شیره عسل در ظروف شیشه ای بزرگ و کوچک

شیره عسل در ظروف شیشه ای بزرگ و کوچک

عسل هایی که در فرآیندهای کاملا طبیعی توسط زنبور تولید می شوند، دارای انواع مختلفی بوده و یکی از مغذی ترین آن ها عسل رویال نام دارد که به دلیل خواص متعدد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، توزیع کنندگان عسل رویال یک کیلویی با استفاده از روش های حضوری و غیر حضوری این محصولات را در سراسر کشور توزیع می نمایند و قیمت این محصولات توزیع شده بسیار مناسب خواهد بود، چون روش توزیع عسل رویال یک کیلویی به شکل مستقیم می باشد.

عسل طبیعی رویال چیست؟

چکیدن شیره عسل قهوه ای از قاشق چوبی داخل شیشه عسل
شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که منظور از عسل رویال یک کیلویی طبیعی چیست و چه تفاوتی با سایر عسل ها دارد، در پاسخ باید گفت که عسل رویال یک کیلویی ، به عسلی گفته می شود که مخصوص زنبور ملکه تولید می شود، چون ملکه در طی مدت تخم گذاری به مواد مغذی فراوانی نیاز دارد و به همین دلیل زنبورها با استفاده از نوعی قارچ، اقدام به تولید عسل می کنند که نتیجه آن ساخت عسل رویال خواهد بود.

این نوع عسل اندکی تیره تر از عسل های دیگر دیده می شود و کدر است و جالب است بدانید که در این نوع عسل ها نوعی ماده نگهدارنده طبیعی به چشم می خورد که باعث خواهد شد محصول به مدت طولانی باقی بماند و به همین دلیل به عسل رویال یک کیلویی غذاهای غیر قابل فساد گفته می شود که نیازی به افزودن مواد شیمیایی نبوده و محصول تا ده ها سال نیز عمر می کند.

گفتنی است که عسل رویال یک کیلویی تنها در فصول خاصی از سال قابل تولید هستند، چون زنبور ملکه در فصل و زمان معینی اقدام به تخم ریزی می کند و به این ترتیب زنبورها نیز تنها در این موقع موظف به تولید این نوع عسل های طبیعی بوده و همین باعث می شود که جزو عسل های کمیاب و البته پرطرفدار به حساب آید.

عسل طبیعی رویال صادراتی

موم عسل حاوی شیره فراوان عسل

عسل طبیعی رویال صادراتی از آن جایی که یک محصول منتخب برای ارسال به کشور های دیگر به شکار می آید، پس دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره ای کوتاه می نماییم؛

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که عسل رویال یک کیلویی صادراتی دارد، این است که محصول به صورت کاملا طبیعی از کندوهای عسل استخراج شده و هیچ نوع افزودنی یا ماده شیمیایی در ساختار آن وجود ندارد، چون طبق قوانین مربوط به کالا های صادراتی، محصولات ارگانیک بیشترین گزینه برای صادرات هستند و اگر محصول خوراکی حاوی مواد شیمیایی باشد، برخی از کشورها از ورود آن ممانعت خواهند کرد، به همین دلیل لازم است که عسل مورد نظر حتما طبیعی و خالص باشد.

عسل رویال یک کیلویی برای این که به کشور های دیگر صادر گردد، حتما باید دارای یک بسته بندی مشخص باشد و یکی از ویژگی های این مدل از بسته بندی ها این است که محصول دارای برچسبی باشد که مصرف کننده با مطالعه آن بتواند به اطلاعاتی درباره خود محصول و کشور و شرکت تولید کننده دست پیدا کند، همچنین لازم است که اطلاعات درج شده حداقل به یکی از زبان های بین المللی مثل زبان انگلیسی نیز ترجمه شده باشد.

از طرفی گفته می شود که عسل رویال یک کیلویی در صورتی که دارای کیفیت بالایی باشد، باید بتواند به مدت چندین سال بدون این که در ساختارش ماده نگهدارنده شیمیایی یافت شود، ماندگار گردد، چون اگر محصول از شهد طبیعی یک سری از گیاهان دارویی و پرخاصیت تولید شده باشد، در این صورت باید بدون این که دچار فساد شود، به راحتی تا ده الی پانزده سال هم باقی بماند و قابل مصرف باشد.

عسل طبیعی رویال قیمت

برداشتن عسل از ظرف با قاشقک

عسل رویال یک کیلویی دارای قیمت بسیار مناسبی است، اما این در صورتی است که از مجموعه های معتبر اقدام به تهیه این محصولات نمایید، چون برخی از افراد ممکن است که برای دست یابی به سود بیشتر، عسل مورد نظر را دو برابر قیمتی که در بازارهای دیگر به فروش می رسد، ارائه دهد که برای جلوگیری از این امر، تنها کافی است که قبل از خرید از مرکز مورد نظر، قیمت ها به طور کامل استعلام گردد و با یک مقایسه بتوان مشخص کرد که قیمت منصفانه است یا خیر.

قیمت عسل رویال یک کیلویی متناسب با این که در کدام فصل تولید می شود هم ممکن است متغیر باشد، به طور مثال عسل هایی که در فصل پاییز یا اواخر زمستان تولید می شوند، دارای قیمت بالاتری خواهند بود که دو دلیل عمده دارد، اول این که در این فصل گیاهان بسیار کمی وجود دارد و به این ترتیب زنبورها برای تولید عسل مجبور هستند که مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن شهد گل و گیاه نمایند و حتی با این وجود هم عسل مورد نظر بسیار کم خواهد بود و تولید عمده وجود ندارد.

از سوی دیگر در این فصل یک سری از گیاهان بسیار کمیاب نیز رشد نی کند که تنها مخصوص این فصل ها بوده و به این ترتیب وقتی زنبور از شهد آن ها برای تولید عسل استفاده می کند، محصولی نایاب تولید خواهد شد که نه تنها از لحاظ کیفیت، دارای درجه بسیار بالایی است، بلکه از این جهت که حاوی شیره گیاهان خاص دارویی است، از ارزش غذایی بالاتری هم برخوردار خواهد بود و مصرف آن از سوی پزشکان توصیه می گردد.

 

خواص درمانی عسل رویال اصل

ریختن شیره عسل زرد از قاشق فلزی به داخل شیشه
همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، عسل طبیعی یک کیلویی  یک کیلویی به شدت پر خاصیت است و در ادامه به برخی از مهم ترین خواص درمانی آن خواهیم پرداخت؛

• با مصرف روزانه عسل طبیعی رویال می توان سبب درمان بیماری کم خونی شد، چون این بیماری در اثر فقر شدید آهن و نوعی ویتامین b در بدن رخ می دهد و از آن جایی که در عسل های رویال میزان قابل توجهی از این مواد معدنی موجود است، می توان به واسطه مصرف آن، کم خونی را درمان کرده و از سوی دیگر عوارض جانبی این بیماری مثل خستگی مفرط نیز از بین خواهد رفت.

• در عسل طبیعی رویال میزان قابل توجهی از ویتامین A وجود دارد که برای افزایش سلامت چشم ها ضروری بوده و همچنین افرادی که دچار ضعف بینایی و یا مشکلات چشمی نظیر آستیگماتیسم هستند، به راحتی می توانند با استفاده از این عسل، سلامتی چشمان خود را به دست بیاورند.

• طبق تحقیقات مختلفی که انجام گردید، نتایج آن نشان دهنده وجود رابطه بین مصرف عسل رویال و کاهش برخی از دردهای جسمانی مانند درد قاعدگی می باشد و به همین دلیل مصرف آن به زنان و دختران توصیه می گردد،  در واقع بسیاری از این دردها به دلیل مصرف غذاهای سرد در این دوره می باشد که عسل به دلیل داشتن طبع گرم می تواند از بروز این دردها جلوگیری کند.

روش های خرید عسل طبیعی رویال

شیره عسل سیاه

روش های مختلفی برای خرید عسل رویال یک کیلویی وجود دارد که متقاضیان می توانند بنا بر موقعیت و شرایط خود، هر کدام از این روش ها را برای خرید و تهیه عسل طبیعی رویال استفاده نمایند، به طور مثال مانند هر دوره دیگری، خرید حضوری همچنان پا بر جا است و مشتریانی که به مرکز خرید دسترسی دارند، به راحتی می توانند به مجموعه مورد نظر مراجعه نمایند و محصول را از هر لحاظ مورد بررسی قرار بدهند و سپس خرید خود را انجام دهند.

در روش دیگر که معمولا مشتریانی از سراسر کشور را جمع آوری می کند، خرید غیر حضوری نام دارد، این خرید به صورت تلفنی و یا اینترنتی صورت می گیرد و به این شکل است که متقاضی می تواند از شهر های دور و نزدیک ایران با مشاوران مرکز فروش مد نظر در تماس باشد، چون در این روش مشتری به محصول دسترسی ندارد، مشاوران فروش متقاضیان را در امر خرید و انتخاب محصول راهنمایی می کنند تا در نهایت محصولی کاملا با کیفیت را برگزینند.

در هر دو مدل از این روش خرید، مشتریان می توانند اقدام به سفارش محصول به صورت خرده و عمده نمایند، در خرید خرده مشتریان تعداد کمی از محصول را خریداری می کند و معمولا زیر چهار الی پنج کیلوگرم است، اما در روش خرید عمده، مشتریان می توانند محصول را در مقادیری بیش تر ده کیلوگرم سفارش دهند که در این حالت مجموعه عسل آنسه تخفیف های ویژه ای برای مشتریان در نظر می گیرد، به طوری که می توانند این محصول خالص و طبیعی را با ارزان ترین قیمت از این مرکز تهیه کنند.

 

فروش بی واسطه عسل رویال یک کیلویی

سه شیشه شیره عسل رست بسته
به منظور هر نوع خرید بی واسطه عسل رویال یک کیلویی تنها کافی است که سفارشات خود را به صورت آنلاین در خود مجموعه تولیدی به ثبت رساند، پس از ثبت سفارش ها، بررسی آن ها توسط کارشناسان فروش انجام شده و سپس می توان محصول را به شکل بسته بندی شده دریافت کرد.

بسته بندی این محصولات متفاوت بوده و هم در ظروف شیشه ای و هم در ظروف پلاستیکی انجام می شود و معمولا جهت ارسال این محصولات به نقاط دور کشور، از بسته بندی های پلاستیکی استفاده می شود تا به این ترتیب محصول کاملا سالم به دست مشتریان عزیز برسد،  همچنین استفاده از ظروف پلاستیکی برای عسل رویال یک کیلویی ماندگاری محصول را در شرایط مختلف افزایش می دهد، چون کاملا خنثی و بی اثر هستند.

16 دیدگاه

  • سلام جناب حسینی
    از دغدقه های من در خرید ژل رویال
    اول کیفیت محصول بود و بعد نحوه ارسال
    چون به شدت به گرما واکنش نشان میدهد
    اما شما با بسته بندی حرفه ای و بسته های یخ به طولانی ترین مسیرها ژل رویال با کیفیت بدون نگرانی از فاسد شدن ارسال میکنید.

    • سلام وقتتون بخیر آقای حسینی منش عزیز
      بابت خرید ژل رویال با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا درمورد نحوه ارسال بارمون به شما توضیح بدن

  • سلام از کیفیت این نوع عسل خیلی راضی بودم خیلی ممنونم ازتون🌹🙏

  • سلام برای تهیه معجون ازش استفاده کنید هم طعمش عالی میشه و هم باعث پاکسازی بدن میشه.

  • مصرف این عسل رو در دوران قاعدگی و برای تسکین درد های قاعدگی و جلوگیری از سرگیجه بهتون پیشنهاد میکنم.

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه مصرف عسل های این مجموعه را با ما به اشتراک گذاشته اید، خوشحالیم که از محصول رضایت داشته اید.

  • عسل رویال برای سلامتی پوست فوق العاده است یه تاثیر شگفت انگیز رو پوستتون رخ میده

    • سلام، وقتتون بخیر، ممنون که تجربه مصرف این عسل های آنسه را به اشتراک گذاشتید، رضایت شما افتخار ماست.

  • عسل رویال حاوی ویتامین A هستش برای پیشگیری از پیر چشمی تو سنین بالا حتما مصرف کنید.

  • این عسل رویال خالص و طبیعی هستش رو به چه شکل میشه سفارش داد؟

  • عسل رویال حاوی ویتامین B است این ویتامین باعث افزایش سطح انرژی در بدن میشه

  • سلام خداقوت هر چی از خواص عسل رویال بگم کم گفتم واقعا عالی و بینظیر این ماده گیاهی و دوست‌داشتنی😍😍😍

  • عسل رویال قیمتش گرون نیست ارزش بالایی داره به نظر من به نسبت کیفیتی که داره قیمتش مقرون به صرفه هستش

  • عاشقان عسل حتما این نمونه عسل رو هم امتحان کنند پشیمون نمیشید

  • در این نوع عسل ها نوعی ماده نگهدارنده است که باعث خواهد شد محصول به مدت طولانی باقی بماند و به همین دلیل به عسل رویال یک کیلویی غذاهای غیر قابل فساد گفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *