ظرف عسل کنار گل های متفاوت

عسل چهل گیاه یکی از انواع عسل های بسیار مفید و پر خاصیت است که افراد بسیاری به صورت روزانه از این عسل درجه یک و عالی استفاده می کنند. مجموعه بزرگ آنسه به عنوان عرضه کننده موفق عسل چهل گیاه چندین‌ سال است که فعالیت می کند و در این مسیر افتخارات بسیاری کسب نموده است. عرضه کننده عسل چهل گیاه عمده محصولات عالی و باکیفیت خود را به صورت عمده به فروش می رساند که این موضوع باعث می شود مشتری بتواند این عسل درجه یک را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری نماید.

عسل چهل گیاه عمده شامل چه گیاهانی می باشد؟

جاری شدن عسل از قاشق چوبی

عسل چهل گیاه عمده محصولی فوق العاده است که در مقایسه با سایر انواع عسل تفاوت های بسیاری دارد. عسل چهل گیاه محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد که صفر تا صد توسط زنبورهای عسل تولید شده و سپس توسط این مجموعه جمع آوری شده و در بسته بندی های مختلف و باکیفیت روانه بازار فروش عمده می شود. زنبور های تولید کننده عسل چهل گیاه از شهد گیاهان مختلفی از جمله آویشن، بومادران، اسطوخودوس، بابونه، آفتابگردان، یونجه، زرشک، سیب و… تغذیه می کنند.

بسیاری از گیاهان بهاره هستند؛ یعنی در فصل بهار سبز می شوند و یا شکوفه می دهند. تعداد گیاهان بهاره از سایر گیاهان بسیار بیشتر می باشد. به دلیل تنوع پوشش گیاهی در فصل بهار زمینه برای تغذیه زنبور های عسل از انواع مختلف گیاهان بسیار بیشتر فراهم می باشد. به همین دلیل زنبور ها می توانند از شهد گل ها و گیاهان مختلف استفاده نموده و سپس عسل تولید کنند. عسل چهل گیاه نیز از دسته عسل هایی است که در فصل بهار تولید می شود.

این طور که از نام عسل چهل گیاه پیدا است این عسل از فرآوری شهد چهل نوع گیاه تولید شده است. اما آیا زنبور داران قادر به شمارش گیاهانی که زنبور ها از شهد آن ها استفاده می کنند هستند؟ قطعا جواب این سوال خیر است؛ زیرا این کار در عمل غیر ممکن است زیرا ممکن است زنبور ها کیلومتر ها پرواز کنند و از شهد گیاهان استفاده کنند. بلکه عبارت چهل گیاه به این معنی است که در فصل بهار به دلیل تنوع گیاهان زنبور ها از شهد تعداد زیادی گیاه استفاده می کنند و این تعداد گاهی بسیار بیشتر از چهل گیاه می باشد.

عسل چهل گیاه عمده در بارداری:

قاشق چوبی کنار چند ظرف عسل

بارداری یکی از دوره های حساس و بسیار مهم هر مادری است که در این دوره مسائل بسیاری وجود دارد که باید رعایت شود و بی توجهی اندک می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. همچنین یکی از مواردی که بسیار مهم است تغذیه مادر می باشد به طوری که مادر باردار باید از مواد غذایی سالم و ارگانیک و مقوی استفاده نموده تا هم خود سالم باشد و هم به سلامت جنین آسیبی نرسد و جنین بتواند به رشد و تکامل برسد. عسل طبیعی چهل گیاه محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک و همچنین مقوی است که مصرف آن در بارداری بسیار توصیه می شود.

جنین در دوران بارداری برای رشد به مواد معدنی بسیاری احتیاج دارد که اگر این مواد به خوبی برای بدن مادر تامین نشود باعث بروز مشکلاتی از جمله زایمان زودرس و یا سقط جنین می شود. عسل چهل گیاه عمده در بارداری بسیار مفید می باشد زیرا این اصل دارای مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله آهن کلسیم پتاسیم انواع ویتامین ها و… می باشد و مصرف آن می ‌تواند همه مواد معدنی مورد نیاز بدن مادر باردار را به خوبی تامین نماید.

همچنین مشکلات گوارشی دوران بارداری بسیار شایع می باشد و همه افراد از این مشکلات در دوران بارداری رنج می برند. مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری عسل چهل گیاه به صورت ناشتا تا حدود بسیاری از ایجاد این مشکلات گوارشی از جمله حالت تهوع در طول روز جلوگیری می نماید. علاوه بر این پیش از بارداری نیز اگر روزانه یک قاشق غذاخوری عسل چهل گیاه مصرف شود برای مادر و جنین بسیار مفید خواهد بود.

طبع عسل چهل گیاه عمده:

چکیدن عسل از قاشق چوبی روی ظرف عسل

در فرایند تولید عسل چهل گیاه عمده از شهد گیاهان مختلف استفاده می شود که هر کدام از این گیاهان خواص مخصوص به خود و همچنین طبع های متفاوتی دارند. اما به طور کلی در طبیعت بیشتر گیاهان و فرآورده های گیاهی دارای طبع گرم و یا معتدل می باشند که این دو طبع نسبت به طبع سرد بسیار بهتر و برای سلامتی مفید تر می باشد. به همین دلیل عسل چهل گیاه نیز در بیشتر اوقات دارای طبع گرم و گاه دارای طبع معتدل می باشد.

با توجه به طبع گرم و معتدل عسل چهل گیاه عمده می توان از این عسل برای درمان بسیاری از بیماری ‌ها استفاده نمود زیرا بسیاری از بیماری هایی که افراد به آن مبتلا می شوند به دلیل طبع سرد بدن می باشد که مصرف این عسل می تواند سردی بدن را کنترل کرده و به سلامتی بدن و درمان بسیاری از بیماری‌ ها کمک نماید.

لازم به ذکر است که بسیاری از نازایی ها به دلیل طبع سرد بدن می باشد. بنابراین مصرف عسل می تواند بسیاری از نازایی ها را درمان کند. کرونا نیز یکی از بیماری هایی است که مصرف گرمی جات می تواند به درمان آن کمک کند. همچنین مصرف عسل چهل گیاه با طبع گرم می تواند عوارض پس از کرونا از جمله مشکلات ریوی را تا حدودی درمان کند.

ویژگی های عسل چهل گیاه عمده:

قاشق چوبی آغشته به عسل

عسل چهل گیاه عمده و همچنین مرغوب ویژگی هایی دارد که همه افراد این عسل درجه یک و مرغوب را با توجه به این ویژگی ها می شناسند و به این ترتیب شما می ‌توانید با توجه به این ویژگی ها از خرید عسل های تقلبی امتناع ورزید و همواره یک محصول اصل و با کیفیت خریداری نمایید. ویژگی های عسل چهل گیاه عمده عبارت است از:

• عسل چهل گیاه دارای رنگ روشن می باشد،  به طوری که اغلب در رنگ هایی مانند زرد یا قهوه ای روشن دیده می شود و این که عسل چهل گیاه عمده،  زرد شود و یا قهوه ای، بستگی به نوع زنبور ها و همچنین شهد گیاهانی که در تولید محصول مورد استفاده قرار می گیرند، دارد و به این ترتیب هر چه عسل غلیظ تر باشد،  به همان میزان نیز احتمال این که رنگ محصول قهوه ای شود،  وجود دارد.

• عسل چهل گیاه کاملا شفاف است و به هیچ وجه دارای رنگ کدر نمی باشد،  ممکن است در بازارها عسل هایی یافت شود که ظاهر غیر طبیعی دارد و کدر است،  یعنی عسل روان و حباب های درون آن به هیچ وجه دیده نمی شود و به این ترتیب می توان متوجه شد که کیفیت عسل چگونه است.

• عسل چهل گیاه بوی مطبوع دارد،  در واقع حتی کیفیت عسل ها را می توان با بو کشیدن نیز مشخص کرد،  عسل چهل گیاه عمده دارای بوی خاصی است که به دلیل وجود شهد گیاهان معطر در ساختارش ایجاد می شود و اگر مطمئن نیستید که عسل ارائه داده شده اصل است یا نه،  می توانید با بو کردن آن را مشخص کنید.

• در ساختار عسل چهل گیاه مرغوب هیچ گونه ناخالصی وجود ندارد،  منظور از ناخالصی موادی است که ممکن است به صورت پراکنده و یا ته نشین شده در محصول دیده شوند و این به معنای این است که یکی از مراحل تولید،  نگهداری و یا بسته بندی با مشکل مواجه شده است، به طور مثال نگهداری محصول در مکان نادرست می تواند سبب افزایش نا خالصی ها شود.

• عسل چهل گیاه عمده آنسه طعم شیرین دارد،  اما شیرینی آن به حدی نیست که فرد با خوردن چند قاشق از آن دچار افزایش شدید قند خون شود،  بلکه به این صورت خواهد بود با مصرف این محصول فرد می تواند قند خون متعادلی داشته باشد و دجار افت فشار نشود.

• عسل چهل گیاه آنسه دارای غلظت مناسب می باشد یعنی نه زیاد غلیظ است و نه زیاد رقیق، اگر بیش از حد غلیظ باشد،  ممکن است که چسبندگی زیادی ایجاد کند و ویسکوزیته آن بالا باشد و از این طریق قابل تشخیص خواهد بود.

خرید عسل چهل گیاه عمده ارزان قیمت

عسل چهل گیاه عمده که در مجموعه عسل آنسه ارائه می گردد،  به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه واقع شده است،  به طور مثال یکی از مهم ترین ویژگی های عسل چهل گیاه مجموعه آنسه،  این است که بدون هر گونه ماده نگهدارنده خواهد بود،  چون به طور کاملا طبیعی از طبیعت استخراج شده و سپس در بسته بندی های مناسب پلمپ می شوند تا به این طریق بدون نیاز به داشتن هر گونه ماده نگهدارنده سالم باقی بماند.

لازم به ذکر خواهد بود که عسل چهل گیاه عمده این مجموعه حتی از هزینه کمتر و مناسب تری هم برخوردار خواهد بود،  به طوری که طبق مقایسه های انجام شده، مشخص گردید که قیمت های ارائه داده شده حدود سی الی سی و پنج درصد کمتر از بازار های فروش دیگر خواهد بود،  به این ترتیب مشتریانی که به دنبال خرید عمده هستند،  می توانند سفارشات خود را از این مجموعه انجام دهند، تمامی سفارشات نیز به شکل غیر حضوری به ثبت می رسند و به این ترتیب کار خریداران راحت خواهد بود.

10 دیدگاه

  • سلام ممنون از مجموعه خفن آنسه به خاطر این مطالب مفید و همچنین محصولات عالی و متنوعشون.

  • ممنون از شما بابت این اطلاعات مفید. من تا حالا فکر میکردم عصاره گیاهان رو با عسل مخلوط میکنن تا عسل اون گیاه تشکیل بشه🥹

  • خانمی باردار هستم که در بارداری های قبلیم تا ماه چهارم حالت تهوع داشتم ولی در این بارداری به لطف عسل چهل گیاه آنسه هیچ حالت تهوعی رو تجربه نکردم.

  • سلام با تشکر از اینکه ویژگی های عسل مرغوب رو گفتید.با این روش ها میشه عسل های تقلبی رو شناخت و نخرید.

  • سلام یک سوال داشتم از مشاورین این مجموعه.من در مورد خواص لاغری مخلوط عسل چهل گیاه و دارچین چیز هایی شنیدم آیا صحت دارد؟

  • من یه جایی خوندم که عسل های بهاره از لحاظ مواد معدنی بسیار غنی تر از سایر عسل ها هستند.این عسل هم چون بهاره هست مواد معدنی بسیار بیشتری داره مطمئنا

  • سلام تشکر ویژه دارم از مشاورین این مجموعه که پاسخ بدهند آیا مصرف این عسل برای افراد مبتلا به دیابت نوع دو ضرری ندارد ؟

  • من مطلب فوق رو مطالعه کردم.سوالم اینه که من دیابت بارداری دارم آیا میتونم از این محصول استفاده کنم؟

  • سلام.با توجه به اینکه توی این مطلب گفتید طبع این عسل گرم و معتدل هست،آیا امکانش هست که مصرف این عسل باعث جوش صورت بشه؟

  • سفارشم به دستم رسید.طعمش واقعا عالیه.خیلی طعمش رو دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *