ظرف حاوی شیره عسل در کنار موم عسل و قاشق چوبی

ظرف حاوی شیره عسل در کنار موم عسل و قاشق چوبیعسل هایی که در بازارهای مختلف کشور ارائه می شوند، به دو شکل شیره عسل و عسل کوهی اصل با موم بوده که اغلب خریداران عسل های موم دار را ترجیح داده و بهترین نوع آن، عسلی است که از شیره گیاهان کوهی به دست می آید، سفارش اصل کوهی اصل با موم، به روش های مختلفی قابل انجام بوده و حتی مشتریان می توانند با استفاده از روش های آنلاین نیز سفارشات خودشان را انجام دهند.

چهار مشخصه عسل اصل کوهی موم دار

سه موم عسل در ابعاد مربعی شکلبا توجه به افزایش عسل های تقلبی، بزرگ ترین دغدغه مشتریان، تهیه عسل های اصل می باشد و در ادامه به چهار مشخصه مهم عسل کوهی اصل با موم خواهیم پرداخت؛

۱٫ اول این که موم عسل های اصل به هیچ وجه سفت نیستند و به راحتی قابل جویدن خواهند بود، چون از مواد طبیعی توسط خود زنبورها تولید می شود، این در حالی است که در نوع بی کیفیت و غیر اصل، موم های عسل از مواد پلاستیکی و یا صمغ های مصنوعی تولید شده و همین باعث خواهد شد که محصول مورد نظر هیچ ارزش غذایی نداشته باشد.

۲٫ معمولا عسل های کوهی که به شکل طبیعی تولید می شوند، در قسمت کناره شان عسل، برخی از موم ها پر نمی شوند که بیشترین شیره عسل در مرکز موم ها دیده می شود، به همین دلیل در هنگام خرید باید به این نکته توجه زیادی شود.

۳٫ عسل های موم دار اصل که به تازگی تولید و توزیع شده اند، معمولا در فریزر با دمای بالا نگه داشته می شوند و یکی از نکات جالب این است که عسل مورد نظر به هیچ وجه یخ نخواهد شد و شیره موجود در آن همچنان روان خواهد بود.

۴٫ از دیگر مشخصه های نوع اصل این محصولات، می توان به طعم آن ها اشاره کرد، به طوری که عسل های کوهی دارای طعم بی نظیری هستند و دلیل آن استفاده از شهد گیاهان مختلف کوهی می باشد.

کاربرد موم عسل در صنایع مختلف

موم عسل از نمای بالا درون ظرف شیشه ای
موم طبیعی عسل کوهی اصل با موم به دلیل ویژگی های مختلفی که دارد، در صنایع مختلف کاربرد داشته و از جمله مهم ترین کاربرد موم عسل در ساخت لوازم آرایشی به ویژه پنکک می باشد، به طوری که موم عسل تبدیل به یکی از مهم ترین ماده اولیه جهت تولید این محصولات شده و سبب تولید پنکک کاملا گیاهی خواهد شد.

با استفاده از عسل کوهی اصل با موم می توان چسب های بسیار قدرتمند و با کیفیت تولید کند، چون در موم طبیعی نوعی صمغ وجود دارد که باعث خواهد شد چسب تولید شده از آن ها دوام بالایی داشته باشد، چون خاصیت ضد آب پیدا خواهد کرد.

شاید برایتان جالب باشد که حتی از موم عسل در صنعت مربوط به داروسازی نیز استفاده می شود، چون در موم عسل مواد معدنی مختلفی وجود دارد که می توان آن ها را استخراج کرده و در تولید داروهای مثال مینرال، قرص های آهن، پتاسیم، منیزیم و غیره استفاده کرد، همچنین از این موم ها می توان جهت تولید کرک های ضد درد موضعی نیز استفاده کرد.

عسل کوهی اصل چه ویتامین هایی دارد؟

دو شیشه شیره عسل

عسل کوهی اصل دارای انواعی از ویتامین های ضروری برای بدن است که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت؛

یکی از مهم ترین ویتامین هایی که در این عسل های اصل و طبیعی یافت می شود، ویتامین C می باشد که یک نوع ویتامین محلول در آب می باشد و نیاز روزانه آن برای بدن بسیار بالاست، چون به راحتی با مایعات مختلف می تواند از بدن خارج شود و به این ترتیب باید روزانه میزان بالایی از این ویتامین را مصرف کرد که عسل کوهی اصل بهترین گزینه خواهد بود و می توان به واسطه مصرف آن حدود پنجاه درصد از نیاز روزانه بدن به آن را تامین کرد.

از دیگر ویتامین هایی که به وفور در انواع عسل کوهی اصل یافت می شود، ویتامین E نام دارد که جزو ویتامین هایی با ساختار اسید چرب بوده و بدن به صورت روزانه به چهارصد میلی گرم از آن نیاز دارد که این میزان در پنج قاشق از عسل ها یافت می شود و از جمله دلایلی که باعث می شود دریافت این ویتامین از اهمیت خاصی برخوردار باشد، این است که در معدود مواد غذایی یافت می شود و از طرفی در بسیاری از فعالیت های شیمیایی بدن دخالت دارد.

همچنین از این نوع از عسل ها می توان ویتامین A را نیز دریافت کرد که این نوع ویتامین برای چشم ها بسیار مفید است و کمبود آن می تواند تاثیرات چشمگیری در کاهش بینایی و همچنین بروز مشکلات متعدد برای چشم ها داشته باشد و به همین دلیل باید با مصرف مواد غذاهای طبیعی مثل عسل کوهی اصل، این نوع ویتامین را برای بدن فراهم کرد تا کمبود آن جبران شود و برای ارگان مهمی مانند چشم، مشکلی ایجاد نشود.

عسل کوهی اصل برای صورت

ریختن شیره عسل روی قاشق چوبی

عسل کوهی اصل برای صورت بسیار مفید است و مصرف آن می تواند تاثیرات مثبت زیادی برای صورت داشته باشد، به طور مثال به واسطه استفاده روزانه این محصول برای صورت، باعث شفافیت پوست خواهد شد، چون مواد مغذی عسل به راحتی جذب پوست خواهد شد و به این ترتیب سلول های پوستی می تواند فعالیت طبیعی خود را از سر بگیرند، این باعث می شود که پوست شفاف تر به نظر برسد و از طرفی همواره آبرسانی می شود.

اگر از جوش های پوستی رنج می برید که حتی با دارو های گیاهی و شیمیایی نیز از بین نمی روند، بهتر است که با استفاده از عسل کوهی اصل ماسک صورت تهیه کرد و هفته ای سه بار از آن استفاده کرد، این باعث خواهد شد که جوش های سر سیاه و جوش های سر سفید به شدت کاهش پیدا کنند و به این ترتیب پوست صاف تر خواهد شد، حتی به واسطه مصرف این عسل ها جای جوش ها نیز ماندگار نخواهد بود و در مدت زمان نسبتا کوتاهی محو خواهند شد.

یکی از مسائلی که با افزایش سن برای بسیاری از افراد ایجاد می شود، پیری و افتادگی پوست است که برای به تعویق افتادن آن، تنها کافی است که روزانه از این عسل صد درصد طبیعی به صورت مرتب استفاده شود، در این صورت پوست سفت تر خواهد شد و خاصیت الاستیکی پوست نیز حفظ می گردد و صورت فرد نیز دچار چین و چروک نمی شود و به این ترتیب چهره فرد جوان تر از سنش دیده می شود و نیازی به لیفت صورت و انجام عمل های جراحی نیست.

عسل کوهی اصل را از کجا بخرم؟

شیره عسل زرد

اگر به دنبال تهیه انواع عسل کوهی اصل هستید، بهتر است که در انتخاب مجموعه برای خرید این محصولات بسیار دقت کنید، به طور مثال بهتر است که از خود تولیدی اقدام به تهیه این محصولات نمایید، تولیدکنندگان در اغلب مواقع سعی می کنند که محصول را بلافاصله پس از تولید به دست متقاضیان عزیز برسانند که در این صورت از قیمت خوبی هم برخوردار خواهند بود، اما نکته مهم این است که خرید از تولیدی تنها به شکل عمده صورت می گیرد و امکان خرید خرده وجود نخواهد داشت.

متقاضیانی که به دنبال خرید انواع عسل کوهی اصل  چه به صورت عمده و چه به صورت خرده هستند، می توانند سفارشات خود را از مجموعه عسل آنسه انجام دهند، این مجموعه نیز جزو مراکز بسیار مهمی است که توانسته بسیاری از نیاز های بازار به این محصول طبیعی را تامین نماید و مهم ترین نکته در این بین این است که خرید از این مجموعه مزایای مختلفی برای مشتریان خواهد داشت، به طور مثال می توان مطمئن شد که عسل های ارائه داده شده از کیفیت و اصالت کافی برخوردار هستند.

عسل کوهی اصل مجموعه آنسه از کیفیت بی نظیری برخوردار است که به صورت مداوم از لحاظ کیفی در آزمایشگاه های معتبر کشور مورد بررسی قرار می گیرد و برای آن شناسنامه ای صادر می شود که نشان دهنده درصد فروکتوز و گلوکز به همراه درصد کلی ساکارز محصول می باشد و بر این اساس قیمت گذاری آن نیز انجام می شود، چون اساسا قیمت ها بر اساس درصد خلوص و میزان ساکارز بوده و هر چه درصد آن کمتر باشد، به همان میزان نیز ارزش زیادی خواهد داشت.

 

صادرات عسل کوهی اصل با موم

شیره عسل همراه با موم درون ظرف پلاستیکی
عسل های اصل کوهی موم دار در کشورهای مختلفی مورد استقبال واقع شده و به همین دلیل صادرات انواع عسل کوهی اصل با موم به قدری رونق پیدا کرده که باعث می شود سود حاصل از صادرات آن نسبت به سال‌ های گذشته به شدت افزایش پیدا کند، چون کیفیت محصول ارائه داده شده، سبب افزایش تقاضا آن می شود.

صادرات این عسل کوهی اصل با موم به سه روش زمینی، هوایی و دریایی قابل انجام بوده و انتخاب هر کدام از این روش ها بستگی به فاصله جغرافیا خواهد داشت که اغلب از روش های زمینی استفاده می شود و می توان این محصولات صادراتی را با استفاده از شماره های قرار گرفته از این مجموعه خریداری نمود.

در مجموعه عسل آنسه این محصولات با بسته بندی های کاملا استاندارد به کشور هایی همچون ترکیه، روسیه، ارمنستان و غیره صادر می شوند و از استقبال خوبی هم برخوردار شده اند.

16 دیدگاه

  • این عسل موم دار طعم لذیذی داره و من از طعمش خیلی خوشم اومد🥰😍

  • همینطور که گفته شده بود موم عسل سفت نبود و قابل جویدن بود.ممنون از محصول خوبتون.

  • سلام سفارشم رسید ممنونم ازتون از طعم بینظیر این محصول شما واقعا لذت بردیم،👌

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که مجموعه آنسه رو جهت خرید عسل طبیعی انتخاب نموده اید، ممنون که ما را از نظرتان آگاه کردید.

  • عسل موم رو میتونم کلی سفارش بدم شرایط ثبت سفارش رو یکم توضیح میدید؟ ممنون میشم از کمکتون🙏

    • سلام، وقتتون بخیر، بله امکان سفارش به این شکل هم وجود دارد، می توانید جهت ثبت سفارش و دریافت راهنمایی های بیشتر، با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • عسل مومی که سفارش دادم رسید خواستم تشکر ویژه کنم شیره این عسل بی نظیر بود از طعمش راضی بودم

  • سلام مجدد خداقوت به اتریش ارسال دارید و اینکه شرایطش به چه صورته؟

  • بهترین عسلی بود که استفاده کردم 🤩
    دیگه مشتری ثابت شدم ❤️

  • اگه اینجور که نوشته شده باشه که عالیه الان امکان ثبت سفارش وجود داره؟

  • این عسل با توجه به اینکه موم داشت اما اصلا سفت نبود خیلی سریع آب میشد من که از طعمش لذت بردم ممنونم ازتون

  • عسل کوهی اصل خیلی پرطرفدار هستش دوست دارم یکبار امتحانش کنم الان ارسال دارید؟

  • در این محصول موم وجود دارد که از جمله مهم ترین کاربرد موم عسل در ساخت لوازم آرایشی به ویژه پنکک می باشد، به طوری که موم عسل تبدیل به یکی از مهم ترین ماده اولیه جهت تولید این محصولات شده و سبب تولید پنکک کاملا گیاهی خواهد شد.پس این محصول جنبه گیاهی ارایشی نیز دارد .

  • با اینکه من عسل موم دار زیاد دوست ندارم اما این عسل طعم فوق العاده ای داشت، ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *