یک پیاله شیره عسل

یک پیاله شیره عسل

عسل هایی که توسط زنبورداران ایرانی تولید می‌ شوند، معمولا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان در بازارهای ایران انواع مختلفی از عسل ها را خریداری نمود، به طور مثال می توان به عسل گارچی اشاره کرد که تنها در برخی از شهرهای ایران قابل تولید است، اما به دلایل مختلف مورد استقبال عمومی قرار گرفته و به این ترتیب از فروش نسبتا بالایی برخوردار است، توزیع عسل گارچی اصل و خالص با قیمتی ویژه و استثنایی انجام می شوند و مشتریان می توانند جهت خرید این محصولات با مشاوران مجموعه آنسه در ارتباط باشند.

عسل گارچی کرمان

قاشقک چوبی آغشته به عسل

کاربرد عسل گارچی اصل در پزشکیعسل گارچی کرمان جزو عسل های اصیل ایرانی می باشد که در مناطق خاصی از کرمان تولید می گردد، این نوع عسل به واسطه داشتن شهد گیاهان مختلف، دارای طعم به خصوصی است، به طوری که به نسبت عسل های گیاهی دیگر طعم بهتری دارد و به همین دلیل ذائقه بسیاری از افراد با این مدل از عسل های گیاهی اصل سازگار است.

گفتنی است که عسل گارچی  کرمان دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز هست، به دلیل این که از مواد کاملا طبیعی با استفاده از فرآیندهای ارگانیک تولید می شود، باعث شده دارای مدت زمان ماندگاری بالایی باشد و به این ترتیب هیچ نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده شیمیایی که تاثیر به سزایی در کاهش ارزش غذایی عسل گارچی دارد، نباشد.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که عسل گارچی معمولا به صورت موم دار ارائه می شوند، چون موم این نوع از عسل ها نیز خوراکی و دارای فواید طبی زیادی است، این باعث شده که مشتریان در هنگام خرید عسل گارچی ، نوع موم دار آن را انتخاب نمایند و به این ترتیب به دنبال میزان تقاضا بالا، عسل گارچی به شکل موم دار وارد بازارهای مصرف می شوند.

کاربرد عسل گارچی اصل در پزشکی

شیره عسل قهوه ای رنگ

 عسل گارچی کوهی اصل در پزشکی و طب سنتی دارای کاربرد های مختلفی است و در همین مطلب قصد داریم به شکل مختصر به این موضوع بپردازیم؛

یکی از مهم ترین کاربردهای عسل گارچی اصل در پزشکی، تولید برخی از داروها می باشد، چون در ترکیبات این مدل از عسل ها مواد معدتی بسیاری وجود دارد که می توان آن ها را استخراج کرده و در تولید داروهای ویتامینی و مینرال به کار برد، همچنین به تازگی با استفاده از این عسل ها توانسته اند داروهایی برای کنترل و پیشگیری از دیابت نوع دوم تولید نمایند.

با مصرف عسل گارچی می توان به درمان بیماری های شایع و خطرناکی مثل کبد چرب پرداخت، در واقع طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ صورت گرفت، مشخص گردید که در ساختار این نوع از عسل ها، موادی وجود دارد که می تواند عملکرد کبد را بهبود ببخشد و نگذارد که این ارگان سلول های خود را از دست بدهد و یا چربی بسیار زیادی را در خود ذخیره کند، با این کار احتمال ایجاد کبد چرب که به دنبال آن سیروز کبدی ایجاد خواهد شد نیز کاهش می یابد.

در اصل گفته می شود که عسل گارچی حاوی میزان بسیار بالایی از آهن طبیعی است و در صورتی که دچار بیماری هایی مثل کم خونی هستید، عسل گارچی می تواند منبع مهمی از آهن باشد که با افزایش خون سازی در بدن این مشکل را درمان خواهد کرد، توصیه می شود عسل گارچی برای درمان کم خونی به صورت ناشتا مصرف گردد، چون آهن موجود در آن در ساعات آغاز روز بهتر جذب خواهد شد و به این ترتیب فرآیند درمان و کنترل این بیماری نیز در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد.

روش های فروش عسل گارچی اصل

شیره عسل به همراه قاشقک

عسل گارچی عسل به روش های مختلفی به فروش می رسد و یکی از بهترین روش های فروش این محصول، به شکل مستقیم می باشد، به این شکل که مشتریان از خود تولیدی محصول را خریداری می کنند و در این روش فروش مشتریان می توانند از اصل بودن محصول نیز اطمینان حاصل کنند، چون تولیدکنندگانی که به شیوه ای مستقیم محصول خود را ارائه می دهند، در تلاش هستند که با ارائه محصولی با کیفیت، توجه متقاضیان و مصرف کنندگان را به خود جلب نمایند.

در روش های دیگر که به صورت واسطه ای انجام می شود، تمرکز اصلی بر روی فروش اینترنتی می باشد، به طوری که در این روش رابطه بین خریدار و فروشنده به شکل مجازی و یا تلفنی بوده و همین باعث می شود که بتوان این محصولات را بدون صرف هزینه های اضافی با قیمتی مناسب تهیه نمود، همچنین باعث می شود که زمان های خرید نیز محدود نشوند و بتوان در ساعات مختلفی خرید آن ها را انجام داد.

در صورتی که فروش این محصولات به شکل فله ای انجام شود، می توان قیمت های کاملا ویژه و ارزانی را انتظار داشت، چون در فروش های فله ای، محصول به شکل کیلویی به فروش می رسد و می توان به ازای خرید هایی که در محدوده پنج الی ده کیلویی انجام می شوند، تخفیف های ویژه ای قرار داد.

سفارش بی واسطه عسل گارچی اصل و خالص

شیره عسل بسته بندی

سفارش بی واسطه عسل گارچی اصل و خالص از مراکز معتبر باید صورت بگیرد، این مراکز معتبر دارای اعتبار بالایی در زمینه تولید و ارائه این محصولات می باشند، به طور مثال می توان به کیفیت محصولاتی که توسط این مجموعه ها به فروش می رسد، اطمینان کرد که مسیر خرید عمده را برای متقاضیان عزیز فراهم می نماید.

از جمله مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند می توان به مجموعه عسل آنسه اشاره کرد که این مجموعه توانسته با ارائه عسل گارچی طبیعی و کاملا خالص نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید و از طرفی می توان این از طریق این مرکز خریدهای فله ای و عمده انجام داد، چون تامین تمامی این عسل ها بر عهده زنبورداران کرمانی بوده و به این ترتیب می توانند در هر مقدار دلخواهی که مشتری نیاز دارد این عسل ها را فراهم کنند.

همچنین امکان ثبت سفارش غیر حضوری نیز فراهم گشته و از این پس مشتریان به راحتی می توانند از شهرهای مختلف، این محصولات را از مجموعه ما سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

 

17 دیدگاه

  • اصل گارچی کوهی بنظرم نظیر نداره . واقعا اصل هست و طعم بسیار دلچسبی داره. کسانی که تابحال استفاده نکردند توصیه میکنم حتما بخرید و از خواص و طعم بینظیر آن بهره مند شوید

  • سلام
    ممنون از شما
    واقعا کادری حرفه ای و متعهدی دارید
    واقعا از خریدم راضیم
    موفق باشید

  • عسل نوع خوراکی است که بسیار طبع گرمی دارد و برای درمان مفاصل بسیار مفید است و همانطور که در مقاله اشاره شد یکی از مهم ترین کاربردهای عسل گارچی اصل در پزشکی، تولید برخی از داروها می باشد

  • سلام .باتشکر از سایت خوبتون .عسل گارچی واقعا فوق العادست طعم بسیار خوبی داره خواص زیادی هم داره من کاملا راضی ام

  • عسل نوع خوراکی است که طبع بسیار گرمی دارد و برای درمان مفاصل مفید است و همانطور که در مقاله اشاره شد یکی از مهم ترین کاربردهای عسل گارچی اصل در پزشکی، تولید برخی از داروها می باشد

  • عسل تنها خوردنی درجهان است که اگر ۱۰ درصد آن هم طبیعی و خالص باشد بازهم مفید است حالا اگر این خالص بودن به ۱۰۰ نزدیک باشد که معرکه است
    حالا که عسل گارچی اصل در دسترستان هست حتما امتحانش کنید حتما پسند خواهید کرد

  • سلام خدمت شما و کارکنان گرامی شما خیلی محصول عالی و خوشمزه ای است و به نظرم خیلی خیلی لذت بخش است.

  • سلام
    این عسل حرف نداره همیشه ازین نوع میخریم و خیلی وقتا معجزه سلامتیه…
    به همه پیشنهادش میدم یکبار بخرن برا همیشه مشتری میشن…
    مرسی از رفتار خوب پرسنل 😍

  • عسل نوع خوراکی است که طبع بسیار گرمی دارد و برای درمان مفاصل مفید است و همانطور که در مقاله اشاره شد یکی از مهم ترین کاربردهای عسل گارچی اصل در پزشکی، تولید برخی از داروها می باشد
    من از عسل شما کاملا راضی بودم خیلی لطف کردید

  • سلام
    وقت بخیر
    تشکر میکنم از کادر حرفه ای و با اخلاق آنسه.
    محصولات شما منحصر به فرد هست.

  • دقیقا همین بی واسطه خرید کردن باعث شد عسل قیمت مناسب و با کیفیت بالا بگیریم

  • سلام
    یکی از بهترین عسل هایی بوده که تا حالا دیدم . ان شاء الله که مصرف کننده محصول بتونه با استفاده از این محصول حال جسم و دلش رو خوب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *