موم عسل زرد در کنار قاشق چوبی

موم عسل زرد در کنار قاشق چوبیعسل نوعی ماده بسیار مغذی می باشد که در انواع مختلف تولید شده و با کیفیت ترین عسل ها، متعلق به کوهستان های مختلف کشور به ویژه کوه های لرستان می باشد و عسل های به دست آمده از این کوه ها از فروش بالایی برخوردار هستند که مهم ترین دلیل آن شرایط تولید ارگانیک محصول می باشد.

سفارش عمده عسل طبیعی کوههای لرستان بهتر است که از خود مرکز تولیدی انجام شود تا به این ترتیب محصولی که تهیه می شود کاملا اصل، و خالص باشد، همچنین می توان این محصول را از مرکزی که به صورت مستقیم با تولیدی های مختلف در ارتباط است و می تواند بهترین عسل ها را در هر مقداری تهیه کند نیز خریداری کرد.

معرفی عسل طبیعی کوههای لرستان

یک شیشه شیره عسل زرد

عسلی که از کوه های لرستان تهیه می شوند انواع بسیار متنوعی دارند، به طوری که از دامنه های این کوه های طبیعی می توان چندین نوع عسل بسیار کمیاب و البته ارزشمند را تهیه کرد، به طور مثال یکی بهترین عسل طبیعی کوههای لرستان به صورت تک گل و چند گل تقسیم بندی می شوند که در نوع تک گل زنبورها از شهد یک نوع گیاه و در چند گل از شهد چندین گیاه استفاده می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که عسل طبیعی کوههای لرستان معمولاً در رنگ های بسیار مختلفی دیده می شود، چون همانطور که مشخص است ترکیبات هر عسل با عسل دیگر متفاوت بوده و همین می تواند تاثیراتی در رنگ آن داشته باشد، به طور مثال برخی از این عسل ها تیره بوده و برخی مایل به رنگ سفید می باشند.

همچنین از آن جایی که تنوع گیاهانی که در دامنه های کوه های لرستان رشد می کنند، بسیار بالا است، باعث شده که طیف وسیعی از  عسل های گیاهی به دست بیاید که هر کدام از آن ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، مانند رنگ، طعم و همچنین قیمت متفاوت، از طرفداران خاص خود برخوردار هستند.

یکی از انواع محبوب عسل طبیعی کوههای لرستان، عسل وحشی می باشد که دلیل این نامگذاری این است که محصول مورد نظر از شهد گیاهانی به دست می‌ آید که به صورت وحشی و خودرو در منطقه مورد نظر در رشد می کند و به همین دلیل به آن عسل وحشی گفته می شود که معمولا از شهد گیاهانی مثل پونه و آویشن به دست می آید و طعم فوق العاده ای دارد.

گفتنی است که عسل طبیعی کوه های لرستان بیشتر به خاطر داشتن میزان فروکتوز بالا به نسبت گلوکز مورد توجه قرار گرفته است، چون طبق آزمایش های صورت گرفته بر روی این عسل ها، مشخص گردیده که در هر صد گرم از محصول حدود شصت درصد فروکتوز وجود دارد، در حالی که گلوکز آن به بیست درصد و یا حتی کمتر می رسد و به این ترتیب مصرف آن هیچ تاثیر منفی بر بیماران قندی نخواهد داشت.

نکاتی مهم درباره انتخاب عسل طبیعی کوههای لرستان

آغشته شدن قاشق چوبی به شیره عسل به همراه موم عسل

خرید هر محصول به ویژه مواد خوراکی نیازمند توجه و دقت بسیار می باشد زیرا یک سهل انگاری و انتخاب نادرست می ‌تواند مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد نماید. مانند هر محصول دیگر، باید در انتخاب عسل نیز دقت بسیاری شود و به همین دلیل قصد داریم شما را با نکاتی مهم درباره انتخاب انواع عسل طبیعی کوههای لرستان آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید؛

یکی از مهم ترین نکات در این زمینه، دقت به نوع نگهداری محصول می باشد، بهترین عسل ها در دمای متعادل محیط نگهداری می شوند و همچنین ظرف در نظر گرفته شده برای آن ها نیز به شکلی است که بتواند عسل را در برابر رطوبت و آب و حمله برخی از حشرات در امان نگه دارد، به این منظور ظروف انتخابی دارای درب پلمپ شده بوده و مشتری می تواند اطمینان حاصل کند که محصول قبلا باز نشده و بهداشتی است، همچنین وجود پلمپ در ماندگاری محصول هم دخیل خواهد بود.

عسل های درجه یک به قدری با کیفیت هستند که در صورت قرار گرفتن در برابر حرارت بالا و یا دمای پایین به هیچ وجه دچار تغییر شیمیایی نخواهند شد، این در حالی است که اگر شیره عسل تقلبی را در دمای بالا قرار دهیم به دلیل شکر موجود در آن، عسل به رنگ سیاه تغییر خواهد کرد، در واقع وجود شکر در داخل  آن باعث می شود که محصول از لحاظ شیمیایی ثبات نداشته باشد.

بسیاری تصور می کنند که بهترین عسل ها باید چسبندگی بالایی داشته باشند، در حالی که این تصور اشتباه بوده و تنها شیره عسلی که از شکر تهیه شده باشد، چنین ویژگی خواهد داشت و عسل های طبیعی به هیچ وجه چسبنده نبوده و حتی به راحتی با آب پاک می شوند، چون در ساختار آن ها موادی وجود دارد که سبب شده آب حلال مناسبی برای آن ها باشد و بتوان با حل کردن آن ها در آب، به اصل و خالص بودنشان پی برد.

عسل طبیعی کوههای لرستان و خاصیت درمانی آن برای یبوست

چکیدن شیره عسل از قاشقک عسلی

عسل لرستان یک فرآورده طبیعی بسیار مفید است که در ساختار خود شگفتی های فراوانی را پنهان نموده است که شما می توانید با مصرف آن از این شگفتی ها و خواص درمانی بی شمار آن بهره مند شوید. عسل یکی از داروهای طبیعی بسیار مهم و موثر می باشد که بسیاری از بیماری ها با مصرف عسل به طور کامل درمان می شوند که یکی از خواص درمانی عسل درمان یبوست می باشد.

یبوست یک بیماری بسیار شایع مربوط به دستگاه گوارش است که به دلیل کمبود مواد معدنی موجود در معده و مواد موثر در گوارش و هضم غذا پدید می آید، به این صورت که غذا دیر هضم شده و پس از این نیز مدفوع به صورت یک توده بسیار سفت به سمت روده بزرگ حرکت می کند. این مشکل بسیار دردناک بوده و بسیاری از افراد و به ویژه کودکان به این بیماری دچار هستند و در بزرگسالی دچار بواسیر می شوند.

عسل طبیعی کوههای لرستان یک داروی بسیار موثر برای یبوست می باشد. مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری عسل لرستان باعث می شود که مواد معدنی مورد نیاز برای هضم غذا در معده تامین شده و عمل هضم غذا به شکل طبیعی انجام شود. عسل لرستان یک محصول کاملاً طبیعی می باشد و از آن می توان برای درمان یبوست کودکان نیز استفاده نمود.

 

عسل طبیعی کوههای لرستان را از کجا بخرم‌؟

موم عسل زرد حاوی شیره عسل فراوان

حال که با ویژگی های عسل های طبیعی و مرغوب کوهی آشنا شدیم، بسیاری این سوال را می پرسند که از کجا می توان عسل اصل لرستان را خریداری کرد؟ فروشگاه اینترنتی عسل آنسه بهترین مرکز فروش انواع عسل در خاورمیانه است که بهترین انواع عسل را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.

همچنین یکی از بهترین مراکزی که می توان از طریق آن عسل های صد درصد اصل تهیه کرد، تولیدی های معتبری است که معمولا در دامنه کوه ها مستقر هستند و بلافاصله پس از تولید عسل، آن ها را به فروش می رسانند و می توان از طریق آن ها این عسل های تازه را خریداری نمود، این مراکز از آن جایی که دسترسی مستقیم به عسل های طبیعی و وحشی دارند، بهترین گزینه خواهند بود.

باید خرید عسل طبیعی کوههای لرستان از مجموعه ای انجام شود که بیشترین خریدار را دارد، وجود خریدار زیاد نشان می دهد که محصول ارائه داده شده توسط این مجموعه به قدری با کیفیت است که سبب جلب رضایت مصرف کنندگان شده و فروش آن را افزایش داده است، همچنین اغلب مشاهده می شود که در این مجموعه ها خرید های ثبت شده به شکل عمده ای و چند کیلویی خواهد بود که دلیلی مبنی بر مرغوبیت محصولات ارائه داده شده است.

همچنین بهتر است که خرید این محصولات از فروشگاهی انجام شود که محصول را در بسته بندی های پلمپ شده ارائه می دهد و از خرید محصولی که پلمپ نداشته و به صورت باز شده به فروش می رسند، خودداری کرد، چون مشخص نیست که در چه شرایط و محیطی تولید و بسته بندی آن انجام شده و ممکن است که حتی محصول دچار فساد نیز شده باشد و مصرف آن سبب بروز برخی بیماری های گوارشی گردد.

 

صادرکنندگان عسل طبیعی کوههای لرستان

ریختن شیره عسل روی قاشق چوبی

عسل طبیعی کوههای لرستان که در مراکز معتبر تهیه می شود، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز بسیار محبوب شده و صادرکنندگان عسل طبیعی کوه های لرستان توانسته اند سود زیادی از صادرات این محصول به دست بیاورند، چون میزان تقاضا از این مراکز صادراتی عسل طبیعی کوههای لرستان به شدت بالا است.

صادرکنندگان برتر عسل طبیعی کوههای لرستان با شناسایی بازارهای فروش جدید در کشورهای مختلف میزان صادرات را تا حدود سی درصد افزایش داده اند و متقاضیانی که به دنبال تهیه این عسل های مرغوب و اعلا هستند، می توانند با مشاورین مجموعه آنسه ارتباط بگیرید و عسل ها را به شکل کیلویی و یا عمده از این مرکز صادراتی سفارش دهند.

یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده بسیاری از متقاضیان نظر مثبتی نسبت به عسل های مجموعه آنسه داشته باشند، این است که محصول مورد نظر در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار است، قیمت متناسبی نیز دارد و بیش از حد گران و یا بیش از حد ارزان نیست.

 

22 دیدگاه

  • برای خرید از شما باید چطور اقدام کرد و اینکه این عسل طبیعی از خود لرستان هست؟
    مطلبتون خوب بود و شرایط خرید رو توضیح نداده بود
    درمتنتون نکته جالبی رو بیان کردید گفتید برای خرید برای بسته بندی حواسمون باشه که پلمپ باشه چون ممکنه شرایط نگه داریش بد باشه
    تشکر از مطلبتون و اینکه ممنون میشم اطلاع بدید که چطور باید خرید کنم

    • سلام، وقتتون بخیر، در ابتدا از این که این مجموعه رو برای خرید انتخاب کردید متشکریم، شما می توانید برای خرید از ما و جهت انجام سفارشات خود از مشاورین ما در تماس باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام مطالب خیلی مفیدی قرار دادید برای خرید چه طوری اقدام کنم؟

  • سلام من از این عسل برای تهیه ماسک صورت استفاده کردم فوق العاده بود کاملا آکنه برطرف شد.

  • سلام.من این عسل رو سفارش داده بودم و به دستم رسیده.همانطور که گفته شده درب بسته بندی پلمپ بود.

    • سلام، وقتتون بخیر، اول از همه ممنونیم که مجموعه آنسه را برای خرید انتخاب کردید، خرسندیم که توانسته ایم با ارائه محصولی مناسب، رضایت شما را کسب کنیم.

  • سلام خدا قوت سری پیش این محصول رو سفارش دارم طعمش عالی بود این سری می‌خوام عمده خرید کنم شرایط خرید به چه صورته؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مجموعه آنسه رو برای خرید عسل در نظر گرفتید، برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید عمده، می توانید بت کارشناسان ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام خداقوت میشه کمک کنید چطور میشه از محصول رو عمده سفارش داد و اینکه اگه به صورت عمده سفارش بدیم رو قیمت نهایی تاثیر داره؟

  • سلام، ممنون میشم در مورد خرید این عسل ها از مجموعتون منو راهنمایی کنید.

  • سلام، خدا قوت، به نظر من محصولاتتون اینقدر با کیفیت هست که اگه کسی نخره ضرر کرده، ممنون از مجموعه خوبتون

    • سلام، وقتتون بخیر، خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شمارا جلب نماییم.

  • خیلی کم پیدا میشه عسل های کوهستانی به صورت عمده به فروش برسه اگه امکانش هست من به صورت کلی احتیاج دارم برام ارسال کنید ممنون میشم🌹🙏

  • عسل لرستان برای کودکان مفید هستش زیرا باعث هضم سریع غذا میشه و کودکان کمتر دچار دل درد میشن.

  • خب باتوجه به اطلاعاتی که گذاشتید مشخصه که عسل شما خالص و طبیعی هستش خب الان مراحل ثبت سفارش رو طی میکنم

  • عسل های کوهی بکر هستند و ارزش بسیار بالایی دارند خودم که از کیفیت این نوع عسلتون راضی بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *