عسل زرد کهربائی

عسل زرد کهربائی

عسل روستایی زعفران یکی از جدیدترین محصولات مجموعه عسل آنسه می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و از طرفی همراه با بسته بندی جذاب به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

با عسل روستایی زعفران بیشتر آشنا شوید!

شیره و موم عسل روستایی زعفران

از آن جایی که عسل روستایی زعفران یک محصول جدید می باشد، آشنایی کامل و جامع با آن می تواند به مشتریان هنگام خرید و انتخاب کمک کند و به همین دلیل در ادامه این مطلب با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد؛

عسل روستایی زعفران همان طور که از نام آن بر می آید یک نوع عسل طبیعی و ارگانیک می باشد که از روستاهای مختلف ایران که در آن گیاه زعفران به وفور یافت می شود به دست می آید، به طور مثال می توان به شهرستان قائنات در استان خراسان رضوی اشاره کرد که در این شهرستان به وفور می توان این گیاه را یافت کرد و به همین دلیل زنبورداران انواعی از کندوهای عسل را در این منطقه مستقر می کنند تا زنبور ها بتوانند از شهد گیاه زعفران برای تولید عسل استفاده کنند.

در مواردی نیز زنبورداران هیچ دخالتی در ساخت کندو و موم برای زنبور ها نداشته و به این ترتیب عسل مورد نظر از صخره ها و شکاف هایی که در درختان و کوه‌های اطراف وجود دارد استخراج می شود، در واقع زنبورهای وحشی محلی از شهد گیاه زعفران برای تولید عسل در این شکاف ها استفاده می کنند و از آن جایی که معمولاً مقادیر آن بسیار کم است، می‌ توان گفت که جزوه عسل های روستایی زعفرانی بسیار کمیاب به شمار می آید و می تواند قیمت بسیار بالایی هم داشته باشد.

عسل روستای زعفرانی از آن جایی که دارای گلوکز نسبتاً پایینی است، به راحتی می توان از آن برای تهیه محصولات شیرین و رژیمی استفاده کرد، چرا که این مدل از عسل ها دارای فروکتوز هستند و به این ترتیب می توانند مانع از افزایش قند خون شوند، از جمله محصولاتی که با این نوع عسل های طبیعی ساخته می شود می توان به کیک و بیسکویت رژیمی و همچنین نوشیدنی های عسلی اشاره کرد که واقعاً از طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و کیفیت خوبی هم دارند.

خصوصیات اصلی عسل روستایی زعفران ممتاز

عسل های متنوع طبیعی

عسل طبیعی با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده که بستگی به شهد گیاه مورد استفاده دارد، دارای خصوصیات خاصی است که در ادامه این مطلب می خواهیم با خصوصیات اصلی بهترین عسل روستایی زعفران آشنا شویم پس با ما همراه باشید؛

امروزه تصور بسیاری این چنین است که اگر یک عسل رست ببندد، صددرصد طبیعی بوده و در صورتی که رست ببندد، می توان گفت که عسل نامرغوبی است در حالی که برخی از عسل ها مانند همین عسل روستایی زعفرانی به دلیل این که از شهد گیاه زعفران به دست می آید، به ندرت رست می بندد، به این ترتیب می توان گفت که رست نبستن یک عسل طبیعی نمی تواند دلیلی بر عدم کیفیت و مرغوبیت آن باشد، دلیل آن این است که گیاه زعفران حاوی ترکیبات خاصی است که از رست بستن آن جلوگیری می کند.

رنگ عسل ها نیز می تواند متناسب با شهد گیاهی که برای تولید آن استفاده می شود متفاوت باشد، به همین منظور می‌ توان گفت یکی دیگر از خصوصیات اصلی انواع عسل روستای زعفران، به رنگ زرد و کهربایی می باشد و این نوع رنگ در معدود عسل ها قابل مشاهده است و به این ترتیب می‌ تواند یکی از مهم ترین مشخصه ها برای انتخاب و تشخیص بهترین عسل روستایی زعفران باشد، به همین دلیل معمولا در ظروف شفاف ارائه می شوند تا رنگ آن قابل مشاهده باشد.

از دیگر خصوصیات اصلی انواع عسل روستایی زعفران ممتاز طعم متفاوت و لذیذ آن می باشد، با این که نحوه فرآوری و تولید عسل در بین زنبور های مختلف یکسان است اما در صورتی که مواد تشکیل دهنده آن متفاوت باشد در این صورت می‌ توان اطمینان حاصل کرد که طعم های متنوع و جالبی نیز ایجاد خواهد شد که از نمونه های بارز آن می توان به عسل های تهیه شده از شهد زعفران اشاره کرد که طعم آن حتی باعث ترغیب کودکان به مصرف عسل در وعده های مختلف می شود.

[table id=5 /]

عسل روستایی زعفران و اثرات درمانی آن

عسل و زنبور

عسل روستایی زعفران قائنات دارای اثرات درمانی مختلفی می باشد که از جمله آن ها می‌توان به دفع سموم بدن اشاره کرد، بدن انسان به طور روزانه به دلیل دریافت مواد غذایی و داروهای مختلف یکسری از سموم و مواد مضر را خود ذخیره می کند که مهم ترین عضو در این مسئله کبد می باشد و برای سم زدایی بدن از شر این مواد می توان از مواد ارگانیک و طبیعی مثل عسل روستایی زعفران استفاده کرد و توصیه می شود که حتماً مصرف آن به صورت ناشتا باشد تا دستگاه گوارش به خوبی پاکسازی شود.

از دیگر اثرات درمانی این محصول می توان به نقش آن در ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده و مرده اشاره کرد، به همین دلیل از عسل های طبیعی برای ساخت کرم های جوان کننده پوست و همچنین کرم های ترمیم کننده استفاده می شود و به این ترتیب کرم هایی که حاوی عسل روستایی زعفران هستند می توانند باعث شوند که محل زخم به سرعت بهبود پیدا کند و هیچ آثاری از آن بر جای نماند و به این ترتیب توانسته اعتماد به نفس را به افراد مختلف برگرداند.

گفتنی است که عسل روستایی زعفران می تواند نقش مهمی در جلوگیری از بروز انواع کم خونی در بدن داشته باشد، کم خونی بیماری بسیار شایع و خطرناکی هستند که اگر درمان نشود می تواند زندگی فرد را مختل کند و از آن جایی که عسل حاوی اسید فولیک است می تواند باعث شود که تعداد ساخت گلبول های قرمز در در مغز استخوان افزایش پیدا کند و به این ترتیب باعث شود که خون به اندازه کافی به اندام های بدن برسد و از ضعف و بیحالی جلوگیری شود.

قیمت عمده عسل روستایی زعفران

موم عسل زرد

عسل روستایی زعفران از قیمت مناسبی در بازار های مختلف کشور برخوردار است، چرا که این نوع عسل ها از محبوبیت زیادی پس از ورود به بازارهای خرید و فروش برخوردار شده و همین موجب شده که به تناسب فروش بالا قیمت محصول نیز افزایش چندانی نداشته باشد و در محدوده ثابت قرار بگیرد، البته گفتنی است که قیمت انواع این عسل ها به صورت عمده و خرده تعیین می شود که قیمت عمده عسل روستایی زعفران بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به طور کلی می‌ توان گفت که قیمت انواع سلول روستایی زعفران چیزی حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر یک کیلوگرم خواهد بود، دلیل این تفاوت قیمت آشکار این است که برخی از انواع عسل های روستایی زعفران از مناطق صعب العبور استخراج می شوند و به همین دلیل برای آن ها قیمت بیشتری در نظر گرفته خواهد شد، همچنین قیمت عسل روستایی زعفران که از کندو های آماده استخراج می شود پایین تر بوده و خرید خرده آن ها می تواند برای کسب و کار های مختلف مناسب تر باشد.

متقاضیانی که به دنبال خرید انواع عسل روستایی زعفران با قیمت مشخص و معین می باشند، می توانند با مشاورین مجموعه عسل آنسه در تماس باشند، شماره تماس های ارتباط با این مشاوران در همین صفحه درج شده و در اسرع وقت پاسخگوی تماس مشتریان خواهند بود، گفتنی است که تمامی قیمت ها به صورت بروز و در مقایسه با بازار های مختلف کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به این ترتیب دیگر نیازی نخواهد بود که مانند روش های قدیمی نیاز به حضور محل خرید و جویا شدن قیمت ها باشد.

پخش کننده برتر انواع عسل روستایی زعفران بسته بندی

عسل تیره در شیشه

پخش کننده برتر انواع عسلی روستایی زعفران بسته بندی شده از تمامی شهرهای کشور آماده دریافت سفارش می باشد، این سفارشات می توانند هم به صورت خرده و هم به صورت عمده صورت بگیرند و از آن جایی که بسته بندی در نظر گرفته شده برای این محصولات کاملا مناسب و بهداشتی است، این امکان را فراهم کرده که ارسال آن به نقاط دور و نزدیک میسر شود، معمولا بسته بندی در ظروف پلاستیکی صورت می گیرد که انعطاف لازم را داشته و در حین انتقال دچار شکستگی و سر ریز شدن عسل نشود.

یکی از مزیت های خرید از این مجموعه این است که می‌ توانند به راحتی نسبت به اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایند، چرا که شناسنامه آزمایشگاهی محصول به مشتریان ارائه داده خواهد شد، این شناسنامه می تواند نشان می دهد که از عسل مورد نظر حاوی چه مقدار از گلوکز و فروکتوز می باشد.

پاسخ به دو سوال درباره عسل روستایی زعفران مجموعه عسل آنسه 

۱٫ عسل روستایی زعفران چیست ؟

نوعی عسل طبیعی به شمار می آیند که هم به صورت طبیعی و هم به صورت کندویی تولید می شود، معمولا نوع طبیعی آن که از مناطق صعب العبور به دست می آید، بسیار کمیاب و با ارزش است.

۲٫ مزیت های استفاده از عسل روستایی زعفران چیست ؟

یکی از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از این محصول به دنبال خواهد داشت، درمان مشکلات گوارشی و هم چنین اسکار های ایجاد شده بر روی پوست می باشد.

6 دیدگاه

  • این عسل از شهد گل های زعفران بدست آمده و خیلی مقوی هست

    ⚙🏕 تجهیزات گلخانه آرکا تجارت

  • سلام عسل زعفران روستایی واقعا بسته بندی های شیکی دارد و در ارگانیک بودن آن شکی نیست

  • سلام وقت بخیر
    عسل با شهد گلهای ارزشمند زعفران رنگی زرد و کهربایی دارد که پرخاصیت میباشد.
    عسل زعفرانی با ارزش غذایی بالا یک غذای کامل میباشد.
    موفق باشید.

  • عسل زعفران این عسل بسیار خاصیت دارد و زنبورها به داخل کوه‌ها می‌روند و از شکاف سنگ‌ها بر روی زعفران قرار می‌گیرند و از آن تغذیه می‌کنند ضد سرطان است این عسل بسیار مقوی است اثر دارویی دارد و بسیار برای سیستم گوارش موثر است سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند دارای انواع ویتامین‌هاست آنتی اکسیدان‌هاست و برای رشد کودکان بسیار مفید می‌باشد

  • سلام و وقت بخیر. پاسخ دهی و اخلاق خوب و همچنین قیمت هاتون باعث میشه همیشه یه سر و گردن از بقیه همکاراتون جلو باشید. حتما شمارو به دوستانم هم معرفی خواهم کرد.
    موفق و پیروز باشید❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *