دو قطعه موم عسل روی هم

دو قطعه موم عسل روی هم

از جمله ویژگی های مهم محصولات خوراکی که در زمان خریداری مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، ارگانیک و اصل بودن آن است که عسل گیاهی وحشی ارگانیک آنسه این خصوصیات را دارد که امروزه به صورت گسترده توسط باتجربه ترین عرضه کنندگان در تمامی فروشگاه ها و بازارهای آنلاین و حضوری عرضه می شود.

عرضه این نوع عسل در انواع مختلف از نظر رنگ، بسته بندی و وزن با بهترین کیفیت و شیک ترین بسته بندی انجام می شود. عسل گیاهی آنسه به دلیل ارگانیک بودن و طعم مطلوب فروش ویژه ای را در بازار داخلی نسبت به سایر محصولات مشابه به خود اختصاص داده است.

فروش ویژه عسل گیاهی با قیمت ارزان و مناسب سبب شده تا بسیاری از افراد جذب خرید آن شوند. امروزه اغلب به منظور فروش ویژه و ارزان قیمت عسل وحشی آنسه اغلب از دو روش عمده و مستقیم استفاده می شود.

عسل گیاهی وحشی عمده

موم عسل قهوه ای

از جمله مواد غذایی که به صورت صد در صد طبیعی و ارگانیک بدون دخالت انسان و به روش کاملا سنتی از طبیعت به دست می آید، عسل وحشی است. عسل گیاهی وحشی از طعم و عطری مطلوب و بسیار زیاد برخوردار است و خواص درمانی فراوانی نیز در آن وجود دارد.

این نوع عسل در مناطق کوهستانی که دارای مراتع و دشت های وسیع و پوشش گیاهی فراوان است، تهیه شده و خواص آن کاملا ثابت بوده و توسط انسان دچار تغییر و تحول نمی شود. امروزه از این عسل اغلب جهت افزایش سلامت عمومی بدن و درمان برخی از بیماری ها به صورت گسترده در طب سنتی و حتی طب نوین استفاده می شود.

خوب است بدانید که عسل گیاهی وحشی به نام های دیگری از جمله عسل صخره ای و درختی و حتی عسل کوهی نیز معروف است. این محصول توسط زنبورهای وحشی در بین انواع حفره و شکاف های صخره و کوه ها و همچنین در لابه لای شاخه های درخت تولید می شود.

عسل های گیاهی وحشی اغلب در مناطق جنوبی کشور ایران از جمله استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، کرمان و در برخی مناطق شمالی و البته در استان کردستان ذخیره و تولید می شود. وجود برخی خصوصیات در زنبورهای وحشی و عسل تولید شده توسط آنها سبب تمایز با زنبور و عسل کندو شده است.

از خواص شگفت انگیز عسل گیاهی  وحشی می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ تمامی آنزیم ها، ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد مغذی موجود در آن به دلیل تولید کاملا طبیعی و عدم پردازش در فرایند تولید اشاره کرد. عسل گیاهی وحشی به دلیل کیفیت و خواص بالا اغلب به صورت عمده توسط مشتریان خریداری می شود.

عسل گیاهی کنار

موم عسل زرد

از دیگر عسل های طبیعی و خالص که بسیار معروف است، عسل گیاهی کنار می باشد. به عسلی که توسط زنبور ها از تغذیه کردن درخت کنار یا سدر تهیه شده و تمامی خواص این گیاه را در بردارد، عسل کنار گفته می شود که البته به نام سدر نیز معروف است.

از ویژگی های شگفت انگیز این عسل، سرشار بودن از انواع مواد مغذی، املاح معدنی و ویتامین های فراوان و البته سرشار از خواص ضد باکتری و ضد میکروبی است. افراد می توانند این عسل را در رژیم غذایی خود قرار داده و سطح سلامتی خود را ارتقا داده و همچنین سیستم ایمنی بدن خود را در برابر انواع بیماری ها تقویت کنند.

عسل کنار به دلیل ارزش غذایی بالا، طعم شیرین و مطلوب و خواص گیاهی فراوانی که دارد، مورد محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته و جایگزین انواع مواد غذایی مضر و حتی داروهای شیمیایی شده است.

از مواد معدنی موجود در عسل گیاهی کنار می توان به آهن، سلنیوم، کلسیم، فسفر، روی، منیزیم و همچنین انواع ویتامین های گروه B و C اشاره کرد.

کمک به رشد حافظه در کودکان، تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، تقویت قوای جنسی و حتی جسمی بدن به دلیل طبع گرم، رفع گرفتگی عضلات و نرم شدن آن، افزایش اشتها که می تواند به افراد لاغر در افزایش وزن کمک کند، تقویت دستگاه گوارش و درمان یبوست و بواسیر، کاهش انواع علائم سرماخوردگی و مانع از ابتلا به آن به دلیل سرشار بودن از ویتامین C و E فراوان از جمله خواص عسل گیاهی کنار است.

عسل گیاهی اقاقیا

موم عسل در بشقاب

از جمله محصولات زنبور عسل که از ارزش بالایی برخوردار است، عسل گیاهی اقاقیا کی باشد. اقاقیا نوعی گل است که با توجه به گونه های خود از نظر رنگ و شکل تنوع گسترده ای دارد. زنبورهای عسل اغلب از اقاقیا سفید و زرد جهت تولید زنبور تغذیه می کنند که این دو نوع گل در تعیین رنگ نهایی عسل تاثیر بالایی دارند.

خوب است بدانید که عسلی که از اقاقیای زرد رنگ تهیه شده باشد داری رنگ زرد و عسل اقاقیای سفید اغلب بدون رنگ است. دلیل اصلی کمیاب و ارزشمند بودن این نوع عسل، گل دهی این گیاه به مدت ۷ الی ۱۰ روز و امکان تولید عسل توسط زنبور تنها در این بازه زمانی است.

از ویژگی های ظاهری عسل گیاهی  اقاقیا می توان به طعم کاملا ملایم، بدون بو یا بوی کم، رنگ زرد یا سفید همان بی رنگ بودن و روان بودن آن اشاره کرد. افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، می توانند عسل را به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و مقوی به همراه سایر مواد خوراکی از جمله انجیر برای بهبود عملکرد بدن خود استفاده نمایند.

کاهش قند خون و حتی جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع یک و دو در هر سن و دوره از زندگی، کمک به کاهش وزن اصولی، مراقبت از پوست در برابر انواع بیماری ها و کمک به بهبود سریع انواع زخم های سطحی و عمیق از جمله خواص شگفت انگیز عسل گیاهی اقاقیا محسوب می شود.

عسل اقاقیا دارای طبع گرم بوده و به همین دلیل در طب سنتی اغلب به عنوان یک دارو گیاهی و طبیعی برای درمان کم خونی استفاده می شود. طبع گرم این عسل سبب دفع بلغم و سردی از بدن شده و برای افزایش انرژی و ایجاد نشاط و آرامش مفید است. همچنین در طب سنتی به عسل خون ساز نیز شناخته شده است.

فروش عسل گیاهی آنسه

موم عسل زرد با شیره

عسل گیاهی آنسه با توجه به خواص درمانی و خوراکی بالا، کیفیت عالی و اصل بودن توانسته فروش فوق العاده ای را در بازار های داخلی و حتی خارجی ر مقایسه با سایر محصولات مشابه به خود اختصاص دهد. فروش این نوع عسل اغلب توسط فروشندگان متخصص و باتجربه به روش های مختلف انجام می شود.

از رایج ترین روش های فروش این محصول می توان به روش های مستقیم، غیر مستقیم، عمده و جزئی اشاره کرد. در روش مستقیم نبود انواع واسطه ها و البته خرید از شخص تولید کننده و حذف تمامی هزینه های اضافی مربوط به واسطه ها سبب کاهش چشمگیر قیمت این محصول شده است.

در روش غیر مستقیم عسل آنسه از انواع واسطه و فروشنده ها و یا از طریق سایت های خرید و فروش با نرخ بالاتری خریداری می شود. فروش این محصول در بسته بندی های بسیار شیک و بهداشتی با درج تاریخ تولید و انقضاء و نشان بهداشت، با وزن های استاندارد و متفاوت و با قیمت مناسب نیز صورت می گیرد.

در چندین سال اخیر با توجه به روی آوردن افراد به خرید اینترنتی و غیر حضوری به دلیل مشکلات فراوان از قبیل ترافیک، عدم فرصت کافی، بیماری های واگیردار و آلودگی هوا بسیاری از فروشندگان و حتی تولید کنندگان به صورت اینترنتی اقدام به فروش این محصول کرده اند.

در فروش اینترنتی از سایت های معتبر، افرادی تحت عنوان پشتیبان به راهنمایی جامع و کامل خریداران در رابطه با محصول مورد نظر از جهت خواص، خصوصیات و مشخصات پرداخته تا آنها با اطمینان عسل گیاهی آنسه را خریداری نمایند و رضایت کافی از سایت مورد نظر را داشته باشند.

قیمت انواع عسل گیاهی وحشی ارگانیک آنسه

قاشقک درون شیره عسل

انواع عسل گیاهی وحشی ارگانیک آنسه با توجه به پوشش گیاهی، طعم، رنگ، میزان غلظت و عطر و بو با توجه به نیاز مشتریان با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

قیمت اصلی و دقیق انواع عسل های گیاهی وحشی پس از تکمیل فرایند های تولید و بسته بندی این محصول در کارگاه و کارخانه های تولید کننده، توسط افراد و سازمان های با تجربه و متعهد با در نظر گرفتن برخی عوامل مشخص و تعیین شده و سپس طی بیانیه ای به مراکز خرید و فروش طی بیانیه ای ابلاغ می گردد .

پس از ابلاغ قیمت تعیین شده، تمامی واحد های فروش می بایست با قیمت ثابت و مشخص شده، محصول مورد نظر را به خریداران عرضه نمایند. وزن، نوع متریال استفاده شده برای بسته بندی، درصد خالص و اصل بودن عسل، کیفیت، تورم، نوسانات موجود در بازار از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول به شمار می رود.

قیمت این محصول را می توان به صورت اینترنتی از سایت های فروش که به صورت معتبر فعالیت دارند، جویا شده و سپس با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی خود، نسبت به خریداری آن اقدام نمایید. عسل گیاهی وحشی آنسه ارگانیک در سایت فروش ما با قیمت مناسب در وزن های متفاوت از جمله ۲۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی با توجه به نیاز مشتری به فروش می رسد.

 

16 دیدگاه

  • اگر دیابت دارید یا دنبال استفاده از قند طبیعی هستید از عسل به عنوان شیرین کننده کیک استفاده کنید

  • علاوه بر قیمت مناسب، محصولات این مجموعه کیفیت مطلوبی داشتند ما که از خرید خود راضی بودیم

  • سلام‌. اگر مشکل معده دارید سعی کنید در وعده صبحانه از عسل استفاده کنید

  • برای داشتن خوابی راحت می توانید قبل از خواب مقداری عسل و شیر گرم بخورید

  • در هنگام سرماخوردگی شدید مقداری عسل، آبجوش و آبلیمو را ترکیب کرده و میل کنید

  • برای درمان سریع سرماخوردگی می تونید عسل استفاده کنید چون خیلی سیستم ایمنی بدن رو بالا می‌بره و برای رفع گلو درد هم خوبه.

  • من هر روز صبح شیر و عسل می خورم و عسل باعث می شه که انرژی بیشتری برای فعالیت روزانه خودم داشته باشم.

  • من همیشه از سایت شما عسل میخرم تمامی عسل هایی که تاحالا امتحان کردم بسیار عالی بودند.

  • عسل جز فرآورده های طبیعی هست و به همین دلیل املاح و ویتامین های موثری داره که بسیار برای بدن انسان مفید هستند.

  • عسل اقاقیا بسیار خوش طعم است و من برای اولین بار بود که این محصول را خریداری کرده بودم بسیار فوق العاده بود و من عاشق اون شدم.

  • سلام. اگر از انواع بیماری های گوارشی رنج می برید، حتما عسل اقاقیا را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

  • این عسل به دلیل طعم و شیرینی طبیعی که دارد، می توان جایگزین انواع شیرین کننده های مضر نیز باشد.

  • مصرف عسل گیاهی آنسه سبب درمان اکثر بیماری ها و حفظ سلامت عمومی بدن نیز می شود.

  • عسل گیاهی ارگانیک به صورت کیلویی هستش یا به صورت فله ای؟ به میزان بالا و به صورت عمده سفارش داد؟

  • عسل گیاهی وحشی تاثیر فوق العاده ای برای پاکسازی گلو داره با مصرف آن هر گونه آلرژی و التهاب گلو رو برطرف کنید

  • عسل گیاهی وحشی برای تقویت دستگاه گوارش و برطرف شدن سردی معده فوق العاده هستش حتما مصرف کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *