عسل سفید بسته بندی شده

عسل سفید بسته بندی شده

یکی از بهترین مواد قندی و شیرین که از طبیعت به دست می آید، عسل می باشد که انواع بسیار متنوعی از آن ها تولید شده و به دلیل این که زنبور ها می توانند از شهد گل های مختلف این محصولات را تولید کنند، باعث شده که این محصولات با نام های مختلف در بازارها دیده شوند و از جمله آن ها می توان به عسل سفید اقاقیا اشاره کرد که بیش تر به دلیل رنگ متفاوتی که دارند مورد توجه واقع شده اند.

تولیدکننده عسل سفید اقاقیا یکی از بزرگ ترین تامین کننده های این محصول در کشور می باشد و از طریق این تولیدی برتر می توان انواعی از عسل سفید اقاقیا را در بسته بندی های مختلف تهیه نمود و به دلیل تولید انبوه می توان به صورت فله ای نیز این محصولات را سفارش داد.

عسل سفید اقاقیا چگونه ساخته می شود؟

عسل سفید در ظرف شیشه ای

عسل سفید اقاقیا یکی از کمیاب ترین و خوش طعم ترین عسل هایی است که در مناطق خاصی از ایران تولید می شوند و در همین مطلب می‌ خواهیم شما عزیزان را با نحوه ساخت عسل سفید اقاقیا آشنا کنیم، پس همراه ما باشید؛

برای تولید عسل سفید اقاقیا ابتدا باید مناطقی از ایران را که دارای گیاه اقاقیا هستند، شناسایی کنیم، از جمله این مناطق می توان به کوهستان های جنوبی و شمالی کشور اشاره کرد که منبعی غنی از این گیاه ها بوده و به این ترتیب لازم است که کندوها عسل را در قیمت های مناسبی از این کوهستان ها قرار دهیم، توجه شود که بیشتر، زنبور های وحشی در تولید این مدل از عسل ها نقش دارند و باید زنبورهای وحشی برای تولید آن ها جمع آوری گردد.

پس از استقرار زنبورها و کندو، فرآیند ساخت عسل طبیعی سفید اقاقیا آغاز می گردد و به این منظور زنبورها به دنبال شهد گیاه اقاقیا می باشند و پس از یافتن شهد این گیاهان بر روی آن ها تغییراتی را اعمال می کنند که باعث خواهد شد شیره عسل به دست آمده از این گیاهان رنگ سفید و شیری به خود بگیرند و حتی موم این نوع عسل ها نیز متفاوت خواهد بود.

در واقع موم این عسل ها دست ساز نبوده و از صمغ برخی از درختان حاصل می گردد، همین باعث خواهد شد که عسل مورد نظر دارای موم بسیار نرم و شیره داری باشد و اغلب به صورت شیره عسل در بازارها یافت می شود، چون زنبور های وحشی از تمام ظرفیت کندو برای تولید شیره عسل استفاده می کنند.

خواص عسل سفید اقاقیا

برداشتن عسل سفید با قاشقک چوبی

عسل سفید اقاقیا  دارای خواص و فواید بسیاری است و یکی از مهم ترین خواصی که مصرف این عسل طبیعی به دنبال خواهد داشت، تقویت قلب می باشد، به طوری که عملکرد آن را بهبود می بخشد و تاثیر به سزایی در جلوگیری از ایجاد فشار خون، تاکی کاردی یا افزایش غیر طبیعی ضربان قلب دارد و مصرف آن از سوی پزشکان مختلف به سالمندان و بزرگسالان توصیه می گردد.

اگر به دنبال تقویت مغز هستید، مصرف عسل سفید اقاقیا به شدت توصیه می گردد، چون حاوی برخی از مواد تحریک کننده ترشح هورمون هایی مثل دوپامین می باشد که تاثیر فوق العاده ای در افزایش دقت و تمرکز دارد و به این ترتیب افراد می توانند آن را به شکل ناشتا مصرف نمایند و در صورتی که این کار به صورت مرتب و به مدت یک ماه انجام شود، در این صورت حافظه فرد افزایش خواهد داشت و بهتر می تواند مسائل مختلف را به ذهن بسپارد.

گفتنی است که عسل سفید اقاقیا حاوی تمامی ریزمغذی های ضروری روزانه برای بدن است و به این ترتیب مصرف آن می تواند انرژی زیادی برای بدن به ارمغان بیاورد، به طوری که بسیاری از ورزشکاران سعی می کنند که به جای قندهای مصنوعی از عسل سفید اقاقیا برای افزایش قندخون استفاده کنند، چون نه تنها انرژی زیادی به بدن وارد می کند بلکه باعث خواهد شد که هیچ ضرری نیز به بدن وارد نشود، چون باقی مانده آن در بدن به چربی تبدیل نمی شود.

شاخصه های بارز عسل سفید اقاقیا طبیعی

عسل سفید در کاسه چوبی

عسل سفید اقاقیا طبیعی دارای یک سری مشخصه های بارز می باشد که از طریق آن ها می توان پی برد که محصول مورد نظر تا چه حد طبیعی و با کیفیت است و به این منظور در ادامه به شاخصه های بارز این نوع عسل خواهیم پرداخت؛

یکی از مهم ترین شاخصه های بارز عسل سفید اقاقیا داشتن غلظت مناسب می باشد به طوری که این نوع از عسل ها دارای میزان کافی قند طبیعی می باشد و به این ترتیب زمانی که روان می شود، کمی سخت تر از آب بوده و چندان سفت نیست و تشخیص این مدل از عسل ها نیز بسیار آسان تر خواهد بود.

طعم عسل سفید اقاقیا نیز عالی بوده و به نحوی است که بسیاری از افراد پس از اولین مصرف، تمایل زیادی به استفاده از این مدل از عسل های طبیعی خواهند داشت و عمده دلیل آن نوع شهد مورد استفاده در تولید این عسل ها می باشد، چون شهد گیاه اقاقیا دارای مزه به خصوصی است و به این ترتیب عسل به دست آمده از آن نیز خوش طعم خواهد بود.

در صورتی که عسل سفید اقاقیا دارای دانه های گلوله شده در داخل محتویاتش باشد باید از انتخاب آن اجتناب نمود، چون بهترین نوع این عسل ها معمولا کاملا یکدست هستند و به هیچ وجه مواد نا محلول و گلوله شده در ساختارشان دیده نمی شود.

عرضه عمده عسل سفید اقاقیا ارگانیک

قاشق چوبی درون عسل سفید

 

عرضه عمده عسل سفید اقاقیا ارگانیک تاثیر به سزایی در میزان فروش داشته است، چون در مجموعه عسل آنسه عرضه عمده با قیمت های ویژه ای انجام می شود و به این ترتیب بسیاری از متقاضیان خرید های خود را در مقدار بالاتری انجام می دهند و از کیفیت محصول نیز به شدت رضایت دارند.

متقاضیان عزیز نیز می توانند خرید های خود را از مجموعه عسل آنسه به صورت اینترنتی انجام دهند، چون شرایطی فراهم شده که مشتریان بتوانند به واسطه آن بدون نیاز به حضور در محل خریدهای خود را انجام دهند و حتی ارسال آن نیز به تمام نقاط کشور با هزینه کمتری صورت می گیرد.

 

11 دیدگاه

  • ممنون از اینکه مطالب رو جامع و کامل توضیح داده بودید برای ارتباط با شما فرم روی سایتتون رو پر کردم امیدوارم که همکاری خوبی داشته باشیم

  • در این مقاله یکی از مهم ترین شاخصه های بارز عسل سفید اقاقیا داشتن غلظت مناسب معرفی شده به طوری که این نوع از عسل ها دارای میزان کافی قند طبیعی می باشد و به این ترتیب زمانی که روان می شود، کمی سخت تر از آب بوده و چندان سفت نیست و تشخیص این مدل از عسل ها نیز بسیار آسان تر خواهد بود.
    یکی دیگر از مواردی که باید دقت شود قندک زدن یا شکرک زدن میباشد، عسل های طبیعی به صورت معمول قندک میزنند که برای جلوگیری از این موضوع آنها را کمی حرارت میدهند که این حرارت روی رنگ عسل هم تاثیر گذار است.
    مجموعه آنسه، در تولید و عرضه عسل طبیعی و ارگانیک از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

  • تشکر فراوان از مجموعه آنسه بابت کیفیت عالی محصولاتشون… حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنید تا تفاوت رو متوجه بشید

  • سلام و درود
    مطلب خیلی جالبی بود
    تا بحال در مورد عسل سفید اقاقیا چیزی نمیدونستم..
    خیلی خوبه که یه همچین محصولی رو برای ارائه دارین
    موفق و تندرست باشید

  • ممنونم‌ اطلاعات مفیدی در خصوص عسل سفید اقاقیا کسب کردم
    تلفنی هم که با مشاورینتون صحبت می‌کردم مشاوره عالی‌ای به من ارائه دادن
    پیشنهاد می‌کنم یبار هم که شده امتحان کنید مجموعه آنسه رو چون واقعا کار درستن🌹

  • عسل سفید اقاقیا به میزان لازم و به صورت طبیعی قند دارد و اینکه قند مورد نیاز بدن را تامین می کند و اینکه غلظت خیلی خوبی داره و به دلیل غلیظ بودن مثل دسر کارامل میمونه و به همین دلیل بسیار خاص و پرطرفدار هستش حتما امتحانش کنید چون مطمئن هستم خوشتون میاد😍

  • عسل اقاقیا جز‌ کمیاب ترین عسل ها هست و خیلی هم طعم عالی داره حتما مصرفش توصیه میشه

  • برای تقویت مغز حتما عسل اقاقیا مصرف کنید برای تقویت هوش و حافظه فوق العاده هست.

  • عسل اقاقیا غلظت خیلی خوبی داره و به خاطر همین مسئله جز عسل های محبوب و پرطرفدار هستش بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد 😍😍😍

  • عسل اقاقیا تنظیم کننده فشار خون هست و به همین دلیل همه افراد می توانند ازش استفاده کنند تا جلوی بروز فشار خون بالا رو بگیرند و از سکته قلبی جلوگیری کنند.

  • مربی باشگاه من برای دوره ورزشیم عسل اقاقیا رو پیشنهاد کرده بود و دنبال نمونه طبیعی اون بودم و خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم می خوام سفارش بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *