قاشقک چوبی آغشته به شیره عسل

قاشقک چوبی آغشته به شیره عسل
عسل محصولی طبیعی می باشد که از مناطق مختلف ایران قابل تهیه است، در واقع ایران به دلیل داشتن پوشش گیاهی متنوع در نقاط مختلف، مستعد تولید انواع عسل ارگانیک بوده و یکی از عسل های ارگانیک درجه یک، عسل ارگانیک خوانسار می باشد، عرضه کنندگان عسل ارگانیک خوانسار در مجموعه عسل آنسه، بهترین نوع این محصولات را مطابق با سفارش متقاضیان آماده کرده و در اسرع وقت به مشتریان عزیز، ارائه می دهند که دارای قیمت بسیار مناسبی است.

استانداردهای تولید عسل ارگانیک

شیره عسل در دو ظرف کوچک شیشه ای

به منظور تولید انواع عسل ارگانیک خوانسار لازم است که به یک سری از استانداردهای لازم توجه شود و در ادامه به شرح استانداردهای موجود در تولید این محصولات خواهیم پرداخت؛

• یکی از مهم ترین استاندارد ها برای این که بتوان عسل ارگانیک خوانسار ارائه کرد، این است که کندوهای ساخته شده توسط زنبورداران از چوب های طبیعی باشد و به هیچ وجه در تولید آن ها از مواد شیمیایی مانند رنگ و یا موادی که دوام چوب را افزایش می دهند، استفاده نشود تا به این ترتیب عسل ساخته در این کندوهای مصنوعی ارگانیک باشد.

• از دیگر استانداردها می توان به این مورد اشاره کرد که زنبورها نباید با شکر و قند مصنوعی تغذیه شوند، در واقع این یک روش مرسوم در بین برخی زنبورداران می باشد که باعث تولید میزان بالایی شیره عسل در مدت زمان کوتاه می باشد، اما عسل ارگانیک باید تنها از شهد طبیعی خود گیاهان که توسط زنبور فرآوری می شود، تهیه گردد.

• هنگامی که عسل ها تولید می شود، زنبورداران به منظور استخراج آن از کندوها نباید از سموم و یا مواد شیمیایی که سبب گیج و بیهوش شدن زنبورها می شود، استفاده کنند، چون می تواند عسل را نیز تحت تاثیر قرار دهد و ارزش غذایی آن را پایین بیاورد، به جای آن می توان از روش های قدیمی مانند دود هیزم و آتش استفاده کرد، چون دود باعث می شود زنبورها دچار گیجی شوند و از کندو به سرعت خارج گردند.

فواید مصرف عسل ارگانیک به صورت ناشتا

شیره عسل به همراه لیمو

یکی از بهترین زمان های مصرف عسل ارگانیک ، صبح به شکل ناشتا می باشد، چون مصرف این عسل های طبیعی به شکل ناشتا می تواند تاثیر آن در درمان و بهبود برخی از مشکلات را دو برابر کند، به طور مثال یکی از مهم ترین فواید مصرف این محصول به شکل ناشتا، تقویت معده می باشد که باعث می شود بدن بتواند غذاهای مختلف را به راحتی هضم کند و دچار معده درد و التهاب این ارگان نشود.

طبق آزمایش های بسیاری که روی افراد مختلف انجام شد، مشخص شده که با مصرف عسل در هنگام صبح با معده خالی، می تواند سبب پاکسازی ارگان هایی مثل روده باریک و بزرگ شود و هر چه این ارگان ها پاکسازی شوند، به همان میزان نیز حساسیت آن ها نسبت به برخی از مواد خوراکی کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین مصرف ناشتا عسل ارگانیک خوانسار تاثیر زیادی در رفع بوی بد دهان خواهد داشت، چون دارای خاصیت آنتی باکتریالی می باشد و این ویژگی باعث کاهش فعالیت باکتری در دهان شده و از پوسیدگی دندان ها که یکی از مهم ترین عوامل ایجاد بوی بد دهان هستند نیز جلوگیری می کند، گفتنی است که مصرف آن در پیشگیری از عفونت لثه که این روز ها بسیار در بین کودکان شایع است نیز نقش دارد.

از دیگر فواید این محصول می توان به متعادل کردن قند خون در آغاز روز اشاره کرد، چون مصرف آن بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، باعث خواهد شد که میزان قند موجود در خون تنظیم گردد و به این ترتیب فرد در طول روز دچار فشار خون نا متعادل و یا خستگی و کسلی ناشی از افت قند و فشار خون نخواهد شد.

عسل ارگانیک آفتابگردان

شیره عسل زرد کهربایی

گل آفتابگردان یکی از گل هایی است که می تواند زنبور ها را برای جمع آوری شهد جذب کند، چون زنبور ها با چشم مسلحی که دارند، می توانند طیف های خاصی از رنگ ها را تشخیص دهند و در صورتی که گیاه مورد نظر دارای طیف رنگی مشخص باشد، زنبور ها برای جمع آوری شهد، از آن ها تیز استفاده خواهند کرد و گل آفتابگردان نیز این ویژگی را دارد و همین باعث شده که ایران تبدیل به یکی از تولید کنندگان انواع عسل ارگانیک آفتابگردان در خاورمیانه باشد.

شکوفه های این گل در اواخر تابستان و در ماه شهریور به مدت دو الی چهار هفته باز می شود و در این مدت زنبور ها فرصت خواهند داشت که از شهد این گل جمع آوری کرده و به وسیله آن عسل ارگانیکی تولید نمایند که رنگ آن بسیار خاص می باشد و معمولا زرد کهربائی دیده می شود، این رنگ خاص باعث شده که تشخیص این محصولات بسیار آسان باشد، چون معدود عسل هایی هستند که چنین رنگ روشنی داشته باشند و از طرفی طعم این محصولات نیز عالی و بی نظیر می باشد.

گفتنی است که عسل ارگانیک آفتابگردان برای اندام های مختلفی از بدن دارای فایده است و مهم ترین آن نیز پوست می باشد که می توان به واسطه مصرف روزانه عسل ارگانیک آفتابگردان، می تواند پوست را به طور کامل آبرسانی کند تا دچار خشکی نشود و از طرفی در داخل عسل ارگانیک آفتابگردان، ترکیباتی وجود دارد که مصرف مداوم آن می تواند باعث افزایش سلول سازی در پوست صورت شده و به این ترتیب صورت فرد جوان تر خواهد شد و چین و چروک نخواهد داشت.

عسل ارگانیک زول

دو قطعه موم عسل قهوه ای

از جمله عسل هایی که در بخش های مختلفی از کشور، امکان تولید آن وجود دارد، عسل ارگانیک زول می باشد، چون گیاه زول جزو پوشش های گیاهی نواحی متنوعی از ایران است و به همین ترتیب هم در مناطق شمالی و هم در مناطق غربی کشور از این عسل ها تولید می کنند که طعم عالی دارد و مهم ترین ویژگی این نوع عسل طبیعی این است که بسیار دیر رس می بندد، در واقع به دلیل داشتن یک سری ترکیبات در شهد این گیاه، محصول مورد نظر دیرتر رس خواهد بست.

این عسل ها برای معده بسیار سودمند هستند، به طوری که باعث می شود مصرف آن ها تاثیر بسیار زیادی در تقویت این ارگان داشته باشد و به این ترتیب با تقویت معده می توان مطمئن شد که هضم جذب غذاها به درستی انجام می شود، در صورتی که در جذب غذاها مشکلی وجود داشته باشد می تواند سبب سوءتغذیه گردد و از طرفی با هضم بهتر مواد غذایی معده فرد بیش از حد احساس سنگینی نخواهد داشت و حتی مواد غذایی چرب هم به راحتی هضم می گردد.

عسل ارگانیک زول، دارای ویتامین هایی مثل ویتامین B می باشد، این نوع ویتامین می تواند پوست و مو را تقویت کند، به طور مثال جلوی شکنندگی ناخن ها را بگیرد، از طرفی می تواند در ریشه مو ها تجمع پیدا کند و باعث رشد بهتر موها شود، به طوری که از ریزش موها نیز جلوگیری می گردد، همچنین مصرف این ویتامین موجود در عسل ارگانیک زول تاثیر زیادی در بازسازی سلول های آسیب دیده دارد و به این ترتیب می تواند باعث بهبود سریع زخم ها نیز شود.

لیست قیمت عسل ارگانیک

شیره عسل در ظرف از نمای بالا

لیست قیمت عسل ارگانیک متناسب با موارد مختلفی تنظیم می گردد و یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره این قیمت ها بدانید این است که بالا یا پایین بودن قیمت یک عسل نمی تواند تبدیل به راهی برای سنجش میزان کیفیت آن باشد، چون به راحتی می توان عسل های نا مرغوب را به قیمتی گزاف وارد بازارها کرد و به این ترتیب نباید به این صورت تلقی شود که عسل گران بهترین عسل بوده و عسل هایی که با بهایی ارزان ارائه می شوند، ارزش کمتری دارند.

در حالت کلی، عسل ارگانیک های ارگانیک متناسب با میزان بسته بندی شده و همچنین مقادیری که در یک سفارش توسط مشتری ثبت می شود، تعیین می گردد و یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود این محصولات با قیمتی ارزان تر به متقاضیان ارائه شود، سفارشات عمده خواهد بود که در مقادیر بالا صورت گرفته و به این ترتیب نقش مهمی در افزایش درصد فروش این محصولات طبیعی و ارگانیک در داخل کشور داشته است.

فروش عمده عسل ارگانیک خوانسار

شیره عسل به همراه قاشق فلزی

فروش عمده عسل ارگانیک خوانسار از آن جایی که به شکل چند کیلویی انجام می شود، در ظروفی مانند ظروف پلاستیکی انجام می شود تا به این ترتیب حمل و نگهداری آن آسان گردد و از سوی دیگر وجود ظروف پلاستیکی باعث می شود که طول عمر این محصولات افزایش پیدا کند.

متقاضیانی که می خواهند محصول مورد نظر خود را با قیمتی استثنایی تهیه کنند، تنها کافی است که با کارشناسان فروش در این مرکز تماس حاصل کنند و خرید خود را ثبت کنند که پس از ثبت خرید مورد نظر، در عرض چندین روز کاری، محصول به دست مشتری خواهد رسید.

در مجموعه عسل آنسه تلاش می شود که محصول هم به صورت خرده و هم به صورت عمده به دست متقاضیان برسد و مهم ترین نکته درباره عسل های این مجموعه، علاوه بر طعم و کیفیت خوب، داشتن درصد خلوص بالا می باشد و می توان انواعی از عسل های خالص تک گل و یا عسل چند گیاه را از این مجموعه تهیه کرد.

 

14 دیدگاه

  • سلام از طعم و کیفیت عسل خوانسار راضی بودم امکان مجدد ثبت سفارش وجود داره؟

  • واقعا در زمانی که ناشتا هستیم باعث تقویت کلا بدن میشه خیلی واقعا خوبه
    چون من وقتی میرم باشگاه خیلی سریع بدنم خالی میکنه و نمیتونم درست تمرین کنم اگر اینطور باشه خیلی عالیه چطور میتونم این نوع عسل رو از شما خرید کنم

  • سلام آیا شما فروش عمده هم دارید یا فروش شما فقط به صورت جزئی هست؟

  • افرادی که در هضم غذا مشکل دارن پیشنهاد ویژه میدم این عسل رو به صورت ناشتا میل کنند چون روند هضم غذا رو سریعتر می‌کنه.

  • عسل ارگانیک خوانسار برای افرادی که صبح ها انرژی کافی برای انجام کار ها ندارند بی نظیر هستش پیشنهاد ویژه میکنم مصرف کنید.

  • افرادی که سیستم گوارشی ضعیف دارند صبح حتما این عسل رو استفاده کنند

  • این عسل با توجه به خواصی که داره بهتره بعد تمرین مصرف کنم چون واقعا بعد تمرین احساس خستگی اذیت می‌کنه چطور میتونم خرید کنم؟

  • این نوع عسل رو حتما روزانه مصرف کنید یک آنتی باکتریال قوی هستش و از بروز ویروس ها به داخل بدن جلوگیری میکنه

  • از مطالعه مطالب فوق متوجه خواهید شد
    این عسل تاثیر زیادی در رفع بوی بد دهان خواهد داشت، چون دارای خاصیت آنتی باکتریالی بوده و این ویژگی باعث کم شدن فعالیت باکتری در دهان شده که یکی از مهم ترین عوامل ایجاد بوی بد دهان هستند.

  • شاید براتون جالب باشه که بدونید کسانی که مشکل معده دارن اگه از عسل استفاده کننده در حد زیادی مشکلات گوارشی آن ها حل میشه

  • کلا اگه افراد به اندازه در رژیم غذایی خود از عسل استفاده کنند به سلامت خودشون کمک زیادی می کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *