عسل گاوپونه کوهی

عسل گاوپونه بسته بندی

عسل محصولی است که از آن به عنوان شیرین کننده طبیعی یاد می کنند و اغلب مردم ترجیح می دهند که از عسل های کوهی تهیه و مصرف کنند و بهترین نوع آن عسل گاوپونه بسته بندی می باشد که پونه های ارگانیک روییده در کوه ها به دست می آید، سفارش عسل گاوپونه کوهی بسته بندی به طور چشمگیری رونق پیدا کرده و مهم ترین دلیل آن ارائه این محصولات در مقدارهای خرده و فله ای به قیمت عمده می باشد و خرید آن از این مجموعه را به صرفه کرده است.

عسل گاوپونه کوهی

شیره عسل و موم عسل

عسل گاوپونه کوهی همان طور که از نامش پیداست محصولی است که از دامنه های کوهی ایران به دست می آید، جون گاوپونه گیاهی است که تنها در برخی از مناطق کوهی تولید می شود و به این ترتیب لازم است که برای تولید عسل از آن، کندوها در منطقی قرار داده شوند که زنبورها بتوانند به شهد گیاه گاوپونه کوهی دسترسی داشته باشند و به این ترتیب می توان اطمینان حاصل نمود که محصول مورد نظر به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک به دست می آیند.

یکی از مهم ترین مواردی که درباره عسل های گاوپونه کوهی وجود دارد این است که این محصول حتی اگر مورد آزمایش هم قرار بگیرد، کاملا مشخص خواهد شد که محصولی ارگانیک می باشد و هیچ نوع ماده شیمیایی در تولید و فرآوری آن مورد استفاده قرار نگرفته، حتی ذره ای ماده نگهدارنده هم در ساختار این عسل های کوهی یافت نمی شود چون در واقع هیچ نیازی به استفاده از این مواد برای افزایش ماندگاری عسل گاوپونه کوهی نمی باشد و محصول به طور طبیعی نیز می تواند تا سال ها ماندگار باشد.

عسل گاوپونه کوهی  بسیار خوش مزه بوده و طعم آن به قدری بی نظیر است که حتی کودکان نیز به آن علاقه مند می شوند و با توجه به این که محصولی بسیار با ارزش از لحاظ غذایی محسوب می شود، به این ترتیب می تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر و شکلات برای کودکان و نوجوانان باشد، چون به هیچ وجه تاثیری در پوسیدگی دندان ها ندارد و حتی می تواند به عنوان یک عامل کشنده بذای باکتری های دهان و دندان نیز محسوب شود و آن ها را از بین ببرد.

اشتباهاتی در رابطه با خرید عسل گاوپونه کوهی

شیره عسل در قاشق چوبی

ممکن است که هنگام خرید عسل گاوپونه کوهی به برخی نکات مهم توجه نگردد و به این ترتیب انتخابی که برای خرید صورت می‌ گیرد مناسب نباشد، در ادامه به برخی از این اشتباهات اشاره ای مختصر خواهد شد؛

در خرید عسل گاوپونه کوهی توجه گردد که محصولی که حاوی شکرک است، به هیچ وجه تقلبی نبوده و اتفاقا نشان می دهد که محصول کاملا طبیعی و صد درصد خالص است، وجود شکرک عمدتا به دلیل قند موجود در آن می باشد که در اثر برخی از عوامل محیطی مانند تغییر ناگهانی دما ایجاد می شود و ممکن است که ذرات قندی عسل را به هم دیگر بچسباند و به همین ترتیب است که گلوله های قندی بر روی شکر نمایان می شوند.

در صورتی که عسل مورد نظر دارای بسته بندی مناسبی نباشد، انتخاب آن به هیچ وجه توصیه نمی شود، چون در این صورت احتمال این که حشراتی مثل مورچه به عسل حمله کنند وجود دارد و به این ترتیب بهداشت آن به هیچ وجه تضمین شده نخواهد بود، همچنین لازم است که محصول دارای درب پلمپ شده باشد تا مشتری هنگام خرید مطمئن شود که محصول قبلا باز نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است.

اگر عسلی که انتخاب می شود چسبندگی زیادی داشته باشد در این صورت بازم است که از خرید آن اجتناب گردد، چسبندگی زیاد می تواند به دلیل غلظت بالای شکر موجود در محصول باشد، چون تنها شکر است که اگر آب شود و سپس در دمای پایین مانند دمای یخچال قرار بگیرد، به شدت سفت می شود و اگر هم در دمای بالا و روی حرارت باشد به سرعت آبکی می شود و از این نوع آزمایش ها می توان برای تشخیص عسل گاوپونه کوهی اصل استفاده نمود.

روش های فروش عسل گاوپونه کوهی

چندین شیشه شیره عسل بسته بندی

روش های مختلفی برای فروش عسل گاوپونه کوهی وجود دارد، مثلا خود تولید کننده می تواند بدون این که واسطه ای در میان باشد، محصول را به مشتریان ارائه دهد، به این شکل که بلافاصله پس از تولید محصول و فرآوری و بسته بندی آن، محصول را به فروش برساند و با توجه به این که در این روش فروش خریدار می تواند با تولید کننده در ارتباط باشد، باعث شده که مشتری اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت محصول داشته باشد.

در روش های دیگر که این روز ها به دلیل پیشرفت تکنولوژی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مشتری می تواند از نقاط مختلف کشور اقدام به سفارش نماید، چون فروش به شکل اینترنتی می باشد و به این ترتیب دیگر نیازی به تعامل رو در رو مشتریان و فروشنده نخواهد بود و می توان تصاویری از محصول را که در سایت فروش اینترنتی درج می شود مشاهده نموده و پس از دریافت راهنمایی های لازم از سوی فروشندگان و مشاوران فروش، خرید خود را انجام داد.

در مواردی ممکن است که فروشنده تمایل داشته باشد تنها به شکل عمده محصول خود را به فروش برساند، در این روش کمتر از پنج الی ده کیلوگرم سفارش وجود ندارد و تمامی سفارشاتی که انجام می شوند، باید بالای این مقدار باشد تا مورد بررسی قرار بگیرد، عسل گاوپونه کوهی عمده بسته بندی مناسبی هم خواهد داشت تا خیال مشتری از بابت کیفیت و بهداشت آن راحت باشد و از سوی دیگر امکان حمل و ارسال آن نیز فراهم باشد تا به شهرهای مختلف ارسال گردد.

بهترین بسته بندی برای عسل طبیعی

بسته بندی عسل طبیعی
ی
کی از مهم ترین مواردی که درباره عرضه و پخش انواع عسل به بازارهای کشور وجود دارد، نوع بسته بندی آن می باشد و در ادامه با بهترین بسته بندی برای عسل آشنا خواهیم شد؛

  • ۱: یکی از بهترین بسته بندی ها برای عسل گاوپونه کوهی طبیعی، استفاده از شیشه های کاملا شفاف می باشد، چون شیشه محصولی است که خنثی بوده و هیچ تاثیری در ایجاد تغییر شیمیایی عسل نخواهد داشت و به این ترتیب می توان عسل ها را به مدت طولانی در این بسته بندی ها نگهداری کرد، بدون این که فسادی در آن ها رخ بدهد.
  • ۲: در بسیاری از موارد از ظروف پلاستیکی محکم استفاده می شود که اغلب در اشکال دایره ای و یا مستطیلی شکل دیده شده و برای این که مشتری هنگام خرید بتواند درون آن را مشاهده نماید، این پلاستیک ها به صورت شفاف تولید می شوند، لازم به ذکر است که درب این ظروف کاملا محکم بسته شده و هیچ حشره ای نمی تواند به این نوع عسل گاوپونه کوهی بسته بندی حمله کرده و آن را خراب کند.
  • ۳: با توجه به این مورد که ممکن است عسل گاوپونه کوهی بسته بندی مورد نظر در مقادیر فله ای به فروش برسد، در این حالت بسته بندی مناسب برای آن، گالن های پلاستیکی خواهد بود که درب آن توسط دستگاه های مخصوص پلمپ می گردد.

    فواید بی نظیر عسل پونه برای پوست
    عسل پونه برای پوست

    پوست یکی از ارگان های مهم بدن می باشد که به شکل روزانه در معرض انواع آلودگی ها و میکروارگانیسم ها قرار دارد و برای افزایش سلامتی آن می توان از عسل گاوپونه کوهی بسته بندی استفاده کرد، به طور مثال استفاده از ماسک تهیه شده از عسل می تواند منافذ پوست را تمیز کرده و از بروز جوش های سرسیاه که یکی از شایع ترین جوش ها می باشد، پیشگیری نمود.

  • همچنین تجربه ثابت کرده که استفاده روزانه از عسل روی پوست می تواند رنگ آن را روشن تر کند، چون لایه های مرده را از روی پوست پاکسازی می کند.
  • عسل گاوپونه کوهی بسته بندی می تواند مقادیر بالایی از ویتامین B  را برای پوست تامین کند که یک ویتامین ضروری برای پوست بوده و هر چه مقدار آن بالا باشد، به همان میزان نیز پوست کلاژن بیشتری تولید کرده و به این ترتیب پوست سفت خواهد شد و چین و چروک ریز و درشت آن از بین خواهد رفت، به همین دلیل به آن عسل جوان کننده پوست گفته می شود.در صورتی که پوست دارای جای زخم های سطحی و یا نیمه عمیق باشد، می توان با استفاده از عسل آن ها را محو کرد و پوستی سالم و یک دست ایجاد نمود، چون عسل گاوپونه کوهی بسته بندی می تواند سلول ها را وادار به ترمیم کرده و با جایگزین کردن سلول های جدید، جای زخم را از بین ببرد.

    فروشندگان انواع عسل گاوپونه بسته بندی

    انواع عسل گاوپونه

    فروشندگان انواع عسل گاوپونه کوهی بسته بندی، اقدام به ارائه این محصولات ارگانیک در مقادیر گرمی و کیلویی به بازارهای کشور نموده و به این ترتیب توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده اند، به طوری که فروش آن افزایش یافته است.

    با افزایش فروش عسل پونه اصل در بازارها، می توان تضمین کرد که قیمت محصول نیز ارزان تر خواهد شد و می توان با صرف هزینه ای مناسب این عسل اصل را تهیه کرد، چون یکی از مهم ترین موارد در قیمت گذاری توسط این فروشندگان، میزان فروش محصول می باشد.

38 دیدگاه

  • سلام، عسل گاوپونه با عسل پونه کوهی فرق داره؟ از هر کدوم پنج کیلو میخوام سفارش بدم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که ما را برای خرید انتخاب کردید، میتوانید از طریق لینک زیر فرم را پر کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • با سلام، لطفا درباره ویژگی عسل گاوپونه هم مطالبی رو قرار بدین و راهنمایی کنین که چطوری محصول رو آنلاین بخریم. ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر حتما مطالب بیشتری در این باره قرار خواهیم داد، برای هر نوع خرید می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، روز بخیر، میتونیم این عسل ها رو به صورت جدا هم موم دار هم شیره ای ازتون بخریم؟

  • سلام، ممنون میشم قیمت این عسل های گاوپونه رو هم اعلام کنید.

  • سلام، وقت بخیر، مطالبتون خیلی خوب بود، لطفا بگید چطوری باید سفارش رو انجام بدیم، با تشکر.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالب ما رو مطالعه می کنید، سفارشات رو می توانید از طریق مشاوران ما ثبت نمایید و همچنین تمامی پیگیری ها نیز از همین طریق انجام خواهد شد.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • ارسال این عسل های گاوپونه به چه صورتی هست؟ می تونیم از همین سایت هم خرید رو انجام بدیم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، برای دریافت راهنمایی بیشتر در این زمینه، مشاوران ما آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان هستند و خرید از همین سایت نیز انجام می شود.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، از این که وقت میذارید و این مطالب رو در اختیار ما قرار میدین، ممنونم، خرید غیر حضوری به چه شکلی هست؟

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مطالعه کردید، می توانید برای ثبت خریدهای خود ابتدا با مشاوران ما در تماس باشید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، عسل گاوپونه چه ویژگی هایی داره؟ لطفا تصاویر بیشتری از محصول رو بارگذاری کنید. ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، می توانید برای اطلاع از ویژگی های ظاهری محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید، https://ansahasal.ir/contact-us/
      حتما در روزهای آتی تصاویر بیشتری قرار خواهیم داد.

  • سلام، ببخشید میشه راهنمایی در خصوص خرید فله انواع عسل گاوپونه هم بکنین، ممنون میشم

  • سلام خدمت مجموعه خوب آنسه، مطالبی که نوشتید بسیار جامع بود، برای سفارش عسل گاوپونه چه شرایطی لازمه؟

  • به نظر من بسته بندی شفاف و شیشه ای این محصول یک نقطه قوته،چون علاوه بر تغییر نکردن عسل از لحاظ شیمیایی، میشه به راحتی محتویات داخلش رو دید.

  • سلام این محصول فوق العاده است ممنونم از شما به خاطر این محصول با کیفیت و خوشمزه.

  • خیلی دنبال این مدل از عسل بودم اما متاسفانه ارگانیک رو پیدا نمیکردم واقعا عالی بود کیفیتش 🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، از این که تا این حد از کیفیت محصول راضی هستید، خوشحالیم، ممنون از نظرات خوبتان.

  • سفارش من رسید چه قدر بسته بندی خوشگلی داشت😍 خیلی خوشم اومد هم از طعم هم از شکیل بودن محصولتون🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که اعتماد شما را برای خرید توانسته ایم جلب کنیم، رضایت مشتریان عزیز افتخار بزرگی برای ماست.

  • سلام برای برطرف شدن جای جوش و آکنه این عسل عالیه حتما استفاده کنید.

  • مصرف عسل گاو پونه باعث تولید کلاژن در پوست میشه و مصرفش باعث پیشگیری از پیری پوست میشه.

  • عسل گاو پونه کوهی رو‌ ۱۰ کیلو می‌خوام سفارش بدم فقط این سری بفرستید به آدرس قدیمی استان زنجان

  • این عسل برای اون خانمایی که پوست زیبا و شاداب می خوان عالی هست 🤩

  • چطوری میتونم سفارش بدم؟
    به همه شهرستان ها ارسال دارید؟

  • سلام تعریف عسل گاو پونه رو که خیلی شنیدیم باید عالی باشه چون طرفدار زیادی داره خب امکان خرید به صورت آنلاین وجود داره؟

  • خودم اولش فکر نمی‌کردم اینقدر خاصیت داشته باشه اما واقعا همینطور هستش برای سلامتی مفیده

  • سلام. وقت بخیر ،میخواستم بدونم محصول چند روزه به دستم می رسه؟

  • سلام. وقت بخیر، ارسال به رشت هم دارید؟؟؟ چند روز طول بکشه تا به دستمون برسه

  • این عسل جز عسل هایی هست که به شکل طبیعی از دل کوه به دست میاد می تونیم اطمینان کسب کنیم که کاملا طبیعی هست.

  • بهترین و مناسب ترین بسته بندی ها برای این عسل به کار برده می شود چون داخل شیشه ریخته شده و شیشه یک وسیله خنثی بوده و تاثیری در تغییرات شیمیایی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *