ظرف شیشه ای حاوی شیره عسل قهوه ای

ظرف شیشه ای حاوی شیره عسل قهوه ای

عسل های مختلفی در بازارها وجود دارد که متداول ترین آن ها عسل کندو می باشد که از گیاهان مختلفی به دست می آید و یکی از با کیفیت ترین آن ها عسل گون کندو می باشد که در مقادیر گرمی و کیلویی روانه بازارها می شود، خرید عمده عسل گون کندو ۵۰۰ گرمی می تواند از بزرگ ترین تامین کننده عسل های طبیعی در کشور انجام شود، چون در این مجموعه انواعی از عسل های طبیعی در ظروف شیشه و پلاستیکی پلمپ شده و به شکل فله ای به فروش می رسد.

عسل گون کندو سبلان

برداشتن شان عسل از کندو

عسل گون کندو در مناطقی از ایران که گیاه گون به فراوانی در آن یافت می شود، تولید می گردد و به همین دلیل تنها محدود به مناطق خاصی بوده و می توان به سبلان اشاره کرد که در دامنه های بکر آن این نوع عسل به فراوانی تولید می گردد.

عسل گون کندو سبلان برای تولید ابتدا به یک سری کندو های مشخص شده نیاز دارد که در نواحی نزدیک به گیاه گون مستقر شوند و به همین زنبورداران این کندو ها را ساخته و سپس در مکان مورد نظر قرار می دهند تا زنبور ها شروع به تولید موم عسل کنند.

پس از تولید موم عسل، نوبت جمع آوری شهد مورد نیاز برای تولید این محصولات می باشد، زنبور ها نزدیک ترین گیاه را برای جمع آوری شهد انتخاب می کنند و از آن جایی که این کندو ها به گیاه گون نزدیک هستند، از شهد آن برای تولید عسل استفاده می کنند.

معمولا تولید عسل گون کندو حدود یک الی دو ماه طول می کشد و بعد از این که زمان جمع آوری عسل ها فرا برسد، در این صورت برای دور کردن زنبور ها تلاش می شود که دوده هیزم استفاده گردد و پس از آن محصولی بسیار ناب و طبیعی برداشت می شود که دارای بالا ترین کیفیت ممکن است.

برای این که خیال مشتریان از بابت طبیعی بودن و ارگانیک بودن این محصولات راحت شود، معمولا مقادیری از محصول برای سنجش کیفیت و میزان ناخالصی به آزمایشگاه های معتبر سراسر کشور ارسال می شود و سپس آزمایشگاه ها در برگه ای مخصوص میزان ساکارز محصول را اعلام می کنند.

اگر میزان ساکارز زیر پنج درصد باشد، مشتری می تواند مطمئن شود که محصول کاملا خالص است و صد درصد از شهد گیاه گون تولید شده است.

باورهای نادرست رایج درباره عسل گون کندو

برداشتن عسل زرد با قاشقک چوبی از شیشه

عسل گون آنسه یک محصول کاملاً طبیعی است که در این مرکز با کیفیتی باور نکردنی و به صورت اینترنتی به فروش می رسد، باورهای نادرست زیادی درباره عسل گون کندو در بین مردم رواج پیدا کرده و در ادامه به برخی از رایج ترین باورهای اشتباه درباره این محصول طبیعی خواهیم پرداخت؛

• از جمله مهم ترین باورهای نادرست این است که بسیاری تصور می کنند عسل کندو طبیعی حتما باید دارای رنگ تیره باشد و به عبارتی عسل سیاه بهتر است، این در حالی است که رنگ عسل ها متناسب با فصلی که زنبور در آن شروع به تولید عسل می کند، تیره و یا روشن خواهد شد و ما در بازارها انواعی از عسل کندو گون زرد درجه یک نیز داریم که کاملا خالص و طبیعی است و فرآیند تولید طبیعی داشته است.

• بسیاری از خریداران تصور می کنند وجود بقایایی از بدن زنبور در عسل می تواند تضمین کننده اصل و طبیعی بودن عسل گون کندو باشد، در حالی که این شگرد برخی از افراد سودجو برای به فروش رساندن محصول تقلبی و بی کیفیتشان است و بهترین عسل ها به دلیل روش های فرآوری و استخراج استاندارد و کاملا بهداشتی، عاری از هر گونه زنبور و بقایای آن خواهد بود و حتی در کارخانه های بسته بندی نیز محصول چندین بار بررسی می شود.

• از دیگر باورهای اشتباه درباره این محصولات طبیعی میزان شیرینی آن است، به طوری که هر چه شیرین تر باشد و سبب سوزش گلو شود، محصول اصل و درجه یک است که کاملا اشتباه بوده و عسل خالص کندو به دلیل داشتن ساکارز زیر پنج درصد شیرینی بسیار کمی خواهد داشت.

• باور اشتباه دیگر این است که بعضی افراد گمان می کنند عسل باید پس از مدتی شکرک بزند و اگر عسل شکرک بزند نشانه طبیعی بودن آن عسل می باشد. اما قابل ذکر است که عسل های تغذیه ای که از شکر تولید شده ‌اند پس از مدتی شکرم خواهند زد و بنابراین عسلی که شکرک می زند عسل طبیعی و با کیفیت نمی باشد.

تفاوت عسل گون کندو طبیعی و عسل های تغذیه ای

شیره عسل زرد در کنار موم عسل

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بازار عسل هایی با قیمت بسیار ارزان را دیده باشید و با خود بگویید می توانم به جای خرید عسل های با قیمت بالا این عسل را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنم. اما سوال اینجاست که چرا قیمت بعضی از عسل ها ارزان تر از نمونه های دیگر می باشد؟ پاسخ این سوال تغذیه ای بودن عسل ها است.

سوال دیگر این است که عسل تغذیه ای چیست؟ عسل تغذیه ای به عسلی گفته می ‌شود که زنبور داران در محیط پرورش زنبور محلول آب و شکر قرار می ‌دهند تا زنبور از آن تغذیه کرده و سپس عسل تولید کند. تولید عسل تغذیه ای بسیار راحت ‌تر بوده و در مدت زمان کم می توان حجم بسیار بالایی از عسل تغذیه ای را تولید نمود. در ادامه به بررسی تفاوت عسل گون و عسل های تغذیه ای می پردازیم:

• اثر تغذیه ای از لحاظ مواد معدنی فقط دارای کربوهیدرات بوده و کربوهیدرات موجود در ساختار این عسل کربوهیدرات طبیعی نیست. اما عسل گون کندو دارای مقادیر بسیار بالایی از انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

• عسل گون طبیعی در ساختار خود دارای موادی است که نقش نگهدارنده را دارند و از عسل سال های سال محافظت می کنند، اما عسل تغذیه ای اگر دارای نگهدارنده های شیمیایی نباشد پس از مدتی کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

چرا باید عسل گون کندو بخوریم؟

قاشق چوبی پر از شیره عسل زرد

همواره پزشکان و متخصصان طب سنتی مراجعه کنندگان خود را به مصرف عسل گون کندو طبیعی توصیه می نمایند، یکی از مهم ترین دلایلی که پزشکان مردم را تشویق به مصرف عسل گون کندو می کنند، فواید بی نظیری است که مصرف آن برای بدن در پی خواهد داشت، به طور مثال با مصرف آن می توان سلامت کبد را تضمین نمود، چون کبد به دلیل تصفیه سموم مختلف بدن تضعیف می شود که مصرف عسل با پاکسازی آن می تواند عملکرد کبد را بهبود ببخشد.

از دیگر دلایلی که باید این نوع عسل اصل و طبیعی را به صورت روزانه مصرف کرد، تقویت حافظه می باشد، چون عسل حاوی فسفر و سایر مواد معدنی ضروری برای مغز بوده و مصرف آن تاثیر به سزایی در افزایش سلول های عصبی مغز خواهد داشت که بیشتر شدن راه های عصبی می تواند گنجایش حافظه را افزایش بدهد و فرد ذهن قوی خواهد داشت.

گفتنی است که عسل گون به دلیل داشتن میزان بالایی از آنتی اکسیدان ها ضد سرطان بوده و نقش مهمی در کاهش و توقف رشد سلول های سرطانی در بدن دارد و از جمله دلایل آن می توان به مبارزه آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد اشاره کرد که مهم ترین عامل های ایجاد این بیماری شایع بوده و خنثی کردن آن ها در بدن ضروری است، توقف رشد این نوع سلول های آسیب زا به بدن، تاثیر زیادی در جلوگیری از متاستاز خواهد داشت.

همچنین با مصرف عسل گون کندو می توان تضمین کرد که فرد در بزرگسالی دچار مشکلاتی مانند ام اس یا پارکینسون نخواهد شد، چون معمولا این مشکلات در اثر وجود آسیب در سیستم عصبی ایجاد می شوند و مصرف عسل گون می تواند این سیستم را سالم نگه دارد و از مرگ سلول های عصبی جلوگیری کند.

حاوی ویتامین های گروه B است که از جمله آن ها می توان به بیوتین و بپانتین اشاره کرد که بسیار برای رشد و سلامت موها مورد نیاز هستند، علاوه بر موها، پوست و ناخن ها نیز به این ویتامین نیاز دارند و سلامت آن ها نیز تضمین خواهد شد.

عرضه کنندگان عسل گون کندو ۵۰۰ گرمی

قاشق چوبی درون ظرف حاوی عسل قهوه ای

عرضه کنندگان عسل گون کندو ۵۰۰ گرمی این محصول را در بسته بندی های متنوع وارد بازارهای کشور می نمایند و با توجه به درجه کیفی محصول عرضه شده توسط این مجموعه، می توان اطمینان حاصل کرد که محصول از فروش بالایی در کشور برخوردار است، چون این روزها محصول با کیفیت طرفدار بیشتری به محصولات ارزان ولی بی کیفیت دارد.

این عرضه کنندگان برتر، مقادیری از عسل های طبیعی ایرانی را به کشورهایی همچون روسیه، ترکیه و ارمنستان صادر می نماید و سالانه به میزان تقاضا این محصول از سوی کشورهای دیگر افزوده می شود، چون همچنان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مصرف آن ها روز به روز در حال افزایش است.

مجموعه عسل آنسه از جمله مجموعه های بزرگ تامین کننده عسل گون کندو در کشور می باشد که به واسطه تولید انواع عسل های طبیعی با کیفیت با درصد خلوص بسیار بالا، به شدت مورد توجه واقع شده و همجنین در تلاش است که این محصولات را با هزینه ای مناسب به دست مشتریان عزیز برساند.

 

41 دیدگاه

  • از کیفیت این عسل خیلی راضی هستم ممنونم از شما بابت این محصول

  • با سلام.
    من این محصول رو خریدم و به نظر من شیرینی کمتر این عسل از جمله مزایای منحصر به فرد آن می باشد چون شیرینی زیاد برای بسیاری از افراد دلپذیر نیست.

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که این مجموعه را برای خرید انتخاب کرده اید و کیفیت محصول راضی کننده بوده است، ممنون از نظراتتان.

  • سلام، عسل ها به صورت چند کیلویی بسته بندی میشن؟ بسته بندی سفارشی هم دارین؟

    • سلام، وقتتون بخیر، اگر سوالی در رابطه با بسته بندی محصول دارید، می توانید از طریق پر کردن فرم زیر، با مشاورین ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، وقتتون بخیر، خیلی وقت بود که دنبال عسل گون اصل و خالص بودم و وقتی از مجموعتون خرید رو انجام دادم، متوجه شدم که کیفیتش نسبت به عسل های بازار بالاست، ممنون از آقای حسینی بابت ارائه این محصولات

    • سلام، وقتتون بخیر، متشکریم که تجربه خرید از مجموعه آنسه را به اشتراک می گذارید، خوشحالیم که کیفیت محصول توانسته شما را راضی کند.

  • سلام، دختر من دچار سوءتغذیه شده بود، از وقتی این عسل هارو بهش میدم، وزنش داره به حالت نرمال برمی گرده چون طعمشونو دوست داره و راحت میخوره، ممنون از مجموعه آنسه

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که مجموعه آنسه را برای خرید انتخاب نموده اید، رضایت شما افتخار ماست، امیدواریم که همواره یالم و سلامت باشید.

  • سلام، روزتون بخیر، در مورد هزینه ارسال و نحوه ارسال سوال داشتم، لطفا در این مورد بیشتر راهنمایی کنین، ممنون

    • سلام، وقتتون بخیر، می توانید تمامی سوالات خود را از مشاورین ما در هر ساعت از شبانه روز بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ را دریافت نمایید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، عمده فروشی هم دارید؟ میتونیم یه جا بیست سی کیلو سفارش بدیم؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله عمده فروشی هم داریم، در صورتی که مایل به انجام سفارش هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، خوشحالم که با مجموعه خوبتون آشنا شدم، عسل های فوق العاده ای دارین و من واقعا از قیمتشونم راضی هستم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ما هم خوشحالیم که برای خرید عسل گون به این مجموعه اعتماد کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • سلام، لطفا درباره درصد ساکارز این عسل های گون هم مطلب بزارین، افراد دیابتی هم قادر به مصرفش هستند؟

    • سلام، وقتتون بخیر، بله قابل مصرف هست و در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، خدا قوت، یکی از ویژگی های مهمی که عسل های آنسه داره اینه که بسته بندیش از جنسش شیشه پلاستیکی هستش، اینطوری محصول سالم به دستمون میرسه که خیلی خوبه.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که نظراتتون رو با ما به اشتراک می گذارید، خرسندیم که توانسته ایم محصولی ارائه دهیم که رضایت شما را کسب کند.

  • سلام، روز خوش، قیمت بسته بندی پونصد گرمی این عسل هاتون چنده؟

    • سلام، وقتتون بخیر، اگر میخواهید قیمت های به روز و دقیق این محصولات را استعلام نمایید، می توانید از بخش ارتباط با ما، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و قیمت ها را جویا شوید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • سلام، سفارش محصول به صورت حضوری و غیر حضوری هست؟ از کجا باید اقدام به سفارش غیر حضوری کنیم؟

  • عسل گون کندو برای تصفیه کبد فوق العاده است اگه کبد چرب دارید حتما مصرفش کنید👌❤️❤️

    • سلام، وقتتون بخیر، خرسندیم که عسل های این مجموعه را برای خرید انتخاب نموده اید، رضایت شما افتخار ماست.

    • سلام، وقتتون بخیر، بله خرید به شکل عمده هم انجام می شود، جهت دریافت راهنمایی های بیشتر، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  • امکان خرید عسل ارگانیک شما به صورت عمده وجود داره؟ من به صورت کلی احتیاج دارم شرایط خرید به صورت عمده به چه صورته؟

    • سلام، وقتتون بخیر، در صورتی که هرگونه سوال درباره خرید عمده داشته و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
      https://ansahasal.ir/contact-us/

  • خیلی وقت بود که دنبال عسل گون بودم چه خوب که میشه به صورت عمده سفارش داد🥰

  • سلام، وقتتون بخیر، طعم و کیفیت این عسل های گون واقعا مثال زدنی هست، ازتون ممنونم

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که به ما اعتماد کردید و این عسل رو تهیه کردید، رضایت شما افتخار ماست.

  • مصرف این نوع عسل برای افرادی که زود به زود سرما میخورن واجب و ضروری هستش زیرا به شدت سیستم دفاعی بدن رو تقویت می‌کنه.

  • عسل گون کندو تمامی ویتامین های لازم و ضروری بدن رو تامین میکنه

  • عسل گون کندو ۵۰۰ گرمی چه قدر قیمتش مناسبه با توجه به اطلاعاتی که گذاشتید مشخصه که کیفیتش حرف نداره

  • خیلی عالی هست این عسل من طعم و مزه اون رو خیلی دوست داشتم

  • عسل گون کندو ۵۰۰ گرمی رو با تعداد بالا برام ارسال کنید ممنونم ازتون

  • من که عاشق طعمش شدم در واقع به خاطر طعم عالی و خواص بینظیرش خریداری کردم این عسل رو

  • سلام، اگر به سلامت جسمی خودتون اهمیت میدین، حتماً خرید این عسل طبیعی رو خریداری و مصرف کنید.

  • سلام، من این عسل رو به دلیل طبع گرم و شیرینی ملایمی که داره برا تقویت سیستم ایمنی و مشکل دیابتی که دار، خریداری کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *