یک شیشه شیره عسل بهاره

یک شیشه شیره عسل بهاره

عسل بهاره را می توان به قیمت مناسب با کیفیتی کاملا تضمین شده از مجموعه عسل آنسه تهیه کرد و خرید آن می تواند به صورت اینترنتی از همین سایت هم انجام شود.

عسل بهاره چیست؟

شیره عسل قهوه ای

عسل بهاره جزو پر طرفدار ترین عسل هاست، عسل بهاره از تنوع شهد بالا و با کیفیتی دار است عسل بهاره برداشت گل های بهاری مثل شبدر، بهار نارنج ، یونجه هست، خواص این عسل هم در واقع برگرفته از خواص شهد این گیاهان هست. این عسل با موم از درختان و گیاهان خراسان شمالی در فصل بهار تولید می شود و همراه با موم عرضه می شود. این عسل سرشار از ویتامین هایی نظیر ویتامین C بوده و خواص درمانی بسیاری دارد.

به عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شود عسل بهاره می گویند. عسل بهاره ایران عموما عسل مرکبات است که از شهد مرکبات تولید می شود و در فصل بهار برداشت می شود و بقیه عسل ها در فصل پاییز برداشت می شوند. به عسل مرکبات عسل بهار نارنج هم می گویند.

زنبور عسل ،عسل مرکبات را از شهد گل های پرتقال، نارنج، نارنگی، لیمو شیرین، لیمو ترش تهیه می کند. کندوهای عسل از ابتدای زمستان تا اواخر فروردین ماه برای تولید این عسل و برای تولید مثل زنبورها در باغات مرکبات شمال کشور مستقر می شود و پس از آن عسل بسیار معطر مرکبات آماده عرضه به هم میهنان گرامی می شود.

عسل بهاره یا عسل بهار نارنج یا عسل مرکبات در دو شکل مایع و جامد وجود دارد. عسل مرکبات تمایل زیادی به رسوب کردن دارد و مدت کمی بعد از برداشت، قند عسل که بیش از ۸۰ درصد عسل را تشکیل می دهد در کف ظرف رسوب می کند و به مرور این رسوب تمام ظرف را در بر می گیرد.

 

عسل بهاره را بهتر بشناسیم

شیره عسل شیشه ای

عسل های متنوع بر اساس زمان برداشت آن، مختلف هستند. اگر عسل تولیدی در فصل بهار برداشت شود، به آن عسل بهاره گفته می شود. البته ذکر این نکته مهم است که این عسل بیشتر از شهد مرکبات تهیه می‌شود،. به همین دلیل به آن عسل مرکبات نیز می گویند.

از سوی دیگر به عسل بهار نارنج نیز عسل بهاره گفته می گردد. در این صورت اگر زنبور عسل فقط از شهد بهار نارنج تغذیه کند، عسل تک گیاه و یا عسل بهاره نامیده می شود. در عسل تک گل، بیشتر از نیمی از شهد گل از یک گل تامین می شود. به همین دلیل به نام آن گیاه خاص شناخته می شود . این مسئله باعث می شود که عسل های مختلفی مانند عسل گون، آویشن و … با نام این گیاهان شناخته شوند.

همچنین عسل مرکبات نیز از شهد میوه هایی مانند لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، پرتقال و نارنج تغذیه می کنند. زنبورهای عسل از اوایل زمستان تا اواخر فروردین ماه از گل های این میوه ها تغذیه می کنند تا عسل بهاره تولید شود. به همین دلیل این نوع عسل بیشتر در مناطق شمالی ایران تولید می شود .

البته نباید فراموش کرد که عسل بهاره صرفا عسل تک گل و یا تهیه شده از شهد مرکبات نیست. بلکه با توجه به منطقه ای که زنبور در آن قرار دارد و شهد گل جمع آوری می‌کند، عسل هایی با رنگ، طعم و عطر متفاوت تولید می گردد

خرید عسل بهاره، چه خواصی برای بدن شما به دنبال دارد؟

شیره عسل زرد

با استفاده از عسل بهاره می توان انواعی از بیماری ها را در مدت بسیار کوتاهی درمان کرد که در ادامه همین مطلب به برخی از شاخص ترین آن ها را صورت کوتاه خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید؛

خرید عسل بهاره و کمک به درمان سرماخوردگی

 عسل بهاره حاوی ویتامین ث می باشد. از ویژگی های این ویتامین می توان به بهبود سرما خوردگی و همچنین بهبود آلرژی های مختلف اشاره کرد. هنگامی که دچار سرماخوردگی شدید، با خرید عسل بهاره و مصرف آن می توانید به بهبود بیماری خود کمک کنید.

همان طور که بیان شد این عسل دارای ویتامین ث است و این ویتامین تاثیر زیادی در درمان و بهبود بیماری سرماخوردگی و انواع آلرژی دارد. برای اینکه نتیجه بهتری به دست بیاورید می توانید شربت عسل بهاره تهیه کنید.

با مصرف این عسل طی چند روز و به طور مداوم، احساس خستگی و ضعف از بین می رود و تعداد گلبول های سفید خون افزایش می‌ یابد. با افزایش گلبول سفید، توان بدن در مقابله با میکروب‌ ها افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه سرماخوردگی و گلودرد را می توان با این شربت بهبود بخشید.

بهبود گلو درد و ضد میکروب

خرید عسل بهاره و مصرف آن سبب افزایش گلبول های سفید و قرمز شما می شود. گلبول های سفید از بدن شما در برابر میکروب ها کمک بسیاری می کند. از دیگر فواید عسل بهاره می ‌توان به بهبود گلو درد اشاره کرد.

با خرید عسل بهاره می‌ توانید از خواص فوق العاده ای که دارد بهره ببرید. با توجه به مطالب بالا به خواص و ویژگی هایی در این عسل وجود دارد پس می برید و با خیال راحت می توانید اقدام به خرید آن کنید. امید است اطلاعات مفیدی درباره ی عسل بهاره به دست آورده باشید

جایگزین مناسب شیرینی های مصنوعی 

اگر به دنبال حذف شیرینی‌ های مصنوعی و قندها هستید، انواع عسل بهترین جایگزین است. تمامی عسل های طبیعی بهاره و پاییزه را می‌توان به عنوان جایگزین قندها به کار برد. اما اگر به دنبال نتیجه بهتر و خواص بیشتر هستید، عسل بهاره را انتخاب کنید.

این عسل که یکی از آنتی بیوتیک‌ های قوی و طبیعی است، سیستم دفاعی بدن را به خوبی تقویت می‌کند. عسل طبیعی و اصل هیچ گاه فاسد نمی شود و میکروب ها در آن رشد نمی کنند. به همین دلیل خواص ضد میکروبی آن هم در درمان بیماری های میکروبی تاثیر گذار است.

می توانید از این ماده به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده کنید و در کنار آن، بیماری های میکروبی مانند زخم معده را هم درمان کنید. برای درمان معده درد کافی است که به مدت چهل روز و به طور مداوم، شربت عسل بهاره بخورید. برای این کار شربت عسل با آب ولرم تهیه کنید و هر روز ناشتا میل کنید. بعد از مدت کوتاهی نتیجه شگفت آور آن را مشاهده خواهید کرد.

عسل بهاره و طراوت صورت

در حالت کلی هنوز هم دلیلی برای ارتباط میان عسل و شفاف سازی صورت پیدا نشده است. اما با این حال، این ماده شگفت آور، تاثیر بسیار خوبی در شفاف سازی، طراوت و از بین بردن لکه های روی پوست دارد. برای دریافت نتیجه بهتر، باید ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید. بعد از آن مقداری عسل بهاره را روی صورت خود قرار دهید و به آن کمی زمان بدهید.

برای کاهش چسبندگی عسل و روان کردن آن می توانید آن را با مقداری آب ولرم ترکیب کنید و بعد روی صورت خود بکشید تا راحت تر جدا شده و چسبنده نباشد. بعد از چند دقیقه عسل را از صورت خود پاک کنید و صورت را شستشو دهید.

با انجام مداوم این کار و استفاده از ماسک عسل بهاره شاهد لایه برداری و حذف سلول های مرده از روی پوست صورت خواهید بود. همچنین به مرور مشاهده می کنید که پوست صورت شما شفاف تر شده و روشن تر به نظر می رسد.

خواص عسل بهاره فقط مربوط به روشن کردن آن و لایه برداری صورت نیست؛ بلکه با کمک این عسل می توانید اسکار های ناشی از سوختگی و بریدگی را هم به مرور کاهش بدهید

بهترین قیمت عسل بهاره

شیره عسل همراه با قاشقک

برای تعیین قیمت عسل بهاره باید چندین فاکتور مختلف را در نظر گرفت. به طور مثال منشا گیاهی عسل، فصل برداشت آن، روش استخراج عسل بهاره، شیوه بسته بندی عسل بهاره و وضعیت فیزیکی آن در قیمت عسل موثر است.

عسل بهاره نیز فقط نمی توان به یک نوع عسل محدود کرد. این عسل با گیاهان متعدد و حتی چهل گیاه تهیه می شود . گاهی نیز فقط از یک گیاه خاص و به صورت تک گل، عسل را تهیه می کنند . همین موارد باعث می شود که عسل های بهاره قیمت های مختلفی داشته باشند.

اما در حالت کلی این عسل نسبت به عسل پاییزه قیمت بیشتری دارد. زیرا این عسل در فصل گل دهی درختان تهیه می شود و زنبورهای عسل به میزان بسیار زیادی از شهد گل ها تغذیه می کنند. اما در عسل پاییزه فصل گل دهی به پایان رسیده و زنبورها به کمک تغذیه مصنوعی، عسل تولید می کنند . همین مسئله باعث می شود که قیمت عسل بهاره با انواع متخلف آن بسیار بیشتر از عسل پاییزه باشد.

عسل بهاره با خواص بی نظیر خود برای درمان بیماری های مختلف قابل استفاده است. فروشندگان بسیاری در سطح کشور به تولید و ارائه عسل می پردازند . اما برای تهیه عسل طبیعی مراجعه به تولیدکنندگان مطرح عسل، بهترین راه است.

مجموعه عسل آنسه یکی از تولید کنندگان بزرگ و مطرح ژل رویال و سایر فرآورده های زنبور عسل است. آنسه با تولید ژل رویال اصل، یکی از بهترین تولید کنندگان این محصولات در سطح کشور است. علاوه بر آن مجموعه آنسه تنها دارنده رسمی مجوز تولید ژل رویال در ایران است که محصولی طبیعی و کاملا ارگانیک تولید می‌کند.

18 دیدگاه

  • سفارشم به دستم رسید کیفیت بالا با قیمت مناسب ممنون از مجموعه خوبتون

  • خواص بی نظیر عسل همیشه این محصول رو به یک خوراک محبوب بین ایرانیان تبدیل کرده. عسل بهاره هم با ویژگی های متمایزی که داره میتونه یه جایگزین مفید و خوبی برای مواد غذایی شیرین صنعتی بشه.

  • کیفیت عسل هاتون خیلی خوبه. چند باری که خرید زدم هم به موقع دستم رسیده و هم طعم خوبی داشتن.

  • سلام. میخواستم بدونم اگه امروز ثبت سفارش کنم محصول کی به دستم می رسه

  • من همیشه برای ماسک موهام از عسل طبیعی استفاده می کنم خیلی رو نرمی مو تاثیر داره

  • کیفیت عالی بود. ممنونم ازتون
    قطعا خرید مجدد خواهم داشت.

  • من قصد خرید نداشتم
    ولی از اطلاعاتی که در این مقاله بود، بهره بردم.

  • عسل برای من از جمله پرکاربردترین خوراکیهاست بطوری که تقریبا هر روز مصرف دارم
    چه برای صبحانه باشه
    چه بخوام ابلیمو عسل درست کنم و به عنوان شربت روی قهوه بخورم که خیلی میچسبه
    چه با شیر ترکیب کنم (یک نکته رو راجب ترکیب شیر با عسل خدمتتون بگم که در ترکیب شیرعسل؛ شیر نباید به دمای بالا برسه وگرنه هنگام ترکیب با عسل یک سمی از خودش ازاد میکنه که خاصیت سرطان زایی داره)
    و مصارف دیگر
    به همین جهت همیشه در تلاشم که عسل را از مراکز معتبر سفارش بدم
    و خیلی ممنونم از مجموعه آنسه که اطلاعات رو انقدر خوب و دقیق در اختیار ما میگذارید

  • به نظر من عسل بهاره خیلی خوش طعم تر از عسل های دیگه است.
    من که عاشق مزه این عسل هستم

  • به سایت خوبتون پنج ستاره میدم، پشتیبانی عالی و پاسخگویی سریع
    ممنونم بابت برخورد خوبتون.

  • ارسال سریعتون و نوع پاسخگوییتون منو ترغیب کرد که بازم از شما خریداری کنم

  • از کیفیت عسل هاتون که استفاده کردم راضی بودم خدا خیرتون بده که عسل های سالم و باکیفیت رو به دست مردم می رسونید.

  • اگه تغذیه سالم و مقوی براتون اهمیت داره حتماً این عسل طبیعی رو خریداری کنید.

  • مصرف عسل بهاره برا فصل زمستون که سرماخوردگی رایج، خیلی مفید و مقوی.

  • عسل بهاره به دلیل شیرینی طبیعی برا افراد دیابتی و کسایی که رژیم لاغری دارن مفید و سالم.

  • ممنون از مجموعه آنسه بابت عسل های بهاره خوبشون

  • عسل یکی از شیرین کننده های طبیعی موجود در طبیعت است که میتواند جایگزین خوبی به جای قند وسکر مصنوعی باشد،خواص درمانی و خوراکی زیادی دارد.

  • سلام بسته بندی شیشه ای هست یا پلاستیکی ؟
    حتما باید عمده سفارش بدیم یا عددی هم امکان پذیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *