطرف شد

  • سلام.عسل باکیفیت قیمت عالی وبسته بندی مناسب .واقعا خدا قوت

  • سلام.ضمن خسته نباشید به مدیریت سایت تشکر میکنم بابت توضیحات کامل ونحوه ارسال مناسب این عسل درجه یک.

  • سلام.وقت شما بخیر.لطف میکنید شرایط سفارش عمده رو هم بیان کنید؟

  • سلام.خسته نباشید.ببخشید تفاوت این عسل رویال طلایی با پونه ورازیانه چی هست؟

  • سلام.ژل رویال اثرفوق العاده ای برسیستم بدن داره‌وباعث تقویت ایمنی آن میشه توصیه من خریداری ین محصول باکیفیت است.

  • سلام.ممنون بابت این محصول خوب.میشه شرایط وهزینه ارسال عسل رویال وبه مناطق دورتر بگید؟

  • سلام.من مدتها بود زخم معده داشتم از عسل رویال طلایی استفاده کردم وزخم معدم خوب شد .تهیه کنید وازخواص درمانی این عسل بهره ببرید

  • سلام‌.توضیح کاملی درباره این محصول بیان شده بود ممنون لطفا نحوه ثبت سفارش روبیشتر توضیح بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *